quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
you my dear... hebt een pb'tje!
haha lekker bezig jijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:33 schreef MLI het volgende:![]()
Tot 13 uur geslapen!
![]()
Gedroomd over seks
![]()
Schoonmaken
![]()
Huiswerk
![]()
Feestje met de Spanjaarden vanavond
gheghe...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:35 schreef dawg het volgende:
[..]
En een verslag na jullie date natuurlijk.
Straks is er geen singles meer!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
alweer mensen hier die elkaar gaan zien
gaat opeens rap in singles!
hihi spannend hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
Dat zijn mannen. Nee dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha lekker bezig jij
vanavond sex met de spanjaarden dan?
oh jawel hoor, ik ben heel goed in single zijn. ben pas 3 maanden single, dat is veel te kort voor mijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Straks is er geen singles meer!
De meetqueen is en blijft JB.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
Voor mij ook geen vrouwenliefde hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]echt iedereen is hier van de vrouwenliefde! Behalve Duim, want die is verliefd op der ToyBoy
Singlesmeet? Wanneer?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Straks is er geen singles meer!
ik ben ook niet van de vrouwenliefdequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]echt iedereen is hier van de vrouwenliefde! Behalve Duim, want die is verliefd op der ToyBoy
Wie is haar ToyBoy? En zoveel zijn dat er niet hoor, ik richt me voorlopig op de vrouwen om uit te sluiten of ik überhaupt op mannen val, dus over een tijdje kan ik er pas iets nuttigs over zeggen. Dan Em.ster die eenzelfde ontwikkeling doormaakt, Knuffelzacht en (kut, naam kwijt).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eerste keer dat je kwaak gaat zien?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook niet van de vrouwenliefdeik ga straks lekker thee leuten met kwaak
jupsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eerste keer dat je kwaak gaat zien?
Duim heeft een 25 jarige toyboy die haar hartje op hol brengtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Wie is haar ToyBoy? En zoveel zijn dat er niet hoor, ik richt me voorlopig op de vrouwen om uit te sluiten of ik überhaupt op mannen val, dus over een tijdje kan ik er pas iets nuttigs over zeggen. Dan Em.ster die eenzelfde ontwikkeling doormaakt, Knuffelzacht en (kut, naam kwijt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |