Daar...ging...het...me...niet...om...quote:
Dat doet ze dus vaak wel. En ondertussen heeft ze een grote mond over mij, misbruikt ze mijn naam om roddels te verspreiden (al dan niet over mij).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En wat maakt het uberhaubt uit met hoeveel mensen je sex hebt en zo?
Zolang je er geen mensen mee beschadigd en zo
ik heb een bed van pallets!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha 2 sinaasappelkistjes en een pallet?
Het perfecte huis.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee nee, bierkratjes!en 4 pallets om een bed van te maken.. een bbq als kooktoestel en een emmer als toilet
En als je wel neukt, gewoon posten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meeten staat toch niet gelijk aan neuken? ik ga niet neuken vandaag hoor met kwaak. eerst even kijken offie wel lekker is natuurlijk
Dat maakt helemaal niks uit, zolang je idd niemand beschadigt en je er zelf geen probleem mee hebt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Idd
En wat maakt het uberhaubt uit met hoeveel mensen je sex hebt en zo?
Zolang je er geen mensen mee beschadigd en zo
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het al druk zat met mensen die ik wel echt ken en die ik bewust in mijn leven toe laat
En als ik behoefte heb om meer van die mensen te ontmoeten gaat dat prima zo
Waarom zou ik me met dit soort gedoe allemaal in laten?
Ik heb niet het idee dat er veel goede dingen voort komen uit meets
En eerlijk gezegd vind ik al die kliekjes en zo op fok niet van heel hoog niveau
Het spijt me als ik hier mensen mee beledig maar ik bedoel maar dit soort discussies kom ik nou nooit tegen in mijn "echte" leven
Over wie er weet ik hoe veel gehad heeft en waarom en wie stom is en wie niet etc
Daar was ik zo rond mn 16 wel klaar mee
er is dan ook wel een verschil tussen een irl leven en het internet natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het al druk zat met mensen die ik wel echt ken en die ik bewust in mijn leven toe laat
En als ik behoefte heb om meer van die mensen te ontmoeten gaat dat prima zo
Waarom zou ik me met dit soort gedoe allemaal in laten?
Ik heb niet het idee dat er veel goede dingen voort komen uit meets
En eerlijk gezegd vind ik al die kliekjes en zo op fok niet van heel hoog niveau
Het spijt me als ik hier mensen mee beledig maar ik bedoel maar dit soort discussies kom ik nou nooit tegen in mijn "echte" leven
Over wie er weet ik hoe veel gehad heeft en waarom en wie stom is en wie niet etc
Daar was ik zo rond mn 16 wel klaar mee
Ohjah, dat is de 2e emmer... Alleen na een avondje stappen hoop ik dan niet dat ik ze door elkaar haal...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het perfecte huis.Ik mis alleen nog een douche.
Ik weet het al haha ik val niet op een geslachtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind het ook een vrij natuurlijke impuls van mezelf. Vraag jij je nooit af of je niet eigenlijk voor maar 1 geslacht valt?
Inderdaad.quote:
Dan spring je toch gewoon even in de sloot om je te wassen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, dat is de 2e emmer... Alleen na een avondje stappen hoop ik dan niet dat ik ze door elkaar haal...
Volgens de bouw tekeningen heb ik een brandslang vlak bij mn voordeur hangen.. Denk dat ik die dan maar moet pakkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan spring je toch gewoon even in de sloot om je te wassen.
Het kan me niet zo veel schelen waar het jou om gingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar...ging...het...me...niet...om...
Je kan van te voren niet weten hoe dat soort dingen lopen.
Juicyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:07 schreef MLI het volgende:
[..]
Je gelooft JB zeker?
Ik heb geneukt met Em.ster en 2 mensen waarvan ik er toevallig later achter kwam dat ze fokkers zijn. Via mijn ex ben ik op fok terecht gekomen en in de zomer van 2007 heb ik een romance gehad met iemand uit ONZ waar ik later achterkwam. Verder heb ik gezoend met dawg. Ik ken een paar andere mensen IRL, dat dan weer wel. Ik heb Ado van de week gemeet, de reden dat JB ineens zo belachelijk van de daken schreeuwt dat ze verliefd is en dom gaat lopen PM-en naar Em.ster om erachter te komen hoe het zit tussen mij en haar. Verder ken ik Garisson en een paar mensen van een meet.
JB daarentegen heeft de volgende mensen gemanipuleerd en gerotzooid: dawg, Sedan, Artic (weet ik niet zeker), Kreator, Ado, Elegy (niet zeker), Den_Haag (niet zeker), Garisson en god mag weten wie nog meer. In een tijdsbestek van ongeveer een half jaar, madam scoort er gemiddeld op fok elke maand één.
Hou je insinuaties voor je Duimelot, en denk héél goed na over wie je kunt vertrouwen. Want in tegenstelling tot JB heb ik NIETS te verbergen.
Verder heeft ze nog talloze andere mensen gemeet, dus dat ze de meetqueen is, staat sowieso vast. En dat zij buiten het forum heeft weten te houden dat ze de grootste SC-slet is, is een wonder. Verder ben je dom geweest want ik bedoelde alleen maar dat zij met veel mensen meet, wat ze overigens helemaal zelf moet weten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
whahahahahha sorry dit moet ik echt ff kwijt
Vriendje is zelf naar de kapper geweest
Ik zei nog ga nou naar die en die kapper maar nee meneer had zelf een leuke turk uit gezocht
Hij ziet er niet uitEcht zo'n 8 jarige kapsel en ik ben net al met de fohn ff in de weer geweest en het word gewoon helemaal nooit meer iets
Hehe, dat krijg je met broekies he!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
whahahahahha sorry dit moet ik echt ff kwijt
Vriendje is zelf naar de kapper geweest
Ik zei nog ga nou naar die en die kapper maar nee meneer had zelf een leuke turk uit gezocht
Hij ziet er niet uitEcht zo'n 8 jarige kapsel en ik ben net al met de fohn ff in de weer geweest en het word gewoon helemaal nooit meer iets
Dan kun jij het toch nog wel onbelangrijk vindenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Dat doet ze dus vaak wel. En ondertussen heeft ze een grote mond over mij, misbruikt ze mijn naam om roddels te verspreiden (al dan niet over mij).
En dan kom je hier in het roddel cirquit en zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er is dan ook wel een verschil tussen een irl leven en het internet natuurlijk.
het moet ook niet alleen maar draaien om internet, maar vind het persoonlijk wel een verrijking en heb via internet ook een aantal ECHTE vrienden gekregen die ik regelmatig irl zie.
Het kan best samen.
Dat komt omdat je af en toe een fucking retard bentquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het kan me niet zo veel schelen waar het jou om ging
Ik gaf gewoon mn mening en dat mag
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, dat krijg je met broekies he!Duimelot zal hetzelfde krijgen met haar ToyBoy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |