quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een flashcard. Die kan ook cheats uitvoeren. Dingen als een 500cc ofzo kart hebben waarmee je dus onverslaanbaar veel sneller bent, of dat je constant sterren hebt of van die bullets. Door de simpele opzet van het online systeem kan Nintendo daar niks tegen doen
Die was naar ja, ik haat het als ze een copy-spell gebruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben eindelijk verder met Dragon Quest. Stomme gevechten. 5 poppen achter elkaar en dan ook nog op het laatst die vieze sneeuwman met zijn vermenigvuldig techniek.
Ik had wel mazzel trouwens, nog nooit zoveel critical hits gehad.
Die new game+ hadden ze, wat gameplay betrefd, wel wat uitdagender mogen maken, zit nu alweer na giga gaias zonder enige vorm van moeite doen, kijken of die lost sanctuums mij wat uitdaging geven (zit nu met crono op l71 en de rest tussen de 66 en 68, vanwege veel itemfarming in de eerste playtrough)quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het hoofdverhaal is zelfs in 15u uit te spelen als je het verhaal kent en niet hoeft te zoeken enzo. Ik had er nu 25-30 uur in denk ik. Waar zit je nu ergens, wat vind je er van?
Waar denk je dat New Game + voor gemaakt is? Zodat je Lavos al in eerdere stadia kunt verslaan, bijvoorbeeld meteen op de Millenial Fair al, of in Zeal. Als je het verhaal weer gewoon gaat spelen is het een eitje ja. Lost Sanctum is ook bedoeld voor in de eerste play through.quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die new game+ hadden ze, wat gameplay betrefd, wel wat uitdagender mogen maken, zit nu alweer na giga gaias zonder enige vorm van moeite doen, kijken of die lost sanctuums mij wat uitdaging geven (zit nu met crono op l71 en de rest tussen de 66 en 68, vanwege veel itemfarming in de eerste playtrough)
ik bedoelde die vortexquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar denk je dat New Game + voor gemaakt is? Zodat je Lavos al in eerdere stadia kunt verslaan, bijvoorbeeld meteen op de Millenial Fair al, of in Zeal. Als je het verhaal weer gewoon gaat spelen is het een eitje ja. Lost Sanctum is ook bedoeld voor in de eerste play through.
We blijven hopenquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:23 schreef miss-scofield het volgende:
Ik had gehoopt dat inmiddels de tweede Layton al uit zou zijn!! Spel vorig jaar al uitgespeeld en nu kom ik al die advertenties weer tegen voor de NL versie.. Nu wil ik ook weer spelen!!! Nog andere nieuwe spellen die er op lijken?
Amerikaanse versie kun je toch makkelijk importeren? Dan hoef je niet zo lang te wachten. Las overigens wel ergens (weet niet meer waar) dat de release van deel twee in Amerika op begin december ligt... Hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb.quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:51 schreef gamefreek het volgende:
[..]
We blijven hopen![]()
Hopelijk dit jaar deel 2 in Amerika, en tel voor Europa daar nog minimaal een half jaartje bovenop.
Van Layton 1 heb ik bij de US release al een versie laten overvliegenquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:23 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Amerikaanse versie kun je toch makkelijk importeren? Dan hoef je niet zo lang te wachten. Las overigens wel ergens (weet niet meer waar) dat de release van deel twee in Amerika op begin december ligt... Hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb.
Time Hollow inmiddels bijna uit. En vanmiddag bleek mijn man zomaar Chrono Trigger gekocht te hebben voor mij.quote:
Ik zit nu bij Denadoro Mountains ofzo, mijn batterij van de DS is helaas leeg. Ik vind het geweldig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het hoofdverhaal is zelfs in 15u uit te spelen als je het verhaal kent en niet hoeft te zoeken enzo. Ik had er nu 25-30 uur in denk ik. Waar zit je nu ergens, wat vind je er van?
Professor Laytonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ok, en welk spel is dat dan van de reclame waar je die schapen moet scheiden door 3 touwen te spannen?
Ja jemig wat een kutspel is dat zeg. Ik bedoel, de puzzels zijn prima, maar dat gezeik van al die figuurtjes, wat moet ik daar mee?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja jemig wat een kutspel is dat zeg. Ik bedoel, de puzzels zijn prima, maar dat gezeik van al die figuurtjes, wat moet ik daar mee?
Nou ik vind het bij Layton juist tragisch (iig tot aan het kasteel). Eerste 5 a 6 interacties komen er op neer dat je pas langs mag als je een fucking puzzeltje oplost. Dan voegt het verhaaltje niks toe aan de beleving, het vertraagt eerder!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:44 schreef msnk het volgende:
[..]Je bedoelt het verhaal
? Dat is een belangrijk onderdeel van (bijna) ieder spel
Layton speel je dan ook voor die puzzels, niet voor het verhaalquote:Op zondag 1 maart 2009 19:49 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou ik vind het bij Layton juist tragisch (iig tot aan het kasteel). Eerste 5 a 6 interacties komen er op neer dat je pas langs mag als je een fucking puzzeltje oplost. Dan voegt het verhaaltje niks toe aan de beleving, het vertraagt eerder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die nog gevonden ?En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
Ben benieuwdquote:Op maandag 2 maart 2009 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
Demo van "Perfect Prosecutor". Spin-off van Phoenix Wright.
http://www.capcom.co.jp/gyakutenkenji/trial/index.html![]()
Ja uiteraard. Anders kom je niet verder in het spel dacht ik. Wel érg simpel.quote:Op maandag 2 maart 2009 03:22 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vond de puzzel met die 3 kippen en wolven leuk.
Iemand die nog gevonden ?
Ahh, op die manier.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:55 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Dat wel maar er zijn dus meerdere mogelijkheden maar ik vond er maar 1 hoe hard ik ook puzzel
Oh, die was erg hinderlijk, duurde even voor ik het voor elkaar had hoor! Maar zo waren er wel meerdere dit irritant waren! (in de goede zin des woord, want vind het een superspel!) Ik vind die puzzels dat je een bal naar een andere kant moet brengen door het verschuiven van balkjes en dingen erg leuk om te doen....als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 2 maart 2009 03:22 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vond de puzzel met die 3 kippen en wolven leuk.
Iemand die nog gevonden ?
De puzzeltjes met dat balletje ergerde ik mij dus écht dood aan.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh, die was erg hinderlijk, duurde even voor ik het voor elkaar had hoor! Maar zo waren er wel meerdere dit irritant waren! (in de goede zin des woord, want vind het een superspel!) Ik vind die puzzels dat je een bal naar een andere kant moet brengen door het verschuiven van balkjes en dingen erg leuk om te doen....als je begrijpt wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |