Dat domme blind all-in, je weet dat het een keer fout gaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bluffen is even goed, daarna moet je het even rustig aan doen inderdaad. Ik koos vandaag ook verkeerde momenten uit met mijn hoge pockets
Heb nog wel sepo te koop!quote:
Juup is een goeie gozertquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet een buffer inbouwen als je bevriend bent met juup
quote:
Stiekem pak ik vanacht ook al joeys geldquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Naja, ik ga slapenMorgen / overmorgen ho-pe-lijk een nieuwe scooter
En bp, stiekem heb ik verloren, omdat je me bedreigde.
Juup was soms een goede mod, soms ook kutquote:
dat ding is erger dan 2girls1cup, 1man1jar en 4girls finger painting gecombineerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Altijd al geweten. Remlof, heb je trouwens interesse in een lesbische seksscéne waar japanse chicks elkaar neuken en onderkotsen?
Sure, open maar een topic in KPDquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Altijd al geweten. Remlof, heb je trouwens interesse in een lesbische seksscéne waar japanse chicks elkaar neuken en onderkotsen?
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat ding is erger dan 2girls1cup, 1man1jar en 4girls finger painting gecombineerd
En toch de enige die ik helemaal heb kunnen doorstaan... Het internet heeft me zo langzamerhand immuun gemaaktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het
* Stormqueen onderdrukt braakneiging
Truequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat ding is erger dan 2girls1cup, 1man1jar en 4girls finger painting gecombineerd
Jij weet hoe oud ik benquote:
Nog geen 18 zijn en nog niet in bed liggenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
TrueDat zei ik ook al tegen NG en gers
![]()
[..]
Jij weet hoe oud ik ben?
Ik ken slechts 1 erger filmpje, en dat was een filmpje van de ergste penismartelingenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het
* Stormqueen onderdrukt braakneiging
ik heb gelukkig geen penis. Maar ik ken het filmpjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ken slechts 1 erger filmpje, en dat was een filmpje van de ergste penismartelingen![]()
![]()
Daar sneden ze een penis van onderen open uit puur genot
Elektroduceerden ze de penis
En sneden ze telkens met de kaasschaaf een stukje van de penis af
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt 2 dagen nachtmerries gehad
Hee sorryquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog geen 18 zijn en nog niet in bed liggen
Heb het 20 sec. volgehouden, de rest heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen penis. Maar ik ken het filmpje
Dus...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog geen 18 zijn en nog niet in bed liggen
Is dat niet bmp pain marathon?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ken slechts 1 erger filmpje, en dat was een filmpje van de ergste penismartelingen![]()
![]()
Daar sneden ze een penis van onderen open uit puur genot
Elektroduceerden ze de penis
En sneden ze telkens met de kaasschaaf een stukje van de penis af
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt 2 dagen nachtmerries gehad
Watmovies?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:53 schreef Stormqueen het volgende:
nog geen 18 zijn en dan al snuff movies kijken
Ok, voor jou voorlopig geen KPD toegangquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
TrueDat zei ik ook al tegen NG en gers
![]()
[..]
Jij weet hoe oud ik ben?
Weet ik veel. Ik zit nu met mijn tenen gespannen en mijn benen over elkaarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is dat niet bmp pain marathon?
Ik ga dat filmpje echt nooit kijken, ben bang dat ik dan voor de rest van me leven met een toque ga lopen
Ik zit er toch nooitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, voor jou voorlopig geen KPD toegang
Jij bood het aan hoorquote:En dat soort ranzige shit hoeven we ook daar niet trouwens.
Het was BMP Pain Olympics!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik zit nu met mijn tenen gespannen en mijn benen over elkaar
Wat is er gebeurt met de oudere generatie als ze al woorden gebruiken zoals watskeburt.quote:
Ga je echt alleen af op leeftijd ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:55 schreef Stormqueen het volgende:
shit, ik wist niet dat ik in PUB zat
Ik pasquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het was BMP Pain Olympics!
Veel kijkplezier jongetjes en meisjes
ow, gaan we opbieden over wie er het langst zit?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga je echt alleen af op leeftijd ofzo? Het is puur dat we er toevallig over praten, anders was het je nooit opgevallen aangezien ik hier al sinds deel 20 ofzo zit
Het is bedtijdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de oudere generatie als ze al woorden gebruiken zoals watskeburt.
hey, je lurktequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, gaan we opbieden over wie er het langst zit?
Nee, ik ga er niet alleen op af, maar nu ik het weet kijk ik toch anders. Can't help it, je weets
Wat doe je hier dan nogquote:
Oquote:
Nee, ik probeer meer aan te geven dat je het eerder nooit gemerkt hebtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, gaan we opbieden over wie er het langst zit?
Net als je iets opeet, en dat je er later achterkomt dat het al over datum is, dan kijk je er ook anders tegenaan?quote:Nee, ik ga er niet alleen op af, maar nu ik het weet kijk ik toch anders. Can't help it, je weets
het is meer het idee dat ik voor mijn gevoel tegen iemand praat die jonger is dan mijn babybroertje (ja, die is geen baby meer). Noem het een generatiedeformatiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, ik probeer meer aan te geven dat je het eerder nooit gemerkt hebt![]()
[..]
Net als je iets opeet, en dat je er later achterkomt dat het al over datum is, dan kijk je er ook anders tegenaan?
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo laat geboren ben hoor, je moet het er mee doen
Nouja, op sommige vlakken kan dat problemen opbrengen, maar opzich hoeft het geen probleem te zijn hoor, al kan ik begrijpen wat er in je omgaatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is meer het idee dat ik voor mijn gevoel tegen iemand praat die jonger is dan mijn babybroertje (ja, die is geen baby meer). Noem het een generatiedeformatie
Wat? Ik voer vaak genoeg discussies met oudere mensen hoorquote:
25+quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:14 schreef remlof het volgende:
Hoor je dat SQ, we zijn "oudere mensen"
Ik ga maar een advocaatje oplepelen denk ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:14 schreef remlof het volgende:
Hoor je dat SQ, we zijn "oudere mensen"
Goed plan. Ik pak nog een biertjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga maar een advocaatje oplepelen denk ik
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, hier ben je ook een ouwe vrees ik
Meeste zijn hier rond de 20/22quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, hier ben je ook een ouwe vrees ik
Oh? waar?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Meeste zijn hier rond de 20/22
spelfouten corrigeren is zooooo 2008quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal ik die ontbrekende T aan je TT toevoegen![]()
![]()
had ik niet eens doorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal ik die ontbrekende T aan je TT toevoegen![]()
![]()
Kom overdag nog eens weer, dan zie je het welquote:
Overdag is het eng hierquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kom overdag nog eens weer, dan zie je het wel
Nou, veel succes in DH. Weet niet wat je er gaat doen maar okequote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Dr. Lektroluv was gruwelijk![]()
Nu moet ik alleen met m'n brakke kop naar Den Haag
Kusjes
Succesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Is er niemand die in de buurt van Oosterhout woont of werktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef CabinFever het volgende:
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
Probeer het in STA, bij Breda ligt het tochquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik lees net pas het volgende over Stacey.....
[..]
Is er niemand die in de buurt van Oosterhout woont of werkt
Veel typisch dat ze langs een snelweg werkt. Lekker handig voor een vluggertje met een trucker
Geen idee. Indien niemand het doet, ga ik het doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Probeer het in STA, bij Breda ligt het toch?
Nee, maar er gaat vast wel wat uit met dit kanker weer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eredivisie ook ?!? Nee toch.
Ik kan het niet, geen rijbewijs en woon er 200 km van afquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Indien niemand het doet, ga ik het doen.
Zou goed kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
zijn er eigenlijk verschillende soorten hasj?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
zijn er eigenlijk verschillende soorten hasj?
Die paar euro'squote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:18 schreef reetveter het volgende:
Nu ben ik echt weg, regen is afgelopen
Geld van ZVO in de Gouverneur erdoorheen jagen
Ja, er zijn verschillende soorten hasj.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
het spijt me dat ik nog nooit hasj gerookt heb.
ik heb alleen maar wiet gehad . Powerplantquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, er zijn verschillende soorten hasj.
Moet ik ook weer een doen, hasj roken. Ik zit bijna alleen maar aan de wiet.
Omdat ik 140 euro met poker heb gewonnen gisterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
waarom heeft reetveter je geld zvo?
serieus?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat ik 140 euro met poker heb gewonnen gister
Gister gepokerd in huize reetveterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
waarom heeft reetveter je geld zvo?
En je hebt gelijk de tattoo verwijderdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
I can make your boobs bigger
Family-tricks.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:34 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Gister gepokerd in huize reetveterDie papa heeft al mijn geld gestolen met ze lucky AK en ik met me blind all-in met 8-5
En dat won hij weer allemaal.
Ofcoarse, die tattoo is leluuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
En je hebt gelijk de tattoo verwijderd?
[..]
Family-tricks.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:00 schreef dagdag het volgende:
Wat zit er al een tijdje aan te denken terug naar italie te gaan
Waarom::: heb nooit kunnen wennen aan nederland
en ben is na gaan denken
En toen er gezegt werd of ik weer in italie wou gaan wonen was keuze niet lang nadenken
Er is namelijk geen 1 voordeel aan nederland
Groeten stefano(dagdag)
zijn helemaal dezelfdequote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
I can make your boobs bigger
HEUY, waar ben je?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Dr. Lektroluv was gruwelijk![]()
Kusjes
Ik stel altijd het samenwerkingscontract zo op dat als een ander zijn werk niet af heeft en ik daardoor een incompleet document heb ik de lul niet ben.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan die projecten van dat kut HBO, ben zo blij als ik daar weg ben.
Al mijn deelopdrachten waren natuurlijk ruim voldoende, maar die van een projectgenoot niet en nu moeten we het herkansen.Fijn.
Precies. Nou goed het is niet zo dat ze niets maakt, de kwaliteit is alleen belabberd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stel altijd het samenwerkingscontract zo op dat als een ander zijn werk niet af heeft en ik daardoor een incompleet document heb ik de lul niet ben.
Ze kijken naar de kwaliteit van mijn documenten en als die goed zijn ga ik er met een voldoende vandoor. Ga geen niet meewerkende projectgenoten mijn cijfer laten beslissen.
Ik snap het. Ik moet nog een jaar projecten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Precies. Nou goed het is niet zo dat ze niets maakt, de kwaliteit is alleen belabberd.Wij hadden een 5 voor een deelopdracht waarvoor het laagste cijfer van de andere groepjes een 6.8 was. Plus dat ik al haar documenten na moet kijken op spelling, kun je nagaan hoelang ik bezig was. Voor niets dus.
Ga maar. Ik ga je echt niet missen ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:56 schreef dagdag het volgende:
Fok is trag
In italie ik bij familie gaan wonen
En heb weinig reden hier te blijven als ik straks werk vind
Dove vai in Italia? E perchè?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:56 schreef dagdag het volgende:
Fok is trag
In italie ik bij familie gaan wonen
En heb weinig reden hier te blijven als ik straks werk vind
Gewoon dingetjes leren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga maar. Ik ga je echt niet missen ofzo
En ZVO, waarom verspil je je tijd met die photoshopdingen?
De gang is er al een tijdje uit hier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
's Nachts vindt Remlof iedereen aardig jongens
En hoikunnen jullie nou niet eens één topic verslijten op een zaterdagje?
Je meent het. Mweh 's morgens is wel te doen, maar dan zit ik meestal op school..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De gang is er al een tijdje uit hier.
schaamte onzinquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent het. Mweh 's morgens is wel te doen, maar dan zit ik meestal op school..
En dit is zaterdagavond, dus iedereen zal wel een leven hebbenik schaam me bijna dat ik hier ben, maar ik moet leren dus ik doe lekker niets vanavond
(behalve leren dan
)
ik teken je petitiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:00 schreef dagdag het volgende:
Zeg wanneer krijg ik wat te horen over de mod op Gam
Ik was van plan er opuit te gaan vanavond maar ben weer verkouden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent het. Mweh 's morgens is wel te doen, maar dan zit ik meestal op school..
En dit is zaterdagavond, dus iedereen zal wel een leven hebbenik schaam me bijna dat ik hier ben, maar ik moet leren dus ik doe lekker niets vanavond
(behalve leren dan
)
Niemand houd je tegen, maar je hoeft het niet dag en nacht op een forum te melden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:08 schreef dagdag het volgende:
Dit voor remlof
Komt gewoon omdat ik nederland beetje zat ben , en als je tussen de landen kan kiezen dan zou iedereen voor italie kiezen.
Maar als het goed geregeld is duurt het sowieso nog bijna een jaar.
de economie zakt inquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was van plan er opuit te gaan vanavond maar ben weer verkouden.![]()
Ik snap er niks van. Ben bijna 3 jaar ziektevrij geweest maar de afgelopen 6 maanden wel 3x verkouden en 2x ziek geweest.![]()
wat je zegt collegaquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
schaamte onzin
fok is top
imago vaak feek
ik ben ik
wij zijn wij
de kust is fijn
parels aan de noord kust
maar ook zuid
hahaha, wij!![]()
groetjes
hahahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja zo zitten er overal wel parels
!
Gas ik gaf hem antwoord enne jeweet zelf kan niet reagerenjquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen, maar je hoeft het niet dag en nacht op een forum te melden.
En dat gezeik dat iedereen voor italie zou kiezen is natuurlijk een beetje dom hé
beter een abbo bij bangbros..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:26 schreef Florian_ het volgende:
Is het voor een jongen van 18 leuk om een abbo voor de playboy voor je verjaardag te krijgen?
Nee, dat is niet leuk meerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:26 schreef Florian_ het volgende:
Is het voor een jongen van 18 leuk om een abbo voor de playboy voor je verjaardag te krijgen?
Italië is zondermeer het mooiste land van Europa. Je kan er alles vinden, van de hoogste bergen tot de mooiste stranden. Maar het land is corrupt en alles verzandt in bureaucratie. Als je een nieuwe huisarts wil moet je een middag in de rij gaan staan. Als je geld hebt is het er goed toeven, anders is het een jungle.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:08 schreef dagdag het volgende:
Dit voor remlof
Komt gewoon omdat ik nederland beetje zat ben , en als je tussen de landen kan kiezen dan zou iedereen voor italie kiezen.
Maar als het goed geregeld is duurt het sowieso nog bijna een jaar.
Waarom ben je naar nederland terug verhuist?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië is zondermeer het mooiste land van Europa. Je kan er alles vinden, van de hoogste bergen tot de mooiste stranden. Maar het land is corrupt en alles verzandt in bureaucratie. Als je een nieuwe huisarts wil moet je een middag in de rij gaan staan. Als je geld hebt is het er goed toeven, anders is het een jungle.
En ik spreek uit ervaring, ik heb er meer dan vier jaar gewoond.
Hangt er vanaf of ie nog thuis woont of niet gok ik zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:26 schreef Florian_ het volgende:
Idd, de jeugd van tegenwoordig heeft behoefte aan bewegend beeldquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:46 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind de playboy eerder iets voor een man van 50 ofzo.
Mwoah. Kijk FHM ofzo, dat zijn gewoon mooie foto'squote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:49 schreef Siniti het volgende:
[..]
Idd, de jeugd van tegenwoordig heeft behoefte aan bewegend beeld
FHM zit soms nog wel wat appetijtelijks tussen, maar dat komt ook voornamelijk doordat et vaak bekenden zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah. Kijk FHM ofzo, dat zijn gewoon mooie foto'sik vind dat ook leuk om naar te kijken, gewoon goed vermaak. Het hoeft niet perse stimulerend materiaal te zijn
Omdat ik Nederland en m'n vrienden miste. Maar het Nederland dat ik terugvond in 2003 na de moord op Fortuijn herkende ik ook nauwelijks meer terugquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
Waarom ben je naar nederland terug verhuist?
Oftopic nu even eten
Ow ja dat ook nog, vooral de rechtse regeringen (Berlusconi c.s.) zullen nooit iets doen dat het Vaticaan voor het hoofd stootquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:46 schreef Siniti het volgende:
Regering Italië akkoord met wet tegen euthanasie
Nou Dagdag, topland dat Italië
Volgens mij had Yvonne er wel wat mee te maken, weet niet precies.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat soort burgerinitiatieven echt zo enorm sneu he. Had die Yvonne nogwat daar niet mee te maken, of had zij een andere site?
quote:Eén foto hebben we verwijderd uit de lijst van de veroordeelde pedoseksuelen, omdat het persoon in kwestie de moeder van het kind wat misbruikt is lastig aan het vallen is.
Inderdaad, maar ik vind het wel leuk dat pedo's zo ook niet meer veilig zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
Maar als je die photogallery bekijkt, staat er bij sommigen bij hoe vaak ze veroordeeld zijn en waarvoor, en bij anderen staat helemaal niets. Beetje vreemd.
ja dats begrijpelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik Nederland en m'n vrienden miste. Maar het Nederland dat ik terugvond in 2003 na de moord op Fortuijn herkende ik ook nauwelijks meer terug
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
Ironisch genoeg is de maakster van deze website, mevrouw Yvonne van de Hertum zelf ook veroordeeld geweest voor pedofilie !
LOL.
concurentie uitschakelenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
En dan wel tegen pedo's enzo zijn
Bron?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Bovenstaande leidde ertoe dat velen de acties van Yvonne van Hertum en de hunters te ver vonden gaan. Met name de jongerenwebsite FOK! stelde haar handelswijze op internet aan de kaak. Een aantal ex-hunters nam afstand van Van Hertum. Van Hertum zelf is volgens eigen zeggen meerdere malen bedreigd en mishandeld.
Jongerensite.
Ja maar sowieso, zoiets kan gewoon niet. Je hoort wel een beetje privacy te hebben hier.
Van dat nummer krijg ik geen feestgevoel hoor..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik heb zin om te feesten!
Ik welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Van dat nummer krijg ik geen feestgevoel hoor..
Zullen wij samen feestenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik heb zin om te feesten!
Die had ik gezien ja....quote:
Op zaterdag lerenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neewant ik moet leren, daarom zit ik thuis.
Doe dat dan ipv te FOK!kenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
dat kan morgen ook nog!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet je het welquote:
Wat is een andere naam voor een leren string?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is een andere naam voor een leren string?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:07 schreef Devvie het volgende:
[..]Dat vroeg ik niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je kale moeder.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is een andere naam voor een leren string?
quote:
Ik vind het wel stoer van mezelf. Ik zou nu ook lekker aan het drinken kunnen zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:59 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Op zaterdag leren
Zou ik eigenlijk ook moeten doen.
Niet zo flauw hequote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hoeveel aanslagen per minuut hebben de fokkers?
Ga eens reageren op mn topic sletjes!
Niemand houd je tegen zelfmoord te plegen hoorquote:
Oeh, en waar baseer je dat op jongemanquote:
Ik heb wel een paar grammetjes, wel tegen weekendtarief.quote:
THOM!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar grammetjes, wel tegen weekendtarief.
Joehoe Daniquequote:
Stuur je het op via de post?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar grammetjes, wel tegen weekendtarief.
Jij zit op Hyvesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie verzint die smilies. Daar word je toch droevig van.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:32 schreef Juicyhil het volgende:
Btw, waarom is het zo fucking rustig
ik wil tieten zien
Wat ben je ook liefquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tieten voor meneer.
Sommige mensen houden van een kruis.quote:
Gelieve geen foto`s van je eigen te posten!quote:
Ooh ok, ik zit zelf dan meer op ftd, net zo weirdquote:
Je Pixelsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, en waar baseer je dat op jongeman?
I see dead pixelsquote:
Jaaahaaaaquote:
Welke? die bewegende?quote:
Heb nu de dago UI weerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Maar ik herken je door je Dagobert UI.
Mooi ! Mooi !quote:
Leukquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:![]()
Anybody home?
![]()
*Ben net terug van het hardlopen en lig als een dweil in bed
Ga jezelf dan uitwringenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Anybody home?
![]()
*Ben net terug van het hardlopen en lig als een dweil in bed
quote:
Help me dan...quote:
Wehehe een dweil die zichzelf opdweiltquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net de hele middag gewerkt, gegeten en daarna aan sport gedaan.
Nu kan ik mezelf opvegen.
(wat een woordgarpen toch weer)
Ik voel me wel een sukkel ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Sukkels.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wehehe een dweil die zichzelf opdweilt
* Acinonyx knijpt in 4ebebebebe...'s hangende verlepte thee-zakjes*quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
* Acinonyx knijpt in 4ebebebebe...'s hangende verlepte thee-zakjes*
zo goed ?
You wish...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
* Acinonyx knijpt in 4ebebebebe...'s hangende verlepte thee-zakjes*
zo goed ?
Ga eens leren, ipv mij uit te lachenquote:
Ik lach je toe liefste 4ebequote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga eens leren, ipv mij uit te lachen
Nou vooruit dan maar... Grmbl..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lach je toe liefste 4ebe
En ik ga morgen wel leren!
I wish for magical cookies... <3quote:
Mooie meid, tieten konden iets kleiner.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, onze geliefde Keeleyhele knappe dame ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Management & Organisatie.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar... Grmbl..
Wat moet je leren eigenlijk?
Koekjesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
I wish for magical cookies... <3
Ja het is inderdaad net iets té. Maar ze beweert dat ze natuurlijk zijn, dus zij kan het ook niet helpenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi meid, tieten konden iets kleiner.
Ludo, het kan áltijd erger.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wokken met je schoonfamilie. Kan het erger?
Kerst vieren met je schoonfamilie?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Dat vak heb ik ook.quote:
Ja. Karaoke met je schoonfamiliequote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
Leuk tochquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vak heb ik ook.![]()
Succes.
Make cookies, not warquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |