Ik weet het niet. Velen van jullie hebben CT al uitgespeeld en dan zou ik zo wat de enige zijn die dan nog wat te vragen heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we een centraal DQ en CT topic maken?
Dat is vaak een goed teken dat je moe bent als je in bed gaat liggen. Dan ben je een dag druk geweest en vaak heeft een bed ook de functie om eens goed te slapen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
CT en DQIV liggen ver achter me. Ik ben bezig met DQV. Ik ga echter langzaam, ben vaak moe als ik in bed ga liggen...
Ik wacht tot mijn gewone DS de geest geeft...als dat ooit gebeurt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Eurogamer heeft een interessant artikel: http://www.eurogamer.net/articles/nintendo-dsi-article
En ze hebben gelijk... Vóór Kerst 2009 heb ik er waarschijnlijk ook een!
Same here.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn gewone DS de geest geeft...als dat ooit gebeurt.
Dat het een krachtigere processor heeft en meer geheugen wist ik nog niet. Dat maakt het dan weer wel interessant. Als games er daadwerkelijk ook gebruik van gaan maken natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Eurogamer heeft een interessant artikel: http://www.eurogamer.net/articles/nintendo-dsi-article
En ze hebben gelijk... Vóór Kerst 2009 heb ik er waarschijnlijk ook een!
geen probleem daarmeequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we een centraal DQ en CT topic maken?
The Simpsons was op de console ook leuk (tot mijn save corrupt raaktequote:Op zondag 8 maart 2009 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vond The Simpsons eigenlijk ook wel leuk voor de DS![]()
Heel simpel en makkelijk maar toch best leuk.
Ja daar dacht ik idd ook al aan, maar ja ik wil altijd graag iets snel hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:31 schreef Niek. het volgende:
Je zou kunnen wachten tot de DSi uitkomt en dan hopen dat de Lite wat goedkoper gaat worden.
Welke games dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja. DSi heeft wel WPA ondersteuning voor draadloos, en dat kan ik waarderen. Bovendien ga ik Zelda DS nooit meer spelen dus kan ik het net zo goed verkopen.
Er zijn denk ik wel meer spellen die ik wil verkopen, op de GBA. Sterker nog, ik heb volgens mij wel een paar Wii en Gamecube spellen die ik wil verkopen. Alleen heb ik nooit wat online verkocht, geen ervaring mee.
Welke kleur heb je en wat zou je prijs kunnen zijn?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk er over na om mijn DS Lite + Zelda te verkopen zodat ik een DSi kan kopen. Maar ik weet niet zeker of dat het nou waard is.
Nogmaals, ik denk er over na. Nintendo DS lite en Zelda DS zou ik niet los verkopen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Welke kleur heb je en wat zou je prijs kunnen zijn?
GBA, WarioWare (twee games), Megaman Zero 2 en Minish Cap, onder andere.quote:
Oh ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef __Saviour__ het volgende:
De WPA ondersteuning van de DSi is enkel voor nieuwe software ter duidelijkheid. Oude titels met online support moeten het nog steeds stellen met WEP
Bij de MediaMarkt heb ik hem gekocht voor 122 euro.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:27 schreef Henk-B het volgende:
Is er ergens een mooie aanbieding voor de DS lite?
Overal kost hij zo rond de 140 euro.
Gozer, waar heb je het over. De Nintendo zal never nooit 100 miljoen verkopen, hooguit 10 miljoen. De markt zal zeer positief reageren op de PSP, een échte next-gen handheld systeem. Nintendo kan geen kant meer op. Ze zijn al sinds de Nintendo 64 verkeerd bezig. De Gamecube verkoopt slecht en als de 'Revolution' uitkomt zal die nog slechter verkopen. Nog heel even en ze gaan falliet... En dat is jammer. Maar dat krijg je als je niks beters kan verzinnen dan twee schermen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo DS passeert 100 miljoen wereldwijd.
[ afbeelding ]
PlayStation 2: 140M
PSOne: 102M
GameBoy: 119M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gozer, waar heb je het over. De Nintendo zal never nooit 100 miljoen verkopen, hooguit 10 miljoen. De markt zal zeer positief reageren op de PSP, een échte next-gen handheld systeem. Nintendo kan geen kant meer op. Ze zijn al sinds de Nintendo 64 verkeerd bezig. De Gamecube verkoopt slecht en als de 'Revolution' uitkomt zal die nog slechter verkopen. Nog heel even en ze gaan falliet... En dat is jammer. Maar dat krijg je als je niks beters kan verzinnen dan twee schermen.Ehm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulke dingen heb ik dus nooit gehoord?AFC AJAX
Dan mag je van geluk spreken, mijn jong. Als je zulke debiele dingen nooit hebt gehoord.quote:
Sterker nog. Mensen waren vol met lof over de Nintendo DS. Dubbele schermpjes met touchscreen, wowowow. Kijk je kan baby mario begeleiden met je pennetje door wolkjes te tekenen. Allemaal 8en en 9en voor zo'n simpel kut spelletje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dan mag je van geluk spreken, mijn jong. Als je zulke debiele dingen nooit hebt gehoord.
Jammer dat ik echt te lui ben om oude topics op te zoeken, maar het was echt Nintendoomed in 2004 en niemand had vertrouwen in die lelijke NDS en keken lange tijd massaal uit naar de superieure PSPquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Sterker nog. Mensen waren vol met lof over de Nintendo DS. Dubbele schermpjes met touchscreen, wowowow. Kijk je kan baby mario begeleiden met je pennetje door wolkjes te tekenen. Allemaal 8en en 9en voor zo'n simpel kut spelletje.
De PSP doet het wat mij betreft boven verwachting. Had niet gedacht dat er zoveel mensen één zouden kopen. Op straat en school zie ik ze inmiddels overal.
Dat je niet weet waar ik of jijzelf het over hebt is wel duidelijk. Dat dat simpele mario spelletje 8en en 9en's kreeg slaat ook nergens op, het heeft gemiddeld een 7,5 gekregen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:11 schreef msnk het volgende:
Dat zou kunnen. In 2004 zat ik nog niet op FOK!
Ik dacht dat Ruzbeh het over de algemene opinie had, en niet dat van FOK! users.
Helaas, die eer gaat toch naar Level 5 en Capcomquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, mooie tijden inderdaad. Ik was meteen verkochtToen geloofde ik nog heilig in Nintendo! Nu zijn het vooral Square-Enix en andere RPG makers die van de DS de beste console na de SNES maken!
Ik wil een nieuwe New Mario voor de DS, gewoon een echte sequel: zelfde engine, zelfde opzet. Eventueel Luigi als character, dat je Mario moet redden ofzo, maar wel een 2D platformer. Dan ben ik ook weer blij met Nintendoquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:55 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Helaas, die eer gaat toch naar Level 5 en Capcom![]()
Al heeft Nintendo ook een aantal zeer goede games uitgebracht....alleen jammer dat ze daar tegenwoordig maar weinig van laten zien
Klinkt wel aardig, maar ik vond Colour Cross al niet zo leuk als Piccros zelf... Na nog geen 10 puzzels al weer mee gestopt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Picross in 3D. Hoe tof.
[ afbeelding ]
Ik zet mijn geld in op DSiWare, dat gaat (als Nintendo het goed aanpakt tenminste) groot wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wil een nieuwe New Mario voor de DS, gewoon een echte sequel: zelfde engine, zelfde opzet. Eventueel Luigi als character, dat je Mario moet redden ofzo, maar wel een 2D platformer. Dan ben ik ook weer blij met Nintendo
Ik hoop dat er nog wat SNES RPGs omgezet worden naar de DS, of desnoods komen via DSi-ware, of via een portable Virtual Console
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |