Jaaaaa!quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
Precies! Gruwelijk!!
Toen ik klein was was er een moeder van een meisje uit mijn klas die me wist uit te leggen dat ze best begrip kon opnbrengen voor die levensstijl, maar toch haar kind niet aan de gezondheidsrisico's ging blootstellen, dat begreep ik toch wel? En dat het meisje dus niet bij mij kon komen spelen.
Say whut?
Gezondheidsrisico's??quote:Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:
maar toch haar kind niet aan de gezondheidsrisico's ging blootstellen, dat begreep ik toch wel? En dat het meisje dus niet bij mij kon komen spelen.
Say whut?
Wat zeg je dan: "Ja, ik gebruik uw zoon om aan een kind te komen en daarna dump ik 'm en trouw met m'n nu nog geheime maitresse"quote:Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja precies.
De familie van mn vriend doet er ook zo over dat ik een lesbische moeder heb. 'Niet dat we er problemen mee hebben hoor, ik heb zelf een collega die homo is, maar is zoiets nou erfelijk?'
_!
Homo's en pedo's worden ook nogal eens 'verwisseld'quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap écht niet dat er mensen zijn die zó denken.. écht niet
Ik heb vorige week "Milk" gezien in de bios en was zó geshockeerd van alles wat er gezegd werd over homoseksuelenecht... bizar eng gewoon.. kan het me niet voorstellen dat mensen homo's en lesbo's gelijkstellen met 'geesteszieken', dieven en moordenaars
Dit was dan wel in de jaren tachtig, toen AIDS nog nieuw en eng was voor de gemiddelde huisvrouw. Maar nog steeds is er veel meer homohaat dan je zou denken. En wat nu nog erger is, is dat mensen het onzin vinden dat dat zou zijn. Gaan ze op feestjes tegen je verklaren dat dingen als de Gay Pride en het COC opgeheven moeten worden omdat 'die homo's nu wel lang genoeg zielig hebben gedaan'. Terwijl potenrammen aan de orde van de dag is...quote:Op zondag 8 februari 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap écht niet dat er mensen zijn die zó denken.. écht niet
Ik heb vorige week "Milk" gezien in de bios en was zó geshockeerd van alles wat er gezegd werd over homoseksuelenecht... bizar eng gewoon.. kan het me niet voorstellen dat mensen homo's en lesbo's gelijkstellen met 'geesteszieken', dieven en moordenaars
ja, dat was in die film ook een hot topicquote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Homo's en pedo's worden ook nogal eens 'verwisseld'
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat zeg je dan: "Ja, ik gebruik uw zoon om aan een kind te komen en daarna dump ik 'm en trouw met m'n nu nog geheime maitresse"![]()
Ik was 9, ik wist nog niet waar de piemel er in moest, laat staan wat HIV was. Ik had eerst zoiets vanquote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Gezondheidsrisico's??![]()
![]()
Stond je teveel met je mond vol tanden om te vragen welke risico's ze dacht dat er aanwezig waren in een huis met twee moeders?
Ja, maar niet hardop. Hardop zeg ik 'iemand nog koffie?'.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:04 schreef Adelante het volgende:
Wat zeg je dan: "Ja, ik gebruik uw zoon om aan een kind te komen en daarna dump ik 'm en trouw met m'n nu nog geheime maitresse"![]()
Wat bekrompen toch. Ik kan het me zo moeilijk voorstellen dat volwassen mensen zich zo opstellen waar een kind bij betrokken is. Zouden die mensen daar nog wel eens aan terugdenken en zich dan schamen of zouden ze nu nog zo homofoob zijn?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik was 9, ik wist nog niet waar de piemel er in moest, laat staan wat HIV was. Ik had eerst zoiets vanwhatever, maar toen op een gegeven moment bijna niemand meer met me mocht spelen vond ik het echt niet leuk meer. Ik ben er ook erg mee gepest, en dat kwam door die ouders. Als het vanuit de kinderen zelf was gekomen was het nog wat anders, maar dit kwam duidelijk van de ouders.
oh die aflevering heb ik ook gezien.. wat een verhaal..quote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Dat lijkt echt bizar veel op een Law and Order aflevering, waarbij een meisje (dochter van twee vrouwen) een jongen neersteekt met een schaar (kind was 8 ofzo) na het treiteren om dit feit en nadat het 'slachtoffer' haar haren had afgeknipt met diezelfde schaar
Daar was ik een veel te verlegen en schattig meisje voor. Ik heb later wel heel recalcitrant besloten ook lesbisch te worden toen de pestkoppen van vroeger ineens interesse begonnen te tonen toen ik tieten kreeg, maar ik vond er helaas geen bal aan.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Dat lijkt echt bizar veel op een Law and Order aflevering, waarbij een meisje (dochter van twee vrouwen) een jongen neersteekt met een schaar (kind was 8 ofzo) na het treiteren om dit feit en nadat het 'slachtoffer' haar haren had afgeknipt met diezelfde schaar
Kan ik me voorstellen, met hem moet je samen wonen en gelukkig zijn, de rest zie je eens in de zoveel tijd. Laat ze maar dom lullen (al is dat hoogst irritant), maar de mensen die er toe doen gedragen zich iig niet als halve zolen!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, maar niet hardop. Hardop zeg ik 'iemand nog koffie?'.
Zulke mensen kun je niet tot inzicht brengen en ik heb ook geen zin in ruzie met de schoonfamilie. Of ja zin soms wel maar het zou mn vriend te erg kwetsen. Ik ben al lang blij dat mn vriend inmiddels begrijpt dat niet een van mn twee moeders 'het mannetje' is.
ja.. dat was echt te zielig voor woordenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef progje het volgende:
[..]
oh die aflevering heb ik ook gezien.. wat een verhaal..
Eén van die moeders heeft nu ook een vriendinquote:Op zondag 8 februari 2009 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Wat bekrompen toch. Ik kan het me zo moeilijk voorstellen dat volwassen mensen zich zo opstellen waar een kind bij betrokken is. Zouden die mensen daar nog wel eens aan terugdenken en zich dan schamen of zouden ze nu nog zo homofoob zijn?
quote:Op zondag 8 februari 2009 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
"Ja ik moet ieder uur een injectie, anders kan ik mezelf niet bedwingen uw dochter af te likken"
ik heb daar ook wel enorme zin inquote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou gewoon lekker een domino's man wat pizza's laten bezorgen
en wij eten meestal rond half 7 / 7 uur ofzo
Geen idee, BJ, hij zit nu in de oven, ik vertel het zoquote:
Tel je zegeningenquote:Op zondag 8 februari 2009 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
maar geen hagel/regen/sneeuw nog helaas
Ik kan alles eten en zal dat bij anderen ook wel doen. Behalve die dingen waar ik echt buikpijn van krijg. En tegenwoordig vermijd ik thuis ook dingen die ik niet lekker vind (macaroni. De saus lust ik best, de macaroni niet, dus kreeg ik rijst). Eigenlijk best verwend geworden het laatste jaarquote:Op zondag 8 februari 2009 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito![]()
Ik heb bijna alles moeten leren eten en ik kán ook bijna alles etenIk heb uiteraard voorkeuren, maar bijna alles wat ik voorgeschoteld krijg als ik te gast ben ergens kan ik iig gewoon eten
![]()
Ik kreeg vroeger dan ook nooit een boterham als ik iets niet lustte, gewoon eten! Als ik iets écht smerig vond moest ik een halve portie ofzo. Achteraf best handig
Wilde al vragen wat je dr van vondquote:Op zondag 8 februari 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pan's Labyrinth was niet zo tof als ik dacht en ik moest uiteindelijk heel hard snotteren![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef Dipkip het volgende:
Viking, wat is Mark nou eigenlijk van jou?
Ik twijfelde tussen huisgenoot, broer en pre-coming out exquote:Op zondag 8 februari 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mark is 'gewoon d'r huisgenoot'en beste vriend
Dat dusquote:Op zondag 8 februari 2009 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
Mark is 'gewoon d'r huisgenoot'en beste vriend
Nee, maar ik heb me er maar bij neergelegdquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je mag je heel gelukkig prijzen met iemand in huis die zo goed voor je zorgt, Viking.
quote:
Ja echt hoor, ik kan ver-schrik-ke-lijk drammenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]Inderdaad. Dat ie jou zo lang kan weerstaan.
O ik dacht gisteren nog aan je. Zo van: waar is neen gebleven?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef neen het volgende:
Hoe gaat het oefenen Viking?
Ik zou nog wat posten maar ik ben het inmiddels vergeten.
Wat voor taart?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, de taart is uit de oven. Tijd voor een lekker rondje hardlopen... Is het al donker?
Kuipers had 100% gelijkquote:Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Was ik weer!
Ben wel mn stem een beetje kwijtEn als ik nu ff snel de beelden zie had die scheids nog gelijk ook dus nog voor niks kwaad geweest ook
Bij Ribs Runner, via thuisbezorgd.nl. Hebben we eerder gedaan, en ze zijn daar echt heel lekker.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
Waar ga je spew wibs (© SHE) bestellen, DaD?
Ik ook jaquote:Op zondag 8 februari 2009 17:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja echt hoor, ik kan ver-schrik-ke-lijk drammen. Maar dat is vrouwen eigen, geloof ik
.
Kom maar hoorquote:
Tsja met 10 man (terecht dus) 50 min lang, dus terecht!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey TJ, en ben je blij met de uitslag? feyenoord-groningen toch?
en heb je de uitslag van Ajax al gehoord?
Ok, bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij Ribs Runner, via thuisbezorgd.nl. Hebben we eerder gedaan, en ze zijn daar echt heel lekker..
Dan moet je mark nog wel een tijdje aan het lijntje houdenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ik dacht gisteren nog aan je. Zo van: waar is neen gebleven?
Of heb ik je over het hoofd gezien?
Oefenen begint pas over 5 weken.
Jeuj voor Kwakquote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef kwakveense het volgende:
woot, ik heb 1 kutklusje toch alvast gedaan. jeuj voor mij. wolkjes in mn hoofd klaren ook op met het afstrepen van mn todolist...
en nu heb ik honger. ik ga de overgbleven pancakes van gisteren maar in de microwave gooien, en misschien een plakje bacon (als je dat tussen keukenrol in de magnetron doet loopt echt bjna al t vet eruit, je kunt zo zo helemaal uitbakken...)
Vet houdt van jou!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:38 schreef kwakveense het volgende:
ik hou van vet... daarom woog ik ooit 105...
Zal ik voor je bellen?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bah, ik heb me vrijdag telefonisch laten overhalen door m'n bank om 'vrijblijvend te komen praten over verzekeringen'. Maar dat wil ik helemaal niet. Ik hoop dat ik morgen de moed kan vinden om af te bellen en te zeggen dat ik me heb bedacht..
Wees welkom je 2 cents te posten hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vet houdt van jou!
Teruggelezen: ik zie dat ik een hele interessante, maar ook droevige discussie heb gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niet teruggelezen maar vertelquote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vet houdt van jou!
Teruggelezen: ik zie dat ik een hele interessante, maar ook droevige discussie heb gemist.
en ja vriendlief was helemaal niet blij met Ajax vanmiddag...quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Tsja met 10 man (terecht dus) 50 min lang, dus terecht!
Vitesse ajax was lachwekkend. Keek het in de kantine van het jeugdcomplex van Feyenoord. Zit nu bier tegen het dak zal vandeweek de foto uploaden
We moeten er sowieso heen (om een rekening te openen), en voor ik het wist was het veranderd van een afspraak waarbij we even een paar handtekeningen moeten zetten in een gesprek over verzekeringen waarvoor we al onze polissen moeten meenemen. Bleh. Net daarvoor kon ik ook al geen 'nee' zeggen toen ik werd gebeld om extra te komen werken.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik voor je bellen?
Ik ga nooit in op het verzoek om zulke gesprekken. Zonde van de tijd!
0-0quote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ja vriendlief was helemaal niet blij met Ajax vanmiddag...en ik dus ook niet haha
maar hoeveel is het geworden dan? Groningen gewonnen blijkbaar?
Fey - Grunn 0-0 en Vitesse - Ajax 4-1 .quote:Op zondag 8 februari 2009 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ja vriendlief was helemaal niet blij met Ajax vanmiddag...en ik dus ook niet haha
maar hoeveel is het geworden dan? Groningen gewonnen blijkbaar?
Heb héérlijk gegetenquote:
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 8 februari 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb héérlijk gegeten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |