Dankje. Ik ben al een heel ander persoon dan een jaar geleden. Dus ik ben op de goede weg.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:22 schreef Techno het volgende:
Nog even dit, dan kap ik er echt mee.....
[..]
Tijn, in mijn ogen, tenminste het beeld wat ik van je heb gekregen in singles, ben je een hartstikke geschikte gozer, die gewoon iets meer zelfvertrouwen nodig heeft, en waar ik ook best wel eens een biertje mee zou drinken. En onzeker, dat zijn we allemaal wel eens. Ook dat is iets om niet wakker van te liggen.
Ik ben maar gestopt met drinken omdat ik begon te stuiteren omdat ik mij rot voelde.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dronken Fok!ken is best leuk. En ik ben bekend met dronken Fok!ken met autisten, dus je zit bij mij goed
Als je ze wilt aanpassen tot iets minder persoonlijk en Fok-plaatsbaar niveau, by all means.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn andere niet-zakelijke teksten zijn net iets te persoonlijk om op Fok neer te zetten, dus ik pas even
Hoe kun je nou ooit online testen hoe dronken je bent?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben al een heel ander persoon dan een jaar geleden. Dus ik ben op de goede weg.
[..]
Ik ben maar gestopt met drinken omdat ik begon te stuiteren omdat ik mij rot voelde.![]()
Volgende keer beter. Ik wil echt nog een keer dronken Fok!ken. Al is het alleen maar om te ervaren hoe dat is.
Is ier trouwens een online test om te zien hoe dronken je bent? Zo ja dan wil ik die best wel eens doen.
Dat is mooi want ik ben het volgens mij op dit moment allebei. Althans ik ben redelijk aanschoten op dit moment.
nou, deze kan nog wel.... maar als je me niet kent zegt het misschien erg weinigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je ze wilt aanpassen tot iets minder persoonlijk en Fok-plaatsbaar niveau, by all means.
Wow jij vind DT ook leuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:23 schreef Stormqueen het volgende:
Tijnbrein is een Dream Theater fan![]()
![]()
Man naar mijn hart
* Stormqueen DT op zet
Dat snap ik. Ik schrijf ook teksten en die zal ik hier ook niet posten. Alhoewel ik hier op Fok! vrij veel post.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben communicatie-adviseuseMet de nadruk op redactioneel gedoe, want dat vind ik leuk
Mijn andere niet-zakelijke teksten zijn net iets te persoonlijk om op Fok neer te zetten, dus ik pas even
Ik heb zelfs een meet&greet met ze gehadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow jij vind DT ook leuk.Ik ken weinig mensen die DT leuk vinden. En zeker vrouwen.
[..]
Dat snap ik. Ik schrijf ook teksten en die zal ik hier ook niet posten. Alhoewel ik hier op Fok! vrij veel post.
Oh dan ben ik nog niet dronken genoeg. Maar ik ben ook gestopt met drinken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou ooit online testen hoe dronken je bent?
Een goede test is: kijken hoe vaak je de backspace moet gebruiken. Als dat bij 20% van je aanslagen het geval is ben je goed dronken. Vraag maar aan Remlof
alweer?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan ben ik nog niet dronken genoeg. Maar ik ben ook gestopt met drinken.![]()
Volgende keer ga ik weer een poging wagen.
Doe jij dan ook mee?
Dat is cool.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een meet&greet met ze gehad
* Stormqueen stelt haar voeten ter beschikking
Nee eigenlijk niet.quote:
Dan moeten we maar niet samen naar een concert gaanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ik vind drinken om het dronken worden eigenlijk stom. Dus daarom doe ik het maar niet meer. Ik ben tenslotte geen 16 meer.
Dat wil toch iedereen eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:33 schreef JonKeL het volgende:
Wat zoek ik in een relatie?
Dat is nog best wel lastig. Ik kan ook wel roepen wederzijds vertrouwen, maar dat is zo standaard. Dat is een benodigd ingrediėnt om een (liefdes) relatie te behouden, voor mij tenminste.
Ik was/ben vrij gesloten tegenover bijna iedereen. Ik wil graag een partner waar ik echt open tegen kan zijn. Waar ik eens lekker mijn hart kan luchten. Die het dus ook een beetje pushed bij me. Waar ik me dus ook lekker op mijn gemak voel.
En lol maken. Dat is ook belangrijk. Ik zie in de kroeg hier wel eens stelletjes die er wat komen drinken. Maar dan hebben ze elkaar niks te vertellen. Zitten een beetje suf rond te kijken en het enige wat ze bespreken is of ze nog wat willen drinken. Dat moet ik dus absoluut niet hebben.
Vrijheid vind ik ook belangrijk. Je moet ook dingetjes zonder partner kunnen ondernemen. Dat lijkt mij ook vrij logisch, maar ik ken voorbeelden waarin dat eigenlijk niet het geval is. Altijd en overal duiken ze samen op. Hartstikke leuk, maar ik zou er gek van worden als je partner er altijd bij is.
En meer zinnigs weet ik even niet te typen nu. Heb er nooit echt over nagedacht wat ik echt zoek. Ik had eigenlijk al een prima relatie, maar die heb ik verziekt
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moeten we maar niet samen naar een concert gaan
Jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:39 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zou je namelijk drinken als je niet dronken wil worden?
Of heb ik nu een rare kronkel?
In ieder geval het overgrote deel van de mensheid wel denk ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil toch iedereen eigenlijk.
Omdat ik het lekker vind om een glas whiskey te drinken op zijn tijd. Ik drink omdat ik het lekker vind niet om dronken te worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:39 schreef Stormqueen het volgende:
Hoezo standaard? Dat is toch gewoon wat jij wilt of niet soms? Daar gaat het toch om.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
In ieder geval het overgrote deel van de mensheid wel denk ik.
Maar zoals ik al zei, ik heb er nooit echt over nagedacht, dus dan komt er zo'n standaard tekst naar boven schijnbaar
Nee hoor. Ik dronk altijd regelmatig een pilsie, niet om dronken te worden maar omdat ik dat altijd doe met mijn vrienden. Daar ben ik op een gegeven moment mee gekapt. Ik dronk helemaal niks meer toen. Was ook wel relaxed. Maar nu drink ik wel weer af en toe in het weekend. En dan doe ik het gelijk goed en word ik dronken en dat is altijd erg leukquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:39 schreef Stormqueen het volgende:
Erg goed. Veel beter dan de gemiddelde weekelijkse column die op de FP wordt geplaatst.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:31 schreef Stormqueen het volgende:
nou, deze kan nog wel.... maar als je me niet kent zegt het misschien erg weinigHeb ik geschreven toen ik bezig was met afstuderen.
Mijmeren.
-knip-
Maar de vraag was het belangrijkste. Natuurlijk zijn de punten die jij noemt ook belangrijk, maar zonder vertrouwen gaat het leeuwendeel van de rest van de door jou genoemde punten al niet op.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:33 schreef JonKeL het volgende:
Wat zoek ik in een relatie?
Dat is nog best wel lastig. Ik kan ook wel roepen wederzijds vertrouwen, maar dat is zo standaard. Dat is een benodigd ingrediėnt om een (liefdes) relatie te behouden, voor mij tenminste.
Ik was/ben vrij gesloten tegenover bijna iedereen. Ik wil graag een partner waar ik echt open tegen kan zijn. Waar ik eens lekker mijn hart kan luchten. Die het dus ook een beetje pushed bij me. Waar ik me dus ook lekker op mijn gemak voel.
En lol maken. Dat is ook belangrijk. Ik zie in de kroeg hier wel eens stelletjes die er wat komen drinken. Maar dan hebben ze elkaar niks te vertellen. Zitten een beetje suf rond te kijken en het enige wat ze bespreken is of ze nog wat willen drinken. Dat moet ik dus absoluut niet hebben.
Vrijheid vind ik ook belangrijk. Je moet ook dingetjes zonder partner kunnen ondernemen. Dat lijkt mij ook vrij logisch, maar ik ken voorbeelden waarin dat eigenlijk niet het geval is. Altijd en overal duiken ze samen op. Hartstikke leuk, maar ik zou er gek van worden als je partner er altijd bij is.
En meer zinnigs weet ik even niet te typen nu. Heb er nooit echt over nagedacht wat ik echt zoek. Ik had eigenlijk al een prima relatie, maar die heb ik verziekt
Je hoeft toch niet te drinken om dronken te worden gewoon omdat je trek hebt erin, het lekker vind of voor de gezelligheid. Ben in NL nog nooit dronken geweest gewoon omdat ik dat niet nodig vind en gezelligheid ook zonder drank kan hebben.quote:
Ja klopt, maar met standaard bedoel ik hier, dat ik er geen persoonlijke draai aan kon geven. Tenminste in zoverre, dat ik er niet echt een specifiek punt heb toegevoegd waar ik naar op zoek ben wat echt iets voor mij persoonlijk is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo standaard? Dat is toch gewoon wat jij wilt of niet soms? Daar gaat het toch om.
Dat hoeft toch ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja klopt, maar met standaard bedoel ik hier, dat ik er geen persoonlijke draai aan kon geven. Tenminste in zoverre, dat ik er niet echt een specifiek punt heb toegevoegd waar ik naar op zoek ben wat echt iets voor mij persoonlijk is.
Mja, ook die punten zijn vrij standaard, denk ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:45 schreef JonKeL het volgende:
Ja klopt, maar met standaard bedoel ik hier, dat ik er geen persoonlijke draai aan kon geven. Tenminste in zoverre, dat ik er niet echt een specifiek punt heb toegevoegd waar ik naar op zoek ben wat echt iets voor mij persoonlijk is.
Ik quote tijn nog even. Ik weet het, het is al laat, maar ik zie er niks over belangrijkst staanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Erg goed. Veel beter dan de gemiddelde weekelijkse column die op de FP wordt geplaatst.![]()
[..]
Maar de vraag was het belangrijkste. Natuurlijk zijn de punten die jij noemt ook belangrijk, maar zonder vertrouwen gaat het leeuwendeel van de rest van de door jou genoemde punten al niet op.
Zonder vertrouwen kun je je hart niet luchten, heb je geen vrijheid, et cetera. Vertrouwen mag dan wel standaard klinken, het is čn blijft de basis voor een goede čn gezonde relatie.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Wat zoek jij in een relatie?
Daar is het nu een beetje laat voor en erg veel zal ik niet aan die discussie bijdragen op dit moment.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee hoor, maar voor de discussie zou het leuk geweest zijn
Ik weet het, het is al laat, maar die vraag impliceert dat dus wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:52 schreef JonKeL het volgende:
Ik quote tijn nog even. Ik weet het, het is al laat, maar ik zie er niks over belangrijkst staan![]()
Vandaar dat ik ietsje dieper ging. Vertrouwen is namelijk zoals jij zegt eigenlijk standaard. Dat hoef je niet tegen mensen te zeggen en toch zal 99% weten dat je daar wel naar op zoek bent, toch?
Misschien is hij wel links.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een goede relatie met je rechterhand!
Ja dat weet ik, maar ik zei ook al dat er een standaard tekst uit was komen rollen. Of tenminste dat probeerde ik wel te zeggen. We zitten dus gewoon nog op één lijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet het, het is al laat, maar die vraag impliceert dat dus wel.
En ik ben het verder niet met je oneens ofzo. Maar 90% van de antwoorden zijn sowieso 'standaard'. En daar is verder niets mis mee. Common Sense, is a good thing you know.
Dat idee had ik dus al.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:58 schreef JonKeL het volgende:
Ja dat weet ik, maar ik zei ook al dat er een standaard tekst uit was komen rollen. Of tenminste dat probeerde ik wel te zeggen. We zitten dus gewoon nog op één lijn
Of hij heeft zo'n lange dat hij twee handig is.quote:
Op een lijn zitten met iemand is toch niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik zei ook al dat er een standaard tekst uit was komen rollen. Of tenminste dat probeerde ik wel te zeggen. We zitten dus gewoon nog op één lijn
Meestal is dat goed, tenzij je graag van een discussie houd en iedereen het altijd maar met jouw eens isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op een lijn zitten met iemand is toch niks mis mee.
Dat wil ik ook helemaal niet weten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of hij heeft zo'n lange dat hij twee handig is.
Ik hoef het niet te weten in ieder geval![]()
Maar laat hem dan een goede relatie kunnen hebben met zijn handen, voeten, mond of met welk lichaamsdeel van hemzelf dan ook
Oh jij wil altijd tijd het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Meestal is dat goed, tenzij je graag van een discussie houd en iedereen het altijd maar met jouw eens is
We zitten er nu ook voor niks over te ouwehoeren, want hij heeft net medegedeeld dat hij zijn zinnetje iets verlengd heeft. Als hij nou voortaan gewoon iets later op invoeren klikt, hoeven wij niet dit soort dingen te zeggenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik ook helemaal niet weten.
Nee, ik zeg niet dat ik van discussies houd. Ik voer niet vaak een discussie. Tenzij het echt belangrijk voor me is. Meestal geef ik de ander gewoon gelijk. Heb ik dat ook weer gehad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jij wil altijd tijd het laatste woord hebben.
Inderdaad. Persoonlijk vind ik het juist leuk om tegen andere meningen in te gaan. Als je het altijd maar met elkaar eens bent, wordt het al snel heel erg saai.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:01 schreef JonKeL het volgende:
Meestal is dat goed, tenzij je graag van een discussie houd en iedereen het altijd maar met jouw eens is
Geef hem maar weer de schuld. Lekker makkelijk weer.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
We zitten er nu ook voor niks over te ouwehoeren, want hij heeft net medegedeeld dat hij zijn zinnetje iets verlengd heeft. Als hij nou voortaan gewoon iets later op invoeren klikt, hoeven wij niet dit soort dingen te zeggen
Dat doe ik ook. En dan kan ik behoorlijk fel uit de hoek komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:04 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat ik van discussies houd. Ik voer niet vaak een discussie. Tenzij het echt belangrijk voor me is. Meestal geef ik de ander gewoon gelijk. Heb ik dat ook weer gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |