Kom je ons weer vervelen, zijn papa en mama weer niet thuis ?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wat loopt ie nou allemaal te lullen...
Whehequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom je ons weer vervelen, zijn papa en mama weer niet thuis ?
We merken het vanzelf wel tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
Over een paar minuten ga ik ook weg. Ik denk tegen 20 over.
Ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:15 schreef Noortje. het volgende:
Hoi ik krijg spontaan hoofdpijn, ligt dat aan het nummer?
Heb nooit medelijden met die domme mensenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is opgelicht aan t kijken
hele zielige man nu aan tafel die echt bijna moet janken
Ook opgelicht is op ebay , krijg als het goed is morgen mijn gelijk bij ebay / paypal en geld terugquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Morgen pas!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we zijn niet gebeld dus wij zitten dr niet bij![]()
mensen die gaan verhuizen naar t buitenland, een container klaar hebben met spullen en die spullen komen niet aan...kan niet zeggen dat die mensen dom zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb nooit medelijden met die domme mensen
Opgelicht is een mooi programme. Leuk is hier een foute woordkeuze, want oplichting is niet leuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik zie zweetplekkenquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjahmaarjah weet je wel hoeveel mensen hier graag heen willen
neeh ik zou met mn man gaan...Toen we samen gingen wonen was zo leuk...we hadden allebei alle cd's van the prodigy.....en dus beide al heul lang fanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde zeggen 'zullen we elkaar meenemen als we winnen?' maar ik heb het al beloofd aan iemand anders.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
All the Good Things. Maar ja, de Nelly Furtado uitvoering vind ik persoonlijk 1000x mooier.
Chris martin van Coldplayquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Inderdaad...
Wie zingt er nu doorheen eigenlijk?
Ohhh dat is toffff!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh ik zou met mn man gaan...Toen we samen gingen wonen was zo leuk...we hadden allebei alle cd's van the prodigy.....en dus beide al heul lang fan
dacht dat het lowlands zou worden qua geruchtenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ohhh dat is toffff!
Ik heb ze beetje laat ontdekt maar sindsdien draai ik ze echt kapot. EN en en en ik heb vandaag uit een vrij betrouwbare bron vernomen dat ze waarschijnlijk op Pinkpop komen.
Het was meer de nadruk op:quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je bent echt een ontspoord kind , laat je is nakijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |