quote:
quote:
het is weekendquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u skank!
tis wel erg rustig hier! moet jij niet vroeg op?
Whehe, anders ga je fokken vrijdagnacht.quote:
Joey is er met 110 euro ofzo vandoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Whehe, anders ga je fokken vrijdagnacht.Is er al een winnaar
?
Dus Tim heeft (bijna) alles verlorenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Joey is er met 110 euro ofzo vandoorMijn vader koos er nog 2x voor om 10 euro in te kopen
Dat weet ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Remlof![]()
ik ben niet altijd hier hoor
Jaa, Joey ging gewoon met alles vaak all-in. En Tim callde met een verkeerde hand. (verloor KQ suited tegen 89 suited)quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:34 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Dus Tim heeft (bijna) alles verloren?
ah, het was geen cynismequote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik
Vandaar mijn verbazing.
Remlof, voor een FA op een heel groot forum ben je nog verrassend vaak in de KLB-SCquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik
Vandaar mijn verbazing.
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Op jouw monitor ja, niet op het forum
I love trouble spotsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Remlof, voor een FA op een heel groot forum ben je nog verrassend vaak in de KLB-SC
Bluffen is even goed, daarna moet je het even rustig aan doen inderdaad. Ik koos vandaag ook verkeerde momenten uit met mijn hoge pocketsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:38 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Even die lapo stelen, heb ik toch nog wat gewonnen vanavond.
bp, ik moet echt leren geduldig zijn, anders blijf ik altijd verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |