Misschien wel. Misschien niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat gaat niet, dan heb je als nog een deksel nodig af en toe
Maar niet iedereen in MIJN doosje!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij zegt ik kan iedereen in een doosje stoppen.
Tering ik heb te veel gezopen of ik word blind.quote:
Hou het maar op drank, daar geef ik ook alles de schuld aanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tering ik heb te veel gezopen of ik word blind.
Ik dacht dat je een man was.
Heb je nog meer dingen geschreven?quote:
Dat zal het zijn inderdaad de drank.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hou het maar op drank, daar geef ik ook alles de schuld aan
je komt in mijn fobo quote lijstje
Nja, het is half/half m'n vak gelukkigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nog meer dingen geschreven?
Want je kan goed schrijven.
Tijn, in mijn ogen, tenminste het beeld wat ik van je heb gekregen in singles, ben je een hartstikke geschikte gozer, die gewoon iets meer zelfvertrouwen nodig heeft, en waar ik ook best wel eens een biertje mee zou drinken. En onzeker, dat zijn we allemaal wel eens. Ook dat is iets om niet wakker van te liggen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:05 schreef tijnbrein het volgende:
Dit soort problemen kun je ook tegen komen in een relatie dus ergens is het wel ontopic. Maar inderdaad dit is niet het topic voor dit soort onderwerpen.
Slaap lekkerquote:
Dronken Fok!ken is best leuk. En ik ben bekend met dronken Fok!ken met autisten, dus je zit bij mij goedquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad de drank.
Ik heb ook best veel gedronken.Ik wilde dronken gaan Fok!ken. Om te zien hoe dat was. Dat is niet helemaal gelukt.
Wat is je vak dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nja, het is half/half m'n vak gelukkig
Ik begon met verhaaltjes schrijven toen ik 5 was en ben er nooit meer mee opgehouden
Ik ben communicatie-adviseusequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is je vak dan?
Leuk. Laat nog eens wat lezen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |