zie ook X17 filmpjequote:Op vrijdag 20 februari 2009 09:55 schreef beequeen het volgende:
Nog maar een keer Pam. Dit ziet er toch niet uit.
[ afbeelding ]
Die houden we erin!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd al een vreselijk clichematige kwijlzak gevonden
Is dat echt?quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Zoekplaatje
Zoek Lindsay Lohan!
Dit zal wel aanleiding zijn geweest voor die hoax. Tenminste, ik zie nergens dat zij eigenlijk een hij isquote:Towards the end of 2008, similarities were made between the fashion sense of GaGa and American singer-songwriter Christina Aguilera—these similarities included styling, hair and make-up.[13] Aguilera later claimed she was "completely unaware of this person" and even "didn't know if it [GaGa] is a man or a woman".
Ze is ook gewoon vrouw. Misschien komt het door die pruik, van zichzelf is ze donker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit zal wel aanleiding zijn geweest voor die hoax. Tenminste, ik zie nergens dat zij eigenlijk een hij is
Neuh, de geruchten gaan al langer, net als bij Anastacia.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit zal wel aanleiding zijn geweest voor die hoax. Tenminste, ik zie nergens dat zij eigenlijk een hij is
Zonder pruik is ze zelfs knapquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon vrouw. Misschien komt het door die pruik, van zichzelf is ze donker.
Tomeeto, tomato...quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij beweert zelf dat het een 'birthmark' is, geen hazenlip.
Goh! Die is ook pas 312 keer voorbij gekomen!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Actress Heather Locklear's police mugshot after she was arrested on suspicion of driving under the influence of drugs.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |