abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65821928
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoezo standaard? Dat is toch gewoon wat jij wilt of niet soms? Daar gaat het toch om.
Ja klopt, maar met standaard bedoel ik hier, dat ik er geen persoonlijke draai aan kon geven. Tenminste in zoverre, dat ik er niet echt een specifiek punt heb toegevoegd waar ik naar op zoek ben wat echt iets voor mij persoonlijk is.
pi_65821942
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:45 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Ja klopt, maar met standaard bedoel ik hier, dat ik er geen persoonlijke draai aan kon geven. Tenminste in zoverre, dat ik er niet echt een specifiek punt heb toegevoegd waar ik naar op zoek ben wat echt iets voor mij persoonlijk is.
Dat hoeft toch ook niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65821952
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:45 schreef JonKeL het volgende:
Mja, ook die punten zijn vrij standaard, denk ik.
pi_65821979
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Erg goed. Veel beter dan de gemiddelde weekelijkse column die op de FP wordt geplaatst.
[..]

Maar de vraag was het belangrijkste. Natuurlijk zijn de punten die jij noemt ook belangrijk, maar zonder vertrouwen gaat het leeuwendeel van de rest van de door jou genoemde punten al niet op.

Zonder vertrouwen kun je je hart niet luchten, heb je geen vrijheid, et cetera. Vertrouwen mag dan wel standaard klinken, het is èn blijft de basis voor een goede èn gezonde relatie.
Ik quote tijn nog even. Ik weet het, het is al laat, maar ik zie er niks over belangrijkst staan

Vandaar dat ik ietsje dieper ging. Vertrouwen is namelijk zoals jij zegt eigenlijk standaard. Dat hoef je niet tegen mensen te zeggen en toch zal 99% weten dat je daar wel naar op zoek bent, toch?
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Wat zoek jij in een relatie?
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:54:55 #280
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65822001
Ik vertrouw niemand behalve mezelf. Laat diegene maar bewijzen dat ik hem/haar kan vertrouwen.
pi_65822004
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet.
Nee hoor, maar voor de discussie zou het leuk geweest zijn
pi_65822009
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:54 schreef S95Sedan het volgende:
Ik vertrouw niemand behalve mezelf.
Heb je in ieder geval een goede relatie met je rechterhand!
pi_65822014
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:55 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Nee hoor, maar voor de discussie zou het leuk geweest zijn
Daar is het nu een beetje laat voor en erg veel zal ik niet aan die discussie bijdragen op dit moment.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65822017
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:52 schreef JonKeL het volgende:
Ik quote tijn nog even. Ik weet het, het is al laat, maar ik zie er niks over belangrijkst staan

Vandaar dat ik ietsje dieper ging. Vertrouwen is namelijk zoals jij zegt eigenlijk standaard. Dat hoef je niet tegen mensen te zeggen en toch zal 99% weten dat je daar wel naar op zoek bent, toch?
Ik weet het, het is al laat, maar die vraag impliceert dat dus wel.

En ik ben het verder niet met je oneens ofzo. Maar 90% van de antwoorden zijn sowieso 'standaard'. En daar is verder niets mis mee. Common Sense, is a good thing you know.
pi_65822026
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:55 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Heb je in ieder geval een goede relatie met je rechterhand!
Misschien is hij wel links.
14 SHADES OF GREY
pi_65822032
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik weet het, het is al laat, maar die vraag impliceert dat dus wel.

En ik ben het verder niet met je oneens ofzo. Maar 90% van de antwoorden zijn sowieso 'standaard'. En daar is verder niets mis mee. Common Sense, is a good thing you know.
Ja dat weet ik, maar ik zei ook al dat er een standaard tekst uit was komen rollen. Of tenminste dat probeerde ik wel te zeggen. We zitten dus gewoon nog op één lijn
pi_65822041
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:58 schreef JonKeL het volgende:
Ja dat weet ik, maar ik zei ook al dat er een standaard tekst uit was komen rollen. Of tenminste dat probeerde ik wel te zeggen. We zitten dus gewoon nog op één lijn
Dat idee had ik dus al.
pi_65822042
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien is hij wel links.
Of hij heeft zo'n lange dat hij twee handig is.

Ik hoef het niet te weten in ieder geval

Maar laat hem dan een goede relatie kunnen hebben met zijn handen, voeten, mond of met welk lichaamsdeel van hemzelf dan ook
pi_65822044
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:58 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Op een lijn zitten met iemand is toch niks mis mee.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 7 februari 2009 @ 02:00:24 #290
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65822048
Ik was nog niet klaar met typen
pi_65822055
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Op een lijn zitten met iemand is toch niks mis mee.
Meestal is dat goed, tenzij je graag van een discussie houd en iedereen het altijd maar met jouw eens is
pi_65822060
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 01:59 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Of hij heeft zo'n lange dat hij twee handig is.

Ik hoef het niet te weten in ieder geval

Maar laat hem dan een goede relatie kunnen hebben met zijn handen, voeten, mond of met welk lichaamsdeel van hemzelf dan ook
Dat wil ik ook helemaal niet weten.
14 SHADES OF GREY
pi_65822069
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 02:01 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Meestal is dat goed, tenzij je graag van een discussie houd en iedereen het altijd maar met jouw eens is
Oh jij wil altijd tijd het laatste woord hebben.
14 SHADES OF GREY
pi_65822073
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 02:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat wil ik ook helemaal niet weten.
We zitten er nu ook voor niks over te ouwehoeren, want hij heeft net medegedeeld dat hij zijn zinnetje iets verlengd heeft. Als hij nou voortaan gewoon iets later op invoeren klikt, hoeven wij niet dit soort dingen te zeggen
pi_65822085
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 02:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh jij wil altijd tijd het laatste woord hebben.
Nee, ik zeg niet dat ik van discussies houd. Ik voer niet vaak een discussie. Tenzij het echt belangrijk voor me is. Meestal geef ik de ander gewoon gelijk. Heb ik dat ook weer gehad.
pi_65822093
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 02:01 schreef JonKeL het volgende:
Inderdaad. Persoonlijk vind ik het juist leuk om tegen andere meningen in te gaan. Als je het altijd maar met elkaar eens bent, wordt het al snel heel erg saai.
pi_65822097
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 02:03 schreef JonKeL het volgende:

[..]

We zitten er nu ook voor niks over te ouwehoeren, want hij heeft net medegedeeld dat hij zijn zinnetje iets verlengd heeft. Als hij nou voortaan gewoon iets later op invoeren klikt, hoeven wij niet dit soort dingen te zeggen
Geef hem maar weer de schuld. Lekker makkelijk weer.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 7 februari 2009 @ 02:06:58 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_65822106
Vol! onee
pi_65822107
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 02:04 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Nee, ik zeg niet dat ik van discussies houd. Ik voer niet vaak een discussie. Tenzij het echt belangrijk voor me is. Meestal geef ik de ander gewoon gelijk. Heb ik dat ook weer gehad.
Dat doe ik ook. En dan kan ik behoorlijk fel uit de hoek komen.
14 SHADES OF GREY
pi_65822111
bijna vol
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')