Precies. Nou goed het is niet zo dat ze niets maakt, de kwaliteit is alleen belabberd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stel altijd het samenwerkingscontract zo op dat als een ander zijn werk niet af heeft en ik daardoor een incompleet document heb ik de lul niet ben.
Ze kijken naar de kwaliteit van mijn documenten en als die goed zijn ga ik er met een voldoende vandoor. Ga geen niet meewerkende projectgenoten mijn cijfer laten beslissen.
Ik snap het. Ik moet nog een jaar projecten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Precies. Nou goed het is niet zo dat ze niets maakt, de kwaliteit is alleen belabberd.Wij hadden een 5 voor een deelopdracht waarvoor het laagste cijfer van de andere groepjes een 6.8 was. Plus dat ik al haar documenten na moet kijken op spelling, kun je nagaan hoelang ik bezig was. Voor niets dus.
Ga maar. Ik ga je echt niet missen ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:56 schreef dagdag het volgende:
Fok is trag
In italie ik bij familie gaan wonen
En heb weinig reden hier te blijven als ik straks werk vind
Dove vai in Italia? E perchè?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:56 schreef dagdag het volgende:
Fok is trag
In italie ik bij familie gaan wonen
En heb weinig reden hier te blijven als ik straks werk vind
Gewoon dingetjes leren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga maar. Ik ga je echt niet missen ofzo
En ZVO, waarom verspil je je tijd met die photoshopdingen?
De gang is er al een tijdje uit hier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:45 schreef Breathtaking het volgende:
's Nachts vindt Remlof iedereen aardig jongens
En hoikunnen jullie nou niet eens één topic verslijten op een zaterdagje?
Je meent het. Mweh 's morgens is wel te doen, maar dan zit ik meestal op school..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De gang is er al een tijdje uit hier.
schaamte onzinquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent het. Mweh 's morgens is wel te doen, maar dan zit ik meestal op school..
En dit is zaterdagavond, dus iedereen zal wel een leven hebbenik schaam me bijna dat ik hier ben, maar ik moet leren dus ik doe lekker niets vanavond
(behalve leren dan
)
ik teken je petitiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:00 schreef dagdag het volgende:
Zeg wanneer krijg ik wat te horen over de mod op Gam
Ik was van plan er opuit te gaan vanavond maar ben weer verkouden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent het. Mweh 's morgens is wel te doen, maar dan zit ik meestal op school..
En dit is zaterdagavond, dus iedereen zal wel een leven hebbenik schaam me bijna dat ik hier ben, maar ik moet leren dus ik doe lekker niets vanavond
(behalve leren dan
)
Niemand houd je tegen, maar je hoeft het niet dag en nacht op een forum te melden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:08 schreef dagdag het volgende:
Dit voor remlof
Komt gewoon omdat ik nederland beetje zat ben , en als je tussen de landen kan kiezen dan zou iedereen voor italie kiezen.
Maar als het goed geregeld is duurt het sowieso nog bijna een jaar.
de economie zakt inquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was van plan er opuit te gaan vanavond maar ben weer verkouden.![]()
Ik snap er niks van. Ben bijna 3 jaar ziektevrij geweest maar de afgelopen 6 maanden wel 3x verkouden en 2x ziek geweest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |