En dan vergeet je nog de rest van 2009:quote:Op maandag 2 maart 2009 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
Het worden weer mooie DS tijden:
Peggle dual shot 3-3
Broken Sword 20-3
GTA: Chinatown Wars 20-3
Henry Hatsworth: 20-3
quote:
Vraagje hierover, misschien dat jij het weet. Ik heb een beetje gezocht op google, maar ik kan geen deel 1 vinden. Is deel1 misschien partners in time? En is deel 2 er ook in een europese versie?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi 3
Het eerste deel heette Mario & Luigi: Stuperstar Saga btw.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Natuurlijk weet ik dat!
Mario & Luigi 1 verscheen op de GBA
Mario & Luigi 2 verscheen op de NDS en heeft als subtitel Partners in Time.
Nee, zoek het zelf maar uit, of koop gewoon een DS met New Super Mario Bros...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:40 schreef AneLenstra het volgende:
Ik heb een Nintendo DS emulator met games gedownload ( de SmuME 0.4.0).
Nu wil ik 479 - New Super Mario Bros. (E) spelen, maar deze geeft een error:
''Could not erase data. Turn the power off and reinsert the Game Card''
Iemand bekend met deze error?
Als ze Super Mario Bros NEW voor de Wii hadden uitgebracht had ik hem zeker gekocht. Maar is voor me eigen beetje overbodig om naast een Xbox 360 en een Wii ook nog eens een Nintendo DS te gaan kopen..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Wij hebben namelijk gewoon een DS in het echt.
Daarbij snap ik ook niet waarom je een DS emulator wil, de beleving van het touchscreen, en bijvoorbeeld blazen in het microfoon gaatje bij Zelda is toch veel toffer.
Van mij mag je zulke posts meteen deleten, ook al ben jij geen GAM-modquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee. Wij hebben namelijk gewoon een DS in het echt.
Daarbij snap ik ook niet waarom je een DS emulator wil, de beleving van het touchscreen, en bijvoorbeeld blazen in het microfoon gaatje bij Zelda is toch veel toffer.
Hypocrytie ten top, ik durf namelijk te wedden dat jij PC games gewoon download.quote:Van mij mag je zulke posts meteen deleten, ook al ben jij geen GAM-mod
Ik SPEEL niet eens PC-games.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef AneLenstra het volgende:
[..]
Hypocrytie ten top, ik durf namelijk te wedden dat jij PC games gewoon download.
New super mario bros heb je toch in 2 uur uitgespeeld dus je kunt best de DS van je zus even lenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef AneLenstra het volgende:
[..]
Hypocrytie ten top, ik durf namelijk te wedden dat jij PC games gewoon download.
Ik draag mijn steentje genoeg bij aan de industrie. Zo help ik in het productieproces van Football Manager, ben ik principeel tegen het ombouwen van consoles (met als gevolg dat ik alles netjes koop) en ook DVD's koop ik gewoon, puur om het ''hebben'' van een DVD.
Eigenlijk is alles wel leuk, maar je kan niet alles hebben. Wat nog kutter is, is dat Nintendo besluit Super Mario NEW uitsluitend en alleen voor de DS uit te brengen, terwijl ik een Wii bezit. (mijn zus heeft wel een Nintendo DS met het spel, maar goed daar kan ik natuurlijk ook niet altijd gebruik van maken)
Maar goed, ik zoek wel elders voor hulp.
Platformexclusiviteit, daardoor verkoop je extra hardware. Dat heeft Nintendo juist goed begrepen. In tegenstelling tot Sony, dat alles wat een succes is op één systeem, gelijk maar ook uitbrengt voor het andere.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:25 schreef AneLenstra het volgende:
Eigenlijk is alles wel leuk, maar je kan niet alles hebben. Wat nog kutter is, is dat Nintendo besluit Super Mario NEW uitsluitend en alleen voor de DS uit te brengen, terwijl ik een Wii bezit. (mijn zus heeft wel een Nintendo DS met het spel, maar goed daar kan ik natuurlijk ook niet altijd gebruik van maken)
Dat dus. Wat moet een arme student als ik dan doen? Eikelsquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Behalve fucking God of War 3, die moet weer zo nodig alleen op de PS3 uitkomen, stel flikkers.
Hypocrytie is geen woord, dat weet je wel toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |