Omdat een aantal online review sites een lagere cijfer hebben gegeven is wat ik zei per definitie niet waar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je niet weet waar ik of jijzelf het over hebt is wel duidelijk. Dat dat simpele mario spelletje 8en en 9en's kreeg slaat ook nergens op, het heeft gemiddeld een 7,5 gekregen.
Ruzbeh heeft altijd gelijk. FYI.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat een aantal online review sites een lagere cijfer hebben gegeven is wat ik zei per definitie niet waar?
Wat een ongelofelijke domme logica hanteer jij zeg.
Welke genres?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn nou de topgames voor de DS?
Professor Layton and the Curious Village (zou ik echt als eerste kopen)quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Puzzels, Simulatie, Racing, Sport en van die Mario meuk
Mario Kart en alle spellen waar spellen waar Mario/Kirby/Yoshi in voorkomen zijn altijd goed. Verder is Professor Layton and the Curious Village een echte aanrader. Picross DS en Polarium (puzzelgames) zijn simpel qua uitvoering maar erg tof. Elite Beat Agents, Big Bang Mini (erg tof!) en Nervous Brickdown zijn erg leuk! Vind zelf Brothers in Arms en Call of Duty 5 voor DS-begrippen vrij goed geslaagd als 3d shooters.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat zijn nou de topgames voor de DS?
Van de puzzelgames vind ik logische puzzelgames erg leuk. Waarbij er maar één juiste oplossing is die je moet zien te vinden. Bijvoorbeeld Picross, Illust Logic, Slitherlink, Rittai Picross, Pic Picquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Puzzels, Simulatie, Racing, Sport en van die Mario meuk
Prof. Layton is beter dan al die games bij elkaar in het kwadraadquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Van de puzzelgames vind ik logische puzzelgames erg leuk. Waarbij er maar één juiste oplossing is die je moet zien te vinden. Bijvoorbeeld Picross, Illust Logic, Slitherlink, Rittai Picross, Pic Pic
Inderdaad ook leuk en al uitgespeeld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Prof. Layton is beter dan al die games bij elkaar in het kwadraad
En terwijl de tweede trilogie al is aangekondigd voor Japan zitten wij nog te wachten op deel 2quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Inderdaad ook leuk en al uitgespeeld.
Heb alleen Illust Logic gespeeld; wat bedoel je met 1-voor-1 afwerken? Volgorde maakt toch niet uit en principe blijft hetzelfde?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Colour Cross zoog ook omdat je de kleuren één voor één moest afwerken
quote:New Professor Layton Game Announced, First Of New Trilogy
Fans of puzzle franchise Professor Layton, solve this: What's coming out on the DS in Japan this fall from developer Level 5?
Professor Layton And the Demon God's Flute is the first of a new Layton trilogy. The mysterious story recounts a legend in which giant destroyed a village. The game is set three years before Professor Layton and the Curious Village and reveals how Professor Layton met his apprentice Luke.
Ok, volgens mij een variatie op de Nonogram-puzzel (zoals in Picross).quote:
Aah, ik dacht dat de DSi al uit wasquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mediamarkt heeft ze regelmatig voor 122, en ik denk dat ze na april (DSi) wel iets goedkoper worden standaard. Check anders budgetgaming.nl ook even, daar kun je hardware en games vinden.
Die lijkt me nog best tof eigenlijkquote:
- doe maar niet -quote:
Voor het nageslachtquote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:29 schreef m3nster het volgende:
Hmm.. GTA werkt nog niet op de flashkaartjes..
Simsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:08 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Wat zijn de leuke spelletjes voor een Sims-liefhebber?
Daarom is het ook zo raar dat hij nu al is gelekt. Zeker een medewerker van rockstar die ons deze titel niet wou onthouden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:32 schreef msnk het volgende:
Je hoeft niet de hele inhoud te quoten hoor
TTG beweert dat de DS versie 20 maart aanstaande uitkomt in Europa en 24 maart in de VS. Da's snel
Ik moet echt leren lezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef msnk het volgende:
Ik heb het niet over GTA maar Broken Sword. Het was een reactie op de vraag van Jetje86.
of is Broken Sword uitgelekt?
- nee Roy, jij ook nietquote:
Net besteld bij amazon, 24 euro, goeie prijsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Vrijdag komt GTA pas, gereserveerd bij bol.com can't wait!
Het is er zeker één om in de gaten te houden. Ben wel benieuwd, want ik waagde me nooit zo aan de adventure games. Van de andere kant: het gaat wel om een DS-titel. JRPG's vind ik ook geen hout aan op consoles, maar op een handheld vind ik ze uitermate leuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:00 schreef Aurelius het volgende:
Nog meer mensen hier die uitkijken naar Broken Sword?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |