Oh well, argumenting for the sake of arguments can be good and great fun.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:04 schreef JonKeL het volgende:
Nee, ik zeg niet dat ik van discussies houd. Ik voer niet vaak een discussie. Tenzij het echt belangrijk voor me is. Meestal geef ik de ander gewoon gelijk. Heb ik dat ook weer gehad.
Ik kom vaak in van die stomme discussies terecht die ik niet belangrijk vind en dan heb ik geen zin om daarover een discussie te gaan voeren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh well, argumenting for the sake of arguments can be good and great fun.
En hoe oud is je broertje?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:15 schreef Stormqueen het volgende:
mijn broertje gebruikt hoofdletters in MSN
Oh echt waar.quote:
18quote:
Leuk. Vertel hier al zijn genante verhalen dan kunnen wij ook nog lachen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18![]()
Hij is vorige week voor het eerst kets en ketslazarus thuis gekomenben 'm nu aan het ondervragen
ging jij niet slapen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk. Vertel hier al zijn genante verhalen dan kunnen wij ook nog lachen.
's nachts is ook de tijd voor andere dingenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:27 schreef Nouk84 het volgende:
Slapen zou een goed idee zijn, moet bijslapen! Maar aangezien ik graag 's nachts wakker ben, ben ik nu nog niet moe..
De hele nacht fok!ken. (check die dubbele betekenis...)quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
's nachts is ook de tijd voor andere dingen![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De hele nacht fok!ken. (check die dubbele betekenis...)
Toch best jammer dat ik alleen benquote:
Vanmiddag ook alquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch best jammer dat ik alleen ben![]()
Ja maar nu alleen thuis, dat bevalt me toch beter!quote:
Oehquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar nu alleen thuis, dat bevalt me toch beter!
Ik ga een was ophangenquote:
Dat doe je altijd om 3uur 's nachts?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga een was ophangenen daarna heerlijk mijn bed in. Uitslapen
De was is nu klaar, dus jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat doe je altijd om 3uur 's nachts?
Slaapse![]()
Ook een hele goedemorgenquote:
Hij heeft zowaar een schaduwquote:
Sommigen zijn erg jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:45 schreef kwaakvaak het volgende:
wat zijn sommige mensen hier vroeg wakker zeg...
Dat beloofd wat!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:27 schreef Nouk84 het volgende:
Slapen zou een goed idee zijn, moet bijslapen! Maar aangezien ik graag 's nachts wakker ben, ben ik nu nog niet moe..
Toffe animatie.quote:
Of iedereen is nu iets aan het beleven natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Behoorlijk! we halen niet meer 1 topic per uur... Schijnbaar heeft niemand iets beleefd of gaat niemand iets beleven..
sja ik verwacht van jou morgen een uitgebreid verslagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Behoorlijk! we halen niet meer 1 topic per uur... Schijnbaar heeft niemand iets beleefd of gaat niemand iets beleven..
nu voel ik me best sielug eigenlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of iedereen is nu iets aan het beleven natuurlijk!
Dat kan ook!! Ik wacht er nog even mee..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of iedereen is nu iets aan het beleven natuurlijk!
Haha, heey, wat vanavond gebeurd blijft bij Nouk en mij!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik verwacht van jou morgen een uitgebreid verslag
* DaMart troost Duimelot.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu voel ik me best sielug eigenlijk
ik vraag niet om detailsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, heey, wat vanavond gebeurd blijft bij Nouk en mij!hoef jij allemaal niet te weten nieuwsgierig aagje!
Bed verschonen, restant boodschappen halen en huis schoonmaken... dat is mijn planning voor vanmiddagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
ik zal weinig beleven vandaag
moet eigenlijk even de bedden verschonen en opruimen en de badkamer even poetsen en en en heb bar weinig gedaan deze week, verliefdzijn is niet productief!
Haha, verliefd zijn is wel leuk!!!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:18 schreef Duimelot het volgende:
ik zal weinig beleven vandaag
moet eigenlijk even de bedden verschonen en opruimen en de badkamer even poetsen en en en heb bar weinig gedaan deze week, verliefdzijn is niet productief!
Ok ok, ik denk dat ik daar nog wel antwoord op kan geven morgen jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vraag niet om details
puur hoe t was, wat jullie gedaan hebben (buiten t bed of stil hoekje ofzo) en of je vlinders voelt
als je nou naar rotterdam gaat gaan wijdan even thee drinken in de stad?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:14 schreef kwaakvaak het volgende:
ik zit nu in twijfel, of nog even verder garen in bed, of douchen en naar rotterdam gaan en de dag nuttig besteden met het kijken naar een nieuwe center speaker en stands. Of gewoon straks naar de ikea gaan om dat kastje te kopen wat ik eigenlijk ook nodig heb en voorlopig nog een poosje langer naar 2.0 geluid te luisteren tijdens films.
bijna de mijne dus op die boodschappen na, we houden vandaag een pyama dagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bed verschonen, restant boodschappen halen en huis schoonmaken... dat is mijn planning voor vanmiddag.
oeh nog mensen die gaan afspreken ....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als je nou naar rotterdam gaat gaan wijdan even thee drinken in de stad?
of ben je alweer offline?
Ik denk dat de slager raar op zou kijken als ik daar in pyjama binnen kom lopenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bijna de mijne dus op die boodschappen na, we houden vandaag een pyama dag
je kan t proberenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de slager raar op zou kijken als ik daar in pyjama binnen kom lopen.
als t wederzijds is wel, maar ook best ingewikkeld merk ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, verliefd zijn is wel leuk!!!!
Dat kunnen ze best handelen.. ik loop ook af en toe in mn pyjama en op mn slippertjes naar de albert heijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat de slager raar op zou kijken als ik daar in pyjama binnen kom lopen.
lekker pyamadagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bijna de mijne dus op die boodschappen na, we houden vandaag een pyama dag
Jaaah, maar jij bent gewoon cute als je verliefd bent!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als t wederzijds is wel, maar ook best ingewikkeld merk ik
jouw pyama is vast een jogginbroek met shirt....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat kunnen ze best handelen.. ik loop ook af en toe in mn pyjama en op mn slippertjes naar de albert heijn
en is t wederzijds? of weet je dat nog niet? dan is het wel ingewikkeld. en sowieso wel eigenlijk ja. je wordt er zo lui vanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als t wederzijds is wel, maar ook best ingewikkeld merk ik
Zo een old scool ruitjes broek.. en ik ben ook eens in mn ochtendjas er langs gelopen..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jouw pyama is vast een jogginbroek met shirt....
of echt zo'n flanellen streepjes ding?
tis wederzijds maar blijft ingewikkeldquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en is t wederzijds? of weet je dat nog niet? dan is het wel ingewikkeld. en sowieso wel eigenlijk ja. je wordt er zo lui vanik ga voorlopig maar niet verliefd worden dan
nou kweetniet offie online is. misschien loopt ie al in rotterdam hahahahaha.... kan ik natuurlijk gaan zoeken maar dat doen we dus nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh nog mensen die gaan afspreken ....
oja is dat die van net boven de 20? da's wel ingewikkeld dan. tenzij hij er klaar voor is, een vrouw met kids. dan is er geen probleem. hebben jullie het daarover gehad ook, of niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis wederzijds maar blijft ingewikkeld
afstand, leeftijd, kids etc
heeft ie een fobo? laat je daar ff wat achter, dan krijgt hij mailtje dat ie reactie heeft als ie dat niet uitgeschakeld heeft.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou kweetniet offie online is. misschien loopt ie al in rotterdam hahahahaha.... kan ik natuurlijk gaan zoeken maar dat doen we dus niet
nou halverwege de 20quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oja is dat die van net boven de 20? da's wel ingewikkeld dan. tenzij hij er klaar voor is, een vrouw met kids. dan is er geen probleem. hebben jullie het daarover gehad ook, of niet?
hahaha how romanticquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo een old scool ruitjes broek.. en ik ben ook eens in mn ochtendjas er langs gelopen..Moest zsm een ontbijtje hebben voor 2
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou halverwege de 20
en nee we hebben afgesproken dat we wel zien, voorlopig zijn we gewoon beide single enzo en grote kans dat dat niet zal veranderen, iig niet door elkaar.
Wel de center van dezelfde serie kopen he! , anders krijg je geen homogeen geluidsbeeld.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:14 schreef kwaakvaak het volgende:
ik zit nu in twijfel, of nog even verder garen in bed, of douchen en naar rotterdam gaan en de dag nuttig besteden met het kijken naar een nieuwe center speaker en stands. Of gewoon straks naar de ikea gaan om dat kastje te kopen wat ik eigenlijk ook nodig heb en voorlopig nog een poosje langer naar 2.0 geluid te luisteren tijdens films.
Hahahaha dat zal em leren!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heeft ie een fobo? laat je daar ff wat achter, dan krijgt hij mailtje dat ie reactie heeft als ie dat niet uitgeschakeld heeft.
als ie al in rotterdam loopt en dit straks leest gaat ie echt balen
quote:
Van harte!quote:
goed zo venco!!! en wanneer praktijk? of is dat nog niet gepland?quote:
Gefeliciteerdquote:
aaahhh, vast wel iemand te vinden nog!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:32 schreef Murmeli het volgende:
pff ik heb nog steeds zo hard knuffels nodig.... hoe ga ik dat nou afleren?
misschien moet ik maar even wat zinnigs gaan doen hiero
jawel we hebben elkaar al gezien en volgend weekend ook en online spreken we elkaar veel en zien elkaar ook (cam) maar verder houden we t gewoon open.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahaha dat zal em leren!
heb al berichtje in zn fotoboek gezet ja![]()
ah ow, dus jullie zijn verliefd en gaan er niks mee doen? toch wel beetje jammer ook wel. gaan jullie elkaar wel zien, of dat ook niet? kan ook afentoe afspreken en kijken waar het schip strandt
Knuffelen afleren waarom? Knuffelen is toch veel te lekker om af te leren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahahaha dat zal em leren!
heb al berichtje in zn fotoboek gezet ja![]()
ah ow, dus jullie zijn verliefd en gaan er niks mee doen? toch wel beetje jammer ook wel. gaan jullie elkaar wel zien, of dat ook niet? kan ook afentoe afspreken en kijken waar het schip strandt
goed bezig! ik moet ook nog van alles doen.. beginnen bij douchen enzo.. Maar gelukkig heb ik ook een stok achter de deurquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:39 schreef Duimelot het volgende:
ik heb mezelf dus verplicht om straks de bedden uit te zuigen en weer op te maken.
afhalen gaat makkelijkmaar sja nu MOET ik ze dus ook wel opmaken hahaha
doe ik al iets productiefs vandaag....
Tja, je moet wat. Ik ga zo nog even boodschappen doen. Maar ik heb geen zin en ik voel me katerig. Gisteren iets te veel gedronken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:39 schreef Duimelot het volgende:
ik heb mezelf dus verplicht om straks de bedden uit te zuigen en weer op te maken.
afhalen gaat makkelijkmaar sja nu MOET ik ze dus ook wel opmaken hahaha
doe ik al iets productiefs vandaag....
hoelaat hebben jullie afgesproken?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goed bezig! ik moet ook nog van alles doen.. beginnen bij douchen enzo.. Maar gelukkig heb ik ook een stok achter de deur
Wat moet je dan nog allemaal doen dan?quote:
Rond 5 uur zou ik bij haar zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoelaat hebben jullie afgesproken?
Veel plezier vanavond.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rond 5 uur zou ik bij haar zijn
ok dan heb je nog ffies of is t ver reizen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rond 5 uur zou ik bij haar zijn
Afstand : 46.2 kmquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan heb je nog ffies of is t ver reizen?
Je kan ook na je rij examen (en het slagen ervoor) nog wat lessen nemen hoor.. ik kon ook totaal nog niet rijden toen ik mn rijbewijs haalde...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef vencodark het volgende:
Wat een hoop felicitaties.dank jullie.
Praktijk ben ik nog ff niet klaar voor om daar examen voor te doen. Heb nu 32 lessen gehad en moet ff rustig doen met de lessen per week. Kan er ff geen 2 p/w betalen.![]()
Kan wel al afspraak maken voor tussentijdse toets. Dan moet ik nog wat dingen oefenen want heb toch het gevoel dat ik inparkeren (file) en die rare hellingsproef nog niet helemaal goed doe.
oh maar zo zwaar tellen die bijzondere verrichtingen niet als je verder goed rijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef vencodark het volgende:
Praktijk ben ik nog ff niet klaar voor om daar examen voor te doen. Heb nu 32 lessen gehad en moet ff rustig doen met de lessen per week. Kan er ff geen 2 p/w betalen.![]()
Kan wel al afspraak maken voor tussentijdse toets. Dan moet ik nog wat dingen oefenen want heb toch het gevoel dat ik inparkeren (file) en die rare hellingsproef nog niet helemaal goed doe.
Oke is ook goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je beter aan haar wensenhaha...
ben je je echt zenuwachtig aan t maken dan? nee tochquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Afstand : 46.2 km
Reistijd
Zonder files :
0:36
Dus ik heb nog wel eventjes om mezelf zenuwachtig te maken
Wanneer ben jij opgegaan voor rijbewijs?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh maar zo zwaar tellen die bijzondere verrichtingen niet als je verder goed rijd.
ik heb de hellingproef toen verprutst hahaha (hoe is t mogelijk) en verder helemaal geen bijzondere verrichtingen gehad, was met 10 min terug en d8 dus dat ik t niet gehaald had.
maar wel dus! Bleek dat ik iets heel goed gedaan had met een gekke brommer voor me die moeilijk deed, dat meestal zoiets tot n ingreep leid en bij mij niet en daarmee had ik bewezen dat ik er klaar voor was hahaha.
Haaaj, nee ik weet nog niet. moet ff kijken of ik komende week weer een beetje fit bent. vind je het goed als ik het in de loop van de week laat weten?quote:
Zo af en toe komt er een vlaag van spanning door mn buik zetten.. Zo een held ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je je echt zenuwachtig aan t maken dan? nee toch
Bedankt voor je tip, maar het is al duur genoeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan ook na je rij examen (en het slagen ervoor) nog wat lessen nemen hoor.. ik kon ook totaal nog niet rijden toen ik mn rijbewijs haalde...
jaar of 6 geleden valt dus best meequote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wanneer ben jij opgegaan voor rijbewijs?
Als je je bijzondere verrichtingen niet haalt kan je nu fluiten naar je rijbewijs. Officieel.
Ja hoor neem de tijd...al beslis je het op de dag zelfquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haaaj, nee ik weet nog niet. moet ff kijken of ik komende week weer een beetje fit bent. vind je het goed als ik het in de loop van de week laat weten?
Ik heb 5 keer moeten afrijden voor dat ik mijn rijbewijs kreeg. En de laatste keer ging vrij slecht maar toch heb ik mijn rijbewijs gekregen. En ik rij nu al 3 jaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef vencodark het volgende:
sja dan had je moeten doen zoals toyboy en ik, afspreken dat je niet date maar gewoon elkaar ziet en wat leuks doetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo af en toe komt er een vlaag van spanning door mn buik zetten.. Zo een held ben ik niet hoordie hele date scene snap ik niets van
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaar of 6 geleden valt dus best mee
misschien komt ook dat ik al iets ouder was en gewoon een aantrekkelijke vrouw ben enzo wahahaha
ik vind dat je gewoon moet zeggen dat je komtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haaaj, nee ik weet nog niet. moet ff kijken of ik komende week weer een beetje fit bent. vind je het goed als ik het in de loop van de week laat weten?
da's lief van jequote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja hoor neem de tijd...al beslis je het op de dag zelf
Juist...ik denk dat dat bij mij niet gaat werken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaar of 6 geleden valt dus best mee
misschien komt ook dat ik al iets ouder was en gewoon een aantrekkelijke vrouw ben enzo wahahaha
1200 dat valt nog mee. Ik was veel meer kwijt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip, maar het is al duur genoeg.![]()
Grmbl al 1200 kwijt ofzo.
hahahahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon moet zeggen dat je komt
ik had eerst een vies oud mannetje dat telkens zn hand op mn been legde, na 3 lessen overgestapt naar een ander toequote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist...ik denk dat dat bij mij niet gaat werken.![]()
Ik vind mijn rij-instructeur trouwens ook niet zo leuk. Hij heeft iets fouts ofzo. Hij kijkt je altijd zo ijskoud aan.
Ik ben ook nog niet klaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1200 dat valt nog mee. Ik was veel meer kwijt.
ik heb denk ik rustig 3000 euro uitgegeven aan mn rijbewijsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1200 dat valt nog mee. Ik was veel meer kwijt.
Jamaar! hoe je het ook noemt of keert, het blijft spannend!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja dan had je moeten doen zoals toyboy en ik, afspreken dat je niet date maar gewoon elkaar ziet en wat leuks doet
gatver wat een viespeukquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had eerst een vies oud mannetje dat telkens zn hand op mn been legde, na 3 lessen overgestapt naar een ander toe
Tenzij je vier keer zakt voor je praktijk en anderhalf bezig bent zal het wel mee vallen.quote:
tis zo spannend als je t zelf maakt, je verwachtingen maken t spannend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar! hoe je het ook noemt of keert, het blijft spannend!
Iew.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had eerst een vies oud mannetje dat telkens zn hand op mn been legde, na 3 lessen overgestapt naar een ander toe
nee daar was ik toen nog niet monds genoeg voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatver wat een viespeukheb je hem aangeklaagd?
gewoon een mislukte homo denk ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew.![]()
Nee dat heb ik dan niet. De mijne is 30, beetje getint, zwart haar en van die ijskoude lichte ogen.
En misschien klinkt dat aantrekkelijk, maar hij heeft iets wat gewoon fout is. Hij heeft zijn haar altijd in de kokoswax (ik ruik dat) en hij heeft van die homo sjaaltjes om en verder wel modern gekleed maar eigenlijk amper echt mannelijk ofzo...zo'n wijven bruin leren jas met elastiek band rond de middel ofzo.
Dat komt in de buurt wat ik er voor betaalt heb. En ik werd er behoorlijk gefrusteerd van toe ik mijn rijbewijs nog niet had. Het belemmerde mij in het vinden van werk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb denk ik rustig 3000 euro uitgegeven aan mn rijbewijs![]()
maargoed binnen is binnen en het is al een jaar of 7 geleden ofzo dus ik heb het trauma inmiddels wel verdrongen hahaha
Gewoon homo dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew.![]()
Nee dat heb ik dan niet. De mijne is 30, beetje getint, zwart haar en van die ijskoude lichte ogen.
En misschien klinkt dat aantrekkelijk, maar hij heeft iets wat gewoon fout is. Hij heeft zijn haar altijd in de kokoswax (ik ruik dat) en hij heeft van die homo sjaaltjes om en verder wel modern gekleed maar eigenlijk amper echt mannelijk ofzo...zo'n wijven bruin leren jas met elastiek band rond de middel ofzo.
bij hem legt ie zn hand dus bij de jongens op de benenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis zo spannend als je t zelf maakt, je verwachtingen maken t spannend.
je hoopt dus behoorlijk wat
dan hoef je ook niet zenuwachtig te zijn!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoorik denk dat het gezellig wordt, verder niets
Ik was ook 1200 gulden kwijt... Echt blij dat ik hem vrij vlot gehaald had...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
ik was 1200 kwijt met exames en al, een pakket en meteen geslaagd gelukkig.
Ja dat scheelt he, in 1 keer. Ik heb pakket gekocht van 25 lessen + tussentijdse toets + praktijkexamen voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
ik was 1200 kwijt met exames en al, een pakket en meteen geslaagd gelukkig.
Dan ben je of heel oud of je hebt je rijbewijs al heel erg lang. Voor de oorlog ofzo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik was ook 1200 gulden kwijt... Echt blij dat ik hem vrij vlot gehaald had...
Wauw! wat zijn jouw lessen goedkoop! 30 euro?! voor een uur?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat scheelt he, in 1 keer. Ik heb pakket gekocht van 25 lessen + tussentijdse toets + praktijkexamen voor
¤ 1060. Nu 3 keer theorie gedaan (3e geslaagd dus) voor ¤ 32 p/s. Pakket is op en heb nu 7 lessen extra gehad voor ¤ 30 p/s. Oh, en ¤ 20 voor boeken.
Dus dat is in totaal...¤ 1386.
sinds 1 april 2000quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je of heel oud of je hebt je rijbewijs al heel erg lang. Voor de oorlog ofzo.
45 min.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw! wat zijn jouw lessen goedkoop! 30 euro?! voor een uur?
30 euro voor 50 minuten is volgens mij redelijk standaard.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw! wat zijn jouw lessen goedkoop! 30 euro?! voor een uur?
Ja, als ik alles in 1 keer had (dus pakket 25 gehaald) etc. dan was ik ook onder 1200 gekomen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik was ook 1200 gulden kwijt... Echt blij dat ik hem vrij vlot gehaald had...
Grapje zeker.quote:
Ik moest nog 65 gulden per les betalen, dus de euro heeft ook nog voor goede dingen gezorgd!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
30 euro voor 50 minuten is volgens mij redelijk standaard.
Dan is het wel duur.quote:
Nee, het is nog duurder geworden met de euro.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moest nog 65 gulden per les betalen, dus de euro heeft ook nog voor goede dingen gezorgd!
Dat dacht ik ook.. na 12 lessen afrijden, bijna een vrachtwagen aan gort rijden..quote:
Als je kijkt naar de brandstofprijzen van toen en nu.. ik vind het meevallen...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, het is nog duurder geworden met de euro.
Oh die 5 minuten maakt veel verschil?quote:
In het weekend afrijden. Ik wist niet dat, dat kon.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.. na 12 lessen afrijden, bijna een vrachtwagen aan gort rijden..Gelukkig was het op zaterdag ochtend om 8 uur dat ik moest afrijden, dus ik denk dat de examinator ook niet helemaal wakker was
kon... weet ook niet of het nog kan!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het weekend afrijden. Ik wist niet dat, dat kon.
Dat deed ik eerst ook altijd 2 keer 50 minuten. Daarna ben ik van rijschool gewisseld en reed telkens een uur achter elkaar. Ik heb wel eens op zaterdag 4 uur gereden met 2 uur pauze er tussen. Maar dat is niet aan te raden. Ik was kapot na die 4 uur.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh die 5 minuten maakt veel verschil?![]()
Trouwens, 45 min. rijden is lang genoeg vind ik. Eerst deed ik 2 lessen achter elkaar maar ik was na een uur gewoon moe ofzo. Dan ging het gelijk stuk slechter.En ik werd er ontzettend dorstig van en moest ook erg plassen als ik weer terug was.
Nee, volgens mij kan dat niet meer. Misschien alleen examens in halen die vanwege de vorst en sneeuw zijn afgelast. Verder niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kon... weet ook niet of het nog kan!
Een jaar terug kon het in Rotterdam op zaterdag. Weet niet of dit nog steeds is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kan dat niet meer. Misschien alleen examens in halen die vanwege de vorst en sneeuw zijn afgelast. Verder niet.
Op zaterdag zou trouwens wel een uitkomst zijn voor mensen die werken of naar school gaan.
hee je bent erquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:12 schreef kwaakvaak het volgende:
en ik ging naar Rotterdam... maar voorlopig zit ik nog steeds in Den Haag..
you my dear... hebt een pb'tje!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee je bent er
kom je thee drinken? of in de stad dan... ik moet toch naar de stad
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
you my dear... hebt een pb'tje!
haha lekker bezig jijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:33 schreef MLI het volgende:![]()
Tot 13 uur geslapen!
![]()
Gedroomd over seks
![]()
Schoonmaken
![]()
Huiswerk
![]()
Feestje met de Spanjaarden vanavond
gheghe...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:35 schreef dawg het volgende:
[..]
En een verslag na jullie date natuurlijk.
Straks is er geen singles meer!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
alweer mensen hier die elkaar gaan zien
gaat opeens rap in singles!
hihi spannend hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
Dat zijn mannen. Nee dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha lekker bezig jij
vanavond sex met de spanjaarden dan?
oh jawel hoor, ik ben heel goed in single zijn. ben pas 3 maanden single, dat is veel te kort voor mijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Straks is er geen singles meer!
De meetqueen is en blijft JB.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
Voor mij ook geen vrouwenliefde hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]echt iedereen is hier van de vrouwenliefde! Behalve Duim, want die is verliefd op der ToyBoy
Singlesmeet? Wanneer?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ben ook niet van de vrouwenliefdequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]echt iedereen is hier van de vrouwenliefde! Behalve Duim, want die is verliefd op der ToyBoy
Wie is haar ToyBoy? En zoveel zijn dat er niet hoor, ik richt me voorlopig op de vrouwen om uit te sluiten of ik überhaupt op mannen val, dus over een tijdje kan ik er pas iets nuttigs over zeggen. Dan Em.ster die eenzelfde ontwikkeling doormaakt, Knuffelzacht en (kut, naam kwijt).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eerste keer dat je kwaak gaat zien?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook niet van de vrouwenliefdeik ga straks lekker thee leuten met kwaak
jupsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eerste keer dat je kwaak gaat zien?
Duim heeft een 25 jarige toyboy die haar hartje op hol brengtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Wie is haar ToyBoy? En zoveel zijn dat er niet hoor, ik richt me voorlopig op de vrouwen om uit te sluiten of ik überhaupt op mannen val, dus over een tijdje kan ik er pas iets nuttigs over zeggen. Dan Em.ster die eenzelfde ontwikkeling doormaakt, Knuffelzacht en (kut, naam kwijt).
Waarom zijn het altijd mannen die zich dat afvragen? Als het je echt interesseert moet je maar teruglezen want ik heb gisteren alles uit de doeken gedaan. Hele korte samenvatting, met mannen is altijd geforceerd, klopt nooit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Duim heeft een 25 jarige toyboy die haar hartje op hol brengt![]()
Waarom wil je uitsluiten? is het niet leuker om gewoon op een persoon te vallen en of het dan een man of vrouw is maakt dan toch niet uit?
meeten staat toch niet gelijk aan neuken? ik ga niet neuken vandaag hoor met kwaak. eerst even kijken offie wel lekker is natuurlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!? als ik de verhalen moet geloven heb jij er meer geneukt hier hoor
was ook niet serieusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meeten staat toch niet gelijk aan neuken? ik ga niet neuken vandaag hoor met kwaak. eerst even kijken offie wel lekker is natuurlijk
ben met iemand op msn die twijfel of ze dr kamer es flink onderhanden moet nemenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haat opruimen en toch moet het altijd weer opnieuw bah
Als een man iets verkeerd doet doen ze dat meteen allemaalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd mannen die zich dat afvragen? Als het je echt interesseert moet je maar teruglezen want ik heb gisteren alles uit de doeken gedaan. Hele korte samenvatting, met mannen is altijd geforceerd, klopt nooit.
Ok sorry, had het niet gelezen gister... Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.. enige wat ik weet is dat ik niets uitsluit.. Als ik echt zo een supervent tegen zou komen, wie weet dat er dan wat gebeurt, alleen nog nooit een man tegen gekomen waar ik geil van werdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd mannen die zich dat afvragen? Als het je echt interesseert moet je maar teruglezen want ik heb gisteren alles uit de doeken gedaan. Hele korte samenvatting, met mannen is altijd geforceerd, klopt nooit.
zijn maar weinig mannen die nog nooit geil zijn geworden van een man die dat zo durven zeggenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok sorry, had het niet gelezen gister... Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.. enige wat ik weet is dat ik niets uitsluit.. Als ik echt zo een supervent tegen zou komen, wie weet dat er dan wat gebeurt, alleen nog nooit een man tegen gekomen waar ik geil van werdDus vandaar, uitsluiten is voor mij gewoon iets vreemds..
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was ook niet serieus
toyboyen ik neuken ook NOG niet hahahaha
Hehe, mjah, ik denk misschien net even wat anders dan de gemiddelde man wat dat betreftquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn maar weinig mannen die nog nooit geil zijn geworden van een man die dat zo durven zeggen
Je gelooft JB zeker?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!? als ik de verhalen moet geloven heb jij er meer geneukt hier hoor
Veel hebben die gevoelens niet. He neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn maar weinig mannen die nog nooit geil zijn geworden van een man die dat zo durven zeggen
Dat spastische gedrag als er over een man ook maar in de verste verte een suggestie wordt gewekt dat ie weleens wat met een man zou kunnen doen is dan ook debiel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, mjah, ik denk misschien net even wat anders dan de gemiddelde man wat dat betreft
Ik heb ruimschoots ervaring met mannen (LET WEL, DIE BEVINDEN ZICH BIJNA ALLEMAAL NIET OP FOK!!). Daar zaten leuke mannen tussen, een enkeling die totaal onbetrouwbaar bleek maar hoe dan ook, het klopt gewoon allemaal niet. En nu ben ik het zat dat je er steeds tegenin gaat Sedan. Ik zal er dan ook niet meer op reageren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als een man iets verkeerd doet doen ze dat meteen allemaal
Misschien ga je wel gewoon voor de verkeerde types?
Vast wel. Er komen altijd weer nieuwe singles bij.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het probleem is dat er hier zo veel mensen over de vloer komenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben met iemand op msn die twijfel of ze dr kamer es flink onderhanden moet nemen
en opeens krijg ik de opruim kriebels alleen valt er hier niet veel op te ruimen hahahaha
te erg gewoon
Gelukkig wel.. alles kan kapot!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel. Er komen altijd weer nieuwe singles bij.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat spastische gedrag als er over een man ook maar in de verste verte een suggestie wordt gewekt dat ie weleens wat met een man zou kunnen doen is dan ook debiel.
wij gaan ook niet meeten, wij gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het probleem is dat er hier zo veel mensen over de vloer komen
Feestjes, etentjes, borrels etc
En dan wil ik echt niet dat ergens stof ligt of zo![]()
Ik ben echt te bleeeeeeeeeeegh
En pfoe als ik het zo hoor ben ik blij dat ik niet meet want dan komt er alleen maar drama en zo geloof ik...
Nu weer lief doen tegen elkaar?
Er stond een vraagteken..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb ruimschoots ervaring met mannen (LET WEL, DIE BEVINDEN ZICH BIJNA ALLEMAAL NIET OP FOK!!). Daar zaten leuke mannen tussen, een enkeling die totaal onbetrouwbaar bleek maar hoe dan ook, het klopt gewoon allemaal niet. En nu ben ik het zat dat je er steeds tegenin gaat Sedan. Ik zal er dan ook niet meer op reageren.
Ik snap niet zo goed waarom het belangrijk is of je het met fokkers doet of niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb ruimschoots ervaring met mannen (LET WEL, DIE BEVINDEN ZICH BIJNA ALLEMAAL NIET OP FOK!!). Daar zaten leuke mannen tussen, een enkeling die totaal onbetrouwbaar bleek maar hoe dan ook, het klopt gewoon allemaal niet. En nu ben ik het zat dat je er steeds tegenin gaat Sedan. Ik zal er dan ook niet meer op reageren.
dankje voor de verduidelijkingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Je gelooft JB zeker?
Ik heb geneukt met Em.ster en 2 mensen waarvan ik er toevallig later achter kwam dat ze fokkers zijn. Via mijn ex ben ik op fok terecht gekomen en in de zomer van 2007 heb ik een romance gehad met iemand uit ONZ waar ik later achterkwam. Verder heb ik gezoend met dawg. Ik ken een paar andere mensen IRL, dat dan weer wel. Ik heb Ado van de week gemeet, de reden dat JB ineens zo belachelijk van de daken schreeuwt dat ze verliefd is en dom gaat lopen PM-en naar Em.ster om erachter te komen hoe het zit tussen mij en haar. Verder ken ik Garisson en een paar mensen van een meet.
JB daarentegen heeft de volgende mensen gemanipuleerd en gerotzooid: dawg, Sedan, Artic (weet ik niet zeker), Kreator, Ado, Elegy (niet zeker), Den_Haag (niet zeker), Garisson en god mag weten wie nog meer. In een tijdsbestek van ongeveer een half jaar, madam scoort er gemiddeld op fok elke maand één.
Hou je insinuaties voor je Duimelot, en denk héél goed na over wie je kunt vertrouwen. Want in tegenstelling tot JB heb ik NIETS te verbergen.
Verder heeft ze nog talloze andere mensen gemeet, dus dat ze de meetqueen is, staat sowieso vast. En dat zij buiten het forum heeft weten te houden dat ze de grootste SC-slet is, is een wonder. Verder ben je dom geweest want ik bedoelde alleen maar dat zij met veel mensen meet, wat ze overigens helemaal zelf moet weten.
ik denk dat het slimmer is niet te meeten anders kom ik allelei persoonlijk drama terrechtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wij gaan ook niet meeten, wij gaanen ik ga
doen terwijl jij schildert in mijn toekomstige crib!
Omdat er een vraagteken stond, vertelde ik er even bij dat er heel veel leuke mannen tussen zaten. En verder vind ik dat het volledig mijn eigen zaak is. Voorlopig richt ik me op de vrouwen om te zien of ik over een tijdje mannen überhaupt nog wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er stond een vraagteken..
Verder vind ik het net als snuit hypocriet zoiets te zeggen omdat je dat van te voren niet weet.
Mij een beetje blij maken met een dode mus!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het slimmer is niet te meeten anders kom ik allelei persoonlijk drama terrecht![]()
En Fok is voor mij maar internet en internet is net als tv
Vermaak op afstand of zo
daarom is mijn woning zo ingericht dat t ruim is en weinig prullaria, ben zo klaar met t netjes houden hier!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het probleem is dat er hier zo veel mensen over de vloer komen
Feestjes, etentjes, borrels etc
En dan wil ik echt niet dat ergens stof ligt of zo![]()
Ik ben echt te bleeeeeeeeeeegh
En pfoe als ik het zo hoor ben ik blij dat ik niet meet want dan komt er alleen maar drama en zo geloof ik...
Nu weer lief doen tegen elkaar?
Dat gaat mijn huis ook worden! geen geld meer voor meubels en prullenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom is mijn woning zo ingericht dat t ruim is en weinig prullaria, ben zo klaar met t netjes houden hier!
You are welcome.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dankje voor de verduidelijking
was trouwens niet JB maar puur opmerkingen in topics die me deze reactie ontlokte, ik heb amper contact met JB, ik zei er ook bij 'als ik de verhalen moet geloven' wil niet zeggen dat ik dat zomaar doe.
en zoals eerder al vermeld was ik niet serieus (ben ik hier bijna nooit)
Dat kan, maar je snapt m'n punt niet. Maakt ook niet uit dus laat maar waaien.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Omdat er een vraagteken stond, vertelde ik er even bij dat er heel veel leuke mannen tussen zaten. En verder vind ik dat het volledig mijn eigen zaak is. Voorlopig richt ik me op de vrouwen om te zien of ik over een tijdje mannen überhaupt nog wel leuk vindt.
Ik snap dat ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom het belangrijk is of je het met fokkers doet of niet?
Naja ik snap er sowieso geen zak meer van want ik ben weer eens een halve ochtend niet geweest
je komt anders soms best es iemand tegen op een meet die je online helemaal niet zo was opgemerktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het slimmer is niet te meeten anders kom ik allelei persoonlijk drama terrecht![]()
En Fok is voor mij maar internet en internet is net als tv
Vermaak op afstand of zo
Ja dat heb ik ook maar toch...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom is mijn woning zo ingericht dat t ruim is en weinig prullaria, ben zo klaar met t netjes houden hier!
hahahaha 2 sinaasappelkistjes en een pallet?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat gaat mijn huis ook worden! geen geld meer voor meubels en prullen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan, maar je snapt m'n punt niet. Maakt ook niet uit dus laat maar waaien.
Ik snap het wel hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Omdat er een vraagteken stond, vertelde ik er even bij dat er heel veel leuke mannen tussen zaten. En verder vind ik dat het volledig mijn eigen zaak is. Voorlopig richt ik me op de vrouwen om te zien of ik over een tijdje mannen überhaupt nog wel leuk vindt.
Iddquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet eigenlijk![]()
Wat maakt het nou uit of je heel fok over je heen gehad hebt, of een hele stad die allemaal geen fokkers zijn.
Nee nee, bierkratjes!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha 2 sinaasappelkistjes en een pallet?
Een bed om te neuken en een bank om te knuffelenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klinkt top voor feestjesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, bierkratjes!en 4 pallets om een bed van te maken.. een bbq als kooktoestel en een emmer als toilet
Thanks. Ik vind het ook een vrij natuurlijke impuls van mezelf. Vraag jij je nooit af of je niet eigenlijk voor maar 1 geslacht valt?quote:
Ja maar ik heb het al druk zat met mensen die ik wel echt ken en die ik bewust in mijn leven toe laatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je komt anders soms best es iemand tegen op een meet die je online helemaal niet zo was opgemerkt![]()
trouwens drama wat nu lijkt af te spelen valt wel mee geloof ik, ken mli en alle namen in dr post niet irl hhaha
Alles kan en mag kapot, is super makkelijk vervangbaar.. hmmmm... en het is natuurlijk hardstikke hip!quote:
Daar...ging...het...me...niet...om...quote:
Dat doet ze dus vaak wel. En ondertussen heeft ze een grote mond over mij, misbruikt ze mijn naam om roddels te verspreiden (al dan niet over mij).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En wat maakt het uberhaubt uit met hoeveel mensen je sex hebt en zo?
Zolang je er geen mensen mee beschadigd en zo
ik heb een bed van pallets!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het perfecte huis.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, bierkratjes!en 4 pallets om een bed van te maken.. een bbq als kooktoestel en een emmer als toilet
En als je wel neukt, gewoon posten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meeten staat toch niet gelijk aan neuken? ik ga niet neuken vandaag hoor met kwaak. eerst even kijken offie wel lekker is natuurlijk
Dat maakt helemaal niks uit, zolang je idd niemand beschadigt en je er zelf geen probleem mee hebt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En wat maakt het uberhaubt uit met hoeveel mensen je sex hebt en zo?
Zolang je er geen mensen mee beschadigd en zo
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het al druk zat met mensen die ik wel echt ken en die ik bewust in mijn leven toe laat
En als ik behoefte heb om meer van die mensen te ontmoeten gaat dat prima zo
Waarom zou ik me met dit soort gedoe allemaal in laten?
Ik heb niet het idee dat er veel goede dingen voort komen uit meets
En eerlijk gezegd vind ik al die kliekjes en zo op fok niet van heel hoog niveau
Het spijt me als ik hier mensen mee beledig maar ik bedoel maar dit soort discussies kom ik nou nooit tegen in mijn "echte" leven
Over wie er weet ik hoe veel gehad heeft en waarom en wie stom is en wie niet etc
Daar was ik zo rond mn 16 wel klaar mee
er is dan ook wel een verschil tussen een irl leven en het internet natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het al druk zat met mensen die ik wel echt ken en die ik bewust in mijn leven toe laat
En als ik behoefte heb om meer van die mensen te ontmoeten gaat dat prima zo
Waarom zou ik me met dit soort gedoe allemaal in laten?
Ik heb niet het idee dat er veel goede dingen voort komen uit meets
En eerlijk gezegd vind ik al die kliekjes en zo op fok niet van heel hoog niveau
Het spijt me als ik hier mensen mee beledig maar ik bedoel maar dit soort discussies kom ik nou nooit tegen in mijn "echte" leven
Over wie er weet ik hoe veel gehad heeft en waarom en wie stom is en wie niet etc
Daar was ik zo rond mn 16 wel klaar mee
Ohjah, dat is de 2e emmer... Alleen na een avondje stappen hoop ik dan niet dat ik ze door elkaar haal...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het perfecte huis.Ik mis alleen nog een douche.
Ik weet het al haha ik val niet op een geslachtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het ook een vrij natuurlijke impuls van mezelf. Vraag jij je nooit af of je niet eigenlijk voor maar 1 geslacht valt?
Inderdaad.quote:
Dan spring je toch gewoon even in de sloot om je te wassen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, dat is de 2e emmer... Alleen na een avondje stappen hoop ik dan niet dat ik ze door elkaar haal...
Volgens de bouw tekeningen heb ik een brandslang vlak bij mn voordeur hangen.. Denk dat ik die dan maar moet pakkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan spring je toch gewoon even in de sloot om je te wassen.
Het kan me niet zo veel schelen waar het jou om gingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar...ging...het...me...niet...om...
Je kan van te voren niet weten hoe dat soort dingen lopen.
Juicyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Je gelooft JB zeker?
Ik heb geneukt met Em.ster en 2 mensen waarvan ik er toevallig later achter kwam dat ze fokkers zijn. Via mijn ex ben ik op fok terecht gekomen en in de zomer van 2007 heb ik een romance gehad met iemand uit ONZ waar ik later achterkwam. Verder heb ik gezoend met dawg. Ik ken een paar andere mensen IRL, dat dan weer wel. Ik heb Ado van de week gemeet, de reden dat JB ineens zo belachelijk van de daken schreeuwt dat ze verliefd is en dom gaat lopen PM-en naar Em.ster om erachter te komen hoe het zit tussen mij en haar. Verder ken ik Garisson en een paar mensen van een meet.
JB daarentegen heeft de volgende mensen gemanipuleerd en gerotzooid: dawg, Sedan, Artic (weet ik niet zeker), Kreator, Ado, Elegy (niet zeker), Den_Haag (niet zeker), Garisson en god mag weten wie nog meer. In een tijdsbestek van ongeveer een half jaar, madam scoort er gemiddeld op fok elke maand één.
Hou je insinuaties voor je Duimelot, en denk héél goed na over wie je kunt vertrouwen. Want in tegenstelling tot JB heb ik NIETS te verbergen.
Verder heeft ze nog talloze andere mensen gemeet, dus dat ze de meetqueen is, staat sowieso vast. En dat zij buiten het forum heeft weten te houden dat ze de grootste SC-slet is, is een wonder. Verder ben je dom geweest want ik bedoelde alleen maar dat zij met veel mensen meet, wat ze overigens helemaal zelf moet weten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
whahahahahha sorry dit moet ik echt ff kwijt
Vriendje is zelf naar de kapper geweest
Ik zei nog ga nou naar die en die kapper maar nee meneer had zelf een leuke turk uit gezocht
Hij ziet er niet uitEcht zo'n 8 jarige kapsel en ik ben net al met de fohn ff in de weer geweest en het word gewoon helemaal nooit meer iets
Hehe, dat krijg je met broekies he!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
whahahahahha sorry dit moet ik echt ff kwijt
Vriendje is zelf naar de kapper geweest
Ik zei nog ga nou naar die en die kapper maar nee meneer had zelf een leuke turk uit gezocht
Hij ziet er niet uitEcht zo'n 8 jarige kapsel en ik ben net al met de fohn ff in de weer geweest en het word gewoon helemaal nooit meer iets
Dan kun jij het toch nog wel onbelangrijk vindenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat doet ze dus vaak wel. En ondertussen heeft ze een grote mond over mij, misbruikt ze mijn naam om roddels te verspreiden (al dan niet over mij).
En dan kom je hier in het roddel cirquit en zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is dan ook wel een verschil tussen een irl leven en het internet natuurlijk.
het moet ook niet alleen maar draaien om internet, maar vind het persoonlijk wel een verrijking en heb via internet ook een aantal ECHTE vrienden gekregen die ik regelmatig irl zie.
Het kan best samen.
Dat komt omdat je af en toe een fucking retard bentquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het kan me niet zo veel schelen waar het jou om ging
Ik gaf gewoon mn mening en dat mag
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, dat krijg je met broekies he!Duimelot zal hetzelfde krijgen met haar ToyBoy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het ermee?quote:
Dat is beter inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgens de bouw tekeningen heb ik een brandslang vlak bij mn voordeur hangen.. Denk dat ik die dan maar moet pakken
kom je toch wel als je hier regelmatig postquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan kom je hier in het roddel cirquit en zo
Nee bedankt
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat komt omdat je af en toe een fucking retard bent
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij heeft zn haartjes best grappig zitten eigenlijk
Dan heeft ie in ieder geval nog best lang van zn haren kunnen genieten.. mijn inhammen begonnen op mn 17e al te groot te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow vast wel, maar het is nergens op gebaseerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom je toch wel als je hier regelmatig post
of dacht je dat de meningen over jou hier niet verdeeld zijn er er over jou niet wordt geniroken!?!?
even los ervan of je daar mee zit of niet
Nah, als zij leugens verspreid en zegt dat die van mij komen, dan boeit me dat wel. Zeker als iemand dan insinueert dat ik een grotere fokslet ben dan zij. IRL ben ik een sloerie en daarvoor schaam ik me niet. Ik ben voor eerlijkheid en anti-manipulatie. Ik wil gewoon dat JB stopt met zich steeds een bocht in mijn leven te wringen want sinds zij dat doet, heb ik gezeik met andere fokkers. Dáár heb ik gewoon geen zin in.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan kun jij het toch nog wel onbelangrijk vinden
Als iemand die ik niet mag over me praat moeten ze dat vooral doen
Zolang het mn vrienden maar niet zijn (en waarschijnlijk zijn het dan mn vrienden ook niet heel veel langer)
Moet je hier blijkbaar niet postenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef ArTiC het volgende:
kuch...ik heb niet gerotzooid met JB en wens heel graag uit het achtebakse roddelcircuit van deze slowchat reeks te blijven, danke sehr.
dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow vast wel, maar het is nergens op gebaseerd
Jullie weten hoegenaamd niets van me
Dus ja daarop moet je vooral oordelen als je dat fijn vind alleen het is zo ontzettend nutteloos en zo
Zal ik even en normale post plaatsen maar soms kom je zo dom over en lijkt het alsof je bepaalde posts niet eens hebt gelezen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dan geef ik ook maar even een reactie van niveau en dan ga ik poetsen:
Wat je zegt ben je zelflekker puh!
Jeetje
Jajajaja.... Hoerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef ArTiC het volgende:
kuch...ik heb niet gerotzooid met JB en wens heel graag uit het achtebakse roddelcircuit van deze slowchat reeks te blijven, danke sehr.
OK, ik wijzig het.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef ArTiC het volgende:
Pff wat een gezeur allemaal.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Nah, als zij leugens verspreid en zegt dat die van mij komen, dan boeit me dat wel. Zeker als iemand dan insinueert dat ik een grotere fokslet ben dan zij. IRL ben ik een sloerie en daarvoor schaam ik me niet. Ik ben voor eerlijkheid en anti-manipulatie. Ik wil gewoon dat JB stopt met zich steeds een bocht in mijn leven te wringen want sinds zij dat doet, heb ik gezeik met andere fokkers. Dáár heb ik gewoon geen zin in.
wilde ik net naar alle smeuige details vragenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef ArTiC het volgende:
Nee man. Eindelijk leuk onderwerpquote:
Je lult want ook jij hebt gezeik met jb gehad. Zelfde wat ze bij mij geflikt heeft.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef ArTiC het volgende:
toch is t de eerste keer dat ik hier lees over jullie en dat komt niet van JB.....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Nah, als zij leugens verspreid en zegt dat die van mij komen, dan boeit me dat wel. Zeker als iemand dan insinueert dat ik een grotere fokslet ben dan zij. IRL ben ik een sloerie en daarvoor schaam ik me niet. Ik ben voor eerlijkheid en anti-manipulatie. Ik wil gewoon dat JB stopt met zich steeds een bocht in mijn leven te wringen want sinds zij dat doet, heb ik gezeik met andere fokkers. Dáár heb ik gewoon geen zin in.
uhhh haha wie weetquote:
Laten we gezellig gaan roddelen over andere Fok!kers en Fok!sters.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wilde ik net naar alle smeuige details vragen
Succes. En tot laterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Inderdaad, en om daar vanaf te zijn, ga ik schoonmaken. Tot straks.
is het roddelen als je het aan de persoon in kwestie zelf vraagt!?!?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laten we gezellig gaan roddelen over andere Fok!kers en Fok!sters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |