Mocht ik ooit nog een lange vakantie in Schotland gaan houden dan ga ik het zeker proberenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't erg lekker
heb ook droge gegeten, die is níet lekker, maar een goed bereide smeuïge haggis is echt lekker en kruidig van smaak
Beetje lastig om dat vooraf te doen hèquote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zal achteraf laten weten hoe het was
ZO hee, onder welke steen heb jij gezeten?quote:
Ik vind het eruit zien als testikelsquote:Op zondag 8 februari 2009 15:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat voor organen?? en misschien is het wel heel lekker...
maar het ziet er een beetje 'bijzonder' uit...
Je eet dus een orgaan waar stront in heeft gezeten. Eet smakelijk hè!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
Haggis is een schapenmaag of runderdarm, gevuld met stukjes hart, long, lever, niervet en havermout. Naar smaak kan een gesnipperd uitje toegevoegd worden, en peper, zout, nootmuskaat en foelie.
ok gevonden....
De meeste worsten zitten ook in darm. Eet smakelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Je eet dus een orgaan waar stront in heeft gezeten. Eet smakelijk hè!.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet zelden vleesquote:Op zondag 8 februari 2009 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De meeste worsten zitten ook in darm. Eet smakelijk
Nogmaals: onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nogmaals?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nogmaals: onder welke steen heb jij gezeten?
Vrijwel alle varianten verse worst worden gemaakt door darm te vullen met vleesprut, troela
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:16 schreef cyclechick het volgende:
Ik dacht dat jullie hagedis bedoeldentotdat ik het een beetje opvallend vond dat meer dan 3 mensen dan dezelfde typfout hadden gemaakt..
TVP dus want geen idee wat het is, en ik was eigenlijk aan het leren over intrinsieke motivatie bij sporters![]()
Ik vind dat zoiets vreemds, dat je iets dat je wel lekker vond niet meer gaat eten omdat je weet waar het van is gemaakt. Moet ik je nog vertellen hoe mandarijntjes in blik worden behandeld of wilde je ze nog blijven eten? En je weet dat er gestampte luizen op je m&m's zitten?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet zelden vlees.
en nu nooit meer worst, dank je
waarom niet herkenbaar?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik eet eigenlijk voornamelijk kip, rundvlees en vis...
en vooral niet herkenbaar
Moet haggis je toch wel aansprekenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
lekker onder de gril, vtv goed gemarineerdquote:
Ik eet ook geen M&M'squote:Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets vreemds, dat je iets dat je wel lekker vond niet meer gaat eten omdat je weet waar het van is gemaakt. Moet ik je nog vertellen hoe mandarijntjes in blik worden behandeld of wilde je ze nog blijven eten? En je weet dat er gestampte luizen op je m&m's zitten?
dat ookquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet haggis je toch wel aanspreken
Dan eet BJ ook geen kippenpoten?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet herkenbaar?
je wéét toch wat je eet?
Als 't zou kunnen zou ik zelf (zoals sigme) mn eigen vlees 'beheren', zelf voeren en naar de slacht brengen zodat je weet wat je eet..
Ik ook hoor. Soms nog wat lam of schaap... Maar dat is me vaak te vet.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ach, je hebt een balkon, toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet herkenbaar?
je wéét toch wat je eet?
Als 't zou kunnen zou ik zelf (zoals sigme) mn eigen vlees 'beheren', zelf voeren en naar de slacht brengen zodat je weet wat je eet..
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet herkenbaar?
je wéét toch wat je eet?
zo met de nageltjes er nog aanquote:
ja, als muizen ooit nog een delicatesse worden kan ik ze kwijtquote:
neej iddquote:
Zoek je een vader of een moeder?quote:
BBQ-en is toch wel het vlees-summumquote:Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Het liefst slacht ik zelf. De dag dat ik vegetarier word is de dag dat ik voor de laatste keer ademhaal. Vlees is uber
Ik moest zo lachen toen ik in downtown Johannesburg liep; daar hebben ze dus echt die pootjes op zo'n oliedrum. Schijnen mensen echt lekker te vinden; het is vrij crispy.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo met de nageltjes er nog aan
ik ben ook echt erg benieuwd wat we op reis allemaal tegen gaan komen aan delicatessenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ik in downtown Johannesburg liep; daar hebben ze dus echt die pootjes op zo'n oliedrum. Schijnen mensen echt lekker te vinden; het is vrij crispy.
BJ, als je niet van spieren houdt: wat denk je dat de 'vezelige'structuur aan kip geeft?
Ik vind het ook maar gek hoor, dat je zo bang bent voor herkenbaar vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet gaat regenen, ga ik vanavond weer een rondje hardlopen![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
BBQ-en is toch wel het vlees-summum
en en we mogen een mooie BBQ dus uitzoeken van mn schoonouders![]()
dús dat wordt een mooie
Ditoquote:Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zo met de nageltjes er nog aan
heb totaal geen problemen met 'herkenbaar' vlees.. maar ook geen probleem met vega-meuk op z'n tijd.
Ben gewoon van alle markten thuis
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of twee moeders?
we hebben hier vanalles rondlopen
ik ben er niet bang voor... ik vind het vies als ik er op kauw... moeilijk uit te leggen...quote:Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ik in downtown Johannesburg liep; daar hebben ze dus echt die pootjes op zo'n oliedrum. Schijnen mensen echt lekker te vinden; het is vrij crispy.
BJ, als je niet van spieren houdt: wat denk je dat de 'vezelige'structuur aan kip geeft?
Ik vind het ook maar gek hoor, dat je zo bang bent voor herkenbaar vlees
Heeft je moeder een relatie met een vrouw?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Een vader lijkt me wel leuk, ik heb al twee moeders plus een schoonmoeder.
OMG weer ditoquote:Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
waar ik echt van gruwel (smaak) is lever, maar dan gewoon zo 'gebakken lever'.
Leverworst enzo vind ik dan wel weer lekkermaar er zijn gewoon bepaalde dingen die ik van smaak niet lekker vind. Nooit echt structuur die me tegenstaat eigenlijk..
Ja, ze is getrouwd met een vrouw. Ik zie haar ook als een soort moeder (hoewel mijn eigen moeder natuurlijk wel moederder is).quote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Heeft je moeder een relatie met een vrouw?.
Aldus de lesbiënnequote:Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft je moeder een relatie met een vrouw?.
leverstoofpot.. de horrorquote:Op zondag 8 februari 2009 15:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OMG weer ditoÉen keer heb ik een soort leverstoofpot voorgeschoteld gekregen door mijn ouders en dat was echt ICKY. Bruine blubber in een pan
Ouders: "ja, is goed voor je!
in ieder geval wát eten!" Ik: "
"
Maar leverworst is wel
Hoe hipquote:Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, ze is getrouwd met een vrouw. Ik zie haar ook als een soort moeder (hoewel mijn eigen moeder natuurlijk wel moederder is).
Doe maar niet, want Andries is ook al op weg naar de helquote:Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
al die lesbo's hier, ze willen ons bekeren, ik zweer 't je
vlug! roep Andries!
Misschien is vezelig niet het goede woord, maar ook kipfilet heeft toch echt een structuur waaraan duidelijk te herkennen is dat het geen groente isquote:Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ben er niet bang voor... ik vind het vies als ik er op kauw... moeilijk uit te leggen...
en ik zei toch zelf al dat ik een miep ben soms..
kan dr ook weinig aan doen lijkt me zo...
en mijn kip is nooit vezelig??
oh ja, dat las ikquote:Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar niet, want Andries is ook al op weg naar de hel![]()
(hij heeft openlijk toegegeven niet meer te geloven dat God de hemel en aarde in 6 dagen schiep)
Nee, voor zover ik het begrepen heb gelooft 'ie wel dat God aan het begin van de schepping staat, maar daarnaast gelooft hij nu ook in evolutiequote:Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, dat las ik
misschien dattie bedoelt dat God er iets meer dan 6 dagen (8 bijvoorbeeld) voor nodig had?
Iddquote:Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
jemig!
die Andries, die heeft zijn enkeltje hel wel verdiend nu ja
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Nee, voor zover ik het begrepen heb gelooft 'ie wel dat God aan het begin van de schepping staat, maar daarnaast gelooft hij nu ook in evolutie.
Nou inderdaad. Ik ben in één klap heel anders tegen Andries gaan aankijkenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vind in God geloven helemaal niet raar, maar de bijbel helemaal letterlijk nemen wèl. Ik bedoel maar: Noach
Jonah
Adam & Eva
etc.
Ja enorm hip. Ik kom uit twente en mn moeders wonen daar nog, en de ambtenaar die hun trouwde wist tijdens de voltrekking van het huwelijk 4 opmerkingen te maken over hoe vreselijk normaal hij het vindt (en het duurde maar 9 minuten).quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Hoe hip. Is er ooit een vader geweest of is je moeder altijd van de vrouwen geweest?
.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij 's terug in je Pokéball Maria
Ok, duidelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 15:47 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja enorm hip. Ik kom uit twente en mn moeders wonen daar nog, en de ambtenaar die hun trouwde wist tijdens de voltrekking van het huwelijk 4 opmerkingen te maken over hoe vreselijk normaal hij het vindt (en het duurde maar 9 minuten).
Ik heb wel ook een vader ja maar die is niet meer in beeld. Mn moeder is met hem getrouwd geweest, ze kwam pas uit de kast toen ik 7 was.
Het trouwen hebben ze vanwege mij gedaan (mn moeders dus) vanwege erfrecht enzo.
whihiquote:Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
En dan kom ik daarna terug als versie 3.0
Ik weet helemaal niks van Pokémon en dat siert me, denk ikquote:Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die Andries toch!Dus hij gelooft nu dat God de aapachtigen maakte zodat die later konden evolueren naar zijn masterpiece (mensen uiteraard
), omdat hij de omstandigheden daarvoor ook creëerde ofzo? Dan is de schepping van de mens net Pokémon ofzo
Evolutie met een plan!
Nouja, bla
Wij hadden vanmorgen twee van die mensen aan de deur die God kwamen brengen. Hun argumentatie was, dat God wel moest bestaan, want de aarde was zo perfect geschapen om leven mogelijk te maken, dat kon geen toeval zijn. Ik heb ze gevraagd waarom God dan al die 3 miljoen levenloze hemellichamen heeft gemaakt, voor het uitzicht? Toen gingen ze wegquote:
Ja precies.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Ok, duidelijk.
En zo normaal vond die ambtenaar het blijkbaar ook weer niet.
Net als mijn moeder die van tijd tot tijd zegt dat ze er écht geen problemen mee heeft dat ik op vrouwen val.
Ik moet plots aan de bruiloft van een vriendin denken waar iedereen die een praatje hield maar bleef zeggen dat er in het verleden dingen waren gebeurd waar ze het vooral nu niet over gingen hebben. Dus iedereen die daar niets van wist dacht nuquote:Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Net als mijn moeder die van tijd tot tijd zegt dat ze er écht geen problemen mee heeft dat ik op vrouwen val.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wij hadden vanmorgen twee van die mensen aan de deur die God kwamen brengen. Hun argumentatie was, dat God wel moest bestaan, want de aarde was zo perfect geschapen om leven mogelijk te maken, dat kon geen toeval zijn. Ik heb ze gevraagd waarom God dan al die 3 miljoen levenloze hemellichamen heeft gemaakt, voor het uitzicht? Toen gingen ze wegmet die aanbelchristenen kun je ook niet praten zeg.
Sowieso, mensen die zeggen dat ze 'er geen problemen mee hebben'quote:Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja precies.
De familie van mn vriend doet er ook zo over dat ik een lesbische moeder heb. 'Niet dat we er problemen mee hebben hoor, ik heb zelf een collega die homo is, maar is zoiets nou erfelijk?'
_!
De volgende keer The Blind Watchmaker van Richard Dawkins aanradenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:
Wij hadden vanmorgen twee van die mensen aan de deur die God kwamen brengen. Hun argumentatie was, dat God wel moest bestaan, want de aarde was zo perfect geschapen om leven mogelijk te maken, dat kon geen toeval zijn. Ik heb ze gevraagd waarom God dan al die 3 miljoen levenloze hemellichamen heeft gemaakt, voor het uitzicht? Toen gingen ze wegmet die aanbelchristenen kun je ook niet praten zeg.
'Onderzoekt alle dingen, maar behoudt het goede' zeggen mijn ouders altijdquote:Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De volgende keer The Blind Watchmaker van Richard Dawkins aanradenMooie uitleg waarom hun argumentatie onzinnig is. En in de bijbel staat ook dat je open moet staan voor nieuwe ideeën en je moet blijven leren
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Dat waren God z'n eerste experimenten! Toen deed ie alleen nog sugar, spice and everything nice gebruiken en toen dropte ie op aarde ineens CHEMICAL X! En toen was er leven!
En ja, dan is de aarde natuurlijk zo awesome en veel werk dat je je wel even twee keer op je hoofd krabt voor je ook chemical X op die andere planeten gaat droppen!
Oh ja, heerlijk hypocriet. Doen alsof je volwassen genoeg bent om het niet te zeggen maar ondertussen plenty kinderachtig genoeg zijn om per sé te moeten zeggen dat er wel iets is wat je niet zegt. OE!!!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet plots aan de bruiloft van een vriendin denken waar iedereen die een praatje hield maar bleef zeggen dat er in het verleden dingen waren gebeurd waar ze het vooral nu niet over gingen hebben. Dus iedereen die daar niets van wist dacht nu![]()
![]()
Precies! Gruwelijk!!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Sowieso, mensen die zeggen dat ze 'er geen problemen mee hebben'. Daar word ik echt agressief van
. Zeg dan maar liever dat je homofoob bent, maar doe niet zo gespeeld ruimdenkend
.
Jaaaaa!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Precies! Gruwelijk!!
Toen ik klein was was er een moeder van een meisje uit mijn klas die me wist uit te leggen dat ze best begrip kon opnbrengen voor die levensstijl, maar toch haar kind niet aan de gezondheidsrisico's ging blootstellen, dat begreep ik toch wel? En dat het meisje dus niet bij mij kon komen spelen.
Say whut?
Gezondheidsrisico's??quote:Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
maar toch haar kind niet aan de gezondheidsrisico's ging blootstellen, dat begreep ik toch wel? En dat het meisje dus niet bij mij kon komen spelen.
Say whut?
Wat zeg je dan: "Ja, ik gebruik uw zoon om aan een kind te komen en daarna dump ik 'm en trouw met m'n nu nog geheime maitresse"quote:Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja precies.
De familie van mn vriend doet er ook zo over dat ik een lesbische moeder heb. 'Niet dat we er problemen mee hebben hoor, ik heb zelf een collega die homo is, maar is zoiets nou erfelijk?'
_!
Homo's en pedo's worden ook nogal eens 'verwisseld'quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap écht niet dat er mensen zijn die zó denken.. écht niet
Ik heb vorige week "Milk" gezien in de bios en was zó geshockeerd van alles wat er gezegd werd over homoseksuelenecht... bizar eng gewoon.. kan het me niet voorstellen dat mensen homo's en lesbo's gelijkstellen met 'geesteszieken', dieven en moordenaars
Dit was dan wel in de jaren tachtig, toen AIDS nog nieuw en eng was voor de gemiddelde huisvrouw. Maar nog steeds is er veel meer homohaat dan je zou denken. En wat nu nog erger is, is dat mensen het onzin vinden dat dat zou zijn. Gaan ze op feestjes tegen je verklaren dat dingen als de Gay Pride en het COC opgeheven moeten worden omdat 'die homo's nu wel lang genoeg zielig hebben gedaan'. Terwijl potenrammen aan de orde van de dag is...quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap écht niet dat er mensen zijn die zó denken.. écht niet
Ik heb vorige week "Milk" gezien in de bios en was zó geshockeerd van alles wat er gezegd werd over homoseksuelenecht... bizar eng gewoon.. kan het me niet voorstellen dat mensen homo's en lesbo's gelijkstellen met 'geesteszieken', dieven en moordenaars
ja, dat was in die film ook een hot topicquote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Homo's en pedo's worden ook nogal eens 'verwisseld'
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat zeg je dan: "Ja, ik gebruik uw zoon om aan een kind te komen en daarna dump ik 'm en trouw met m'n nu nog geheime maitresse"![]()
Ik was 9, ik wist nog niet waar de piemel er in moest, laat staan wat HIV was. Ik had eerst zoiets vanquote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Gezondheidsrisico's??![]()
![]()
Stond je teveel met je mond vol tanden om te vragen welke risico's ze dacht dat er aanwezig waren in een huis met twee moeders?
Ja, maar niet hardop. Hardop zeg ik 'iemand nog koffie?'.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Adelante het volgende:
Wat zeg je dan: "Ja, ik gebruik uw zoon om aan een kind te komen en daarna dump ik 'm en trouw met m'n nu nog geheime maitresse"![]()
Wat bekrompen toch. Ik kan het me zo moeilijk voorstellen dat volwassen mensen zich zo opstellen waar een kind bij betrokken is. Zouden die mensen daar nog wel eens aan terugdenken en zich dan schamen of zouden ze nu nog zo homofoob zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik was 9, ik wist nog niet waar de piemel er in moest, laat staan wat HIV was. Ik had eerst zoiets vanwhatever, maar toen op een gegeven moment bijna niemand meer met me mocht spelen vond ik het echt niet leuk meer. Ik ben er ook erg mee gepest, en dat kwam door die ouders. Als het vanuit de kinderen zelf was gekomen was het nog wat anders, maar dit kwam duidelijk van de ouders.
oh die aflevering heb ik ook gezien.. wat een verhaal..quote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Dat lijkt echt bizar veel op een Law and Order aflevering, waarbij een meisje (dochter van twee vrouwen) een jongen neersteekt met een schaar (kind was 8 ofzo) na het treiteren om dit feit en nadat het 'slachtoffer' haar haren had afgeknipt met diezelfde schaar
Daar was ik een veel te verlegen en schattig meisje voor. Ik heb later wel heel recalcitrant besloten ook lesbisch te worden toen de pestkoppen van vroeger ineens interesse begonnen te tonen toen ik tieten kreeg, maar ik vond er helaas geen bal aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Dat lijkt echt bizar veel op een Law and Order aflevering, waarbij een meisje (dochter van twee vrouwen) een jongen neersteekt met een schaar (kind was 8 ofzo) na het treiteren om dit feit en nadat het 'slachtoffer' haar haren had afgeknipt met diezelfde schaar
Kan ik me voorstellen, met hem moet je samen wonen en gelukkig zijn, de rest zie je eens in de zoveel tijd. Laat ze maar dom lullen (al is dat hoogst irritant), maar de mensen die er toe doen gedragen zich iig niet als halve zolen!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, maar niet hardop. Hardop zeg ik 'iemand nog koffie?'.
Zulke mensen kun je niet tot inzicht brengen en ik heb ook geen zin in ruzie met de schoonfamilie. Of ja zin soms wel maar het zou mn vriend te erg kwetsen. Ik ben al lang blij dat mn vriend inmiddels begrijpt dat niet een van mn twee moeders 'het mannetje' is.
ja.. dat was echt te zielig voor woordenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef progje het volgende:
[..]
oh die aflevering heb ik ook gezien.. wat een verhaal..
Eén van die moeders heeft nu ook een vriendinquote:Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Wat bekrompen toch. Ik kan het me zo moeilijk voorstellen dat volwassen mensen zich zo opstellen waar een kind bij betrokken is. Zouden die mensen daar nog wel eens aan terugdenken en zich dan schamen of zouden ze nu nog zo homofoob zijn?
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Ja ik moet ieder uur een injectie, anders kan ik mezelf niet bedwingen uw dochter af te likken"
ik heb daar ook wel enorme zin inquote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou gewoon lekker een domino's man wat pizza's laten bezorgen
en wij eten meestal rond half 7 / 7 uur ofzo
Geen idee, BJ, hij zit nu in de oven, ik vertel het zoquote:
Tel je zegeningenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
maar geen hagel/regen/sneeuw nog helaas
Ik kan alles eten en zal dat bij anderen ook wel doen. Behalve die dingen waar ik echt buikpijn van krijg. En tegenwoordig vermijd ik thuis ook dingen die ik niet lekker vind (macaroni. De saus lust ik best, de macaroni niet, dus kreeg ik rijst). Eigenlijk best verwend geworden het laatste jaarquote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito![]()
Ik heb bijna alles moeten leren eten en ik kán ook bijna alles etenIk heb uiteraard voorkeuren, maar bijna alles wat ik voorgeschoteld krijg als ik te gast ben ergens kan ik iig gewoon eten
![]()
Ik kreeg vroeger dan ook nooit een boterham als ik iets niet lustte, gewoon eten! Als ik iets écht smerig vond moest ik een halve portie ofzo. Achteraf best handig
Wilde al vragen wat je dr van vondquote:Op zondag 8 februari 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pan's Labyrinth was niet zo tof als ik dacht en ik moest uiteindelijk heel hard snotteren![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef Dipkip het volgende:
Viking, wat is Mark nou eigenlijk van jou?
Ik twijfelde tussen huisgenoot, broer en pre-coming out exquote:Op zondag 8 februari 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mark is 'gewoon d'r huisgenoot'en beste vriend
Dat dusquote:Op zondag 8 februari 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mark is 'gewoon d'r huisgenoot'en beste vriend
Nee, maar ik heb me er maar bij neergelegdquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je mag je heel gelukkig prijzen met iemand in huis die zo goed voor je zorgt, Viking.
quote:
Ja echt hoor, ik kan ver-schrik-ke-lijk drammenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]Inderdaad. Dat ie jou zo lang kan weerstaan.
O ik dacht gisteren nog aan je. Zo van: waar is neen gebleven?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef neen het volgende:
Hoe gaat het oefenen Viking?
Ik zou nog wat posten maar ik ben het inmiddels vergeten.
Wat voor taart?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de taart is uit de oven. Tijd voor een lekker rondje hardlopen... Is het al donker?
Kuipers had 100% gelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Was ik weer!
Ben wel mn stem een beetje kwijtEn als ik nu ff snel de beelden zie had die scheids nog gelijk ook dus nog voor niks kwaad geweest ook
Bij Ribs Runner, via thuisbezorgd.nl. Hebben we eerder gedaan, en ze zijn daar echt heel lekker.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Waar ga je spew wibs (© SHE) bestellen, DaD?
Ik ook jaquote:Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja echt hoor, ik kan ver-schrik-ke-lijk drammen. Maar dat is vrouwen eigen, geloof ik
.
Kom maar hoorquote:
Tsja met 10 man (terecht dus) 50 min lang, dus terecht!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey TJ, en ben je blij met de uitslag? feyenoord-groningen toch?
en heb je de uitslag van Ajax al gehoord?
Ok, bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij Ribs Runner, via thuisbezorgd.nl. Hebben we eerder gedaan, en ze zijn daar echt heel lekker..
Dan moet je mark nog wel een tijdje aan het lijntje houdenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik dacht gisteren nog aan je. Zo van: waar is neen gebleven?
Of heb ik je over het hoofd gezien?
Oefenen begint pas over 5 weken.
Jeuj voor Kwakquote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef kwakveense het volgende:
woot, ik heb 1 kutklusje toch alvast gedaan. jeuj voor mij. wolkjes in mn hoofd klaren ook op met het afstrepen van mn todolist...
en nu heb ik honger. ik ga de overgbleven pancakes van gisteren maar in de microwave gooien, en misschien een plakje bacon (als je dat tussen keukenrol in de magnetron doet loopt echt bjna al t vet eruit, je kunt zo zo helemaal uitbakken...)
Vet houdt van jou!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:38 schreef kwakveense het volgende:
ik hou van vet... daarom woog ik ooit 105...
Zal ik voor je bellen?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, ik heb me vrijdag telefonisch laten overhalen door m'n bank om 'vrijblijvend te komen praten over verzekeringen'. Maar dat wil ik helemaal niet. Ik hoop dat ik morgen de moed kan vinden om af te bellen en te zeggen dat ik me heb bedacht..
Wees welkom je 2 cents te posten hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vet houdt van jou!
Teruggelezen: ik zie dat ik een hele interessante, maar ook droevige discussie heb gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niet teruggelezen maar vertelquote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vet houdt van jou!
Teruggelezen: ik zie dat ik een hele interessante, maar ook droevige discussie heb gemist.
en ja vriendlief was helemaal niet blij met Ajax vanmiddag...quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja met 10 man (terecht dus) 50 min lang, dus terecht!
Vitesse ajax was lachwekkend. Keek het in de kantine van het jeugdcomplex van Feyenoord. Zit nu bier tegen het dak zal vandeweek de foto uploaden
We moeten er sowieso heen (om een rekening te openen), en voor ik het wist was het veranderd van een afspraak waarbij we even een paar handtekeningen moeten zetten in een gesprek over verzekeringen waarvoor we al onze polissen moeten meenemen. Bleh. Net daarvoor kon ik ook al geen 'nee' zeggen toen ik werd gebeld om extra te komen werken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik voor je bellen?
Ik ga nooit in op het verzoek om zulke gesprekken. Zonde van de tijd!
0-0quote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ja vriendlief was helemaal niet blij met Ajax vanmiddag...en ik dus ook niet haha
maar hoeveel is het geworden dan? Groningen gewonnen blijkbaar?
Fey - Grunn 0-0 en Vitesse - Ajax 4-1 .quote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ja vriendlief was helemaal niet blij met Ajax vanmiddag...en ik dus ook niet haha
maar hoeveel is het geworden dan? Groningen gewonnen blijkbaar?
Heb héérlijk gegetenquote:
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb héérlijk gegeten
[ afbeelding ]
Bezorg je ook?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb héérlijk gegeten
[ afbeelding ]
Ziet er goed gelukt uitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb héérlijk gegeten
[ afbeelding ]
Big Americans zijn lekkerder joh. Er gaat niks boven zelfgemaakte maar okéquote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef neen het volgende:ik ga zo ook pizza eten
ik heb gewoon dr. oetker gekocht![]()
In de AH bonus, 3 voor 5 euro, van de week maar een paar halen!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef neen het volgende:ik ga zo ook pizza eten
ik heb gewoon dr. oetker gekocht![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Carria het volgende:
Hardgelopen heb ik ook al niet, want er lag veel te veel sneeuw/ijzel op straat: lopen ging al nauwelijks, laat staan rennen.Heee, voortaan effe waarschuwen dat je de rugby-uitslag tussen spoilers zet. Ik moet nog kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En rennen in de sneeuw is juist fijn. Dat is zo anders en zo leuk.
Lijstje:
O: smoothie magere yoghurt / banaan / druiven
30 min yoga-oefeningen
L: 1 tostie + 2 boterhammen met rookvlees en hagelslag
Hardlopen evy les 17
T: peer
D: geen flauw idee, maar die pizza van Isa ziet er wel lekker uit![]()
Ik ben daar niet zo'n grote fan van... Casa di Mamaquote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Big Americans zijn lekkerder joh. Er gaat niks boven zelfgemaakte maar oké
Casa di Mama? Die waren bij de lokale super hier 3 voor 5 euroquote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
In de AH bonus, 3 voor 5 euro, van de week maar een paar halen!
NYPquote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Diepvriespizza's.
Ik had twee weken geleden een pizza met Italiaanse bodem van NYP en die was echt superlekker.
En morgen of dinsdag eet ik godsgruwelijk lekkere patat van 't Hoekje in Drachten(bijkans de enige patat die ik tegenwoordig nog blief
)
We.. Kan hij wel nee zeggen? En neem de polissen gewoon niet mee en zeg ter plekke dat je komt waar je voor komt; het openen van die rekening. Geen extra moeite (afbellen) in steken, laat hun maar met de brokken zitten.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We moeten er sowieso heen (om een rekening te openen), en voor ik het wist was het veranderd van een afspraak waarbij we even een paar handtekeningen moeten zetten in een gesprek over verzekeringen waarvoor we al onze polissen moeten meenemen. Bleh. Net daarvoor kon ik ook al geen 'nee' zeggen toen ik werd gebeld om extra te komen werken.
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat mn vriend me klappen geeft als ie ineens 4 schoonmoeders heeft![]()
oh nog één lesbische anekdote dan... mijn vriend vertelde op een feestje dat ie nu dus twee schoonmoeders heeft. Iemand grapt terug: kun je nagaan, heb je twee schoonmoeders die ook nog tegelijk ongesteld zijnzegt iemand anders 'ongesteld? ze zijn toch lesbisch!'
![]()
ROFL!! Alleen hetero vrouwen worden ongesteld hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat mn vriend me klappen geeft als ie ineens 4 schoonmoeders heeft![]()
oh nog één lesbische anekdote dan... mijn vriend vertelde op een feestje dat ie nu dus twee schoonmoeders heeft. Iemand grapt terug: kun je nagaan, heb je twee schoonmoeders die ook nog tegelijk ongesteld zijnzegt iemand anders 'ongesteld? ze zijn toch lesbisch!'
![]()
OMG!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Neem dr maar eens een hap uit, met het idee dat het ijs isquote:
Die mozarella is goddelijk! Buitenkant is een beetje 'hard' (niet echt het juiste woord) en van binnen geweldig romig, zacht en vol van smaakquote:
Is dat die mozarella van Luigi? Die is zelfs meer dan Goddelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Die mozarella is goddelijk! Buitenkant is een beetje 'hard' (niet echt het juiste woord) en van binnen geweldig romig, zacht en vol van smaak
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef MuadDib het volgende:
Is dat die mozarella van Luigi? Die is zelfs meer dan Goddelijk
Al bekend met het Museum of Menstruation?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ROFL!! Alleen hetero vrouwen worden ongesteld hoor!Goeie reden om lesbisch te worden
Je hebt het mozzarellawater zeker al weggegooidquote:En voor wie wil weten hoe ik pizza maak: [CUL-wedstrijd] CUL in de keuken (pizza)
Leuk zegquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef Isabeau het volgende:
en Luigi stond er zelf mee op de markt, zoooo lief
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:29 schreef sigme het volgende:
Je hebt het mozzarellawater zeker al weggegooid?
Sorry! Had geen idee dat er anderen zouden zijn met een interesse in de Six Nations hier.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Heee, voortaan effe waarschuwen dat je de rugby-uitslag tussen spoilers zet. Ik moet nog kijken!![]()
En rennen in de sneeuw is juist fijn. Dat is zo anders en zo leuk.
Lijstje:
O: smoothie magere yoghurt / banaan / druiven
30 min yoga-oefeningen
L: 1 tostie + 2 boterhammen met rookvlees en hagelslag
Hardlopen evy les 17
T: peer
D: geen flauw idee, maar die pizza van Isa ziet er wel lekker uit
Ach, nou ja. Weet je; ik kan er zo slecht tegen dat mensen elkaar kwetsen uit angst om iets wat anders is. Nou ben ik er zelf zo eentje van de verkeerde kant, dus dat is een open deur. Maar waarom maken mensen elkaar (letterlijk en/of figuurlijk) af om het geloof dat ze hebben, de kleren die ze dragen, de sexuele voorkeur, de opleiding die ze hebben gedaan, etc. Dat gaat allemaal helemaal nergens om in mijn ogen. Wat word ik er )beter of) slechter van dat jij graag het bed deelt met een vrouw? Of dat Dipkip het bed liever deelt met een man? Het gaat mij niet aan, het gaat niemand aan en zolang niemand gedwongen wordt mee te doen, is het gewoonweg niemands business.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Wees welkom je 2 cents te posten hoor. Doe ik ook altijd
.
Ik vond het erg lekker in een bloemsausje (met boter, met olijfolie was niet lekker), voor over de pasta. Beetje zurig, ik hou daar wel van.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat weet ik nog nietIk had herinnerd dat je er iets mee kan doen, dus ik heb het opgevangen en afgedekt in de koelkast gezet en ik wilde nog gaan zoeken naar iets lekkers om er mee te maken.
Ik miste jullie alquote:Op zondag 8 februari 2009 18:49 schreef conleche het volgende:
Dag liefjens!
Ik was met Greyssie in de sauna en we hebben een heerlijk middagje gehad. Ben er rozig van.![]()
Was het kippetje bruin?? Of zag het wat zwart??quote:Op zondag 8 februari 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Even nog goed bijlezen, maar tot nu toe heb ik het volgende te melden:
- Haggis is smerig. Dácht ik. Tot ik het een keer proefde in Schotland toen het als een soort burger gebakken was.
- Heerlijk sauna middagje met Co gehad. Dat wil ik elke week wel!
- Kaasplank, reed jij zaterdagochtend in Bleiswijk met de fiets?
Lijstje:
O: Stukje appeltaart
T: Smoothie met ananas
L: Bruine tosti met nachos
T: Yoghurt met honing en crunchies
D: Kip, patat en appelmoes
Welk programma? Dan zwengel ik morgen uitzendinggemist oid wel aanquote:
omdat je de hele dag bijna niks gegeten hebt! mutsie!! vind je t gek dat je dan s avonds losgaat?quote:Op zondag 8 februari 2009 19:17 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het ultiem beroerde eetlijstje:
O niks
L 2 gekookte eitjes
D pizza met gehakt, spek, extra kaas, en een kaneelbroodje met vanille dip
Doe. Normaaaaaal.Deed ik het gister zo goed op dat feest, ga ik nu stomme dingen eten....
ik ben het helemaal met kwak eens, ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef kwakveense het volgende:
lieve lieve lieve sugar.... waarom eet je nou dan weer zo weinig en weer een salade in plaats van een normale avondmaaltijd? met 1200 kcal zul je écht blijven afvallen, en het was toch mooi zo vond je??
ik snap t niet zo goed... neem leker een prakkie aardappelen, of een stukje vlees, of een bord pasta ofzo...
Iets met 'de 25 dikste nogwat', geen idee of dat op Uitzendinggemist komt aangezien het een aangekocht programma is.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Chicolate het volgende:
Welk programma? Dan zwengel ik morgen uitzendinggemist oid wel aan.
Welnee. Je kan prima een dag voort op zo'n lijstje (beter dan op het mijne), maar geen aardappels of pasta durven, is een veeg teken. Dat is niet 'fout', maar kloppen doet het niet.quote:Op zondag 8 februari 2009 19:27 schreef Sugar het volgende:
Doe ik het echt zo fout dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |