abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:59:16 #205
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_65827886
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:

[..]

!?!? als ik de verhalen moet geloven heb jij er meer geneukt hier hoor
meeten staat toch niet gelijk aan neuken? ik ga niet neuken vandaag hoor met kwaak. eerst even kijken offie wel lekker is natuurlijk
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_65827899
Ik haat opruimen en toch moet het altijd weer opnieuw bah
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:01:01 #207
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65827906
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:

[..]

meeten staat toch niet gelijk aan neuken? ik ga niet neuken vandaag hoor met kwaak. eerst even kijken offie wel lekker is natuurlijk
was ook niet serieus
toyboy en ik neuken ook niet hahahaha
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:02:12 #208
238120 Duimelot
pi_65827919
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haat opruimen en toch moet het altijd weer opnieuw bah
ben met iemand op msn die twijfel of ze dr kamer es flink onderhanden moet nemen
en opeens krijg ik de opruim kriebels alleen valt er hier niet veel op te ruimen hahahaha
te erg gewoon
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:02:26 #209
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65827924
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:58 schreef MLI het volgende:

[..]

Waarom zijn het altijd mannen die zich dat afvragen? Als het je echt interesseert moet je maar teruglezen want ik heb gisteren alles uit de doeken gedaan. Hele korte samenvatting, met mannen is altijd geforceerd, klopt nooit.
Als een man iets verkeerd doet doen ze dat meteen allemaal

Misschien ga je wel gewoon voor de verkeerde types?
pi_65827936
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:58 schreef MLI het volgende:

[..]

Waarom zijn het altijd mannen die zich dat afvragen? Als het je echt interesseert moet je maar teruglezen want ik heb gisteren alles uit de doeken gedaan. Hele korte samenvatting, met mannen is altijd geforceerd, klopt nooit.
Ok sorry, had het niet gelezen gister... Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.. enige wat ik weet is dat ik niets uitsluit.. Als ik echt zo een supervent tegen zou komen, wie weet dat er dan wat gebeurt, alleen nog nooit een man tegen gekomen waar ik geil van werd Dus vandaar, uitsluiten is voor mij gewoon iets vreemds..
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:03:53 #211
238120 Duimelot
pi_65827952
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ok sorry, had het niet gelezen gister... Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.. enige wat ik weet is dat ik niets uitsluit.. Als ik echt zo een supervent tegen zou komen, wie weet dat er dan wat gebeurt, alleen nog nooit een man tegen gekomen waar ik geil van werd Dus vandaar, uitsluiten is voor mij gewoon iets vreemds..
zijn maar weinig mannen die nog nooit geil zijn geworden van een man die dat zo durven zeggen
pi_65827959
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

was ook niet serieus
toyboy en ik neuken ook NOG niet hahahaha
pi_65827974
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:

[..]

zijn maar weinig mannen die nog nooit geil zijn geworden van een man die dat zo durven zeggen
Hehe, mjah, ik denk misschien net even wat anders dan de gemiddelde man wat dat betreft
pi_65828007
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:

[..]

!?!? als ik de verhalen moet geloven heb jij er meer geneukt hier hoor
Je gelooft JB zeker?

Ik heb geneukt met Em.ster en 2 mensen waarvan ik er toevallig later achter kwam dat ze fokkers zijn. Via mijn ex ben ik op fok terecht gekomen en in de zomer van 2007 heb ik een romance gehad met iemand uit ONZ waar ik later achterkwam. Verder heb ik gezoend met dawg. Ik ken een paar andere mensen IRL, dat dan weer wel. Ik heb Ado van de week gemeet, de reden dat JB ineens zo belachelijk van de daken schreeuwt dat ze verliefd is en dom gaat lopen PM-en naar Em.ster om erachter te komen hoe het zit tussen mij en haar. Verder ken ik Garisson en een paar mensen van een meet.

JB daarentegen heeft de volgende mensen gemanipuleerd en gerotzooid: dawg, Sedan, Kreator, Ado, Elegy (niet zeker), Den_Haag (niet zeker), Garisson en god mag weten wie nog meer. In een tijdsbestek van ongeveer een half jaar, madam scoort er gemiddeld op fok elke maand één.

Hou je insinuaties voor je Duimelot, en denk héél goed na over wie je kunt vertrouwen. Want in tegenstelling tot JB heb ik NIETS te verbergen.

Verder heeft ze nog talloze andere mensen gemeet, dus dat ze de meetqueen is, staat sowieso vast. En dat zij buiten het forum heeft weten te houden dat ze de grootste SC-slet is, is een wonder. Verder ben je dom geweest want ik bedoelde alleen maar dat zij met veel mensen meet, wat ze overigens helemaal zelf moet weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door MLI op 07-02-2009 14:40:13 ]
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:07:23 #215
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65828009
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Veel hebben die gevoelens niet. He nee
pi_65828019
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Hehe, mjah, ik denk misschien net even wat anders dan de gemiddelde man wat dat betreft
Dat spastische gedrag als er over een man ook maar in de verste verte een suggestie wordt gewekt dat ie weleens wat met een man zou kunnen doen is dan ook debiel.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:08:42 #217
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65828029
Je vergeet Artic

En onderschrift
pi_65828048
oh oh oh.. waar gaat het weer over...;(
pi_65828054
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als een man iets verkeerd doet doen ze dat meteen allemaal

Misschien ga je wel gewoon voor de verkeerde types?
Ik heb ruimschoots ervaring met mannen (LET WEL, DIE BEVINDEN ZICH BIJNA ALLEMAAL NIET OP FOK!!). Daar zaten leuke mannen tussen, een enkeling die totaal onbetrouwbaar bleek maar hoe dan ook, het klopt gewoon allemaal niet. En nu ben ik het zat dat je er steeds tegenin gaat Sedan. Ik zal er dan ook niet meer op reageren.
pi_65828059
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Straks is er geen singles meer!
Vast wel. Er komen altijd weer nieuwe singles bij.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65828079
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ben met iemand op msn die twijfel of ze dr kamer es flink onderhanden moet nemen
en opeens krijg ik de opruim kriebels alleen valt er hier niet veel op te ruimen hahahaha
te erg gewoon
Het probleem is dat er hier zo veel mensen over de vloer komen
Feestjes, etentjes, borrels etc
En dan wil ik echt niet dat ergens stof ligt of zo
Ik ben echt te bleeeeeeeeeeegh

En pfoe als ik het zo hoor ben ik blij dat ik niet meet want dan komt er alleen maar drama en zo geloof ik...
Nu weer lief doen tegen elkaar?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65828080
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vast wel. Er komen altijd weer nieuwe singles bij.
Gelukkig wel.. alles kan kapot!
pi_65828093
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:08 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat spastische gedrag als er over een man ook maar in de verste verte een suggestie wordt gewekt dat ie weleens wat met een man zou kunnen doen is dan ook debiel.
Helemaal mee eens
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65828097
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En pfoe als ik het zo hoor ben ik blij dat ik niet meet want dan komt er alleen maar drama en zo geloof ik...
wij gaan ook niet meeten, wij gaan en ik ga doen terwijl jij schildert in mijn toekomstige crib!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:13:33 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65828108
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik heb ruimschoots ervaring met mannen (LET WEL, DIE BEVINDEN ZICH BIJNA ALLEMAAL NIET OP FOK!!). Daar zaten leuke mannen tussen, een enkeling die totaal onbetrouwbaar bleek maar hoe dan ook, het klopt gewoon allemaal niet. En nu ben ik het zat dat je er steeds tegenin gaat Sedan. Ik zal er dan ook niet meer op reageren.
Er stond een vraagteken..

Verder vind ik het net als snuit hypocriet zoiets te zeggen omdat je dat van te voren niet weet.
pi_65828109
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom het belangrijk is of je het met fokkers doet of niet?

Naja ik snap er sowieso geen zak meer van want ik ben weer eens een halve ochtend niet geweest
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65828114
Oh Duimelot, het zou mooi zijn als je nu ook publiekelijk toe zou geven dat je het mis hebt wat betreft mij.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:14:20 #228
238120 Duimelot
pi_65828116
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:07 schreef MLI het volgende:

[..]

Je gelooft JB zeker?

Ik heb geneukt met Em.ster en 2 mensen waarvan ik er toevallig later achter kwam dat ze fokkers zijn. Via mijn ex ben ik op fok terecht gekomen en in de zomer van 2007 heb ik een romance gehad met iemand uit ONZ waar ik later achterkwam. Verder heb ik gezoend met dawg. Ik ken een paar andere mensen IRL, dat dan weer wel. Ik heb Ado van de week gemeet, de reden dat JB ineens zo belachelijk van de daken schreeuwt dat ze verliefd is en dom gaat lopen PM-en naar Em.ster om erachter te komen hoe het zit tussen mij en haar. Verder ken ik Garisson en een paar mensen van een meet.

JB daarentegen heeft de volgende mensen gemanipuleerd en gerotzooid: dawg, Sedan, Artic (weet ik niet zeker), Kreator, Ado, Elegy (niet zeker), Den_Haag (niet zeker), Garisson en god mag weten wie nog meer. In een tijdsbestek van ongeveer een half jaar, madam scoort er gemiddeld op fok elke maand één.

Hou je insinuaties voor je Duimelot, en denk héél goed na over wie je kunt vertrouwen. Want in tegenstelling tot JB heb ik NIETS te verbergen.

Verder heeft ze nog talloze andere mensen gemeet, dus dat ze de meetqueen is, staat sowieso vast. En dat zij buiten het forum heeft weten te houden dat ze de grootste SC-slet is, is een wonder. Verder ben je dom geweest want ik bedoelde alleen maar dat zij met veel mensen meet, wat ze overigens helemaal zelf moet weten.
dankje voor de verduidelijking
was trouwens niet JB maar puur opmerkingen in topics die me deze reactie ontlokte, ik heb amper contact met JB, ik zei er ook bij 'als ik de verhalen moet geloven' wil niet zeggen dat ik dat zomaar doe.
en zoals eerder al vermeld was ik niet serieus (ben ik hier bijna nooit )
pi_65828135
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:12 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

wij gaan ook niet meeten, wij gaan en ik ga doen terwijl jij schildert in mijn toekomstige crib!
ik denk dat het slimmer is niet te meeten anders kom ik allelei persoonlijk drama terrecht

En Fok is voor mij maar internet en internet is net als tv
Vermaak op afstand of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65828148
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er stond een vraagteken..

Verder vind ik het net als snuit hypocriet zoiets te zeggen omdat je dat van te voren niet weet.
Omdat er een vraagteken stond, vertelde ik er even bij dat er heel veel leuke mannen tussen zaten. En verder vind ik dat het volledig mijn eigen zaak is. Voorlopig richt ik me op de vrouwen om te zien of ik over een tijdje mannen überhaupt nog wel leuk vindt.
pi_65828149
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik denk dat het slimmer is niet te meeten anders kom ik allelei persoonlijk drama terrecht

Vermaak op afstand of zo
Mij een beetje blij maken met een dode mus! muts!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:16:48 #232
238120 Duimelot
pi_65828158
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

daarom is mijn woning zo ingericht dat t ruim is en weinig prullaria, ben zo klaar met t netjes houden hier!
pi_65828178
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

daarom is mijn woning zo ingericht dat t ruim is en weinig prullaria, ben zo klaar met t netjes houden hier!
Dat gaat mijn huis ook worden! geen geld meer voor meubels en prullen
pi_65828182
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:

[..]

dankje voor de verduidelijking
was trouwens niet JB maar puur opmerkingen in topics die me deze reactie ontlokte, ik heb amper contact met JB, ik zei er ook bij 'als ik de verhalen moet geloven' wil niet zeggen dat ik dat zomaar doe.
en zoals eerder al vermeld was ik niet serieus (ben ik hier bijna nooit )
You are welcome.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:18:58 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65828190
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Omdat er een vraagteken stond, vertelde ik er even bij dat er heel veel leuke mannen tussen zaten. En verder vind ik dat het volledig mijn eigen zaak is. Voorlopig richt ik me op de vrouwen om te zien of ik over een tijdje mannen überhaupt nog wel leuk vindt.
Dat kan, maar je snapt m'n punt niet. Maakt ook niet uit dus laat maar waaien.
pi_65828200
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom het belangrijk is of je het met fokkers doet of niet?

Naja ik snap er sowieso geen zak meer van want ik ben weer eens een halve ochtend niet geweest
Ik snap dat ook niet eigenlijk

Wat maakt het nou uit of je heel fok over je heen gehad hebt, of een hele stad die allemaal geen fokkers zijn.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:19:38 #237
238120 Duimelot
pi_65828202
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Vermaak op afstand of zo
je komt anders soms best es iemand tegen op een meet die je online helemaal niet zo was opgemerkt
trouwens drama wat nu lijkt af te spelen valt wel mee geloof ik, ken mli en alle namen in dr post niet irl hhaha
pi_65828205
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook maar toch...
Alles moet afstoft, gestofzuigd gedweilt etc
Fucking kut huis is gewoont te groot
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:20:32 #239
238120 Duimelot
pi_65828214
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dat gaat mijn huis ook worden! geen geld meer voor meubels en prullen
hahahaha 2 sinaasappelkistjes en een pallet?
pi_65828217
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat kan, maar je snapt m'n punt niet. Maakt ook niet uit dus laat maar waaien.
pi_65828218
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65828233
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Ik snap dat ook niet eigenlijk

Wat maakt het nou uit of je heel fok over je heen gehad hebt, of een hele stad die allemaal geen fokkers zijn.
Idd
En wat maakt het uberhaubt uit met hoeveel mensen je sex hebt en zo?
Zolang je er geen mensen mee beschadigd en zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65828236
woei

mooie fokmensen
pi_65828238
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Nee nee, bierkratjes! en 4 pallets om een bed van te maken.. een bbq als kooktoestel en een emmer als toilet
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:21:52 #245
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65828241
quote:

[..]

Een bed om te neuken en een bank om te knuffelen
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:22:24 #246
238120 Duimelot
pi_65828252
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Nee nee, bierkratjes! en 4 pallets om een bed van te maken.. een bbq als kooktoestel en een emmer als toilet
klinkt top voor feestjes
pi_65828254
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor
Thanks. Ik vind het ook een vrij natuurlijke impuls van mezelf. Vraag jij je nooit af of je niet eigenlijk voor maar 1 geslacht valt?
pi_65828269
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:19 schreef Duimelot het volgende:

[..]

je komt anders soms best es iemand tegen op een meet die je online helemaal niet zo was opgemerkt
trouwens drama wat nu lijkt af te spelen valt wel mee geloof ik, ken mli en alle namen in dr post niet irl hhaha
Ja maar ik heb het al druk zat met mensen die ik wel echt ken en die ik bewust in mijn leven toe laat
En als ik behoefte heb om meer van die mensen te ontmoeten gaat dat prima zo
Waarom zou ik me met dit soort gedoe allemaal in laten?
Ik heb niet het idee dat er veel goede dingen voort komen uit meets
En eerlijk gezegd vind ik al die kliekjes en zo op fok niet van heel hoog niveau

Het spijt me als ik hier mensen mee beledig maar ik bedoel maar dit soort discussies kom ik nou nooit tegen in mijn "echte" leven
Over wie er weet ik hoe veel gehad heeft en waarom en wie stom is en wie niet etc
Daar was ik zo rond mn 16 wel klaar mee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65828270
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef Leanne het volgende:
woei

mooie fokmensen
Hoi
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65828272
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:22 schreef Duimelot het volgende:

[..]

klinkt top voor feestjes
Alles kan en mag kapot, is super makkelijk vervangbaar.. hmmmm... en het is natuurlijk hardstikke hip!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 14:24:03 #251
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65828279
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor
Daar...ging...het...me...niet...om...

Je kan van te voren niet weten hoe dat soort dingen lopen.
pi_65828292
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Idd
En wat maakt het uberhaubt uit met hoeveel mensen je sex hebt en zo?
Zolang je er geen mensen mee beschadigd en zo
Dat doet ze dus vaak wel. En ondertussen heeft ze een grote mond over mij, misbruikt ze mijn naam om roddels te verspreiden (al dan niet over mij).
pi_65828295
quote:

[..]

ik heb een bed van pallets!
Het is serieus erg mooi vind ik
Niet omdat ik geen geld had voor een bed of zo hoor maar ik had gewoon zo'n plaatje in mn hoofd en zo moest het worden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_65828303
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Het perfecte huis. Ik mis alleen nog een douche.
14 SHADES OF GREY
pi_65828307
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En als je wel neukt, gewoon posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')