abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65850195
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:27 schreef Dipkip het volgende:
Wie wil me adopteren
Zoek je een vader of een moeder?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65850198
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Het liefst slacht ik zelf. De dag dat ik vegetarier word is de dag dat ik voor de laatste keer ademhaal. Vlees is uber
BBQ-en is toch wel het vlees-summum

en en we mogen een mooie BBQ dus uitzoeken van mn schoonouders
dús dat wordt een mooie
Ja doei.
pi_65850213
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zo met de nageltjes er nog aan
Ik moest zo lachen toen ik in downtown Johannesburg liep; daar hebben ze dus echt die pootjes op zo'n oliedrum. Schijnen mensen echt lekker te vinden; het is vrij crispy.

BJ, als je niet van spieren houdt: wat denk je dat de 'vezelige'structuur aan kip geeft?
Ik vind het ook maar gek hoor, dat je zo bang bent voor herkenbaar vlees
pi_65850215
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

of twee moeders?

we hebben hier vanalles rondlopen
Ja doei.
pi_65850286
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik moest zo lachen toen ik in downtown Johannesburg liep; daar hebben ze dus echt die pootjes op zo'n oliedrum. Schijnen mensen echt lekker te vinden; het is vrij crispy.

BJ, als je niet van spieren houdt: wat denk je dat de 'vezelige'structuur aan kip geeft?
ik ben ook echt erg benieuwd wat we op reis allemaal tegen gaan komen aan delicatessen

vandaag op Discovery in Fightquest waren ze in Singapore.

Daar eten ze dus embryo's van vogeltjes (eendjes ofzo?) zo uit 't ei: half ontwikkelde beestjes.
Het schijnt een eier-smaak te zijn met een vlezige structuur en best lekker.
Ben benieuwd of ik het zou durven eten
Ja doei.
pi_65850290
Zeg, even heel erg ontopic: ik heb spierpijn van het bodyshapen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het niet gaat regenen, ga ik vanavond weer een rondje hardlopen
pi_65850301
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Een vader lijkt me wel leuk, ik heb al twee moeders plus een schoonmoeder.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:32:08 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_65850339
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

BBQ-en is toch wel het vlees-summum

en en we mogen een mooie BBQ dus uitzoeken van mn schoonouders
dús dat wordt een mooie
BBQ
Leuke schoonouders
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 8 februari 2009 @ 15:32:27 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65850361
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zo met de nageltjes er nog aan

heb totaal geen problemen met 'herkenbaar' vlees.. maar ook geen probleem met vega-meuk op z'n tijd.
Ben gewoon van alle markten thuis
Dito

Ik heb bijna alles moeten leren eten en ik kán ook bijna alles eten Ik heb uiteraard voorkeuren, maar bijna alles wat ik voorgeschoteld krijg als ik te gast ben ergens kan ik iig gewoon eten
Ik kreeg vroeger dan ook nooit een boterham als ik iets niet lustte, gewoon eten! Als ik iets écht smerig vond moest ik een halve portie ofzo. Achteraf best handig
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_65850395
Lijstje vandaag:

O: verse ananas met magere yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde volkorenboterham gekookt ei
L: geroosterde volkorenboterham filet americain, optimel drink
T: geroosterde volkorenboterham filet americain
D: we gaan bij vrienden eten en nemen zelf 2 flessen wijn mee , dus geen idee.

O, en bij de calorieënchecker bedoelen ze toch als je filet americain voor één snee invoert het halve pakje?
  zondag 8 februari 2009 @ 15:33:33 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65850414
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

of twee moeders?

we hebben hier vanalles rondlopen
.

Ik zoek ook een moeder die mij wil vertroetelen tot ik weer beter ben. En die kip voor me wil halen bij de Jumbo .
Niet meer actief op Fok!
pi_65850432
waar ik echt van gruwel (smaak) is lever, maar dan gewoon zo 'gebakken lever'.

Leverworst enzo vind ik dan wel weer lekker maar er zijn gewoon bepaalde dingen die ik van smaak niet lekker vind. Nooit echt structuur die me tegenstaat eigenlijk..
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:33:52 #65
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65850440
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ik ben er niet bang voor... ik vind het vies als ik er op kauw... moeilijk uit te leggen...
en ik zei toch zelf al dat ik een miep ben soms..

kan dr ook weinig aan doen lijkt me zo...
en mijn kip is nooit vezelig??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 8 februari 2009 @ 15:34:35 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65850460
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Een vader lijkt me wel leuk, ik heb al twee moeders plus een schoonmoeder.
Heeft je moeder een relatie met een vrouw? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 februari 2009 @ 15:35:50 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65850505
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
waar ik echt van gruwel (smaak) is lever, maar dan gewoon zo 'gebakken lever'.

Leverworst enzo vind ik dan wel weer lekker maar er zijn gewoon bepaalde dingen die ik van smaak niet lekker vind. Nooit echt structuur die me tegenstaat eigenlijk..
OMG weer dito Éen keer heb ik een soort leverstoofpot voorgeschoteld gekregen door mijn ouders en dat was echt ICKY. Bruine blubber in een pan Ouders: "ja, is goed voor je! in ieder geval wát eten!" Ik: " "

Maar leverworst is wel
  zondag 8 februari 2009 @ 15:35:57 #68
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65850510
en ik moest vroeger ook gewoon ALLES eten ... en ik lust verder heel veel.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65850527
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ze is getrouwd met een vrouw. Ik zie haar ook als een soort moeder (hoewel mijn eigen moeder natuurlijk wel moederder is).
  zondag 8 februari 2009 @ 15:36:34 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65850534
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aldus de lesbiënne

Excuus, de manier waarop vind ik grappig
pi_65850543
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

OMG weer dito Éen keer heb ik een soort leverstoofpot voorgeschoteld gekregen door mijn ouders en dat was echt ICKY. Bruine blubber in een pan Ouders: "ja, is goed voor je! in ieder geval wát eten!" Ik: " "

Maar leverworst is wel
leverstoofpot.. de horror
Ja doei.
pi_65850563
al die lesbo's hier, ze willen ons bekeren, ik zweer 't je

vlug! roep Andries!
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:38:24 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65850615
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, ze is getrouwd met een vrouw. Ik zie haar ook als een soort moeder (hoewel mijn eigen moeder natuurlijk wel moederder is).
Hoe hip . Is er ooit een vader geweest of is je moeder altijd van de vrouwen geweest? .

en @ Maria: ik bedoelde natuurlijk niet van 'oh wat gek!', maar 'oh wat interessant!'
Niet meer actief op Fok!
  zondag 8 februari 2009 @ 15:39:25 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65850679
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
al die lesbo's hier, ze willen ons bekeren, ik zweer 't je

vlug! roep Andries!
Doe maar niet, want Andries is ook al op weg naar de hel

(hij heeft openlijk toegegeven niet meer te geloven dat God de hemel en aarde in 6 dagen schiep )
Niet meer actief op Fok!
pi_65850757
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:33 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik ben er niet bang voor... ik vind het vies als ik er op kauw... moeilijk uit te leggen...
en ik zei toch zelf al dat ik een miep ben soms..

kan dr ook weinig aan doen lijkt me zo...
en mijn kip is nooit vezelig??
Misschien is vezelig niet het goede woord, maar ook kipfilet heeft toch echt een structuur waaraan duidelijk te herkennen is dat het geen groente is

Afijn: ik ga richting keuken, tijd voor cheesecake! En van de overgebleven roomkaas ga ik pestokaas maken, want mijn meneer heeft veel teveel basilicum gekocht
pi_65850830
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doe maar niet, want Andries is ook al op weg naar de hel

(hij heeft openlijk toegegeven niet meer te geloven dat God de hemel en aarde in 6 dagen schiep )
oh ja, dat las ik

misschien dattie bedoelt dat God er iets meer dan 6 dagen (8 bijvoorbeeld) voor nodig had?
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:43:36 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65850900
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh ja, dat las ik

misschien dattie bedoelt dat God er iets meer dan 6 dagen (8 bijvoorbeeld) voor nodig had?
Nee, voor zover ik het begrepen heb gelooft 'ie wel dat God aan het begin van de schepping staat, maar daarnaast gelooft hij nu ook in evolutie .
Niet meer actief op Fok!
pi_65850906
Ik heb een heerlijk leverrecept En dan smaakt lever wel lekker. Is wel met kippenlevertjes, die zijn niet zo droog als varkenslever.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65850929
jemig!

die Andries, die heeft zijn enkeltje hel wel verdiend nu ja
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:45:00 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65850969
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
jemig!

die Andries, die heeft zijn enkeltje hel wel verdiend nu ja
Idd .

Muh, elke keer als iemand de koelkast open trekt ruik ik mijn maaltijdsalade op mijn kamer . Ruikt best sterk met die basilicum .
Niet meer actief op Fok!
pi_65851013
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:

Nee, voor zover ik het begrepen heb gelooft 'ie wel dat God aan het begin van de schepping staat, maar daarnaast gelooft hij nu ook in evolutie .
ik vind in God geloven helemaal niet raar, maar de bijbel helemaal letterlijk nemen wèl. Ik bedoel maar: Noach Jonah Adam & Eva etc.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:46:51 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65851041
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik vind in God geloven helemaal niet raar, maar de bijbel helemaal letterlijk nemen wèl. Ik bedoel maar: Noach Jonah Adam & Eva etc.
Nou inderdaad. Ik ben in één klap heel anders tegen Andries gaan aankijken . Andries is een baas .
Niet meer actief op Fok!
pi_65851056
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef Viking84 het volgende:
Hoe hip . Is er ooit een vader geweest of is je moeder altijd van de vrouwen geweest? .
Ja enorm hip. Ik kom uit twente en mn moeders wonen daar nog, en de ambtenaar die hun trouwde wist tijdens de voltrekking van het huwelijk 4 opmerkingen te maken over hoe vreselijk normaal hij het vindt (en het duurde maar 9 minuten).

Ik heb wel ook een vader ja maar die is niet meer in beeld. Mn moeder is met hem getrouwd geweest, ze kwam pas uit de kast toen ik 7 was.

Het trouwen hebben ze vanwege mij gedaan (mn moeders dus) vanwege erfrecht enzo.
pi_65851081
ik vind beide raar
maar daar is het hier niet het topic voor
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:48:26 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65851093
Die Andries toch! Dus hij gelooft nu dat God de aapachtigen maakte zodat die later konden evolueren naar zijn masterpiece (mensen uiteraard ), omdat hij de omstandigheden daarvoor ook creëerde ofzo? Dan is de schepping van de mens net Pokémon ofzo Evolutie met een plan!

Nouja, bla
pi_65851139
ga jij 's terug in je Pokéball Maria

Ja doei.
pi_65851193
teeeeveeeepeee
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 8 februari 2009 @ 15:50:31 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65851197
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij 's terug in je Pokéball Maria

En dan kom ik daarna terug als versie 3.0
  zondag 8 februari 2009 @ 15:50:38 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65851201
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja enorm hip. Ik kom uit twente en mn moeders wonen daar nog, en de ambtenaar die hun trouwde wist tijdens de voltrekking van het huwelijk 4 opmerkingen te maken over hoe vreselijk normaal hij het vindt (en het duurde maar 9 minuten).

Ik heb wel ook een vader ja maar die is niet meer in beeld. Mn moeder is met hem getrouwd geweest, ze kwam pas uit de kast toen ik 7 was.

Het trouwen hebben ze vanwege mij gedaan (mn moeders dus) vanwege erfrecht enzo.
Ok, duidelijk .
En zo normaal vond die ambtenaar het blijkbaar ook weer niet .

Net als mijn moeder die van tijd tot tijd zegt dat ze er écht geen problemen mee heeft dat ik op vrouwen val .
Niet meer actief op Fok!
pi_65851217
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En dan kom ik daarna terug als versie 3.0
whihi
Ja doei.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:51:24 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65851221
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die Andries toch! Dus hij gelooft nu dat God de aapachtigen maakte zodat die later konden evolueren naar zijn masterpiece (mensen uiteraard ), omdat hij de omstandigheden daarvoor ook creëerde ofzo? Dan is de schepping van de mens net Pokémon ofzo Evolutie met een plan!

Nouja, bla
Ik weet helemaal niks van Pokémon en dat siert me, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_65851280
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nouja, bla
Wij hadden vanmorgen twee van die mensen aan de deur die God kwamen brengen. Hun argumentatie was, dat God wel moest bestaan, want de aarde was zo perfect geschapen om leven mogelijk te maken, dat kon geen toeval zijn. Ik heb ze gevraagd waarom God dan al die 3 miljoen levenloze hemellichamen heeft gemaakt, voor het uitzicht? Toen gingen ze weg met die aanbelchristenen kun je ook niet praten zeg.
pi_65851351
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
Ok, duidelijk .
En zo normaal vond die ambtenaar het blijkbaar ook weer niet .

Net als mijn moeder die van tijd tot tijd zegt dat ze er écht geen problemen mee heeft dat ik op vrouwen val .
Ja precies.

De familie van mn vriend doet er ook zo over dat ik een lesbische moeder heb. 'Niet dat we er problemen mee hebben hoor, ik heb zelf een collega die homo is, maar is zoiets nou erfelijk?'

_!
pi_65851393
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:

Ik moet plots aan de bruiloft van een vriendin denken waar iedereen die een praatje hield maar bleef zeggen dat er in het verleden dingen waren gebeurd waar ze het vooral nu niet over gingen hebben. Dus iedereen die daar niets van wist dacht nu
  zondag 8 februari 2009 @ 15:55:53 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65851431
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wij hadden vanmorgen twee van die mensen aan de deur die God kwamen brengen. Hun argumentatie was, dat God wel moest bestaan, want de aarde was zo perfect geschapen om leven mogelijk te maken, dat kon geen toeval zijn. Ik heb ze gevraagd waarom God dan al die 3 miljoen levenloze hemellichamen heeft gemaakt, voor het uitzicht? Toen gingen ze weg met die aanbelchristenen kun je ook niet praten zeg.

Dat waren God z'n eerste experimenten! Toen deed ie alleen nog sugar, spice and everything nice gebruiken en toen dropte ie op aarde ineens CHEMICAL X! En toen was er leven!

En ja, dan is de aarde natuurlijk zo awesome en veel werk dat je je wel even twee keer op je hoofd krabt voor je ook chemical X op die andere planeten gaat droppen!
  zondag 8 februari 2009 @ 15:55:56 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65851434
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja precies.

De familie van mn vriend doet er ook zo over dat ik een lesbische moeder heb. 'Niet dat we er problemen mee hebben hoor, ik heb zelf een collega die homo is, maar is zoiets nou erfelijk?'

_!
Sowieso, mensen die zeggen dat ze 'er geen problemen mee hebben' . Daar word ik echt agressief van . Zeg dan maar liever dat je homofoob bent, maar doe niet zo gespeeld ruimdenkend .
Niet meer actief op Fok!
pi_65851481
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:
De volgende keer The Blind Watchmaker van Richard Dawkins aanraden Mooie uitleg waarom hun argumentatie onzinnig is. En in de bijbel staat ook dat je open moet staan voor nieuwe ideeën en je moet blijven leren
  zondag 8 februari 2009 @ 15:58:00 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65851512
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De volgende keer The Blind Watchmaker van Richard Dawkins aanraden Mooie uitleg waarom hun argumentatie onzinnig is. En in de bijbel staat ook dat je open moet staan voor nieuwe ideeën en je moet blijven leren
'Onderzoekt alle dingen, maar behoudt het goede' zeggen mijn ouders altijd . (En dat 'goede' is natuurlijk de Bijbelse leer zelf, dat spreekt voor zich )
Niet meer actief op Fok!
pi_65851527
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat waren God z'n eerste experimenten! Toen deed ie alleen nog sugar, spice and everything nice gebruiken en toen dropte ie op aarde ineens CHEMICAL X! En toen was er leven!

En ja, dan is de aarde natuurlijk zo awesome en veel werk dat je je wel even twee keer op je hoofd krabt voor je ook chemical X op die andere planeten gaat droppen!
PowerPuff Girls

Ja doei.
pi_65851611
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet plots aan de bruiloft van een vriendin denken waar iedereen die een praatje hield maar bleef zeggen dat er in het verleden dingen waren gebeurd waar ze het vooral nu niet over gingen hebben. Dus iedereen die daar niets van wist dacht nu
Oh ja, heerlijk hypocriet. Doen alsof je volwassen genoeg bent om het niet te zeggen maar ondertussen plenty kinderachtig genoeg zijn om per sé te moeten zeggen dat er wel iets is wat je niet zegt. OE!!!
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:55 schreef Viking84 het volgende:
Sowieso, mensen die zeggen dat ze 'er geen problemen mee hebben' . Daar word ik echt agressief van . Zeg dan maar liever dat je homofoob bent, maar doe niet zo gespeeld ruimdenkend .
Precies! Gruwelijk!!

Toen ik klein was was er een moeder van een meisje uit mijn klas die me wist uit te leggen dat ze best begrip kon opnbrengen voor die levensstijl, maar toch haar kind niet aan de gezondheidsrisico's ging blootstellen, dat begreep ik toch wel? En dat het meisje dus niet bij mij kon komen spelen.

Say whut?
  zondag 8 februari 2009 @ 16:01:39 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_65851620
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

PowerPuff Girls

Jaaaaa!

Ik vind Bubbles echt tof Dat stemmetje alleen al.
pi_65851676
Ik heb een lesbische tante.. ik weet nog dat ik een jaar of 12 was, en toen pas doorhad dat mijn tante dus "lesbisch" was
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65851683
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:

Precies! Gruwelijk!!

Toen ik klein was was er een moeder van een meisje uit mijn klas die me wist uit te leggen dat ze best begrip kon opnbrengen voor die levensstijl, maar toch haar kind niet aan de gezondheidsrisico's ging blootstellen, dat begreep ik toch wel? En dat het meisje dus niet bij mij kon komen spelen.

Say whut?

ik snap écht niet dat er mensen zijn die zó denken.. écht niet

Ik heb vorige week "Milk" gezien in de bios en was zó geshockeerd van alles wat er gezegd werd over homoseksuelen echt... bizar eng gewoon.. kan het me niet voorstellen dat mensen homo's en lesbo's gelijkstellen met 'geesteszieken', dieven en moordenaars
Ja doei.
pi_65851709
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:01 schreef Dipkip het volgende:

maar toch haar kind niet aan de gezondheidsrisico's ging blootstellen, dat begreep ik toch wel? En dat het meisje dus niet bij mij kon komen spelen.

Say whut?
Gezondheidsrisico's?? Stond je teveel met je mond vol tanden om te vragen welke risico's ze dacht dat er aanwezig waren in een huis met twee moeders?

Trouwens, je hebt ook het Bijbeldieet waar mensen heel enthousiast mee proberen af te vallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')