Dan kan Giel voortaan Anouk bellen om de nieuwe ING-reclame te ontfutselen, ipv tracks van d'r nieuwe album.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:Anouk word t nieuwe gezicht van de ING @DWDD
Net zoals Anouk-luisteraarsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zet je maar weer aan 't denken over de smaak van een deel van het kopende volk.
daar is niks mis meequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Net zoals Anouk-luisteraars. Of mensen die die rotzooi Evanescence kopen
.
Anouk is prima te doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Net zoals Anouk-luisteraars. Of mensen die die rotzooi Evanescence kopen
.
Oja, de TTT was het. Dat was ik even vergetenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Theorie examen? Da's al een maand geleden hoor.
Nee, zaterdag was het tijd voor de Tussentijdse Toets (praktijk), maar ging niet echt goed...
Als persoon misschien, maar de muziek duidelijk nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:47 schreef Christiaan het volgende:
Anouk vind ik echt nog erger dan Adele.
Kijkt naar leeftijd Christiaanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:47 schreef Christiaan het volgende:
Anouk vind ik echt nog erger dan Adele.
Mja, ik weet wel hoe alles gaat, maar doe alles vooral te gehaast. En da's best lastig te oefenen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, de TTT was het. Dat was ik even vergeten. Opzich geen ramp natuurlijk dat het niet echt goed ging want het kan beter tijdens de TTT fout gaan dan tijdens het 'echte' examen. Nu weet je tenminste welke punten nog even geoefend moeten worden.
Bij mij ging de TTT ook slecht, maar het examen juist weer super goed! Zal wel iets van een slechte generale (oid) zijn geweest
tis wel n jonkie jaquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijkt naar leeftijd Christiaan
het is je vergeven
Ik kan genoeg oude muziek waarderen, maar daar vind ik Anouk niet eens onder vallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijkt naar leeftijd Christiaan
het is je vergeven
ze gaat al tien jaar mee joh...toen zij begon was jij 6quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik kan genoeg oude muziek waarderen, maar daar vind ik Anouk niet eens onder vallen.
Ja, maar vergeleken bij Pink Floyd is het net wat anders.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze gaat al tien jaar mee joh...toen zij begon was jij 6
jah kijk das smaak...ik ken echt maar 1 lied van Pink Floyd wat ik "aardig" goed vind om te horen. dat heeft niks met " hoelang n artiest al mee gaat" te makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, maar vergeleken bij Pink Floyd is het net wat anders.
Toen bestond jij niet eensquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, maar vergeleken bij Pink Floyd is het net wat anders.
Nee, maar jullie betrekken 't op leeftijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah kijk das smaak...ik ken echt maar 1 lied van Pink Floyd wat ik "aardig" goed vind om te horen. dat heeft niks met " hoelang n artiest al mee gaat" te maken
jij scheert alles over 1 kamquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:53 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, maar jullie betrekken 't op leeftijd.
uuhhm, dat kan ik wel voorstellen. Ik neem aan dat je het daar wel eens met je rij instructeur over hebt gehad? Misschien dat je toch iets te graag wil ? Even relaxen en dan scoren dat rijbewijs !quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Mja, ik weet wel hoe alles gaat, maar doe alles vooral te gehaast. En da's best lastig te oefenen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij scheert alles over 1 kam
de playlist is prima te pruimen dit uurquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
Kate Nash én Lily in één uitzending.
Yup druk geweest... en had een paar nieuwe cd's te luisteren... de nieuwe Franzquote:
Zeker, zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de playlist is prima te pruimen dit uur
Tja, ik vind alles van Anouk nou eenmaal kut.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De nieuwe Franz is echt héérlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup druk geweest... en had een paar nieuwe cd's te luisteren... de nieuwe Franzen de plaat van White Lies
En vooral niet te overdreven gaan kijken , dus niet je nek verdraaien, dat keuren ze ook fout, gewoon lekker anticiperen op wat er gebeurd in je omgeving.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, dat kan ik wel voorstellen. Ik neem aan dat je het daar wel eens met je rij instructeur over hebt gehad? Misschien dat je toch iets te graag wil ? Even relaxen en dan scoren dat rijbewijs !
Keet Nesj
Hoezo dat, hij zegt alleen maar dat hij Anouk kut vindt toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuwe bril heeft een positieve invloed op de playlistquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de playlist is prima te pruimen dit uur
Lekkor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef Noortje. het volgende:
Kate Nash én Lily in één uitzending.
je mag het uiteraard vinden, maar je vond waarschijnlijk ook alle nummers van lilly allen superquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Tja, ik vind alles van Anouk nou eenmaal kut.
Zeer zeker.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe bril heeft een positieve invloed op de playlist
Precies! gewoon de dingen doen die je tijdens je rijles ook doet. Er vanuit gaande dat je dan de juiste dingen doetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En vooral niet te overdreven gaan kijken , dus niet je nek verdraaien, dat keuren ze ook fout, gewoon lekker anticiperen op wat er gebeurd in je omgeving.
Nee, hoe kom je daarbij? Ik kende 'r niet eens voor dit album, behalve van OMG, Alfy en Smile.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mag het uiteraard vinden, maar je vond waarschijnlijk ook alle nummers van lilly allen super
Ik volg je even niet?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snaap mensen soms niet meer...
Waarom .... naja ik zal t niet vragen hier, heb er geen zin in. Heb t idee dat mensen niet meer rationeel kunnen denken maar alleen maar denken via media...zelf denkend vermogen neemt af bij de bevolking
Alles van Anoukquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoezo dat, hij zegt alleen maar dat hij Anouk kut vindt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |