Omdat ik 140 euro met poker heb gewonnen gisterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
waarom heeft reetveter je geld zvo?
serieus?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat ik 140 euro met poker heb gewonnen gister
Gister gepokerd in huize reetveterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef Silentalarm het volgende:
waarom heeft reetveter je geld zvo?
En je hebt gelijk de tattoo verwijderdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
I can make your boobs bigger
Family-tricks.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:34 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Gister gepokerd in huize reetveterDie papa heeft al mijn geld gestolen met ze lucky AK en ik met me blind all-in met 8-5
En dat won hij weer allemaal.
Ofcoarse, die tattoo is leluuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
En je hebt gelijk de tattoo verwijderd?
[..]
Family-tricks.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:00 schreef dagdag het volgende:
Wat zit er al een tijdje aan te denken terug naar italie te gaan
Waarom::: heb nooit kunnen wennen aan nederland
en ben is na gaan denken
En toen er gezegt werd of ik weer in italie wou gaan wonen was keuze niet lang nadenken
Er is namelijk geen 1 voordeel aan nederland
Groeten stefano(dagdag)
zijn helemaal dezelfdequote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
I can make your boobs bigger
HEUY, waar ben je?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Dr. Lektroluv was gruwelijk![]()
Nu moet ik alleen met m'n brakke kop naar Den Haag
Kusjes
Ik stel altijd het samenwerkingscontract zo op dat als een ander zijn werk niet af heeft en ik daardoor een incompleet document heb ik de lul niet ben.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb zo'n schijthekel aan die projecten van dat kut HBO, ben zo blij als ik daar weg ben.
Al mijn deelopdrachten waren natuurlijk ruim voldoende, maar die van een projectgenoot niet en nu moeten we het herkansen.Fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |