Lijkt op Ellen ten Dammequote:Op zondag 8 februari 2009 22:29 schreef hierissieweer het volgende:
Jude Law is niet meer te herkennen joh!
Zie ik daar beginnend kroeshaar?quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Kings het volgende:
Mickey Rourke (wel mooi een award!)
[ afbeelding ]
Die heeft roos!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:37 schreef Kings het volgende:
Mickey Rourke (wel mooi een award!)
[ afbeelding ]
Iejuwl! Nu je het zegt ja! Dat jasje zit helemaal onderquote:Op maandag 9 februari 2009 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die heeft roos!En niet een beetje ook!
Zijn het niet gewoon regendruppels?quote:Op maandag 9 februari 2009 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
Die heeft roos!En niet een beetje ook!
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon regendruppels?
Mooi is ie, hè? Ik ga dat geflikker behouden in mijn gewone icon. Met dank aanquote:Op zondag 8 februari 2009 23:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Copycat, wat heb jij een mega-ultieme-super-duper-hippe iconDie kleurtjes, helemaal te waus!
LOLquote:Op maandag 9 februari 2009 00:28 schreef conleche het volgende:
Kijk! Het icoontje van Cc heeft heur haar laten groeien!!
[ afbeelding ]
hij heeft extensions!quote:Op maandag 9 februari 2009 17:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zie ik daar beginnend kroeshaar?
Lijkt Marijke Helwegen welquote:
In het kader van 'je bent 50+ en doet eens een truukje' vind ik dit eigenlijk best heel flatteus hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, waar is Madonna mee bezig?
[ afbeelding ]
Bekijk hier de andere foto's.
Bron.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:06 schreef Roache_ het volgende:
In het kader van 'je bent 50+ en doet eens een truukje' vind ik dit eigenlijk best heel flatteus hoor!
Wat een lekkere ventquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, waar is Madonna mee bezig?
[ afbeelding ]
Bekijk hier de andere foto's.
Bron.
Laatste 8 ofzo allemaal kruisjesquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:17 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Laatste 8 ofzo allemaal kruisjes
Oh die is lachen, da's wel een refreshpoging waardquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:21 schreef MisterO het volgende:
Bij mij is alleen beyonce een X
Meid, haal even diep adem!quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:44 schreef duivelin1 het volgende:
wat doet halina reijn in een topic over celebs??? Omdat ze figureerde in een film met tom cruise?
Jaloers?quote:Op donderdag 12 februari 2009 02:44 schreef duivelin1 het volgende:
wat doet halina reijn in een topic over celebs??? Omdat ze figureerde in een film met tom cruise?
Blaren?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:34 schreef Alices het volgende:
[..]
Wat de F heeft zij nou onder haar voet?
Ah, de celeb-politie is er gelukkig al. Thanks for sharing!quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:13 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
neuh, alleen gaat het topic over celebs en dat is ze nou niet echt
Whehe echt? Nog nóóit van gehoord. Maar van mij mag ze in het topic hoorquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:06 schreef conleche het volgende:
Halina Reijn is een van de bekendste actrices in Nederland, dus how is zij geen celeb?? Omdat ze wat kan??
Speelfilms :quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whehe echt? Nog nóóit van gehoord. Maar van mij mag ze in het topic hoor
En dan vergeet je nog even de hoofdrol die ze in 2002 speelde in de film 'Ware Liefde', geregisseerd door Bram van Splunteren.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Speelfilms :
Suzy Q (1999)
Iles Flottantes (2001)
Zus & Zo (2001)
De Afrekening (2002)
Grimm (2003)
Polleke (2003)
De Passievrucht (2003)
Ik omhels je met 1000 armen (2006)
Zwartboek (2006)
Voor een paar knikkers meer (stem) (2006)
Blind (2007)
Nadine (2007)
Valkyrie (2008)
Voor de rest speelt ze bij toneelgroep Amsterdam en heeft ze echt heel veel bijrollen in TV series gedaan.
Is dat een aanrader??quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
En ze is de auteur van Prinsesje Nooitgenoeg.
Wikipedia.....ik ken haar van de TV film Zaanse nachten. Staat er ook niet bij.......quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:25 schreef verita het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog even de hoofdrol die ze in 2002 speelde in de film 'Ware Liefde', geregisseerd door Bram van Splunteren.
Goede actrice
Het is een lief boekje. Geen wereldliteratuur, maar wel vermakelijk geschreven.quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
Was ze die andere hoer uit Zwartboek?
vind het een mooie foto.. zeker voor haar doenquote:Op donderdag 12 februari 2009 09:44 schreef rena het volgende:
Mary Kate Olsen is onherkenbaar![]()
[ afbeelding ]
Bewijs dat het haar echt is
Ja, dat denkt ze en gelijk heeft ze. Daarom is het zo'n geweldig mens. Heerlijk ingaan tegen de celebrity-bonenstakencultuur. En voor iemand met haar figuur is dit misschien wel de meest flatteuze foto ooit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:58 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Beth DittoDenkt ze nou echt dat ze enigzins aantrekkelijk is in haar blootje?
Juistquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:48 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, dat denkt ze en gelijk heeft ze. Daarom is het zo'n geweldig mens. Heerlijk ingaan tegen de celebrity-bonenstakencultuur. En voor iemand met haar figuur is dit misschien wel de meest flatteuze foto ooit.
Ik vind hem prachtig.
Ik vind toch een heel groot verschil zitten tussen een beetje gezond vlees op de botten en zoals dit mens er uit ziet. Dit is gewoon ongezond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:16 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb Beth Ditto vorig jaar met The Gossip zien optreden op Werchter. Ze is met haar dikke lijf meer gracieus en innemend dan menige bonenstaak. Ze werd door het publiek op handen gedragen (niet letterlijk natuurlijk).
Daar gaat het toch niet om. Niemand ontkent hier dat ze dik is. Maar eh... heeft iemand nog een leuke foto voordat het hier het zoveelste dikke mensen-bash-topic op Fok! wordt? Kan zelf even niks vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind toch een heel groot verschil zitten tussen een beetje gezond vlees op de botten en zoals dit mens er uit ziet. Dit is gewoon ongezond.
Ik vind ;m geweldigquote:Op vrijdag 13 februari 2009 08:58 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Beth DittoDenkt ze nou echt dat ze enigzins aantrekkelijk is in haar blootje?
Ik zal het nooit begrijpen, en ik ben zelf ook niet de allerslankste, maar ik vind het gewoon echt een hele lelijke foto. Het zal vast een hartstikke aardig mens zijn, maar ze is absoluut niet fotogeniek.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:44 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind die cover van Beth Ditto echt heel erg mooi. Heel stijlvol, ook al is ze wat aan de zware kant. Maar de setting is gewoon super
@ rena: die modellencultuur, al die meiden die veel te dun zijn (zie die foto van dat wijf van de pussycat dolls), dat is ook hartstikke ongezond. Dan zie ik persoonlijk liever iemand die te dik is dan iemand die te dun is.
neequote:
Die mini staat er ook onflatteus opquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
BritneyGrappige uitdrukking op haar gezicht.
![]()
Volgens mij is dat niet Michael Douglas... maar euhm, euhm.. grr..quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Katie Price (Jordan) in de krullers
[ afbeelding ]
Michael Douglas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |