sinds 1 april 2000quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je of heel oud of je hebt je rijbewijs al heel erg lang. Voor de oorlog ofzo.
45 min.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw! wat zijn jouw lessen goedkoop! 30 euro?! voor een uur?
30 euro voor 50 minuten is volgens mij redelijk standaard.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw! wat zijn jouw lessen goedkoop! 30 euro?! voor een uur?
Ja, als ik alles in 1 keer had (dus pakket 25 gehaald) etc. dan was ik ook onder 1200 gekomen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik was ook 1200 gulden kwijt... Echt blij dat ik hem vrij vlot gehaald had...
Grapje zeker.quote:
Ik moest nog 65 gulden per les betalen, dus de euro heeft ook nog voor goede dingen gezorgd!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
30 euro voor 50 minuten is volgens mij redelijk standaard.
Dan is het wel duur.quote:
Nee, het is nog duurder geworden met de euro.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moest nog 65 gulden per les betalen, dus de euro heeft ook nog voor goede dingen gezorgd!
Dat dacht ik ook.. na 12 lessen afrijden, bijna een vrachtwagen aan gort rijden..quote:
Als je kijkt naar de brandstofprijzen van toen en nu.. ik vind het meevallen...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, het is nog duurder geworden met de euro.
Oh die 5 minuten maakt veel verschil?quote:
In het weekend afrijden. Ik wist niet dat, dat kon.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.. na 12 lessen afrijden, bijna een vrachtwagen aan gort rijden..Gelukkig was het op zaterdag ochtend om 8 uur dat ik moest afrijden, dus ik denk dat de examinator ook niet helemaal wakker was
kon... weet ook niet of het nog kan!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het weekend afrijden. Ik wist niet dat, dat kon.
Dat deed ik eerst ook altijd 2 keer 50 minuten. Daarna ben ik van rijschool gewisseld en reed telkens een uur achter elkaar. Ik heb wel eens op zaterdag 4 uur gereden met 2 uur pauze er tussen. Maar dat is niet aan te raden. Ik was kapot na die 4 uur.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh die 5 minuten maakt veel verschil?![]()
Trouwens, 45 min. rijden is lang genoeg vind ik. Eerst deed ik 2 lessen achter elkaar maar ik was na een uur gewoon moe ofzo. Dan ging het gelijk stuk slechter.En ik werd er ontzettend dorstig van en moest ook erg plassen als ik weer terug was.
Nee, volgens mij kan dat niet meer. Misschien alleen examens in halen die vanwege de vorst en sneeuw zijn afgelast. Verder niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kon... weet ook niet of het nog kan!
Een jaar terug kon het in Rotterdam op zaterdag. Weet niet of dit nog steeds is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kan dat niet meer. Misschien alleen examens in halen die vanwege de vorst en sneeuw zijn afgelast. Verder niet.
Op zaterdag zou trouwens wel een uitkomst zijn voor mensen die werken of naar school gaan.
hee je bent erquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:12 schreef kwaakvaak het volgende:
en ik ging naar Rotterdam... maar voorlopig zit ik nog steeds in Den Haag..
you my dear... hebt een pb'tje!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee je bent er
kom je thee drinken? of in de stad dan... ik moet toch naar de stad
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
you my dear... hebt een pb'tje!
haha lekker bezig jijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:33 schreef MLI het volgende:![]()
Tot 13 uur geslapen!
![]()
Gedroomd over seks
![]()
Schoonmaken
![]()
Huiswerk
![]()
Feestje met de Spanjaarden vanavond
gheghe...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:35 schreef dawg het volgende:
[..]
En een verslag na jullie date natuurlijk.
Straks is er geen singles meer!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
alweer mensen hier die elkaar gaan zien
gaat opeens rap in singles!
hihi spannend hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
Dat zijn mannen. Nee dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha lekker bezig jij
vanavond sex met de spanjaarden dan?
oh jawel hoor, ik ben heel goed in single zijn. ben pas 3 maanden single, dat is veel te kort voor mijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Straks is er geen singles meer!
De meetqueen is en blijft JB.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Duimelot het volgende:
Voor mij ook geen vrouwenliefde hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]echt iedereen is hier van de vrouwenliefde! Behalve Duim, want die is verliefd op der ToyBoy
Singlesmeet? Wanneer?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Straks is er geen singles meer!
ik ben ook niet van de vrouwenliefdequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]echt iedereen is hier van de vrouwenliefde! Behalve Duim, want die is verliefd op der ToyBoy
Wie is haar ToyBoy? En zoveel zijn dat er niet hoor, ik richt me voorlopig op de vrouwen om uit te sluiten of ik überhaupt op mannen val, dus over een tijdje kan ik er pas iets nuttigs over zeggen. Dan Em.ster die eenzelfde ontwikkeling doormaakt, Knuffelzacht en (kut, naam kwijt).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eerste keer dat je kwaak gaat zien?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ben ook niet van de vrouwenliefdeik ga straks lekker thee leuten met kwaak
jupsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eerste keer dat je kwaak gaat zien?
Duim heeft een 25 jarige toyboy die haar hartje op hol brengtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:51 schreef MLI het volgende:
[..]
Wie is haar ToyBoy? En zoveel zijn dat er niet hoor, ik richt me voorlopig op de vrouwen om uit te sluiten of ik überhaupt op mannen val, dus over een tijdje kan ik er pas iets nuttigs over zeggen. Dan Em.ster die eenzelfde ontwikkeling doormaakt, Knuffelzacht en (kut, naam kwijt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |