quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sexy kan wel, maar dan wel meer aangekleed. Geil moet je niet meer willen doen.
Waar dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh! Die is ook pas 312 keer voorbij gekomen!
In topics van een jaar geleden, zo oud is die foto namelijkquote:
Die van Lily Allan die ik eerder plaatste is dus ook oud. Daar kwam ik later achter. Perez Hilton heeft foto's (ook met die tietjes) van haar uit het archief gehaald omdat de vete tussen hen opnieuw is opgelaaid.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
In topics van een jaar geleden, zo oud is die foto namelijk.
Ik dacht dat het de vorige gesoept was.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:44 schreef kvd het volgende:
Ze leest de roddelsites en FOK! duidelijk niet. Mo'Nique heeft nog steeds haar benen niet geschoren...[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfff, dat kan iedereen wel zeggen..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat men eerst +70 topics door gaat lezen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:51 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het linkje ervan:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop dat je vanuit Perez kan linken..
Jessica Alba
[ afbeelding ]
Mel Gibson
[ afbeelding ]
Jessica Simpson
[ afbeelding ]
Jude Law
[ afbeelding ]
Brooke Shields
[ afbeelding ]
Calista Flockheart
[ afbeelding ]
Sarah Silverman
[ afbeelding ]
Jude Law
[ afbeelding ]
Sharon Osbourne
[ afbeelding ]
Er zijn mensen die het leuk vinden gewoonquote:Op zondag 22 februari 2009 13:23 schreef patatmetfriet het volgende:
Wáár is het toch misgegaan met die meid...
Ik vind GaGa leuk,quote:Op zondag 22 februari 2009 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het leuk vinden gewoon
Als ik van iemand zeker weet dat ze dat nooit zou doen, is het Kate Winslet wel. Zij vindt het al verschrikkelijk dat alle vrouwen zo gephotoshopt worden tot maatje 32.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef trulleke het volgende:
Kate Winslet heeft zich wat laten verbouwen, volgens mij...ze begint een beetje eng te worden...
There's no such thing as bad press!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Tessio het volgende:
Ik vind het maar weird....maanden van tevoren zijn al die celebs bezig met wie welke jurk gaat dragen en dan toch nog zo de plank mis slaan.
En ze worden vaak ook nog bij gestaan door een heel team stylisten en de topontwerpers staan te springen om hun creatie gedragen te laten worden op de rode loper en dan kan ik niet bevatten dat ze zo'n visitekaartje willen afgeven.
Het wil er bij Goldie maar niet in dat ze nu toch echt ouder is geworden en sommige dingen niet echt meer kunnenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:10 schreef Tessio het volgende:
Die foto van Goldie is ook van gisteravond bij de Oscaruitreiking.
Juist dan..........al die camera's zijn op die celebs gericht.......de totaal verkeerde jurk aan doen.
Ook hier het trieste uitpuilende plaatje.
Ik blijf em leuk vinden...zelfs met lelijke tatoo'squote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:28 schreef female81 het volgende:
Mensen die eind jaren 90 puberden, en totaal wegzwijmelden bij het aanschouwen van Backstreet Boy Nick Carter, zullen zich anno 2009 mogelijk vertwijfeld op het hoofd krabben...
(of je moet toevallig van mega-tatouages houden.)
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het Britney Spears wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:01 schreef kvd het volgende:
Onflatteus???? in ieder geval onherkenbaar....dit schijnt Val Kilmer te zijn
[ afbeelding ]
Maar toch, 9 van de 10 celebs zien er niet uit. Vooral die bovenstukjes en uitpuilende kwabben. Dat moet toch anders kunnen en je kijkt toch ook in de spiegel hoe je eruit ziet?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
There's no such thing as bad press!
Oftewel, als er maar over je gepraat wordt!
Surry, maar dat gelooft ik niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik herken haar bijna niet: Kelly Clarkson
[ afbeelding ]
Mardi Gras in New Orleans ( denk ik zo )quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat hij in Nederland is. Dat wist ik niet.
Dit is het tegenovergestelde van Jim man.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:16 schreef tong80 het volgende:
Val Kilmer is nooit losgekomen van zijn Jim Morrison rol zo te zien.
Ik wel, ik zie er wel Clarkson in hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Surry, maar dat gelooft ik niet...
Het zal niet veel kilo's schelen van Jim in zijn laatste dagenquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dit is het tegenovergestelde van Jim man.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:35 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie haar voor het eerst.quote:
Heeft nu de hits Just Dance en Pokerface.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie haar voor het eerst.
Waar moet ik haar van kennen.
Ze lijkt me niet stabiel in haar hersenen.
En Love games komt eraan,quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Heeft nu de hits Just Dance en Pokerface.
Jaja, met kek matje in de nek.....quote:
Vind het wel strak eigenlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef Aventura het volgende:
Nieuwe look voor Heather Mills:
[ afbeelding ]
Het is net Cruella Devill
Niet zoveel ANTM kijken johquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind haar wel fierce eigenlijk!
fierce is zo'n woord dat je op sommige momenten ZO goed kunt gebruiken!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |