Dat dacht ik al, maar ik kon geen leuke TT daarmee verzinnenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik bedoelde SNES. Inplaats van DS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
^^ ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
TVP'tje.
Op het to-do lijstje in dit topic:
- Het vinden, kopen en spelen van Chrono Trigger
Ik was zelf bijna lvl 50 geloof ik, gewoon die sidequests even doen, krijgt iedereen ook hun beste wapens enzo.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:35 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben nu bij Lavos, in zijn shell, maar daar krijg ik em met geen mogelijkheid dood? Bij zijn eerste attack is iedereen van mijn party al dood. Hoe kan ik ooit die battle winnen dan? Ik heb de hele verhaallijn al gespeeld, alleen de sidequests nog niet??
Iedereen in mijn party is level 40, en de eerste attack van Lavos geeft iedereen meteen >1000 damage. Daardoor ben ik meteen dood!wtf moet ik hier nu mee
Ga weg en ga de quests in Lost Sanctum doen, te beginnen in 65.000.000 BC. Lost Sanctum is te bereiken met de Epoch en zit ongeveer midden bovenin.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:35 schreef kthxbye het volgende:
Ik ben nu bij Lavos, in zijn shell, maar daar krijg ik em met geen mogelijkheid dood? Bij zijn eerste attack is iedereen van mijn party al dood. Hoe kan ik ooit die battle winnen dan? Ik heb de hele verhaallijn al gespeeld, alleen de sidequests nog niet??
Iedereen in mijn party is level 40, en de eerste attack van Lavos geeft iedereen meteen >1000 damage. Daardoor ben ik meteen dood!wtf moet ik hier nu mee
Jaar geleden bij de Media Markt gezien. Erg lastig te krijgen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:32 schreef Reintji het volgende:
Iemand ooit deze gevonden in NL?
[ afbeelding ]
Ja, gewoon bij de spelletjes speciaal zaak.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef Rewimo het volgende:
In Professor Layton kwam ik een paar "schuifpuzzels" tegen, vergelijkbaar met zo'n autopuzzel:
[ afbeelding ]
Bestaat er ook een spel met (veel van) dit soort logicapuzzels?
Waarom wil je een DSi als je een nog werkende DS lite hebt?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:15 schreef Pieterenik het volgende:
Ik heb ook een ndslDacht trouwens dat de DSi pas veel later uit zou komen! Nu heb ik echt een reden om meer te gaan werken en minder op mijn luie gat te zitten..
Omdat er voor de DSi sowieso coole spellen gaan uitkomen die ik niet op mijn lite kan spelen :p Het heeft geen haast op zich, maar wil hem wel graag en dan is het wel irritant als hij al in de winkel ligt en ik er nog geen geld voor heb!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom wil je een DSi als je een nog werkende DS lite hebt?
Zoals?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:29 schreef Pieterenik het volgende:
[..]
Omdat er voor de DSi sowieso coole spellen gaan uitkomen die ik niet op mijn lite kan spelen :p Het heeft geen haast op zich, maar wil hem wel graag en dan is het wel irritant als hij al in de winkel ligt en ik er nog geen geld voor heb!
DSiWarequote:
In 42 spel klassiekers zit de game Escape waar (iig) 20 schuifpuzzels inzitten.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:41 schreef Rewimo het volgende:
In Professor Layton kwam ik een paar "schuifpuzzels" tegen, vergelijkbaar met zo'n autopuzzel:
[ afbeelding ]
Bestaat er ook een spel met (veel van) dit soort logicapuzzels?
quote:Nintendo DSi launches April 5 in the United States
2009-02-18
Nintendo pioneered hand-held entertainment in the ’80s and made it fully mobile with the Game Boy video game system. Now, Nintendo is transforming the way people access, experience, create and share content with the new Nintendo DSi system, the third iteration of the world’s best-selling portable video game system. Nintendo DSi launches in the United States on April 5, 2009, at an MSRP of $169.99. The colors available at launch will be Blue and Black.
"Ever since the arrival of the first Game Boy, consumers worldwide have turned to Nintendo for their portable gaming," said Cammie Dunaway, Nintendo of America’s executive vice president of Sales & Marketing. “Nintendo DSi builds on Nintendo’s commitment to bringing fun and creative entertainment to everyone, and will allow consumers to personalize and share their very own experiences.”
Some features that will be built into the system and ready to enjoy upon purchase include the Nintendo DSi Camera, Nintendo DSi Sound and Nintendo DSi Shop. The most noticeable feature of the slim Nintendo DSi system is its two cameras – one camera is on the external body, and the second one points at the user when the device is flipped open. As the first truly interactive digital camera in a video game system with 10 different interactive “lenses” that can manipulate your photos, the Nintendo DSi Camera offers an easy way to take and share your photos with family and friends. The cameras also present people with unprecedented ways to interact with their games while giving developers a new tool to devise creative games and experiences. If the touch screen gave Nintendo DS a sense of feel and the microphone allowed it to hear, the two cameras give Nintendo DSi the sense of sight.
Another enhanced feature is the Nintendo DSi Sound application, which serves as both an interactive voice recorder and music player that allows users to play with their music while they listen to it. Users can access different audio filters or control the pitch and speed of recorded voice or music files to alter voices or change the tempo of a song. The mic is located between the two screens when the device is flipped open, and there is also a stereo headphone output that lets users listen to music saved on an SD card, even with the screen shut.
In the world of software, Nintendo DSi will be the platform for the most relevant and fun on-the-go games and applications. The Nintendo DSiWare application will populate Nintendo DSi with software that can be downloaded using Nintendo DSi Points directly to the portable system, just as WiiWare has with Nintendo’s Wii console. Developers big and small are invited to create software that makes use of the properties and functions of the hardware. Nintendo DSiWare games and applications will be available at a range of values, starting at 200 points.
In addition to downloadable games, Nintendo DSi is able to play games made specifically for the system and sold at retail. The system can also play most Nintendo DS™ games, and will have access to a library of more than 850 titles originally made for that system.
Also on April 5, a new Nintendo DS game, Rhythm Heaven, will join this roster of games available for both Nintendo DSi and Nintendo DS owners in the United States. Having sold more than 1.6 million copies since its July 2008 launch in Japan and still increasing sales today, this infectious game challenges players to tap and slide the stylus on the touch screen in time to original music created by legendary Japanese pop-star producer TSUNKU♂. Simple gestures with the stylus combined with fun music and quirky visuals make Rhythm Heaven a completely unique musical experience for players of all ages.
Additional features and news of Nintendo DSi will be revealed as April 5 approaches. For more information about Nintendo DSi, visit www.nintendodsi.com.
Eerder dan verwacht. Alleen de prijs van $170 is wat hoog (nu $130 IIRC).quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
5 april komt tie uit in Amerika![]()
bron
Edit: Press Release:
[..]
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:49 schreef GooseFM het volgende:
Verdulleme.... Chrono Trigger aan het spelen, loopt ie vast op het moment dat je op die fair in de machine van Lucca gaat
Maar ja... That's what you get als je spellen download i guess
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:29 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hij is al gepatched man, je moet de gepatchte versie downloaden.
Ze zijn gewoon altijd bezig met verbetering bij NIntendo. Ik vind het geen kutstreek. De PSP is inmiddels ook al bij z'n 3e versie. Stil staan is achteruit gaanquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:42 schreef msnk het volgende:
Gaat er iemand überhaupt de DSi halen? Ik vind het net als de nieuwere GBA toentertijd gewoon een lelijke streek
En beter komt er een vervolg op Professor Layton, dat spel was te snel uitgespeeld
Nou ja, vernieuwingen. Toentertijd hadden ze (als voorbeeld) echt wel een backlight kunnen plaatsen in de originele GBA. Dat is nou niet echt High Tech techniek, nu niet toen niet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon altijd bezig met verbetering bij NIntendo. Ik vind het geen kutstreek. De PSP is inmiddels ook al bij z'n 3e versie. Stil staan is achteruit gaan
Belangrijkste punten: geen GBA-slot (en dus ook geen uitbreidingen voor DS-spellen), SD-card slot, on-line winkel DSi Shop waar je spellen kunt downloaden en twee camera's (buitenkant en binnen) en WPA/WPA2 WiFi ondersteuning (helaas niet backwards compatiblequote:Op woensdag 18 februari 2009 17:57 schreef msnk het volgende:
Over de DSi weet ik overigens niet zo heel veel, het speelt dus geen GBA spellen maar meer weet ik ook niet.
Er is volgens mij nog steeds geen Amerikaanse release bekend voor Layton and Pandora's Box. Je hebt dus nog even geduld nodig denk ikquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:42 schreef msnk het volgende:
Gaat er iemand überhaupt de DSi halen? Ik vind het net als de nieuwere GBA toentertijd gewoon een lelijke streek
En beter komt er een vervolg op Professor Layton, dat spel was te snel uitgespeeld
Ik heb net ook het einde bereikt, maar heb toch niet alle puzzels gehad... Wanneer ik in de puzzle index kijk, mis ik gewoon wat nummers, maar kan ze dus ook niet aanklikken om vervolgens op te lossen. Hierdoor mis ik dus ook in de bonus wat onderdelen... Vind ik wel jammer, dus ik ga nog maar eens op zoek naar de andere puzzels..... zoek zoek zoek!!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef marcodej het volgende:
Vandaag Layton uitgespeeld...Eerste spel ooit dat ik heb uitgespeeld. Vroeger, toen ik nog zo'n grote grijze Gameboy had, had ik er nooit het geduld voor, maar deze móést ik uitspelen, moest weten hoe het eindigde
.
Heb alle puzzels in het spel gedaan, moet nog wel een keer die extra challenges doen...
Klopt, miste er ook drie of vier (allemaal hidden)... Is even zoeken ja.... Ben ik nog lang mee bezig geweest...quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:00 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik heb net ook het einde bereikt, maar heb toch niet alle puzzels gehad... Wanneer ik in de puzzle index kijk, mis ik gewoon wat nummers, maar kan ze dus ook niet aanklikken om vervolgens op te lossen. Hierdoor mis ik dus ook in de bonus wat onderdelen... Vind ik wel jammer, dus ik ga nog maar eens op zoek naar de andere puzzels..... zoek zoek zoek!!![]()
Verder zeker een verslavend spel!Afgelopen vrijdag gekregen en nu alweer (okeee, niet helemaal dus, omdat ik wat puzzels heb gemist) uit gespeeld!
3 april in Europaquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:22 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
5 april komt tie uit in Amerika![]()
bron
Edit: Press Release:
[..]
Tofquote:
quote:19 February 2009 - Nintendo will launch its new handheld console, the Nintendo DSi, in Europe on 3 April 2009. The Nintendo DSi will be available in black or white and is the thinnest and lightest member of the Nintendo DS family. The console is packed with new features that will excite fans of and newcomers to the Nintendo DS range.
There are many ways to have fun with the Nintendo DSi, from creating, customising and sharing photos with friends & family or listening to and experimenting with your favourite music, to playing more than 1000 Nintendo DS games and downloading new Nintendo DSiWare games directly onto your console. The Nintendo DSi also features built-in Internet browsing capabilities, meaning the fun begins the moment you switch it on!
Nintendo DSi brings motion-detecting cameras to handheld gaming
The Nintendo DSi incorporates two cameras, adding an entirely new dimension to gameplay. The cameras are able to accurately detect facial features and players’ movements. Moving the upper body, hands, arms and head in front of the camera now means play can be directed by movement alone, bringing a whole new way of interacting with the handheld.
Play with your pictures
The Nintendo DSi’s cameras face inside and outside; mounted on the console’s flip-up lid so users can snap themselves or their friends and families just as they choose. What sets the Nintendo DSi’s cameras apart, however, is that the Nintendo DSi Camera software comes fully loaded with 11 special camera effects so that users can take shots using a range of special effects.
Users can edit their images in real-time or after they’re taken. Choices include a distortion tool which allows users to use the Stylus to distort their image in a variety of quirky and fun ways. Turn any face into fans’ favourite Mario with his famous moustache and hat, or frame the image beautifully in a style of your choosing. Everything you create can be saved into a personal photo album which in turn allows you to use your Nintendo DSi as a personal digital photo frame! Users can share their snapshots with friends and family wirelessly. Or by saving the content onto an SD memory card, users can upload to their personal computer or their Wii and share with friends and family using WiiConnect24!
Play with sound
The Nintendo DSi has enhanced volume and sound quality so that users can experience the Nintendo DSi Sound application, as well as in-game music, at its best. As well as bringing portable music to the Nintendo DSi (as players will be able to play AAC-encoded music files on their console), Nintendo DSi Sound introduces new ways for Nintendo DSi users to experiment and play with sound and music – changing the pitch, speed and even apply effects to sound files that are played on the console.
For example, users can slow down a phrase in a foreign language to get the pronunciation just right. But they can equally have fun recording their own voices and manipulating the play-back – adding sound effects to create new fun with sound. Players can also change the speed or add sound effects to songs, enabling them to create their own unique mixes, as well as learn words and instrumental solos more easily.
Download Nintendo DSiWare and customise your Nintendo DSi with a whole host of new titles and applications…
You can customise your Nintendo DSi by downloading games and applications from the Nintendo DSi Shop, in addition to being able to carry around your Nintendo DSi with your very own unique photos & music files. A variety of fun software will be available for download in the forthcoming months. Examples include an application which enables users to make animated cartoons or combine photos to create mini-movies (incorporating both sound and moving images); or the fun-filled WarioWare software which utilises the motion-detecting camera for a completely interactive experience. Users will also be able to download the Nintendo DSi Browser for free from launch, offering quick and easy Internet access from their Nintendo DSi.
All of this and more can be downloaded directly from the Nintendo DSi Shop via the Internet, and thanks to the Nintendo DSi’s built-in flash memory these can be saved directly onto your console, meaning you can take all of your games and other applications with you wherever you go.
Packed with features, but thinner than ever
In addition to all of the new features, the Nintendo DSi comes in a matt finish and is a full 12% thinner than the Nintendo DS Lite, making it Nintendo’s most portable handheld ever. However, it also packs a punch with bigger, brighter, 3.25” screens. As well as offering downloadable software via the Nintendo DSi shop, the new handheld is able to play games made specifically for the system and most Nintendo DS games - offering access to a library of hundreds of existing titles.
Nintendo DSi launches across Europe on 3 April in black and white.
quote:
162 in totaal he. Pas dan is het echt uitgespeeld!quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:45 schreef marcodej het volgende:
Vandaag Layton uitgespeeld...Eerste spel ooit dat ik heb uitgespeeld. Vroeger, toen ik nog zo'n grote grijze Gameboy had, had ik er nooit het geduld voor, maar deze móést ik uitspelen, moest weten hoe het eindigde
.
Heb alle puzzels in het spel gedaan, moet nog wel een keer die extra challenges doen...
Nee, ik heb wortels geplant in de herfst en heb ze vervolgens elke dag water gegeven. En op een gegeven moment waren ze allemaal weg.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:55 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik heb het, maar ik heb er nooit problemen mee gehad eigenlijk. Het was niet toevallig gewoon het einde van het seizoen?
Ik dacht inclusief die bonuschallenges 135? Waar komen die andere dan vandaan, kun je die downloaden ofzo?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
162 in totaal he. Pas dan is het echt uitgespeeld!
Dat vraag ik mij nu ook afquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht inclusief die bonuschallenges 135? Waar komen die andere dan vandaan, kun je die downloaden ofzo?
Die komt vooralsnog alleen uit in Amerika, hier krijgen we alleen wit en zwart.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef CamelNLD het volgende:
Ik heb ook al plaatjes gezien met een cyaan blauweDie is ook wel erg mooi
Ik heb hem ook uitgespeeld van de week. Tof spel! Maar hoe ga je online danquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
120 in het spel zelf. 15 als bonus. En de rest moet je online activeren. Ze staan al op de cartridge, maar de enige manier om erbij te komen is online gaan. En je hebt nog die geheime deur, die je pas kunt openen als je deel 2 ook hebt
Who cares.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat er straks in de DSWare shop GBA titels te downloaden zullen zijn... uiteraard tegen betaling en dan vindt niemand het meer gek waarom dat GBA slot er nou weer uitgehaald is.... juist ja, nog meer geld binnenharken!
Als het regent hoef je ze geen water te geven. En als het een paar dagen regent kun je gerust een dagje overslaan, te veel water is voor sommige planten niet goed.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nee, ik heb wortels geplant in de herfst en heb ze vervolgens elke dag water gegeven. En op een gegeven moment waren ze allemaal weg.
Dat zit gewoon ergens in het hoofdmenu. Je maakt dan verbinding en dan wordt een aantal nieuwe puzzels vrijgegeven. Deel 2 is nog niet uit in het Engels, zelfs nog geen bekende datum ook.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb hem ook uitgespeeld van de week. Tof spel! Maar hoe ga je online dan
En is deel 2 al uit? Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!
Dat is niet nodig, iedereen weet al dat het de bom wordt.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is niet genoeg hype for GTA Chinatown Wars.
http://ds.ign.com/articles/952/952412p1.html
Doe dat hier maar: [DS] Flashcards #3quote:Op maandag 23 februari 2009 10:17 schreef Murloc het volgende:
Hmm, gooi mn vraag hier maar ff neer;
Ik heb vorige week een R4DS adapter gekocht voor de DS van mn dochter.
Kaartje van 2GB erbij, versie 1.18 kernel erop en volzetten die kaart...
Niet dus.
Ik krijg niet meer dan ongeveer 15 a 20 spelletjes op de kaart. Als ik vervolgens een spelletje opstart krijg ik de melding dat het save bestand niet aangemaakt kan worden. Haal ik er dan een spel vanaf lukt dat wel.
Als ik in de windows verkenner kijk naar de capaciteit van de kaart staat er nog niet eens 1 gig aan data op![]()
Iemand een idee wat ik niet goed doe hier?
Die lijkt me zoo tofquote:Op zondag 22 februari 2009 22:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Er is niet genoeg hype for GTA Chinatown Wars.
http://ds.ign.com/articles/952/952412p1.html
Ik zou wachten voor de DSi. DSi kan gebruik maken van draadloze netwerken met WPA beveiliging, huidige DS kan alleen WEP beveiligde netwerken gebruiken, en dat is zwaar irritant.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:18 schreef BadBadPresident het volgende:
Is het het waard om nog iets van 1,5 maand op de DSI te wachten aangezien ik er over nadenk om een ds te kopen?
Ik heb ergens gelezen dat WPA niet werkt bij oude games, dus wanneer je Mariokart online wilt spelen moet je je router als nog via WEP beveiligen. WPA wordt alleen ondersteund door de DSWare Shop en de browser, voor zover ik weet.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zou wachten voor de DSi. DSi kan gebruik maken van draadloze netwerken met WPA beveiliging, huidige DS kan alleen WEP beveiligde netwerken gebruiken, en dat is zwaar irritant.
MarioKartquote:Op maandag 23 februari 2009 20:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor die oude spellen moet je het niet laten. Er zijn nauwelijks fatsoenlijke spellen die online kunnen.
Op de Wii zeer gaaf, maar op de DS toch al een stuk minder. Beperkt aantal banen en het lukt me haast nooit om tegenstanders te vinden. En als ze er al zijn, heb je ook grote kans op cheaters.quote:
En dan ook nog die gasten die in de laatste bocht hun DS uitzetten als ze niet aan het winnen zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op de Wii zeer gaaf, maar op de DS toch al een stuk minder. Beperkt aantal banen en het lukt me haast nooit om tegenstanders te vinden. En als ze er al zijn, heb je ook grote kans op cheaters.
20 zonder sidequests.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:40 schreef Laniboekje het volgende:
Hoe lang zal Chrono Trigger me trouwens bezig houden? Uurtje of 20, 30?
Het hoofdverhaal is zelfs in 15u uit te spelen als je het verhaal kent en niet hoeft te zoeken enzo. Ik had er nu 25-30 uur in denk ik. Waar zit je nu ergens, wat vind je er van?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan ben ik al een eind op weg.![]()
Ik moet alleen black Omen nog, maar voordat ik aan zeal ga beginnen, ga ik eerst wat mega-elixirs charmen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het hoofdverhaal is zelfs in 15u uit te spelen als je het verhaal kent en niet hoeft te zoeken enzo. Ik had er nu 25-30 uur in denk ik. Waar zit je nu ergens, wat vind je er van?
cheaten op mariokartds? leg uit...quote:Op maandag 23 februari 2009 21:24 schreef __Saviour__ het volgende:
En als ze er al zijn, heb je ook grote kans op cheaters.
MM Eindhoven had hem liggen voor 35 euro, heb hem vanmiddag ook gehaaldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en uitgespeeld, nu maar kijken of ik ergens DQV kan vinden
Met een flashcard. Die kan ook cheats uitvoeren. Dingen als een 500cc ofzo kart hebben waarmee je dus onverslaanbaar veel sneller bent, of dat je constant sterren hebt of van die bullets. Door de simpele opzet van het online systeem kan Nintendo daar niks tegen doenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een flashcard. Die kan ook cheats uitvoeren. Dingen als een 500cc ofzo kart hebben waarmee je dus onverslaanbaar veel sneller bent, of dat je constant sterren hebt of van die bullets. Door de simpele opzet van het online systeem kan Nintendo daar niks tegen doen
Die was naar ja, ik haat het als ze een copy-spell gebruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben eindelijk verder met Dragon Quest. Stomme gevechten. 5 poppen achter elkaar en dan ook nog op het laatst die vieze sneeuwman met zijn vermenigvuldig techniek.
Ik had wel mazzel trouwens, nog nooit zoveel critical hits gehad.
Die new game+ hadden ze, wat gameplay betrefd, wel wat uitdagender mogen maken, zit nu alweer na giga gaias zonder enige vorm van moeite doen, kijken of die lost sanctuums mij wat uitdaging geven (zit nu met crono op l71 en de rest tussen de 66 en 68, vanwege veel itemfarming in de eerste playtrough)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het hoofdverhaal is zelfs in 15u uit te spelen als je het verhaal kent en niet hoeft te zoeken enzo. Ik had er nu 25-30 uur in denk ik. Waar zit je nu ergens, wat vind je er van?
Waar denk je dat New Game + voor gemaakt is? Zodat je Lavos al in eerdere stadia kunt verslaan, bijvoorbeeld meteen op de Millenial Fair al, of in Zeal. Als je het verhaal weer gewoon gaat spelen is het een eitje ja. Lost Sanctum is ook bedoeld voor in de eerste play through.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die new game+ hadden ze, wat gameplay betrefd, wel wat uitdagender mogen maken, zit nu alweer na giga gaias zonder enige vorm van moeite doen, kijken of die lost sanctuums mij wat uitdaging geven (zit nu met crono op l71 en de rest tussen de 66 en 68, vanwege veel itemfarming in de eerste playtrough)
ik bedoelde die vortexquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar denk je dat New Game + voor gemaakt is? Zodat je Lavos al in eerdere stadia kunt verslaan, bijvoorbeeld meteen op de Millenial Fair al, of in Zeal. Als je het verhaal weer gewoon gaat spelen is het een eitje ja. Lost Sanctum is ook bedoeld voor in de eerste play through.
We blijven hopenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:23 schreef miss-scofield het volgende:
Ik had gehoopt dat inmiddels de tweede Layton al uit zou zijn!! Spel vorig jaar al uitgespeeld en nu kom ik al die advertenties weer tegen voor de NL versie.. Nu wil ik ook weer spelen!!! Nog andere nieuwe spellen die er op lijken?
Amerikaanse versie kun je toch makkelijk importeren? Dan hoef je niet zo lang te wachten. Las overigens wel ergens (weet niet meer waar) dat de release van deel twee in Amerika op begin december ligt... Hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
We blijven hopen![]()
Hopelijk dit jaar deel 2 in Amerika, en tel voor Europa daar nog minimaal een half jaartje bovenop.
Van Layton 1 heb ik bij de US release al een versie laten overvliegenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:23 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Amerikaanse versie kun je toch makkelijk importeren? Dan hoef je niet zo lang te wachten. Las overigens wel ergens (weet niet meer waar) dat de release van deel twee in Amerika op begin december ligt... Hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb.
Time Hollow inmiddels bijna uit. En vanmiddag bleek mijn man zomaar Chrono Trigger gekocht te hebben voor mij.quote:
Ik zit nu bij Denadoro Mountains ofzo, mijn batterij van de DS is helaas leeg. Ik vind het geweldig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Professor Laytonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ok, en welk spel is dat dan van de reclame waar je die schapen moet scheiden door 3 touwen te spannen?
Ja jemig wat een kutspel is dat zeg. Ik bedoel, de puzzels zijn prima, maar dat gezeik van al die figuurtjes, wat moet ik daar mee?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja jemig wat een kutspel is dat zeg. Ik bedoel, de puzzels zijn prima, maar dat gezeik van al die figuurtjes, wat moet ik daar mee?
Nou ik vind het bij Layton juist tragisch (iig tot aan het kasteel). Eerste 5 a 6 interacties komen er op neer dat je pas langs mag als je een fucking puzzeltje oplost. Dan voegt het verhaaltje niks toe aan de beleving, het vertraagt eerder!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:44 schreef msnk het volgende:
[..]Je bedoelt het verhaal
? Dat is een belangrijk onderdeel van (bijna) ieder spel
Layton speel je dan ook voor die puzzels, niet voor het verhaalquote:Op zondag 1 maart 2009 19:49 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou ik vind het bij Layton juist tragisch (iig tot aan het kasteel). Eerste 5 a 6 interacties komen er op neer dat je pas langs mag als je een fucking puzzeltje oplost. Dan voegt het verhaaltje niks toe aan de beleving, het vertraagt eerder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die nog gevonden ?En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
Ben benieuwdquote:Op maandag 2 maart 2009 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
Demo van "Perfect Prosecutor". Spin-off van Phoenix Wright.
http://www.capcom.co.jp/gyakutenkenji/trial/index.html![]()
Ja uiteraard. Anders kom je niet verder in het spel dacht ik. Wel érg simpel.quote:Op maandag 2 maart 2009 03:22 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vond de puzzel met die 3 kippen en wolven leuk.
Iemand die nog gevonden ?
Ahh, op die manier.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:55 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Dat wel maar er zijn dus meerdere mogelijkheden maar ik vond er maar 1 hoe hard ik ook puzzel
Oh, die was erg hinderlijk, duurde even voor ik het voor elkaar had hoor! Maar zo waren er wel meerdere dit irritant waren! (in de goede zin des woord, want vind het een superspel!) Ik vind die puzzels dat je een bal naar een andere kant moet brengen door het verschuiven van balkjes en dingen erg leuk om te doen....als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 2 maart 2009 03:22 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vond de puzzel met die 3 kippen en wolven leuk.
Iemand die nog gevonden ?
De puzzeltjes met dat balletje ergerde ik mij dus écht dood aan.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh, die was erg hinderlijk, duurde even voor ik het voor elkaar had hoor! Maar zo waren er wel meerdere dit irritant waren! (in de goede zin des woord, want vind het een superspel!) Ik vind die puzzels dat je een bal naar een andere kant moet brengen door het verschuiven van balkjes en dingen erg leuk om te doen....als je begrijpt wat ik bedoel
En dan vergeet je nog de rest van 2009:quote:Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
Het worden weer mooie DS tijden:
Peggle dual shot 3-3
Broken Sword 20-3
GTA: Chinatown Wars 20-3
Henry Hatsworth: 20-3
quote:
Vraagje hierover, misschien dat jij het weet. Ik heb een beetje gezocht op google, maar ik kan geen deel 1 vinden. Is deel1 misschien partners in time? En is deel 2 er ook in een europese versie?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi 3
Het eerste deel heette Mario & Luigi: Stuperstar Saga btw.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Natuurlijk weet ik dat!
Mario & Luigi 1 verscheen op de GBA
Mario & Luigi 2 verscheen op de NDS en heeft als subtitel Partners in Time.
Nee, zoek het zelf maar uit, of koop gewoon een DS met New Super Mario Bros...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:40 schreef AneLenstra het volgende:
Ik heb een Nintendo DS emulator met games gedownload ( de SmuME 0.4.0).
Nu wil ik 479 - New Super Mario Bros. (E) spelen, maar deze geeft een error:
''Could not erase data. Turn the power off and reinsert the Game Card''
Iemand bekend met deze error?
Als ze Super Mario Bros NEW voor de Wii hadden uitgebracht had ik hem zeker gekocht. Maar is voor me eigen beetje overbodig om naast een Xbox 360 en een Wii ook nog eens een Nintendo DS te gaan kopen..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Wij hebben namelijk gewoon een DS in het echt.
Daarbij snap ik ook niet waarom je een DS emulator wil, de beleving van het touchscreen, en bijvoorbeeld blazen in het microfoon gaatje bij Zelda is toch veel toffer.
Van mij mag je zulke posts meteen deleten, ook al ben jij geen GAM-modquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Wij hebben namelijk gewoon een DS in het echt.
Daarbij snap ik ook niet waarom je een DS emulator wil, de beleving van het touchscreen, en bijvoorbeeld blazen in het microfoon gaatje bij Zelda is toch veel toffer.
Hypocrytie ten top, ik durf namelijk te wedden dat jij PC games gewoon download.quote:Van mij mag je zulke posts meteen deleten, ook al ben jij geen GAM-mod
Ik SPEEL niet eens PC-games.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef AneLenstra het volgende:
[..]
Hypocrytie ten top, ik durf namelijk te wedden dat jij PC games gewoon download.
New super mario bros heb je toch in 2 uur uitgespeeld dus je kunt best de DS van je zus even lenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef AneLenstra het volgende:
[..]
Hypocrytie ten top, ik durf namelijk te wedden dat jij PC games gewoon download.
Ik draag mijn steentje genoeg bij aan de industrie. Zo help ik in het productieproces van Football Manager, ben ik principeel tegen het ombouwen van consoles (met als gevolg dat ik alles netjes koop) en ook DVD's koop ik gewoon, puur om het ''hebben'' van een DVD.
Eigenlijk is alles wel leuk, maar je kan niet alles hebben. Wat nog kutter is, is dat Nintendo besluit Super Mario NEW uitsluitend en alleen voor de DS uit te brengen, terwijl ik een Wii bezit. (mijn zus heeft wel een Nintendo DS met het spel, maar goed daar kan ik natuurlijk ook niet altijd gebruik van maken)
Maar goed, ik zoek wel elders voor hulp.
Platformexclusiviteit, daardoor verkoop je extra hardware. Dat heeft Nintendo juist goed begrepen. In tegenstelling tot Sony, dat alles wat een succes is op één systeem, gelijk maar ook uitbrengt voor het andere.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef AneLenstra het volgende:
Eigenlijk is alles wel leuk, maar je kan niet alles hebben. Wat nog kutter is, is dat Nintendo besluit Super Mario NEW uitsluitend en alleen voor de DS uit te brengen, terwijl ik een Wii bezit. (mijn zus heeft wel een Nintendo DS met het spel, maar goed daar kan ik natuurlijk ook niet altijd gebruik van maken)
Dat dus. Wat moet een arme student als ik dan doen? Eikelsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Behalve fucking God of War 3, die moet weer zo nodig alleen op de PS3 uitkomen, stel flikkers.
Hypocrytie is geen woord, dat weet je wel toch?quote:
Nee, ik heb 'm laten liggen omdat ik nu druk bezig ben met Dragon Quest V. Ik zit in Luxor geloof ik nuquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Zijn er hier al mensen die Big Bang mini hebben uitgespeeld? Ik ben nu in ParisHet wordt toch behoorlijk lastig nu
Die DS Lite is lager gezet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef Aether het volgende:
Zou de helderheid zo veel schelen of de DS gewoon anders ingesteld zijn?
1 woord: DSiWarequote:Op woensdag 4 maart 2009 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Als nieuw versie van de DS is het gewoon een prima ding.
Maar als je al een Lite hebt, is het het vervangen niet echt waard.
Maar juist door de richting en timing kan je veel controle hebben, veel meer dan bij een flipperkast.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat Peggle is net die bumperdingen bij een flipperkast. Je schiet en hebt er dan geen enkele controle over. Niet echt mijn type spel op die manier.
Usercomment van iemand die de game speelt op NeoGAF:quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
7th Dragon krijgt een optie om de muziek te laten klinken alsof het een 8-bit game is:![]()
Website: http://dragon.sega.jp/
IGN 'preview': http://ds.ign.com/articles/912/912991p1.html
Famitsu score: 9 8 8 8
Release: JPN 5 maart, rest van de wereld: hopen mag...
Overigens klopt het nieuwsbericht op FOK!games niet, er zitten geen random generated dungeons in.
Laten we even met z'n allen duimen voor een EU/US release.quote:Aw fuck. The game just got awesome.
I don't want to spoil anything, but my chars are level 11 and the game. just. started. The setup for the main story is great. Really epic feeling, and the 2nd screen use is a brilliant.
I'm nerdgasming all over my DSi.
Leuk hé.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:43 schreef Laniboekje het volgende:
Hm, de eerste keer dat ik Magus tegen kom in Chrono Trigger en ben genadeloos afgeslacht.
Wachten met je aanvallen, want na elke aanval verandert het element. A slaat Magus, Magus verandert naar Water, B cast water, Magus verandert naar vuur, C cast vuur, etc. Niet als een dolle aanvallen, maar wachten en genoeg healen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, dat is het uiteindelijke doel. Maar hoe kom ik bij dat doel...
Tof.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wachten met je aanvallen, want na elke aanval verandert het element. A slaat Magus, Magus verandert naar Water, B cast water, Magus verandert naar vuur, C cast vuur, etc. Niet als een dolle aanvallen, maar wachten en genoeg healen.
quote:
Ik weet het niet. Velen van jullie hebben CT al uitgespeeld en dan zou ik zo wat de enige zijn die dan nog wat te vragen heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we een centraal DQ en CT topic maken?
Dat is vaak een goed teken dat je moe bent als je in bed gaat liggen. Dan ben je een dag druk geweest en vaak heeft een bed ook de functie om eens goed te slapen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
CT en DQIV liggen ver achter me. Ik ben bezig met DQV. Ik ga echter langzaam, ben vaak moe als ik in bed ga liggen...
Ik wacht tot mijn gewone DS de geest geeft...als dat ooit gebeurt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Eurogamer heeft een interessant artikel: http://www.eurogamer.net/articles/nintendo-dsi-article
En ze hebben gelijk... Vóór Kerst 2009 heb ik er waarschijnlijk ook een!
Same here.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn gewone DS de geest geeft...als dat ooit gebeurt.
Dat het een krachtigere processor heeft en meer geheugen wist ik nog niet. Dat maakt het dan weer wel interessant. Als games er daadwerkelijk ook gebruik van gaan maken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Eurogamer heeft een interessant artikel: http://www.eurogamer.net/articles/nintendo-dsi-article
En ze hebben gelijk... Vóór Kerst 2009 heb ik er waarschijnlijk ook een!
geen probleem daarmeequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we een centraal DQ en CT topic maken?
The Simpsons was op de console ook leuk (tot mijn save corrupt raaktequote:Op zondag 8 maart 2009 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond The Simpsons eigenlijk ook wel leuk voor de DS![]()
Heel simpel en makkelijk maar toch best leuk.
Ja daar dacht ik idd ook al aan, maar ja ik wil altijd graag iets snel hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:31 schreef Niek. het volgende:
Je zou kunnen wachten tot de DSi uitkomt en dan hopen dat de Lite wat goedkoper gaat worden.
Welke games dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja. DSi heeft wel WPA ondersteuning voor draadloos, en dat kan ik waarderen. Bovendien ga ik Zelda DS nooit meer spelen dus kan ik het net zo goed verkopen.
Er zijn denk ik wel meer spellen die ik wil verkopen, op de GBA. Sterker nog, ik heb volgens mij wel een paar Wii en Gamecube spellen die ik wil verkopen. Alleen heb ik nooit wat online verkocht, geen ervaring mee.
Welke kleur heb je en wat zou je prijs kunnen zijn?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk er over na om mijn DS Lite + Zelda te verkopen zodat ik een DSi kan kopen. Maar ik weet niet zeker of dat het nou waard is.
Nogmaals, ik denk er over na. Nintendo DS lite en Zelda DS zou ik niet los verkopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Welke kleur heb je en wat zou je prijs kunnen zijn?
GBA, WarioWare (twee games), Megaman Zero 2 en Minish Cap, onder andere.quote:
Oh ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
De WPA ondersteuning van de DSi is enkel voor nieuwe software ter duidelijkheid. Oude titels met online support moeten het nog steeds stellen met WEP
Bij de MediaMarkt heb ik hem gekocht voor 122 euro.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:27 schreef Henk-B het volgende:
Is er ergens een mooie aanbieding voor de DS lite?
Overal kost hij zo rond de 140 euro.
Gozer, waar heb je het over. De Nintendo zal never nooit 100 miljoen verkopen, hooguit 10 miljoen. De markt zal zeer positief reageren op de PSP, een échte next-gen handheld systeem. Nintendo kan geen kant meer op. Ze zijn al sinds de Nintendo 64 verkeerd bezig. De Gamecube verkoopt slecht en als de 'Revolution' uitkomt zal die nog slechter verkopen. Nog heel even en ze gaan falliet... En dat is jammer. Maar dat krijg je als je niks beters kan verzinnen dan twee schermen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo DS passeert 100 miljoen wereldwijd.
[ afbeelding ]
PlayStation 2: 140M
PSOne: 102M
GameBoy: 119M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gozer, waar heb je het over. De Nintendo zal never nooit 100 miljoen verkopen, hooguit 10 miljoen. De markt zal zeer positief reageren op de PSP, een échte next-gen handheld systeem. Nintendo kan geen kant meer op. Ze zijn al sinds de Nintendo 64 verkeerd bezig. De Gamecube verkoopt slecht en als de 'Revolution' uitkomt zal die nog slechter verkopen. Nog heel even en ze gaan falliet... En dat is jammer. Maar dat krijg je als je niks beters kan verzinnen dan twee schermen.Ehm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke dingen heb ik dus nooit gehoord?AFC AJAX
Dan mag je van geluk spreken, mijn jong. Als je zulke debiele dingen nooit hebt gehoord.quote:
Sterker nog. Mensen waren vol met lof over de Nintendo DS. Dubbele schermpjes met touchscreen, wowowow. Kijk je kan baby mario begeleiden met je pennetje door wolkjes te tekenen. Allemaal 8en en 9en voor zo'n simpel kut spelletje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dan mag je van geluk spreken, mijn jong. Als je zulke debiele dingen nooit hebt gehoord.
Jammer dat ik echt te lui ben om oude topics op te zoeken, maar het was echt Nintendoomed in 2004 en niemand had vertrouwen in die lelijke NDS en keken lange tijd massaal uit naar de superieure PSPquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Sterker nog. Mensen waren vol met lof over de Nintendo DS. Dubbele schermpjes met touchscreen, wowowow. Kijk je kan baby mario begeleiden met je pennetje door wolkjes te tekenen. Allemaal 8en en 9en voor zo'n simpel kut spelletje.
De PSP doet het wat mij betreft boven verwachting. Had niet gedacht dat er zoveel mensen één zouden kopen. Op straat en school zie ik ze inmiddels overal.
Dat je niet weet waar ik of jijzelf het over hebt is wel duidelijk. Dat dat simpele mario spelletje 8en en 9en's kreeg slaat ook nergens op, het heeft gemiddeld een 7,5 gekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:11 schreef msnk het volgende:
Dat zou kunnen. In 2004 zat ik nog niet op FOK!
Ik dacht dat Ruzbeh het over de algemene opinie had, en niet dat van FOK! users.
Helaas, die eer gaat toch naar Level 5 en Capcomquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, mooie tijden inderdaad. Ik was meteen verkochtToen geloofde ik nog heilig in Nintendo! Nu zijn het vooral Square-Enix en andere RPG makers die van de DS de beste console na de SNES maken!
Ik wil een nieuwe New Mario voor de DS, gewoon een echte sequel: zelfde engine, zelfde opzet. Eventueel Luigi als character, dat je Mario moet redden ofzo, maar wel een 2D platformer. Dan ben ik ook weer blij met Nintendoquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Helaas, die eer gaat toch naar Level 5 en Capcom![]()
Al heeft Nintendo ook een aantal zeer goede games uitgebracht....alleen jammer dat ze daar tegenwoordig maar weinig van laten zien
Klinkt wel aardig, maar ik vond Colour Cross al niet zo leuk als Piccros zelf... Na nog geen 10 puzzels al weer mee gestopt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Picross in 3D. Hoe tof.
[ afbeelding ]
Ik zet mijn geld in op DSiWare, dat gaat (als Nintendo het goed aanpakt tenminste) groot wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe New Mario voor de DS, gewoon een echte sequel: zelfde engine, zelfde opzet. Eventueel Luigi als character, dat je Mario moet redden ofzo, maar wel een 2D platformer. Dan ben ik ook weer blij met Nintendo
Ik hoop dat er nog wat SNES RPGs omgezet worden naar de DS, of desnoods komen via DSi-ware, of via een portable Virtual Console
Omdat een aantal online review sites een lagere cijfer hebben gegeven is wat ik zei per definitie niet waar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je niet weet waar ik of jijzelf het over hebt is wel duidelijk. Dat dat simpele mario spelletje 8en en 9en's kreeg slaat ook nergens op, het heeft gemiddeld een 7,5 gekregen.
Ruzbeh heeft altijd gelijk. FYI.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat een aantal online review sites een lagere cijfer hebben gegeven is wat ik zei per definitie niet waar?
Wat een ongelofelijke domme logica hanteer jij zeg.
Welke genres?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn nou de topgames voor de DS?
Professor Layton and the Curious Village (zou ik echt als eerste kopen)quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Puzzels, Simulatie, Racing, Sport en van die Mario meuk
Mario Kart en alle spellen waar spellen waar Mario/Kirby/Yoshi in voorkomen zijn altijd goed. Verder is Professor Layton and the Curious Village een echte aanrader. Picross DS en Polarium (puzzelgames) zijn simpel qua uitvoering maar erg tof. Elite Beat Agents, Big Bang Mini (erg tof!) en Nervous Brickdown zijn erg leuk! Vind zelf Brothers in Arms en Call of Duty 5 voor DS-begrippen vrij goed geslaagd als 3d shooters.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn nou de topgames voor de DS?
Van de puzzelgames vind ik logische puzzelgames erg leuk. Waarbij er maar één juiste oplossing is die je moet zien te vinden. Bijvoorbeeld Picross, Illust Logic, Slitherlink, Rittai Picross, Pic Picquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Puzzels, Simulatie, Racing, Sport en van die Mario meuk
Prof. Layton is beter dan al die games bij elkaar in het kwadraadquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Van de puzzelgames vind ik logische puzzelgames erg leuk. Waarbij er maar één juiste oplossing is die je moet zien te vinden. Bijvoorbeeld Picross, Illust Logic, Slitherlink, Rittai Picross, Pic Pic
Inderdaad ook leuk en al uitgespeeld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Prof. Layton is beter dan al die games bij elkaar in het kwadraad
En terwijl de tweede trilogie al is aangekondigd voor Japan zitten wij nog te wachten op deel 2quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Inderdaad ook leuk en al uitgespeeld.
Heb alleen Illust Logic gespeeld; wat bedoel je met 1-voor-1 afwerken? Volgorde maakt toch niet uit en principe blijft hetzelfde?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Colour Cross zoog ook omdat je de kleuren één voor één moest afwerken
quote:New Professor Layton Game Announced, First Of New Trilogy
Fans of puzzle franchise Professor Layton, solve this: What's coming out on the DS in Japan this fall from developer Level 5?
Professor Layton And the Demon God's Flute is the first of a new Layton trilogy. The mysterious story recounts a legend in which giant destroyed a village. The game is set three years before Professor Layton and the Curious Village and reveals how Professor Layton met his apprentice Luke.
Ok, volgens mij een variatie op de Nonogram-puzzel (zoals in Picross).quote:
Aah, ik dacht dat de DSi al uit wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mediamarkt heeft ze regelmatig voor 122, en ik denk dat ze na april (DSi) wel iets goedkoper worden standaard. Check anders budgetgaming.nl ook even, daar kun je hardware en games vinden.
Die lijkt me nog best tof eigenlijkquote:
- doe maar niet -quote:
Voor het nageslachtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:29 schreef m3nster het volgende:
Hmm.. GTA werkt nog niet op de flashkaartjes..
Simsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Wat zijn de leuke spelletjes voor een Sims-liefhebber?
Daarom is het ook zo raar dat hij nu al is gelekt. Zeker een medewerker van rockstar die ons deze titel niet wou onthouden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:32 schreef msnk het volgende:
Je hoeft niet de hele inhoud te quoten hoor
TTG beweert dat de DS versie 20 maart aanstaande uitkomt in Europa en 24 maart in de VS. Da's snel
Ik moet echt leren lezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef msnk het volgende:
Ik heb het niet over GTA maar Broken Sword. Het was een reactie op de vraag van Jetje86.
of is Broken Sword uitgelekt?
- nee Roy, jij ook nietquote:
Net besteld bij amazon, 24 euro, goeie prijsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Vrijdag komt GTA pas, gereserveerd bij bol.com can't wait!
Het is er zeker één om in de gaten te houden. Ben wel benieuwd, want ik waagde me nooit zo aan de adventure games. Van de andere kant: het gaat wel om een DS-titel. JRPG's vind ik ook geen hout aan op consoles, maar op een handheld vind ik ze uitermate leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:00 schreef Aurelius het volgende:
Nog meer mensen hier die uitkijken naar Broken Sword?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |