Bezorg je ook?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb héérlijk gegeten
[ afbeelding ]
Ziet er goed gelukt uitquote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb héérlijk gegeten
[ afbeelding ]
Big Americans zijn lekkerder joh. Er gaat niks boven zelfgemaakte maar okéquote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef neen het volgende:ik ga zo ook pizza eten
ik heb gewoon dr. oetker gekocht![]()
In de AH bonus, 3 voor 5 euro, van de week maar een paar halen!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:56 schreef neen het volgende:ik ga zo ook pizza eten
ik heb gewoon dr. oetker gekocht![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Carria het volgende:
Hardgelopen heb ik ook al niet, want er lag veel te veel sneeuw/ijzel op straat: lopen ging al nauwelijks, laat staan rennen.Heee, voortaan effe waarschuwen dat je de rugby-uitslag tussen spoilers zet. Ik moet nog kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En rennen in de sneeuw is juist fijn. Dat is zo anders en zo leuk.
Lijstje:
O: smoothie magere yoghurt / banaan / druiven
30 min yoga-oefeningen
L: 1 tostie + 2 boterhammen met rookvlees en hagelslag
Hardlopen evy les 17
T: peer
D: geen flauw idee, maar die pizza van Isa ziet er wel lekker uit![]()
Ik ben daar niet zo'n grote fan van... Casa di Mamaquote:Op zondag 8 februari 2009 17:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Big Americans zijn lekkerder joh. Er gaat niks boven zelfgemaakte maar oké
Casa di Mama? Die waren bij de lokale super hier 3 voor 5 euroquote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
In de AH bonus, 3 voor 5 euro, van de week maar een paar halen!
NYPquote:Op zondag 8 februari 2009 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Diepvriespizza's.
Ik had twee weken geleden een pizza met Italiaanse bodem van NYP en die was echt superlekker.
En morgen of dinsdag eet ik godsgruwelijk lekkere patat van 't Hoekje in Drachten(bijkans de enige patat die ik tegenwoordig nog blief
)
We.. Kan hij wel nee zeggen? En neem de polissen gewoon niet mee en zeg ter plekke dat je komt waar je voor komt; het openen van die rekening. Geen extra moeite (afbellen) in steken, laat hun maar met de brokken zitten.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We moeten er sowieso heen (om een rekening te openen), en voor ik het wist was het veranderd van een afspraak waarbij we even een paar handtekeningen moeten zetten in een gesprek over verzekeringen waarvoor we al onze polissen moeten meenemen. Bleh. Net daarvoor kon ik ook al geen 'nee' zeggen toen ik werd gebeld om extra te komen werken.
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat mn vriend me klappen geeft als ie ineens 4 schoonmoeders heeft![]()
oh nog één lesbische anekdote dan... mijn vriend vertelde op een feestje dat ie nu dus twee schoonmoeders heeft. Iemand grapt terug: kun je nagaan, heb je twee schoonmoeders die ook nog tegelijk ongesteld zijnzegt iemand anders 'ongesteld? ze zijn toch lesbisch!'
![]()
ROFL!! Alleen hetero vrouwen worden ongesteld hoor!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat mn vriend me klappen geeft als ie ineens 4 schoonmoeders heeft![]()
oh nog één lesbische anekdote dan... mijn vriend vertelde op een feestje dat ie nu dus twee schoonmoeders heeft. Iemand grapt terug: kun je nagaan, heb je twee schoonmoeders die ook nog tegelijk ongesteld zijnzegt iemand anders 'ongesteld? ze zijn toch lesbisch!'
![]()
OMG!quote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Dipkip het volgende:
[..]
![]()
Neem dr maar eens een hap uit, met het idee dat het ijs isquote:
Die mozarella is goddelijk! Buitenkant is een beetje 'hard' (niet echt het juiste woord) en van binnen geweldig romig, zacht en vol van smaakquote:
Is dat die mozarella van Luigi? Die is zelfs meer dan Goddelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Die mozarella is goddelijk! Buitenkant is een beetje 'hard' (niet echt het juiste woord) en van binnen geweldig romig, zacht en vol van smaak
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:26 schreef MuadDib het volgende:
Is dat die mozarella van Luigi? Die is zelfs meer dan Goddelijk
Al bekend met het Museum of Menstruation?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ROFL!! Alleen hetero vrouwen worden ongesteld hoor!Goeie reden om lesbisch te worden
Je hebt het mozzarellawater zeker al weggegooidquote:En voor wie wil weten hoe ik pizza maak: [CUL-wedstrijd] CUL in de keuken (pizza)
Leuk zegquote:Op zondag 8 februari 2009 18:28 schreef Isabeau het volgende:
en Luigi stond er zelf mee op de markt, zoooo lief
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:29 schreef sigme het volgende:
Je hebt het mozzarellawater zeker al weggegooid?
Sorry! Had geen idee dat er anderen zouden zijn met een interesse in de Six Nations hier.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:59 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Heee, voortaan effe waarschuwen dat je de rugby-uitslag tussen spoilers zet. Ik moet nog kijken!![]()
En rennen in de sneeuw is juist fijn. Dat is zo anders en zo leuk.
Lijstje:
O: smoothie magere yoghurt / banaan / druiven
30 min yoga-oefeningen
L: 1 tostie + 2 boterhammen met rookvlees en hagelslag
Hardlopen evy les 17
T: peer
D: geen flauw idee, maar die pizza van Isa ziet er wel lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |