Mocht ik ooit nog een lange vakantie in Schotland gaan houden dan ga ik het zeker proberenquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't erg lekker
heb ook droge gegeten, die is níet lekker, maar een goed bereide smeuïge haggis is echt lekker en kruidig van smaak
Beetje lastig om dat vooraf te doen hèquote:Op zondag 8 februari 2009 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zal achteraf laten weten hoe het was
ZO hee, onder welke steen heb jij gezeten?quote:
Ik vind het eruit zien als testikelsquote:Op zondag 8 februari 2009 15:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat voor organen?? en misschien is het wel heel lekker...
maar het ziet er een beetje 'bijzonder' uit...
Je eet dus een orgaan waar stront in heeft gezeten. Eet smakelijk hè!quote:Op zondag 8 februari 2009 15:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
Haggis is een schapenmaag of runderdarm, gevuld met stukjes hart, long, lever, niervet en havermout. Naar smaak kan een gesnipperd uitje toegevoegd worden, en peper, zout, nootmuskaat en foelie.
ok gevonden....
De meeste worsten zitten ook in darm. Eet smakelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
Je eet dus een orgaan waar stront in heeft gezeten. Eet smakelijk hè!.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet zelden vleesquote:Op zondag 8 februari 2009 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De meeste worsten zitten ook in darm. Eet smakelijk
Nogmaals: onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nogmaals?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nogmaals: onder welke steen heb jij gezeten?
Vrijwel alle varianten verse worst worden gemaakt door darm te vullen met vleesprut, troela
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:16 schreef cyclechick het volgende:
Ik dacht dat jullie hagedis bedoeldentotdat ik het een beetje opvallend vond dat meer dan 3 mensen dan dezelfde typfout hadden gemaakt..
TVP dus want geen idee wat het is, en ik was eigenlijk aan het leren over intrinsieke motivatie bij sporters![]()
Ik vind dat zoiets vreemds, dat je iets dat je wel lekker vond niet meer gaat eten omdat je weet waar het van is gemaakt. Moet ik je nog vertellen hoe mandarijntjes in blik worden behandeld of wilde je ze nog blijven eten? En je weet dat er gestampte luizen op je m&m's zitten?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet zelden vlees.
en nu nooit meer worst, dank je
waarom niet herkenbaar?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik eet eigenlijk voornamelijk kip, rundvlees en vis...
en vooral niet herkenbaar
Moet haggis je toch wel aansprekenquote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
lekker onder de gril, vtv goed gemarineerdquote:
Ik eet ook geen M&M'squote:Op zondag 8 februari 2009 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets vreemds, dat je iets dat je wel lekker vond niet meer gaat eten omdat je weet waar het van is gemaakt. Moet ik je nog vertellen hoe mandarijntjes in blik worden behandeld of wilde je ze nog blijven eten? En je weet dat er gestampte luizen op je m&m's zitten?
dat ookquote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet haggis je toch wel aanspreken
Dan eet BJ ook geen kippenpoten?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet herkenbaar?
je wéét toch wat je eet?
Als 't zou kunnen zou ik zelf (zoals sigme) mn eigen vlees 'beheren', zelf voeren en naar de slacht brengen zodat je weet wat je eet..
Ik ook hoor. Soms nog wat lam of schaap... Maar dat is me vaak te vet.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ach, je hebt een balkon, toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet herkenbaar?
je wéét toch wat je eet?
Als 't zou kunnen zou ik zelf (zoals sigme) mn eigen vlees 'beheren', zelf voeren en naar de slacht brengen zodat je weet wat je eet..
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom niet herkenbaar?
je wéét toch wat je eet?
zo met de nageltjes er nog aanquote:
ja, als muizen ooit nog een delicatesse worden kan ik ze kwijtquote:
neej iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |