1200 dat valt nog mee. Ik was veel meer kwijt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip, maar het is al duur genoeg.![]()
Grmbl al 1200 kwijt ofzo.
hahahahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon moet zeggen dat je komt
ik had eerst een vies oud mannetje dat telkens zn hand op mn been legde, na 3 lessen overgestapt naar een ander toequote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist...ik denk dat dat bij mij niet gaat werken.![]()
Ik vind mijn rij-instructeur trouwens ook niet zo leuk. Hij heeft iets fouts ofzo. Hij kijkt je altijd zo ijskoud aan.
Ik ben ook nog niet klaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1200 dat valt nog mee. Ik was veel meer kwijt.
ik heb denk ik rustig 3000 euro uitgegeven aan mn rijbewijsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1200 dat valt nog mee. Ik was veel meer kwijt.
Jamaar! hoe je het ook noemt of keert, het blijft spannend!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja dan had je moeten doen zoals toyboy en ik, afspreken dat je niet date maar gewoon elkaar ziet en wat leuks doet
gatver wat een viespeukquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had eerst een vies oud mannetje dat telkens zn hand op mn been legde, na 3 lessen overgestapt naar een ander toe
Tenzij je vier keer zakt voor je praktijk en anderhalf bezig bent zal het wel mee vallen.quote:
tis zo spannend als je t zelf maakt, je verwachtingen maken t spannend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar! hoe je het ook noemt of keert, het blijft spannend!
Iew.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had eerst een vies oud mannetje dat telkens zn hand op mn been legde, na 3 lessen overgestapt naar een ander toe
nee daar was ik toen nog niet monds genoeg voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatver wat een viespeukheb je hem aangeklaagd?
gewoon een mislukte homo denk ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew.![]()
Nee dat heb ik dan niet. De mijne is 30, beetje getint, zwart haar en van die ijskoude lichte ogen.
En misschien klinkt dat aantrekkelijk, maar hij heeft iets wat gewoon fout is. Hij heeft zijn haar altijd in de kokoswax (ik ruik dat) en hij heeft van die homo sjaaltjes om en verder wel modern gekleed maar eigenlijk amper echt mannelijk ofzo...zo'n wijven bruin leren jas met elastiek band rond de middel ofzo.
Dat komt in de buurt wat ik er voor betaalt heb. En ik werd er behoorlijk gefrusteerd van toe ik mijn rijbewijs nog niet had. Het belemmerde mij in het vinden van werk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb denk ik rustig 3000 euro uitgegeven aan mn rijbewijs![]()
maargoed binnen is binnen en het is al een jaar of 7 geleden ofzo dus ik heb het trauma inmiddels wel verdrongen hahaha
Gewoon homo dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew.![]()
Nee dat heb ik dan niet. De mijne is 30, beetje getint, zwart haar en van die ijskoude lichte ogen.
En misschien klinkt dat aantrekkelijk, maar hij heeft iets wat gewoon fout is. Hij heeft zijn haar altijd in de kokoswax (ik ruik dat) en hij heeft van die homo sjaaltjes om en verder wel modern gekleed maar eigenlijk amper echt mannelijk ofzo...zo'n wijven bruin leren jas met elastiek band rond de middel ofzo.
bij hem legt ie zn hand dus bij de jongens op de benenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis zo spannend als je t zelf maakt, je verwachtingen maken t spannend.
je hoopt dus behoorlijk wat
dan hoef je ook niet zenuwachtig te zijn!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoorik denk dat het gezellig wordt, verder niets
Ik was ook 1200 gulden kwijt... Echt blij dat ik hem vrij vlot gehaald had...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
ik was 1200 kwijt met exames en al, een pakket en meteen geslaagd gelukkig.
Ja dat scheelt he, in 1 keer. Ik heb pakket gekocht van 25 lessen + tussentijdse toets + praktijkexamen voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
ik was 1200 kwijt met exames en al, een pakket en meteen geslaagd gelukkig.
Dan ben je of heel oud of je hebt je rijbewijs al heel erg lang. Voor de oorlog ofzo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik was ook 1200 gulden kwijt... Echt blij dat ik hem vrij vlot gehaald had...
Wauw! wat zijn jouw lessen goedkoop! 30 euro?! voor een uur?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat scheelt he, in 1 keer. Ik heb pakket gekocht van 25 lessen + tussentijdse toets + praktijkexamen voor
¤ 1060. Nu 3 keer theorie gedaan (3e geslaagd dus) voor ¤ 32 p/s. Pakket is op en heb nu 7 lessen extra gehad voor ¤ 30 p/s. Oh, en ¤ 20 voor boeken.
Dus dat is in totaal...¤ 1386.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |