Wat moet je dan nog allemaal doen dan?quote:
Rond 5 uur zou ik bij haar zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoelaat hebben jullie afgesproken?
Veel plezier vanavond.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rond 5 uur zou ik bij haar zijn
ok dan heb je nog ffies of is t ver reizen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rond 5 uur zou ik bij haar zijn
Afstand : 46.2 kmquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dan heb je nog ffies of is t ver reizen?
Je kan ook na je rij examen (en het slagen ervoor) nog wat lessen nemen hoor.. ik kon ook totaal nog niet rijden toen ik mn rijbewijs haalde...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef vencodark het volgende:
Wat een hoop felicitaties.dank jullie.
Praktijk ben ik nog ff niet klaar voor om daar examen voor te doen. Heb nu 32 lessen gehad en moet ff rustig doen met de lessen per week. Kan er ff geen 2 p/w betalen.![]()
Kan wel al afspraak maken voor tussentijdse toets. Dan moet ik nog wat dingen oefenen want heb toch het gevoel dat ik inparkeren (file) en die rare hellingsproef nog niet helemaal goed doe.
oh maar zo zwaar tellen die bijzondere verrichtingen niet als je verder goed rijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef vencodark het volgende:
Praktijk ben ik nog ff niet klaar voor om daar examen voor te doen. Heb nu 32 lessen gehad en moet ff rustig doen met de lessen per week. Kan er ff geen 2 p/w betalen.![]()
Kan wel al afspraak maken voor tussentijdse toets. Dan moet ik nog wat dingen oefenen want heb toch het gevoel dat ik inparkeren (file) en die rare hellingsproef nog niet helemaal goed doe.
Oke is ook goed.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan je beter aan haar wensenhaha...
ben je je echt zenuwachtig aan t maken dan? nee tochquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Afstand : 46.2 km
Reistijd
Zonder files :
0:36
Dus ik heb nog wel eventjes om mezelf zenuwachtig te maken
Wanneer ben jij opgegaan voor rijbewijs?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh maar zo zwaar tellen die bijzondere verrichtingen niet als je verder goed rijd.
ik heb de hellingproef toen verprutst hahaha (hoe is t mogelijk) en verder helemaal geen bijzondere verrichtingen gehad, was met 10 min terug en d8 dus dat ik t niet gehaald had.
maar wel dus! Bleek dat ik iets heel goed gedaan had met een gekke brommer voor me die moeilijk deed, dat meestal zoiets tot n ingreep leid en bij mij niet en daarmee had ik bewezen dat ik er klaar voor was hahaha.
Haaaj, nee ik weet nog niet. moet ff kijken of ik komende week weer een beetje fit bent. vind je het goed als ik het in de loop van de week laat weten?quote:
Zo af en toe komt er een vlaag van spanning door mn buik zetten.. Zo een held ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben je je echt zenuwachtig aan t maken dan? nee toch
Bedankt voor je tip, maar het is al duur genoeg.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je kan ook na je rij examen (en het slagen ervoor) nog wat lessen nemen hoor.. ik kon ook totaal nog niet rijden toen ik mn rijbewijs haalde...
jaar of 6 geleden valt dus best meequote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wanneer ben jij opgegaan voor rijbewijs?
Als je je bijzondere verrichtingen niet haalt kan je nu fluiten naar je rijbewijs. Officieel.
Ja hoor neem de tijd...al beslis je het op de dag zelfquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haaaj, nee ik weet nog niet. moet ff kijken of ik komende week weer een beetje fit bent. vind je het goed als ik het in de loop van de week laat weten?
Ik heb 5 keer moeten afrijden voor dat ik mijn rijbewijs kreeg. En de laatste keer ging vrij slecht maar toch heb ik mijn rijbewijs gekregen. En ik rij nu al 3 jaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef vencodark het volgende:
sja dan had je moeten doen zoals toyboy en ik, afspreken dat je niet date maar gewoon elkaar ziet en wat leuks doetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo af en toe komt er een vlaag van spanning door mn buik zetten.. Zo een held ben ik niet hoordie hele date scene snap ik niets van
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaar of 6 geleden valt dus best mee
misschien komt ook dat ik al iets ouder was en gewoon een aantrekkelijke vrouw ben enzo wahahaha
ik vind dat je gewoon moet zeggen dat je komtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haaaj, nee ik weet nog niet. moet ff kijken of ik komende week weer een beetje fit bent. vind je het goed als ik het in de loop van de week laat weten?
da's lief van jequote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja hoor neem de tijd...al beslis je het op de dag zelf
Juist...ik denk dat dat bij mij niet gaat werken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaar of 6 geleden valt dus best mee
misschien komt ook dat ik al iets ouder was en gewoon een aantrekkelijke vrouw ben enzo wahahaha
1200 dat valt nog mee. Ik was veel meer kwijt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip, maar het is al duur genoeg.![]()
Grmbl al 1200 kwijt ofzo.
hahahahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind dat je gewoon moet zeggen dat je komt
ik had eerst een vies oud mannetje dat telkens zn hand op mn been legde, na 3 lessen overgestapt naar een ander toequote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Juist...ik denk dat dat bij mij niet gaat werken.![]()
Ik vind mijn rij-instructeur trouwens ook niet zo leuk. Hij heeft iets fouts ofzo. Hij kijkt je altijd zo ijskoud aan.
Ik ben ook nog niet klaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1200 dat valt nog mee. Ik was veel meer kwijt.
ik heb denk ik rustig 3000 euro uitgegeven aan mn rijbewijsquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1200 dat valt nog mee. Ik was veel meer kwijt.
Jamaar! hoe je het ook noemt of keert, het blijft spannend!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja dan had je moeten doen zoals toyboy en ik, afspreken dat je niet date maar gewoon elkaar ziet en wat leuks doet
gatver wat een viespeukquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had eerst een vies oud mannetje dat telkens zn hand op mn been legde, na 3 lessen overgestapt naar een ander toe
Tenzij je vier keer zakt voor je praktijk en anderhalf bezig bent zal het wel mee vallen.quote:
tis zo spannend als je t zelf maakt, je verwachtingen maken t spannend.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar! hoe je het ook noemt of keert, het blijft spannend!
Iew.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik had eerst een vies oud mannetje dat telkens zn hand op mn been legde, na 3 lessen overgestapt naar een ander toe
nee daar was ik toen nog niet monds genoeg voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gatver wat een viespeukheb je hem aangeklaagd?
gewoon een mislukte homo denk ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew.![]()
Nee dat heb ik dan niet. De mijne is 30, beetje getint, zwart haar en van die ijskoude lichte ogen.
En misschien klinkt dat aantrekkelijk, maar hij heeft iets wat gewoon fout is. Hij heeft zijn haar altijd in de kokoswax (ik ruik dat) en hij heeft van die homo sjaaltjes om en verder wel modern gekleed maar eigenlijk amper echt mannelijk ofzo...zo'n wijven bruin leren jas met elastiek band rond de middel ofzo.
Dat komt in de buurt wat ik er voor betaalt heb. En ik werd er behoorlijk gefrusteerd van toe ik mijn rijbewijs nog niet had. Het belemmerde mij in het vinden van werk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb denk ik rustig 3000 euro uitgegeven aan mn rijbewijs![]()
maargoed binnen is binnen en het is al een jaar of 7 geleden ofzo dus ik heb het trauma inmiddels wel verdrongen hahaha
Gewoon homo dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew.![]()
Nee dat heb ik dan niet. De mijne is 30, beetje getint, zwart haar en van die ijskoude lichte ogen.
En misschien klinkt dat aantrekkelijk, maar hij heeft iets wat gewoon fout is. Hij heeft zijn haar altijd in de kokoswax (ik ruik dat) en hij heeft van die homo sjaaltjes om en verder wel modern gekleed maar eigenlijk amper echt mannelijk ofzo...zo'n wijven bruin leren jas met elastiek band rond de middel ofzo.
bij hem legt ie zn hand dus bij de jongens op de benenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iew.![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tis zo spannend als je t zelf maakt, je verwachtingen maken t spannend.
je hoopt dus behoorlijk wat
dan hoef je ook niet zenuwachtig te zijn!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee hoorik denk dat het gezellig wordt, verder niets
Ik was ook 1200 gulden kwijt... Echt blij dat ik hem vrij vlot gehaald had...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
ik was 1200 kwijt met exames en al, een pakket en meteen geslaagd gelukkig.
Ja dat scheelt he, in 1 keer. Ik heb pakket gekocht van 25 lessen + tussentijdse toets + praktijkexamen voorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef Duimelot het volgende:
ik was 1200 kwijt met exames en al, een pakket en meteen geslaagd gelukkig.
Dan ben je of heel oud of je hebt je rijbewijs al heel erg lang. Voor de oorlog ofzo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik was ook 1200 gulden kwijt... Echt blij dat ik hem vrij vlot gehaald had...
Wauw! wat zijn jouw lessen goedkoop! 30 euro?! voor een uur?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja dat scheelt he, in 1 keer. Ik heb pakket gekocht van 25 lessen + tussentijdse toets + praktijkexamen voor
¤ 1060. Nu 3 keer theorie gedaan (3e geslaagd dus) voor ¤ 32 p/s. Pakket is op en heb nu 7 lessen extra gehad voor ¤ 30 p/s. Oh, en ¤ 20 voor boeken.
Dus dat is in totaal...¤ 1386.
sinds 1 april 2000quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je of heel oud of je hebt je rijbewijs al heel erg lang. Voor de oorlog ofzo.
45 min.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw! wat zijn jouw lessen goedkoop! 30 euro?! voor een uur?
30 euro voor 50 minuten is volgens mij redelijk standaard.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wauw! wat zijn jouw lessen goedkoop! 30 euro?! voor een uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |