Dat domme blind all-in, je weet dat het een keer fout gaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bluffen is even goed, daarna moet je het even rustig aan doen inderdaad. Ik koos vandaag ook verkeerde momenten uit met mijn hoge pockets
Heb nog wel sepo te koop!quote:
Juup is een goeie gozertquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet een buffer inbouwen als je bevriend bent met juup
quote:
Stiekem pak ik vanacht ook al joeys geldquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:44 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Naja, ik ga slapenMorgen / overmorgen ho-pe-lijk een nieuwe scooter
En bp, stiekem heb ik verloren, omdat je me bedreigde.
Juup was soms een goede mod, soms ook kutquote:
dat ding is erger dan 2girls1cup, 1man1jar en 4girls finger painting gecombineerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Altijd al geweten. Remlof, heb je trouwens interesse in een lesbische seksscéne waar japanse chicks elkaar neuken en onderkotsen?
Sure, open maar een topic in KPDquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Altijd al geweten. Remlof, heb je trouwens interesse in een lesbische seksscéne waar japanse chicks elkaar neuken en onderkotsen?
Ik weet hetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat ding is erger dan 2girls1cup, 1man1jar en 4girls finger painting gecombineerd
En toch de enige die ik helemaal heb kunnen doorstaan... Het internet heeft me zo langzamerhand immuun gemaaktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het
* Stormqueen onderdrukt braakneiging
Truequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat ding is erger dan 2girls1cup, 1man1jar en 4girls finger painting gecombineerd
Jij weet hoe oud ik benquote:
Nog geen 18 zijn en nog niet in bed liggenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
TrueDat zei ik ook al tegen NG en gers
![]()
[..]
Jij weet hoe oud ik ben?
Ik ken slechts 1 erger filmpje, en dat was een filmpje van de ergste penismartelingenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet het
* Stormqueen onderdrukt braakneiging
ik heb gelukkig geen penis. Maar ik ken het filmpjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ken slechts 1 erger filmpje, en dat was een filmpje van de ergste penismartelingen![]()
![]()
Daar sneden ze een penis van onderen open uit puur genot
Elektroduceerden ze de penis
En sneden ze telkens met de kaasschaaf een stukje van de penis af
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt 2 dagen nachtmerries gehad
Hee sorryquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog geen 18 zijn en nog niet in bed liggen
Heb het 20 sec. volgehouden, de rest heb ik me laten vertellenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gelukkig geen penis. Maar ik ken het filmpje
Dus...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog geen 18 zijn en nog niet in bed liggen
Is dat niet bmp pain marathon?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ken slechts 1 erger filmpje, en dat was een filmpje van de ergste penismartelingen![]()
![]()
Daar sneden ze een penis van onderen open uit puur genot
Elektroduceerden ze de penis
En sneden ze telkens met de kaasschaaf een stukje van de penis af
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt 2 dagen nachtmerries gehad
Watmovies?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:53 schreef Stormqueen het volgende:
nog geen 18 zijn en dan al snuff movies kijken
Ok, voor jou voorlopig geen KPD toegangquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
TrueDat zei ik ook al tegen NG en gers
![]()
[..]
Jij weet hoe oud ik ben?
Weet ik veel. Ik zit nu met mijn tenen gespannen en mijn benen over elkaarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Is dat niet bmp pain marathon?
Ik ga dat filmpje echt nooit kijken, ben bang dat ik dan voor de rest van me leven met een toque ga lopen
Ik zit er toch nooitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, voor jou voorlopig geen KPD toegang
Jij bood het aan hoorquote:En dat soort ranzige shit hoeven we ook daar niet trouwens.
Het was BMP Pain Olympics!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik zit nu met mijn tenen gespannen en mijn benen over elkaar
Wat is er gebeurt met de oudere generatie als ze al woorden gebruiken zoals watskeburt.quote:
Ga je echt alleen af op leeftijd ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:55 schreef Stormqueen het volgende:
shit, ik wist niet dat ik in PUB zat
Ik pasquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het was BMP Pain Olympics!
Veel kijkplezier jongetjes en meisjes
ow, gaan we opbieden over wie er het langst zit?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ga je echt alleen af op leeftijd ofzo? Het is puur dat we er toevallig over praten, anders was het je nooit opgevallen aangezien ik hier al sinds deel 20 ofzo zit
Het is bedtijdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:57 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met de oudere generatie als ze al woorden gebruiken zoals watskeburt.
hey, je lurktequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, gaan we opbieden over wie er het langst zit?
Nee, ik ga er niet alleen op af, maar nu ik het weet kijk ik toch anders. Can't help it, je weets
Wat doe je hier dan nogquote:
Oquote:
Nee, ik probeer meer aan te geven dat je het eerder nooit gemerkt hebtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, gaan we opbieden over wie er het langst zit?
Net als je iets opeet, en dat je er later achterkomt dat het al over datum is, dan kijk je er ook anders tegenaan?quote:Nee, ik ga er niet alleen op af, maar nu ik het weet kijk ik toch anders. Can't help it, je weets
het is meer het idee dat ik voor mijn gevoel tegen iemand praat die jonger is dan mijn babybroertje (ja, die is geen baby meer). Noem het een generatiedeformatiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee, ik probeer meer aan te geven dat je het eerder nooit gemerkt hebt![]()
[..]
Net als je iets opeet, en dat je er later achterkomt dat het al over datum is, dan kijk je er ook anders tegenaan?
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo laat geboren ben hoor, je moet het er mee doen
Nouja, op sommige vlakken kan dat problemen opbrengen, maar opzich hoeft het geen probleem te zijn hoor, al kan ik begrijpen wat er in je omgaatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is meer het idee dat ik voor mijn gevoel tegen iemand praat die jonger is dan mijn babybroertje (ja, die is geen baby meer). Noem het een generatiedeformatie
Wat? Ik voer vaak genoeg discussies met oudere mensen hoorquote:
25+quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:14 schreef remlof het volgende:
Hoor je dat SQ, we zijn "oudere mensen"
Ik ga maar een advocaatje oplepelen denk ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:14 schreef remlof het volgende:
Hoor je dat SQ, we zijn "oudere mensen"
Goed plan. Ik pak nog een biertjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga maar een advocaatje oplepelen denk ik
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, hier ben je ook een ouwe vrees ik
Meeste zijn hier rond de 20/22quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, hier ben je ook een ouwe vrees ik
Oh? waar?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Meeste zijn hier rond de 20/22
spelfouten corrigeren is zooooo 2008quote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal ik die ontbrekende T aan je TT toevoegen![]()
![]()
had ik niet eens doorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zal ik die ontbrekende T aan je TT toevoegen![]()
![]()
Kom overdag nog eens weer, dan zie je het welquote:
Overdag is het eng hierquote:Op zaterdag 7 februari 2009 04:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kom overdag nog eens weer, dan zie je het wel
Nou, veel succes in DH. Weet niet wat je er gaat doen maar okequote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Dr. Lektroluv was gruwelijk![]()
Nu moet ik alleen met m'n brakke kop naar Den Haag
Kusjes
Succesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Nu moet ik alleen met m'n brakke kop naar Den Haag
Is er niemand die in de buurt van Oosterhout woont of werktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef CabinFever het volgende:
Word on the street is dat ze bij het AC restaurant werkt in Oosterhout .... somebody oughta check it out ... !!!
Probeer het in STA, bij Breda ligt het tochquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik lees net pas het volgende over Stacey.....
[..]
Is er niemand die in de buurt van Oosterhout woont of werkt
Veel typisch dat ze langs een snelweg werkt. Lekker handig voor een vluggertje met een trucker
Geen idee. Indien niemand het doet, ga ik het doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Probeer het in STA, bij Breda ligt het toch?
Nee, maar er gaat vast wel wat uit met dit kanker weer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eredivisie ook ?!? Nee toch.
Ik kan het niet, geen rijbewijs en woon er 200 km van afquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee. Indien niemand het doet, ga ik het doen.
Zou goed kunnen.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
zijn er eigenlijk verschillende soorten hasj?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:12 schreef Silentalarm het volgende:
zijn er eigenlijk verschillende soorten hasj?
Die paar euro'squote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:18 schreef reetveter het volgende:
Nu ben ik echt weg, regen is afgelopen
Geld van ZVO in de Gouverneur erdoorheen jagen
Ja, er zijn verschillende soorten hasj.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
het spijt me dat ik nog nooit hasj gerookt heb.
ik heb alleen maar wiet gehad . Powerplantquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, er zijn verschillende soorten hasj.
Moet ik ook weer een doen, hasj roken. Ik zit bijna alleen maar aan de wiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |