Lijkt op Ellen ten Dammequote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef hierissieweer het volgende:
Jude Law is niet meer te herkennen joh!
Zie ik daar beginnend kroeshaar?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Kings het volgende:
Mickey Rourke (wel mooi een award!)
[ afbeelding ]
Die heeft roos!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Kings het volgende:
Mickey Rourke (wel mooi een award!)
[ afbeelding ]
Iejuwl! Nu je het zegt ja! Dat jasje zit helemaal onderquote:Op maandag 9 februari 2009 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die heeft roos!En niet een beetje ook!
Zijn het niet gewoon regendruppels?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
Die heeft roos!En niet een beetje ook!
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon regendruppels?
Mooi is ie, hè? Ik ga dat geflikker behouden in mijn gewone icon. Met dank aanquote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Copycat, wat heb jij een mega-ultieme-super-duper-hippe iconDie kleurtjes, helemaal te waus!
LOLquote:Op maandag 9 februari 2009 00:28 schreef conleche het volgende:
Kijk! Het icoontje van Cc heeft heur haar laten groeien!!
[ afbeelding ]
hij heeft extensions!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie ik daar beginnend kroeshaar?
Lijkt Marijke Helwegen welquote:
In het kader van 'je bent 50+ en doet eens een truukje' vind ik dit eigenlijk best heel flatteus hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, waar is Madonna mee bezig?
[ afbeelding ]
Bekijk hier de andere foto's.
Bron.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:06 schreef Roache_ het volgende:
In het kader van 'je bent 50+ en doet eens een truukje' vind ik dit eigenlijk best heel flatteus hoor!
Wat een lekkere ventquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, waar is Madonna mee bezig?
[ afbeelding ]
Bekijk hier de andere foto's.
Bron.
Laatste 8 ofzo allemaal kruisjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:17 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Laatste 8 ofzo allemaal kruisjes
Oh die is lachen, da's wel een refreshpoging waardquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:21 schreef MisterO het volgende:
Bij mij is alleen beyonce een X
Meid, haal even diep adem!quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:44 schreef duivelin1 het volgende:
wat doet halina reijn in een topic over celebs??? Omdat ze figureerde in een film met tom cruise?
Jaloers?quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:44 schreef duivelin1 het volgende:
wat doet halina reijn in een topic over celebs??? Omdat ze figureerde in een film met tom cruise?
Blaren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Alices het volgende:
[..]
Wat de F heeft zij nou onder haar voet?
Ah, de celeb-politie is er gelukkig al. Thanks for sharing!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
neuh, alleen gaat het topic over celebs en dat is ze nou niet echt
Whehe echt? Nog nóóit van gehoord. Maar van mij mag ze in het topic hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef conleche het volgende:
Halina Reijn is een van de bekendste actrices in Nederland, dus how is zij geen celeb?? Omdat ze wat kan??
Speelfilms :quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whehe echt? Nog nóóit van gehoord. Maar van mij mag ze in het topic hoor
En dan vergeet je nog even de hoofdrol die ze in 2002 speelde in de film 'Ware Liefde', geregisseerd door Bram van Splunteren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Speelfilms :
Suzy Q (1999)
Iles Flottantes (2001)
Zus & Zo (2001)
De Afrekening (2002)
Grimm (2003)
Polleke (2003)
De Passievrucht (2003)
Ik omhels je met 1000 armen (2006)
Zwartboek (2006)
Voor een paar knikkers meer (stem) (2006)
Blind (2007)
Nadine (2007)
Valkyrie (2008)
Voor de rest speelt ze bij toneelgroep Amsterdam en heeft ze echt heel veel bijrollen in TV series gedaan.
Is dat een aanrader??quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
En ze is de auteur van Prinsesje Nooitgenoeg.
Wikipedia.....ik ken haar van de TV film Zaanse nachten. Staat er ook niet bij.......quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:25 schreef verita het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog even de hoofdrol die ze in 2002 speelde in de film 'Ware Liefde', geregisseerd door Bram van Splunteren.
Goede actrice
Het is een lief boekje. Geen wereldliteratuur, maar wel vermakelijk geschreven.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
Was ze die andere hoer uit Zwartboek?
vind het een mooie foto.. zeker voor haar doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:44 schreef rena het volgende:
Mary Kate Olsen is onherkenbaar![]()
[ afbeelding ]
Bewijs dat het haar echt is
Ja, dat denkt ze en gelijk heeft ze. Daarom is het zo'n geweldig mens. Heerlijk ingaan tegen de celebrity-bonenstakencultuur. En voor iemand met haar figuur is dit misschien wel de meest flatteuze foto ooit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:58 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Beth DittoDenkt ze nou echt dat ze enigzins aantrekkelijk is in haar blootje?
Juistquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:48 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, dat denkt ze en gelijk heeft ze. Daarom is het zo'n geweldig mens. Heerlijk ingaan tegen de celebrity-bonenstakencultuur. En voor iemand met haar figuur is dit misschien wel de meest flatteuze foto ooit.
Ik vind hem prachtig.
Ik vind toch een heel groot verschil zitten tussen een beetje gezond vlees op de botten en zoals dit mens er uit ziet. Dit is gewoon ongezond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb Beth Ditto vorig jaar met The Gossip zien optreden op Werchter. Ze is met haar dikke lijf meer gracieus en innemend dan menige bonenstaak. Ze werd door het publiek op handen gedragen (niet letterlijk natuurlijk).
Daar gaat het toch niet om. Niemand ontkent hier dat ze dik is. Maar eh... heeft iemand nog een leuke foto voordat het hier het zoveelste dikke mensen-bash-topic op Fok! wordt? Kan zelf even niks vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind toch een heel groot verschil zitten tussen een beetje gezond vlees op de botten en zoals dit mens er uit ziet. Dit is gewoon ongezond.
Ik vind ;m geweldigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:58 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Beth DittoDenkt ze nou echt dat ze enigzins aantrekkelijk is in haar blootje?
Ik zal het nooit begrijpen, en ik ben zelf ook niet de allerslankste, maar ik vind het gewoon echt een hele lelijke foto. Het zal vast een hartstikke aardig mens zijn, maar ze is absoluut niet fotogeniek.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind die cover van Beth Ditto echt heel erg mooi. Heel stijlvol, ook al is ze wat aan de zware kant. Maar de setting is gewoon super
@ rena: die modellencultuur, al die meiden die veel te dun zijn (zie die foto van dat wijf van de pussycat dolls), dat is ook hartstikke ongezond. Dan zie ik persoonlijk liever iemand die te dik is dan iemand die te dun is.
neequote:
Die mini staat er ook onflatteus opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
BritneyGrappige uitdrukking op haar gezicht.
![]()
Volgens mij is dat niet Michael Douglas... maar euhm, euhm.. grr..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Katie Price (Jordan) in de krullers
[ afbeelding ]
Michael Douglas
Ik vind hem er wel verdacht veel op lijkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet Michael Douglas... maar euhm, euhm.. grr..
quote:
Wat dacht je van die hand?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan heeft een dropje op of moet haar tong eens poetsen
[ afbeelding ]
Gatverdammequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mo'Nique is vergeten haar benen te scheren...
Misschien is Sam ongesteldquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:20 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Wat dacht je van die hand?(om over haar hoofd maar te zwijgen)
Zo ver kunnen mijn vingers niet hoor![]()
En waar heeft ze in zitten poeren dat ze zo rood zijn...
Je kent haar dan toch? Jank niet zoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 @ 22:07 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
nee, maar als iemand die bijrolletjes speelt en ik weet niet hoe lang in de viva klaagde dat ze in de VS maar geen rolletje kon krijgen als celeb gezien moet worden, prima
Wat ziet zij er oud uit! Ze lijkt net 30.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Lindsay Lohan heeft een dropje op of moet haar tong eens poetsen
[ afbeelding ]
Het is geloof ik een soort statement van haar. Bij alle red carpet events waar ze heen gaat, komt ze opdagen met harige benen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 1tje van Moniquequote:Op zondag 15 februari 2009 19:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het is geloof ik een soort statement van haar. Bij alle red carpet events waar ze heen gaat, komt ze opdagen met harige benen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gadverquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtf wat lelijk gatverquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eensquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind toch een heel groot verschil zitten tussen een beetje gezond vlees op de botten en zoals dit mens er uit ziet. Dit is gewoon ongezond.
Dat dacht ik ook gelijk!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:41 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kate Hudson lijkt wel een vintage Gwen Stefani daar!
Ohja, die lijkt inderdaad nog meer XDquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
perez en ik dachten aan deze:
[ afbeelding ]
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
Is haar dat echt?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef female81 het volgende:
Heidi Klum had een slechte dag.
[ afbeelding ]
denk dat hij een wacommetje heeft gekochtquote:
Want?quote:Op woensdag 18 februari 2009 09:05 schreef female81 het volgende:
Heidi Klum had een slechte dag.
[ afbeelding ]
Teri Hatcher heeft sowieso een schedelhoofd.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Joaquim Phoenx:
[ afbeelding ]
Foto's van Joaquin Phoenixquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:41 schreef Marthh het volgende:
Omg wat heeft hij gedaan ?? lijkt wel of ie zo uit de rimboe komt..
of hij probeert z'n hazelip te camouflerenquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Foto's van Joaquin Phoenix
Ik hou het vooralsnog op een Kaufmaniaanse hoax.
Als het alleen om de baard ging, had je een punt. Maar zijn hele doen en laten is erratic, tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef Marthh het volgende:
of hij probeert z'n hazelip te camoufleren
Hij beweert zelf dat het een 'birthmark' is, geen hazenlip.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:00 schreef Marthh het volgende:
[..]
of hij probeert z'n hazelip te camoufleren
quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
GOEIESMORGES! ..........Joaquim Phoenx!...
[ afbeelding ]
sexy kan wel, maar dan wel meer aangekleed. Geil moet je niet meer willen doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:18 schreef beequeen het volgende:
Op een bepaalde leeftijd moet je gewoon stoppen om op een sexy wijf te lijken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze echt zo'n snuifbek gekregen, zonde!
Pijnlijk om te zien, dit. Vooral als je, zoals ik, de film 'Mean girls' (met een 100 x betere versie van dat lijk op de foto hierboven) op dvd hebt. Er kan erg veel mis gaan in vijf jaar tijd.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[b]Zoekplaatje[b]
Zoek Lindsay Lohan!
Ik heb dat altijd al een vreselijk clichematige kwijlzak gevondenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:28 schreef female81 het volgende:
Mensen die eind jaren 90 puberden, en totaal wegzwijmelden bij het aanschouwen van Backstreet Boy Nick Carter, zullen zich anno 2009 mogelijk vertwijfeld op het hoofd krabben...
(of je moet toevallig van mega-tatouages houden.)
[ afbeelding ]
[..]
Pijnlijk om te zien, dit. Vooral als je, zoals ik, de film 'Mean girls' (met een 100 x betere versie van dat lijk op de foto hierboven) op dvd hebt. Er kan erg veel mis gaan in vijf jaar tijd.
Ik dacht precies het zelfde.........quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:18 schreef beequeen het volgende:
Op een bepaalde leeftijd moet je gewoon stoppen om op een sexy wijf te lijken.
Ik ook hoor, maar veel meisjes schenen er anders over te denken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd al een vreselijk clichematige kwijlzak gevonden
Zo te zien is het tijdens de fashion show van Heatherette in NY.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:50 schreef bloodymary het volgende:
Maar wat is ze eigenlijk aan het doen in dat enge pakje? Ik vond haar trouwens 20 jaar geleden net zo ranzig.....
zie ook X17 filmpjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:55 schreef beequeen het volgende:
Nog maar een keer Pam. Dit ziet er toch niet uit.
[ afbeelding ]
Die houden we erin!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd al een vreselijk clichematige kwijlzak gevonden
Is dat echt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
Zoek Lindsay Lohan!
Dit zal wel aanleiding zijn geweest voor die hoax. Tenminste, ik zie nergens dat zij eigenlijk een hij isquote:Towards the end of 2008, similarities were made between the fashion sense of GaGa and American singer-songwriter Christina Aguilera—these similarities included styling, hair and make-up.[13] Aguilera later claimed she was "completely unaware of this person" and even "didn't know if it [GaGa] is a man or a woman".
Ze is ook gewoon vrouw. Misschien komt het door die pruik, van zichzelf is ze donker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit zal wel aanleiding zijn geweest voor die hoax. Tenminste, ik zie nergens dat zij eigenlijk een hij is
Neuh, de geruchten gaan al langer, net als bij Anastacia.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit zal wel aanleiding zijn geweest voor die hoax. Tenminste, ik zie nergens dat zij eigenlijk een hij is
Zonder pruik is ze zelfs knapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon vrouw. Misschien komt het door die pruik, van zichzelf is ze donker.
Tomeeto, tomato...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij beweert zelf dat het een 'birthmark' is, geen hazenlip.
Goh! Die is ook pas 312 keer voorbij gekomen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Actress Heather Locklear's police mugshot after she was arrested on suspicion of driving under the influence of drugs.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sexy kan wel, maar dan wel meer aangekleed. Geil moet je niet meer willen doen.
Waar dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh! Die is ook pas 312 keer voorbij gekomen!
In topics van een jaar geleden, zo oud is die foto namelijkquote:
Die van Lily Allan die ik eerder plaatste is dus ook oud. Daar kwam ik later achter. Perez Hilton heeft foto's (ook met die tietjes) van haar uit het archief gehaald omdat de vete tussen hen opnieuw is opgelaaid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
In topics van een jaar geleden, zo oud is die foto namelijk.
Ik dacht dat het de vorige gesoept was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef kvd het volgende:
Ze leest de roddelsites en FOK! duidelijk niet. Mo'Nique heeft nog steeds haar benen niet geschoren...[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfff, dat kan iedereen wel zeggen..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat men eerst +70 topics door gaat lezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het linkje ervan:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat je vanuit Perez kan linken..
Jessica Alba
[ afbeelding ]
Mel Gibson
[ afbeelding ]
Jessica Simpson
[ afbeelding ]
Jude Law
[ afbeelding ]
Brooke Shields
[ afbeelding ]
Calista Flockheart
[ afbeelding ]
Sarah Silverman
[ afbeelding ]
Jude Law
[ afbeelding ]
Sharon Osbourne
[ afbeelding ]
Er zijn mensen die het leuk vinden gewoonquote:Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef patatmetfriet het volgende:
Wáár is het toch misgegaan met die meid...
Ik vind GaGa leuk,quote:Op zondag 22 februari 2009 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het leuk vinden gewoon
Als ik van iemand zeker weet dat ze dat nooit zou doen, is het Kate Winslet wel. Zij vindt het al verschrikkelijk dat alle vrouwen zo gephotoshopt worden tot maatje 32.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef trulleke het volgende:
Kate Winslet heeft zich wat laten verbouwen, volgens mij...ze begint een beetje eng te worden...
There's no such thing as bad press!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Tessio het volgende:
Ik vind het maar weird....maanden van tevoren zijn al die celebs bezig met wie welke jurk gaat dragen en dan toch nog zo de plank mis slaan.
En ze worden vaak ook nog bij gestaan door een heel team stylisten en de topontwerpers staan te springen om hun creatie gedragen te laten worden op de rode loper en dan kan ik niet bevatten dat ze zo'n visitekaartje willen afgeven.
Het wil er bij Goldie maar niet in dat ze nu toch echt ouder is geworden en sommige dingen niet echt meer kunnenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:10 schreef Tessio het volgende:
Die foto van Goldie is ook van gisteravond bij de Oscaruitreiking.
Juist dan..........al die camera's zijn op die celebs gericht.......de totaal verkeerde jurk aan doen.
Ook hier het trieste uitpuilende plaatje.
Ik blijf em leuk vinden...zelfs met lelijke tatoo'squote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:28 schreef female81 het volgende:
Mensen die eind jaren 90 puberden, en totaal wegzwijmelden bij het aanschouwen van Backstreet Boy Nick Carter, zullen zich anno 2009 mogelijk vertwijfeld op het hoofd krabben...
(of je moet toevallig van mega-tatouages houden.)
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het Britney Spears wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:01 schreef kvd het volgende:
Onflatteus???? in ieder geval onherkenbaar....dit schijnt Val Kilmer te zijn
[ afbeelding ]
Maar toch, 9 van de 10 celebs zien er niet uit. Vooral die bovenstukjes en uitpuilende kwabben. Dat moet toch anders kunnen en je kijkt toch ook in de spiegel hoe je eruit ziet?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
There's no such thing as bad press!
Oftewel, als er maar over je gepraat wordt!
Surry, maar dat gelooft ik niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik herken haar bijna niet: Kelly Clarkson
[ afbeelding ]
Mardi Gras in New Orleans ( denk ik zo )quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat hij in Nederland is. Dat wist ik niet.
Dit is het tegenovergestelde van Jim man.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:16 schreef tong80 het volgende:
Val Kilmer is nooit losgekomen van zijn Jim Morrison rol zo te zien.
Ik wel, ik zie er wel Clarkson in hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Surry, maar dat gelooft ik niet...
Het zal niet veel kilo's schelen van Jim in zijn laatste dagenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dit is het tegenovergestelde van Jim man.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:35 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie haar voor het eerst.quote:
Heeft nu de hits Just Dance en Pokerface.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie haar voor het eerst.
Waar moet ik haar van kennen.
Ze lijkt me niet stabiel in haar hersenen.
En Love games komt eraan,quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heeft nu de hits Just Dance en Pokerface.
Jaja, met kek matje in de nek.....quote:
Vind het wel strak eigenlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef Aventura het volgende:
Nieuwe look voor Heather Mills:
[ afbeelding ]
Het is net Cruella Devill
Niet zoveel ANTM kijken johquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind haar wel fierce eigenlijk!
fierce is zo'n woord dat je op sommige momenten ZO goed kunt gebruiken!!quote:
Watskebeurt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |