Lekker wijfquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Dit is wel zo'n freaking vette plaat![]()
![]()
Hierna ook nog eens LadyGaga - Just Dance. Gaat lekker zo!
Ah, dacht ik al wel. Doe mij toch maar de versie met Miss Furtado alleen.quote:
quote:
dat gebeurd vaker en dat mag ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kunnen mensen ook omgekeerd pedo zijn? dus jonge kinderen van 15 die van oudere vrouwen houden?
CD is vandaag binnengekomenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Echt, hoor eens met hoeveel power dit wordt gezongen... GEWELDIG !!! Geluid staat zwaar in de plus. Heerlijke meeschreeuw plaat
Mooie damequote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ah, dacht ik al wel. Doe mij toch maar de versie met Miss Furtado alleen.
En dan speciaal voor de heren hier:
[ afbeelding ]
Ja, zo hebben er mensen wel eens GILFS ontworpen, dat fetish dusquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kunnen mensen ook omgekeerd pedo zijn? dus jonge kinderen van 15 die van oudere vrouwen houden?
Mager scharminkel, doe mij maar iets meer vet op den bottenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice ! veel luisterplezierquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
CD is vandaag binnengekomen
Hoi.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met weinig kleren aan wil nog niet zeggen dat je gelijk lekker bentquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:http://forum.mokkels.nl/g(...)els/13773-lady-gaga/
Op die leeftijd wel toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Met weinig kleren aan wil nog niet zeggen dat je gelijk lekker bent
Nee, dat wordt 'em nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:34 schreef Dagoduck het volgende:http://forum.mokkels.nl/g(...)els/13773-lady-gaga/
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
GOedenavond luisteraarssssssssssssss het is 36 over de klok van 9 je luisterttttt naar Gertjan FMquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:36 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry jongens, ik heb 3FM heel eventjes afgezet voor Gertjan.FM.
Paar regionale DJ's samenzetten, en dan hun een uitzending laten maken, voor de test. Klinkt leuk!
Ik ga d'r vandoor!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal dan wel plakken onder zijn bureau
In haar geval danquote:
Kermis radioquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
GOedenavond luisteraarssssssssssssss het is 36 over de klok van 9 je luisterttttt naar Gertjan FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |