Van dat nummer krijg ik geen feestgevoel hoor..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik heb zin om te feesten!
Ik welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Van dat nummer krijg ik geen feestgevoel hoor..
Zullen wij samen feestenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ik heb zin om te feesten!
Die had ik gezien ja....quote:
Op zaterdag lerenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neewant ik moet leren, daarom zit ik thuis.
Doe dat dan ipv te FOK!kenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
dat kan morgen ook nog!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet je het welquote:
Wat is een andere naam voor een leren string?quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is een andere naam voor een leren string?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:07 schreef Devvie het volgende:
[..]Dat vroeg ik niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je kale moeder.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat is een andere naam voor een leren string?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |