wat je zegt collegaquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
schaamte onzin
fok is top
imago vaak feek
ik ben ik
wij zijn wij
de kust is fijn
parels aan de noord kust
maar ook zuid
hahaha, wij!![]()
groetjes
hahahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja zo zitten er overal wel parels
!
Gas ik gaf hem antwoord enne jeweet zelf kan niet reagerenjquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Niemand houd je tegen, maar je hoeft het niet dag en nacht op een forum te melden.
En dat gezeik dat iedereen voor italie zou kiezen is natuurlijk een beetje dom hé
beter een abbo bij bangbros..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:26 schreef Florian_ het volgende:
Is het voor een jongen van 18 leuk om een abbo voor de playboy voor je verjaardag te krijgen?
Nee, dat is niet leuk meerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:26 schreef Florian_ het volgende:
Is het voor een jongen van 18 leuk om een abbo voor de playboy voor je verjaardag te krijgen?
Italië is zondermeer het mooiste land van Europa. Je kan er alles vinden, van de hoogste bergen tot de mooiste stranden. Maar het land is corrupt en alles verzandt in bureaucratie. Als je een nieuwe huisarts wil moet je een middag in de rij gaan staan. Als je geld hebt is het er goed toeven, anders is het een jungle.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:08 schreef dagdag het volgende:
Dit voor remlof
Komt gewoon omdat ik nederland beetje zat ben , en als je tussen de landen kan kiezen dan zou iedereen voor italie kiezen.
Maar als het goed geregeld is duurt het sowieso nog bijna een jaar.
Waarom ben je naar nederland terug verhuist?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië is zondermeer het mooiste land van Europa. Je kan er alles vinden, van de hoogste bergen tot de mooiste stranden. Maar het land is corrupt en alles verzandt in bureaucratie. Als je een nieuwe huisarts wil moet je een middag in de rij gaan staan. Als je geld hebt is het er goed toeven, anders is het een jungle.
En ik spreek uit ervaring, ik heb er meer dan vier jaar gewoond.
Hangt er vanaf of ie nog thuis woont of niet gok ik zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:26 schreef Florian_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |