Waarom zijn het altijd mannen die zich dat afvragen? Als het je echt interesseert moet je maar teruglezen want ik heb gisteren alles uit de doeken gedaan. Hele korte samenvatting, met mannen is altijd geforceerd, klopt nooit.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Duim heeft een 25 jarige toyboy die haar hartje op hol brengt
Waarom wil je uitsluiten? is het niet leuker om gewoon op een persoon te vallen en of het dan een man of vrouw is maakt dan toch niet uit?

meeten staat toch niet gelijk aan neuken? ik ga niet neuken vandaag hoor met kwaak. eerst even kijken offie wel lekker is natuurlijkquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!? als ik de verhalen moet geloven heb jij er meer geneukt hier hoor

was ook niet serieusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
meeten staat toch niet gelijk aan neuken? ik ga niet neuken vandaag hoor met kwaak. eerst even kijken offie wel lekker is natuurlijk
 en ik neuken ook niet hahahaha
 en ik neuken ook niet hahahaha

ben met iemand op msn die twijfel of ze dr kamer es flink onderhanden moet nemenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haat opruimen en toch moet het altijd weer opnieuw bah

Als een man iets verkeerd doet doen ze dat meteen allemaalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd mannen die zich dat afvragen? Als het je echt interesseert moet je maar teruglezen want ik heb gisteren alles uit de doeken gedaan. Hele korte samenvatting, met mannen is altijd geforceerd, klopt nooit.

Ok sorry, had het niet gelezen gister... Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.. enige wat ik weet is dat ik niets uitsluit.. Als ik echt zo een supervent tegen zou komen, wie weet dat er dan wat gebeurt, alleen nog nooit een man tegen gekomen waar ik geil van werdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd mannen die zich dat afvragen? Als het je echt interesseert moet je maar teruglezen want ik heb gisteren alles uit de doeken gedaan. Hele korte samenvatting, met mannen is altijd geforceerd, klopt nooit.
 Dus vandaar, uitsluiten is voor mij gewoon iets vreemds..
 Dus vandaar, uitsluiten is voor mij gewoon iets vreemds..

zijn maar weinig mannen die nog nooit geil zijn geworden van een man die dat zo durven zeggenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok sorry, had het niet gelezen gister... Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken.. enige wat ik weet is dat ik niets uitsluit.. Als ik echt zo een supervent tegen zou komen, wie weet dat er dan wat gebeurt, alleen nog nooit een man tegen gekomen waar ik geil van werdDus vandaar, uitsluiten is voor mij gewoon iets vreemds..

quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
was ook niet serieus
toyboyen ik neuken ook NOG niet hahahaha

Hehe, mjah, ik denk misschien net even wat anders dan de gemiddelde man wat dat betreftquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn maar weinig mannen die nog nooit geil zijn geworden van een man die dat zo durven zeggen

Je gelooft JB zeker?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
!?!? als ik de verhalen moet geloven heb jij er meer geneukt hier hoor

Veel hebben die gevoelens niet. He neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn maar weinig mannen die nog nooit geil zijn geworden van een man die dat zo durven zeggen

Dat spastische gedrag als er over een man ook maar in de verste verte een suggestie wordt gewekt dat ie weleens wat met een man zou kunnen doen is dan ook debiel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, mjah, ik denk misschien net even wat anders dan de gemiddelde man wat dat betreft

Ik heb ruimschoots ervaring met mannen (LET WEL, DIE BEVINDEN ZICH BIJNA ALLEMAAL NIET OP FOK!!). Daar zaten leuke mannen tussen, een enkeling die totaal onbetrouwbaar bleek maar hoe dan ook, het klopt gewoon allemaal niet. En nu ben ik het zat dat je er steeds tegenin gaat Sedan. Ik zal er dan ook niet meer op reageren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als een man iets verkeerd doet doen ze dat meteen allemaal
Misschien ga je wel gewoon voor de verkeerde types?

Vast wel. Er komen altijd weer nieuwe singles bij.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Straks is er geen singles meer!

Het probleem is dat er hier zo veel mensen over de vloer komenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ben met iemand op msn die twijfel of ze dr kamer es flink onderhanden moet nemen
en opeens krijg ik de opruim kriebels alleen valt er hier niet veel op te ruimen hahahaha
te erg gewoon

Gelukkig wel.. alles kan kapot!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel. Er komen altijd weer nieuwe singles bij.

Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat spastische gedrag als er over een man ook maar in de verste verte een suggestie wordt gewekt dat ie weleens wat met een man zou kunnen doen is dan ook debiel.

wij gaan ook niet meeten, wij gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het probleem is dat er hier zo veel mensen over de vloer komen
Feestjes, etentjes, borrels etc
En dan wil ik echt niet dat ergens stof ligt of zo
Ik ben echt te bleeeeeeeeeeegh
En pfoe als ik het zo hoor ben ik blij dat ik niet meet want dan komt er alleen maar drama en zo geloof ik...
Nu weer lief doen tegen elkaar?
 en ik ga
 en ik ga   doen terwijl jij schildert in mijn toekomstige crib!
  doen terwijl jij schildert in mijn toekomstige crib!  

Er stond een vraagteken..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb ruimschoots ervaring met mannen (LET WEL, DIE BEVINDEN ZICH BIJNA ALLEMAAL NIET OP FOK!!). Daar zaten leuke mannen tussen, een enkeling die totaal onbetrouwbaar bleek maar hoe dan ook, het klopt gewoon allemaal niet. En nu ben ik het zat dat je er steeds tegenin gaat Sedan. Ik zal er dan ook niet meer op reageren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |