Professor Laytonquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ok, en welk spel is dat dan van de reclame waar je die schapen moet scheiden door 3 touwen te spannen?
Ja jemig wat een kutspel is dat zeg. Ik bedoel, de puzzels zijn prima, maar dat gezeik van al die figuurtjes, wat moet ik daar mee?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja jemig wat een kutspel is dat zeg. Ik bedoel, de puzzels zijn prima, maar dat gezeik van al die figuurtjes, wat moet ik daar mee?
Nou ik vind het bij Layton juist tragisch (iig tot aan het kasteel). Eerste 5 a 6 interacties komen er op neer dat je pas langs mag als je een fucking puzzeltje oplost. Dan voegt het verhaaltje niks toe aan de beleving, het vertraagt eerder!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:44 schreef msnk het volgende:
[..]Je bedoelt het verhaal
? Dat is een belangrijk onderdeel van (bijna) ieder spel
Layton speel je dan ook voor die puzzels, niet voor het verhaalquote:Op zondag 1 maart 2009 19:49 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou ik vind het bij Layton juist tragisch (iig tot aan het kasteel). Eerste 5 a 6 interacties komen er op neer dat je pas langs mag als je een fucking puzzeltje oplost. Dan voegt het verhaaltje niks toe aan de beleving, het vertraagt eerder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die nog gevonden ?En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
Ben benieuwdquote:Op maandag 2 maart 2009 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
Demo van "Perfect Prosecutor". Spin-off van Phoenix Wright.
http://www.capcom.co.jp/gyakutenkenji/trial/index.html![]()
Ja uiteraard. Anders kom je niet verder in het spel dacht ik. Wel érg simpel.quote:Op maandag 2 maart 2009 03:22 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vond de puzzel met die 3 kippen en wolven leuk.
Iemand die nog gevonden ?
Ahh, op die manier.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:55 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Dat wel maar er zijn dus meerdere mogelijkheden maar ik vond er maar 1 hoe hard ik ook puzzel
Oh, die was erg hinderlijk, duurde even voor ik het voor elkaar had hoor! Maar zo waren er wel meerdere dit irritant waren! (in de goede zin des woord, want vind het een superspel!) Ik vind die puzzels dat je een bal naar een andere kant moet brengen door het verschuiven van balkjes en dingen erg leuk om te doen....als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 2 maart 2009 03:22 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Ik vond de puzzel met die 3 kippen en wolven leuk.
Iemand die nog gevonden ?
De puzzeltjes met dat balletje ergerde ik mij dus écht dood aan.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:04 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh, die was erg hinderlijk, duurde even voor ik het voor elkaar had hoor! Maar zo waren er wel meerdere dit irritant waren! (in de goede zin des woord, want vind het een superspel!) Ik vind die puzzels dat je een bal naar een andere kant moet brengen door het verschuiven van balkjes en dingen erg leuk om te doen....als je begrijpt wat ik bedoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |