o ja dies leuk!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een clipje posten en dan ga ik echt naar bed!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:50 schreef kwakveense het volgende:
ehm... kan dit topic snel vol zodat mijn KPD kloon weer rustig verder kan naar lurkmodus?kut
(iedereen kan toch wel bedenken wie er aan vast zit, in dit topic, dus ik doe er maar niet té moeilijk over)
goed. ik klaagde dus over een jetlag die erger wordt ipv beter...enzo
lishequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:12 schreef Lishe het volgende:
Suug, ik lurk hier mee ivm eetlijstjes en suikers en gezond en beter enzo.
En nu moet ik echt, echt, echt even kwijt dat je zoveel fijner bent in het echt. Zoveel meer dan eetgedoe en moeilijk. Ik wens dat jij het ook ooit zo voelt, goed?
Ga ik nu een boodschappenlijstje voor volgende week maken.
Gegroet.
(En ik moet ook hardop lachen om Maria. En Muis, ik vind je stoer. En nu ga ik snel weg want dit voelt heul onnatuurlijk.)
Ik kan zijn achternaam niet meer herinneren, maar voornaam Pieter, blond, vettig en lang haar (als in: gaat niet naar de kapper), wiskunde student. Absolute loser en nerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:16 schreef kwakveense het volgende:
oeh oeh oeh!! nu ben ik benieuwd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die heb ik nog wel meegemaakt ja! beetje een plakker....
[ Bericht 40% gewijzigd door kwakveense op 07-02-2009 03:35:35 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:27 schreef kwakveense het volgende:
ohneeeee pieter simoons!!! die heb ik nog wel meegemaakt ja! beetje een plakker....
goed dat het de goeie kant op ga!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:01 schreef Viking84 het volgende:. Ik voel me warempel iets beter
. Nog wel duizelig, maar anders op de eoa manier. Zie je wel dat bewegen helpt?
. Vandaag weer even een uurtje naar buiten
.
Nu even al die van liefde overlopende posts teruglezen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:27 schreef YPPY het volgende:
Het is vroeg en het regent keihard en ik heb ruzie met m'n mp3 uit de vorige eeuw en ik geloof dat de oordopjes definitief gesloopt zijn, maar ik ga lopen. En hard ook, dan doe ik of ik eerder thuis ben als ik sneller ga.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Sow trouwens gisteren stopte de tram ermee iets met de remmen. En dus moest ik stuk naar mn werk lopen maar ik dacht weety je wat ik ga hardlopen. I(k kwam aan en ze wouden me meteen naar huis sturen zo slecht schijn ik eruit gezien te hebben...........maar heb het van 9 tot 18 volgehouden
Slecht door het hardlopen, of slecht door andere oorzaak?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Sow trouwens gisteren stopte de tram ermee iets met de remmen. En dus moest ik stuk naar mn werk lopen maar ik dacht weety je wat ik ga hardlopen. I(k kwam aan en ze wouden me meteen naar huis sturen zo slecht schijn ik eruit gezien te hebben...........maar heb het van 9 tot 18 volgehouden
TJD is ook een cyborg, dacht ik (pacemaker, toch?), dus hij zal wel iets meer inspanning geleverd hebben dan hij pacemakertechnisch gezien aan konquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Slecht door het hardlopen, of slecht door andere oorzaak?
Zoiets jah en ben redelijk verkouden al weken dus kan niet de volle 100% luchthappen en ik sport gewoon te weinig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
TJD is ook een cyborg, dacht ik (pacemaker, toch?), dus hij zal wel iets meer inspanning geleverd hebben dan hij pacemakertechnisch gezien aan kon.
Nou ja zeg wat maak je me nou?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb je toegevoegd op Hyves. Ik zag je naam en dacht: "Wie is dat?" en je schreef "Waarom zijn wij nog geen vriendjes?" en ik wilde terugschrijven: "Omdat ik nog nooit van je gehoord heb misschien?!" (ik word vaak door mensen toegevoegd die ik helemaal niet ken
), maar toen zag ik andere Fok!kers in je lijstje staan en toen wist ik wie je was
.
zie mn antwoord aan Vikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Slecht door het hardlopen, of slecht door andere oorzaak?
Ik zou hem komen ophalen op zijn werk, maar nu was hij met zijn fiets dus dan zou ik hem 2 uur later pas zienquote:
Ik vind balsporten, fitness en duursporten (hardlopen/fietsen bijv) ook niet geweldig. Maar van taekwondo krijg ik echt zo'n energieboost als ik langer dan een uur train. En een energieboost is fijn, dus wil ik meer en langer sporten, en dan word ik er ook beter in en is het nog veel leuker om te doen en wil ik nog vaker en etc etc. Ik hou van sportquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:32 schreef sigme het volgende:
Ik vind sporten helemaal niet verslavend, ik vind het oervervelend.
Ik zie hem ook echt te weinig, daarom kan ik om dat soort kleine dingetjes zo teleurgesteld worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:55 schreef Chicolate het volgende:
En ik wil mn vriendje ook zien. Laatste keer dat we beetje tijd voor elkaar hadden was 2 weken geleden. En toen was het ook maar kort. Laatste keer écht lekker kletsen en hangen zal een maand geleden zijn.
Daar geloof ik ook wel inquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Meisjes, niet vergeten he! Desire makes the heart grow fonder.
Als je elkaar iedere dag ziet kan de lol er al gauw vanaf zijn.
Die zijn er nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog goeie tips voor medicijnen tegen griep?
jij kan je tagje ook meteen opgevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn er niet
Goedemorgen overigens allen
Wat Elies zegt klopt wel, griep moet je uitzitten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog goeie tips voor medicijnen tegen griep?
Ze zal ook wel gelijk hebben maar ik wordt die griep een beetje zatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat Elies zegt klopt wel, griep moet je uitzitten.
Maar oscillococcinum wil het proces nog wel eens versnellen.
okee 1) het is geen rommelquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze zal ook wel gelijk hebben maar ik wordt die griep een beetje zat
Zal Jumbo die rommel ook hebben.....?
Mja dat soort dingen zijn echt balenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie hem ook echt te weinig, daarom kan ik om dat soort kleine dingetjes zo teleurgesteld worden.
Begrijp ook niet dat hij dat zelf niet in zag.
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Meisjes, niet vergeten he! Desire makes the heart grow fonder.
Als je elkaar iedere dag ziet kan de lol er al gauw vanaf zijn.
elk medicament vind ik per definitie rommelquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
okee 1) het is geen rommel
2) weet ik nietik kom nooit bij Jumbo
Bed? Daar kan ik dus niet tegen. Ga zo lekker op de bank liggen en schaatsen kijken mag dat ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Chicolate het volgende:
@TJ: Hup, bed in, uitzieken. Al die zooi geneest je niet, maar maakt het draaglijker (waardoor je dus weer druk kan gaan doen, en alsnog langer bezig bent met ziek zijn).
Ik zei dan ook kan de lol er gauw vanaf zijn. Iedereen heeft een andere voorkeurquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja dat soort dingen zijn echt balen. Maar het is weer opgelost zie ik?
[..]
Nee hoor. Tot een halfjaar geleden zag ik vriendje elke dag, omdat we in dezelfde klas zaten. En dat was fijn. En nu, ik heb hem deze week zo'n 60 min gezien. Totaal. En allemaal in de trein. Dat is niet fijn. En ik had het gewoon niet eens meer in de gaten dat ik hem mistte. Want te druk bezig met vanalles.
@TJ: Hup, bed in, uitzieken. Al die zooi geneest je niet, maar maakt het draaglijker (waardoor je dus weer druk kan gaan doen, en alsnog langer bezig bent met ziek zijn).
Magnetron.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:18 schreef Muis006 het volgende:
Mijn boterhammen moeten opschieten met ontdooien want ik heb honger.
Broodroosterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:18 schreef Muis006 het volgende:
Mijn boterhammen moeten opschieten met ontdooien want ik heb honger.
Dat klefworden is inderdaad waarom ik ze nooit in de magnetron doe. Maar ze zijn al ontdooid dus ik heb er een halve pot pindakaas op gesmeerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:21 schreef Chicolate het volgende:
Broodrooster op de ontdooistand dan he. Of na een halve minuut eruit halen. Dan is je brood mooi eetklaar en een minibeetje warm zonder klef te worden
.
DOE!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat klefworden is inderdaad waarom ik ze nooit in de magnetron doe. Maar ze zijn al ontdooid dus ik heb er een halve pot pindakaas op gesmeerd
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want het was ook heel letterlijk
Vast wel, maar het is nutteloos en zonde van je geld om er nu nog mee te beginnen; je moet het nemen zodra je het idee hebt dat je klachten krijgt. Als het al dagen bezig is, gaat oscillococinum (oid) je niet meer helpenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Ze zal ook wel gelijk hebben maar ik wordt die griep een beetje zat
Zal Jumbo die rommel ook hebben.....?
Dus wat is u tip Mam B?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is nutteloos en zonde van je geld om er nu nog mee te beginnen; je moet het nemen zodra je het idee hebt dat je klachten krijgt. Als het al dagen bezig is, gaat oscillococinum (oid) je niet meer helpen
dan lig ik al in bed of half dood op de bank tv te kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vanavond op feestje van René
Stomen, veel slapen, veel drinken, vitaminen, af en toe een paracetamolletje tegen eventuele pijntjes en tijd!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Dus wat is u tip Mam B?
drinken als in cola (zal wel weer niet) , dat slapen kan idd wel langer en meer. Vitamine ken ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stomen, veel slapen, veel drinken, vitaminen, af en toe een paracetamolletje tegen eventuele pijntjes en tijd!
Waarom vraag je steeds om advies als je het toch steeds beter weet?quote:
ik ben al koestquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom vraag je steeds om advies als je het toch steeds beter weet?
Er bestaan geen medicijnen tegen griep. Is gewoon onmogelijk.
Ik zag het bij de AH en heb de frambozenvariant gekocht, en ik vind 't erg lekker! Niet zoet. Wel wat knoertehard zo vers uit mijn diepvries, maar daar heeft alle ijs last van. Zit geen aspartaam in! (Ik lus geen aspartaam.quote:
bevat 50 à 55 procent vers fruit en is absoluut vetvrij. De enige suikers die erin zitten, zijn de natuurlijke fruitsuikers; er is geen suiker aan toegevoegd. Hoewel er ook geen room, melk of andere zuivel is gebruikt, heeft het ijs een heerlijk romige smaak.
Ja daar hadden ze het laatst in de dieetclub overquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie dit ijs?
[..]
Ik zag het bij de AH en heb de frambozenvariant gekocht, en ik vind 't erg lekker! Niet zoet. Wel wat knoertehard zo vers uit mijn diepvries, maar daar heeft alle ijs last van. Zit geen aspartaam in! (Ik lus geen aspartaam.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
dit belooft een geweldige dag te worden:
moe
neus zit dicht
nek verrekt
en mag nog 25 appelflappen maken
stofzuigen
de vloer dweilen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
dit belooft een geweldige dag te worden:
moe
neus zit dicht
nek verrekt
en mag nog 25 appelflappen maken Ga naar de bakker?
stofzuigen
de vloer dweilen
bronquote:Het product wordt geleverd in een verpakking van 550 ml en is verkrijgbaar in drie smaakvarianten: aardbei, framboos en mango. De consumentenadviesprijs bedraagt ¤ 3,49.
goed bezigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo... Ik heb alle ramen beneden binnen al gewassen. Vind ik altijd wel dankbaar werk.
Ook al gedweild trouwens.
Is het nog maar 12 uur. Gaat echt de verkeerde kant op zo.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
bron
Ingredientenlijst van de framboosvariant:
50% frambozen, bronwater, maltitol, maltodextrine, polydextrose, mono- en diglyceriden van vetzuren, carrateen, johannesbroodpitmeel, methylcellulose, pectine, ascesulfaam-k
Voedingswaarde per 100gr:45 kcal
eiwit 0,6
koolhydraten 13,3
suikers 4,4
vetten 0
verzadigde vetzuren 0
voedingsvezels 2,5
natrium 5,2mg
Ik kan maandag om 10:00 mijn rijbewijs ophalen!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:20 schreef Chicolate het volgende:
PFje. Hoe is het nu met je kamertje en rijbewijs enzo?
En wanneer kan ik komen kijken?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kan maandag om 10:00 mijn rijbewijs ophalen!!
Kamertje is nog het zelfdeBen vandaag met vriendje bij mijn ouders en we gaan zo naar zijn ouders
Mijn vader heeft een diesel, net als mijn lesauto. En ja ik mag in zijn auto rijden, hij heeft meteen de verzekering gebeld!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
mag je al in de auto van je ouders rijden?
wennen hoor, van een diesel naar benzine!
Denk er dus aan dat je niet alleen gewoon de koppeling op kunt laten komen (zoals bij diesel) maar dat je ook écht gas bij moet geven
Wanneer je wil! Moet wel even kijken wanneer ik dan echt daar ben en wanneer in Almerequote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En wanneer kan ik komen kijken?Kunnen evt dat bijles ook wel in jouw kamertje doen, ben diezelfde week op donderdagmiddag vrij
.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een diesel, net als mijn lesauto. En ja ik mag in zijn auto rijden, hij heeft meteen de verzekering gebeld!
tofquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een diesel, net als mijn lesauto. En ja ik mag in zijn auto rijden, hij heeft meteen de verzekering gebeld!
Je gaat me niet zeggen dat je Coldplay niet kent!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Vivi het volgende:
Leuk! Al die liedjes die ik nog niet ken.
Sinds ik een broedsel heb kom ik niet meer zo vaak op MTV en zulks.
Ik ben vanochtend naar de open dag van de Vrije School geweest, zoet schooltje hoor.
Toch fijn, zo'n papa die zo'n groot vertrouwen in je heeft!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Wil je Dean naar die school sturen? Ben je er niet een beetje vroeg bij? (of is er een lange wachtlijst oid?)quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Vivi het volgende:
Ik ben vanochtend naar de open dag van de Vrije School geweest, zoet schooltje hoor.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch fijn, zo'n papa die zo'n groot vertrouwen in je heeft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nu al dat ik van mn pa niet in zn wagen mag rijden als ik ooit mn rijbewijs haal...........en stel ik mag er mee rijden en ik schrijf hem af dan gelooft die nooit dat het per ongeluk wasquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch fijn, zo'n papa die zo'n groot vertrouwen in je heeft!
Vrije school is leuk voor de kleuterjaren! Zelf brood bakken, alle seizoenen vieren...hier in Den Haag ligt het schooltje ook heel mooi vlak bij de duinen, dus ze gaan veel naar buiten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Vivi het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja dat soort dingen zijn echt balen. Maar het is weer opgelost zie ik?
[..]
een auto met mosquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
Volgens mij mag ik z'n auto semi hebbenIk vind het wel tof, 500.000 km, er groeit mos op, maar hij rijdt
Zolang hij nog rijd wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
Volgens mij mag ik z'n auto semi hebbenIk vind het wel tof, 500.000 km, er groeit mos op, maar hij rijdt
Ik zou wel ff mos van de vooruit te halen voor je gaat rijden. Verder is het keitof dat je die auto mag hebben!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
Ja, de wachtlijsten zijn enorm lang, je moet al inschrijven tijdens zwangerschap, ik heb Dean op drie scholen ingeschreven waar ik er een inmiddels heb laten afvallen. Hij staat nu nog op de Vrije School en de Jenaplanschool ingeschreven.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je Dean naar die school sturen? Ben je er niet een beetje vroeg bij? (of is er een lange wachtlijst oid?).
Ja die wel, alleen die nieuwe nummers ken ik er maar een paar vanquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je Coldplay niet kent!
Ik mag in principe wel in de Mercedes van mijn vader rijden. Maar ik weet niet of het nu nog mag, want ik heb al een hele poos niet meer geredenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik van mn pa niet in zn wagen mag rijden als ik ooit mn rijbewijs haal...........en stel ik mag er mee rijden en ik schrijf hem af dan gelooft die nooit dat het per ongeluk was
Op tv?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
iemand van jullie die weet welk liedje er achter die nieuwe Radio 538 reclame zit?
Jeetjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, de wachtlijsten zijn enorm lang, je moet al inschrijven tijdens zwangerschap
Ik vond het een enorm knus schooltje, ik heb alleen de kleuterklasjes gezien nu hoor, maar dat zag er zo schattig en veilig en warm uit...ik vind dat kinderen al zo snel zo veel moeten in de grote harde buitenwereld dat het me wel aantrekt. En verder het creatieve en het vieren van de jaarfeesten en zo, vind ik ook erg leuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:49 schreef YPPY het volgende:
Verstandig om het te verdelen moblo.
Gefeliciteerd nog met je rijbewijs PF.
Wat vond je ervan Vivi? Wij gaan maandag op een school kijken. Ik vind het zo spannend.
Hier nog struisvogelpolitiek wat scholen betreftquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, de wachtlijsten zijn enorm lang, je moet al inschrijven tijdens zwangerschap, ik heb Dean op drie scholen ingeschreven waar ik er een inmiddels heb laten afvallen. Hij staat nu nog op de Vrije School en de Jenaplanschool ingeschreven.
Linkje van de reclame?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
iemand van jullie die weet welk liedje er achter die nieuwe Radio 538 reclame zit?
Zie hierboven Vikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeetje. Is dat op alle scholen zo of alleen op dat soort scholen? En waarom wil je Dean op een vrije school of Jenaplanschool hebben?. Heb je meer vertrouwen in de onderwijskundige methodes op die scholen? (pure interesse hoor, geen kritiek
).
mn vent is gisteren 27 geworden en we doen vandaag feestje voor iedereen: vrienden, familie en studiegenotenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb trouwens een hele hoop topics gemist, moet ik nog iets weten?
Vik, hoe gaat het met je?
En Mo: wat voor feestje hebben jullie, iemand jarig?
Nou, ik heb Dean gewoon op meerdere scholen die me wel wat leken ingeschreven zodat ik tzt kon kiezen, en als ik nu kijk naar het soort kind dat hij is denk ik dat hij niet op een te "schoolse" school moet gaan zitten, dat ie daar minder tot zijn recht komt. Hij is heel sociaal bijvoorbeeld, en gek op muziek en creatieve dingetjes en kan zichzelf al heel goed zelf vermaken en zelf spelen, het lijkt me leuk als die kanten kans krijgen om verder te ontwikkelen zonder dat ie in een "stramien" wordt geduwd. Ik ga ook nog op de Jenaplan kijken hoor, maar dit schooltje was echt wel heel lief, ik kreeg er een fijn gevoel toen ik er wasquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier nog struisvogelpolitiek wat scholen betreft. Hoe ben jij tot je beslissing gekomen eigenlijk?
Naar omstandigheden best, dank jequote:
foto???quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Janet lekker gedoucht en mijn mooiste jurk aangetrokken
Heb er weer zin in
Ahw, GeFeLiCITeErD!! Succes met de voorbereidingen (appelflappenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mn vent is gisteren 27 geworden en we doen vandaag feestje voor iedereen: vrienden, familie en studiegenoten
Ah mooi, dat duurt wel lang he, die duizeligheid? Of is dat normaal?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar omstandigheden best, dank je. Duizeligheid lijkt af te nemen. *even afkloppen*
.
En met jou?.
Die hebben we al gehad, tijdje geleden, maar hij doet het goed inderdaad!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en deze
heerlijk om op te spinnen Cycle!! doe die eens
Een oude fotoquote:
spinningquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:17 schreef Sugar het volgende:
Zo, net 1 uur bodyshape gedaan en 1 uur spinning! Spinning! Ik!![]()
![]()
![]()
Wat een hel is dat, maar ik heb het wél gedaan.
Yppy, rennen in de hagel is echt een Daad, zeg! Wauw.
WAUUWW!! Wat goed! Hoe vond je het? leuk? Zwaar? meevallen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:17 schreef Sugar het volgende:
Zo, net 1 uur bodyshape gedaan en 1 uur spinning! Spinning! Ik!![]()
![]()
![]()
Wat een hel is dat, maar ik heb het wél gedaan.
Yppy, rennen in de hagel is echt een Daad, zeg! Wauw.
Oh ik ga ook dinsdag! Hoe laat ga jijquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb me weer voor spinnen ingeschreven dinsdag
maandag kickfitten en vrijdag hopelijk nog spinnen
even weer een weekje sporten om d'r in te komen en dan hardlopen er nog tussen vrotten...
ik zou kijken of je de bandjes niet wat in kunt korten zodat 't wat hoger zit. Denk dat hij dan net wat beter valt: je schouders vallen namelijk heel breed uit zo. Verder leuk jurkje, voor zover ik van jurkjes houdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een oude foto
[ afbeelding ]
Nu zit hij een stuk losser (terwijl ik niet afgevallen ben? misschien is het vet anders verdeelt) en zonder die strik maar met een zwart vestje erover.
11 uur, of 12quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh ik ga ook dinsdag! Hoe laat ga jij
Dankjewel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou kijken of je de bandjes niet wat in kunt korten zodat 't wat hoger zit. Denk dat hij dan net wat beter valt: je schouders vallen namelijk heel breed uit zo. Verder leuk jurkje, voor zover ik van jurkjes houd![]()
denk dat het met een vestje erover idd erg leuk isquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een oude foto
[ afbeelding ]
Nu zit hij een stuk losser (terwijl ik niet afgevallen ben? misschien is het vet anders verdeelt) en zonder die strik maar met een zwart vestje erover.
als je hem NU zo zou dragen zou ik naar de huisarts gaan om je thermostaat na te laten kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ja die moeten sowieso korter, maar nu zie je het niet omdat er een vestje overheen zit
Voor de zomer wel even naar kijken.
Thanksquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
denk dat het met een vestje erover idd erg leuk isen wat voor schoenen heb je erbij aan?
ik vind het een leuk jurkje
Hoe lang het duurt verschilt per persoonquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:13 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ah mooi, dat duurt wel lang he, die duizeligheid? Of is dat normaal?
Hier alles goed hoor, dank je! Gisteravond lekker met een vriendinnetje wezen stappen, was erg leuk!
Even kritisch naar het ingredienten- en voedingswaardelijstje kijken, Kim. Sommige dingen die gezond lijken, zijn het niet. Maar soms ook welquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:15 schreef k_i_m het volgende:
Trick question;
[ afbeelding ]
Crackers met zonnebloempitten en granen. Goed, of niet goed?
Oh, bij ons kan het alleen 's avonds.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
11 uur, of 12ben 't alweer vergeten
11 uur![]()
tussen mn colleges door
Probeer het een x of vier, en dan gaat het echt al beter! Het is even wennenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:23 schreef Sugar het volgende:
Ik vond het vreselijk, de eerste 10 minuten. Hijgen, zweten, adem niet oké... Aaaaargh!
Maar toen ging de rest van de tijd zo door, het werd niet élke tien minuten erger, dat stelde me wel gerust.Maar wel echt zweten en een paars hoofd ervan.
Bij taebo (doe ik vaak) is die opbouw toch minder knallend, denk ik. De variatie in oefeningen maakt dat taebo beter vol te houden is, denk ik?
Dat is fijn, dat bewegen helpt! lekker eventjes buiten een rondje om ofzo?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang het duurt verschilt per persoon. Alleen dacht ik tot gisteren dat de beste remedie was om zoveel mogelijk in bed te blijven liggen, maar het tegendeel blijkt het geval
. In beweging blijven is essentieel. En daar ben ik stiekem wel blij mee, want ik vind het vreselijk moeilijk om overdag in bed te liggen
.
bij ons is echt hele dag door lessenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, bij ons kan het alleen 's avonds.
Ik bel net naar de sportschool om te reserveren: Sorry, is al helemaal vol![]()
Ik: Ja, haha dat grapje maak je elke keer.. ik trap er niet in![]()
Sportschool: Ja, maar tis echt waar, ben al heel veel gebeld, *noemt lijst met namen, waaronder die van een vriendin die bijna nooit spint, maar dinsdag zou gaan*
Ik:OOOHH echt? Jamaar ik wil ook!
![]()
Sportschool: HAHA trap je er toch inTot dinsdag!
Ik ben echt naief(?) en dom![]()
Nou, ik merk het nog nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:31 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Probeer het een x of vier, en dan gaat het echt al beter! Het is even wennen
Ik had gister een stel, dat voor het eerst ging spinnen: 2 mensen met heel erg overgewicht, zij was al een beetje aan het sporten geweest, hij nog helemaal niet. Was dus best pittig, hij kon het ook absoluut niet volhouden, maar heeft ipv af te stappen gewoon alle oefeningen en verzwaringen geskipt en is wel een uur blijven fietsenEn zij had het wel heul zwaar, maar vond het wel heel leuk, en kon met het meeste ook wel meedoen. Altijd leuk, als nieuwe mensen na de eerste keer enthousiast zijn
je moet vooral niet om je heen kijken bij het spinnen, en al helemaal niet naar de persoon náást je, die je elke keer wél mega veel weerstand bij ziet draaien.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:23 schreef Sugar het volgende:
Ik vond het vreselijk, de eerste 10 minuten. Hijgen, zweten, adem niet oké... Aaaaargh!
Maar toen ging de rest van de tijd zo door, het werd niet élke tien minuten erger, dat stelde me wel gerust.Maar wel echt zweten en een paars hoofd ervan.
Bij taebo (doe ik vaak) is die opbouw toch minder knallend, denk ik. De variatie in oefeningen maakt dat taebo beter vol te houden is, denk ik?
Dus je hebt de 19 minuten gemist dat ze het ijs aan het maken waren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:39 schreef TJDoornbos het volgende:
anders val je ff in slaap op de bank tijdens het schaatsen
Het megaslanke en gebruinde meisje met benen van anderhalve meter en een strak wit topje, dat aan het einde van de les enkel wat zweetdruppeltjes op haar bovenlip heeft en de hele les met volle weerstand tegen haar even slanke vriendin ernaast blijft keuvelen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je moet vooral niet om je heen kijken bij het spinnen, en al helemaal niet naar de persoon náást je, die je elke keer wél mega veel weerstand bij ziet draaien.
ja, dat jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het megaslanke en gebruinde meisje met benen van anderhalve meter en een strak wit topje, dat aan het einde van de les enkel wat zweetdruppeltjes op haar bovenlip heeft en de hele les met volle weerstand tegen haar even slanke vriendin ernaast blijft keuvelen?
Dat was dus echt bij mijn eerste les
Vond het al raar dat ze nog met de mannen 500 bezig waren eigk maar waarom is dat dan? Heb vanaf Wust dr praatje niks meer gezien.....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus je hebt de 19 minuten gemist dat ze het ijs aan het maken waren?
Je moet ook gewoon energie overhouden voor je basale lichaamsfuncties, dearquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Sugar het volgende:
Heb nu 466 kcal gegeten en 994 verbrand met sporten (volgens valtaf.nl). Oeps!
Of hoort dat juist: minder eten dan je verbrandt op een dag?
Als je wilt afvallen... Wel even iets extra's eten als je zo zwaar hebt gesport he? Je lichaam heeft dat nodig om weer lekker te herstellen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef Sugar het volgende:
Ja, zo heb ik het ook gedaan, Motorbloempje. Ik kon eigenlijk alles redelijk bijbenen en de 'juf' (die ik vaker heb bij andere lessen) gaf ook steeds aan dat ik het op de goede manier deed. Maar zwaar it is!
Heb nu 466 kcal gegeten en 994 verbrand met sporten (volgens valtaf.nl). Oeps!
Of hoort dat juist: minder eten dan je verbrandt op een dag?
Een koreaan viel en toen zaten er diepe sneeen in het ijs, moesten ze dat weer gaan maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Vond het al raar dat ze nog met de mannen 500 bezig waren eigk maar waarom is dat dan? Heb vanaf Wust dr praatje niks meer gezien.....
Zag net ff snel de uitslag, is die Zweed gaan langlaufen ofzo?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een koreaan viel en toen zaten er diepe sneeen in het ijs, moesten ze dat weer gaan maken.
En ik ben blij met Bokko
Alsof deze tijd 'm gaat helpenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een koreaan viel en toen zaten er diepe sneeen in het ijs, moesten ze dat weer gaan maken.
En ik ben blij met Bokko
Lees even terug in het schaats topic dan dude!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zag net ff snel de uitslag, is die Zweed gaan langlaufen ofzo?
Zo maar weer eens pokeren op Pokerstars, veel te lang geleden!
Ga ik ook doen maar was ondertussen ff pokerstars installeren en de laatste rit kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Lees even terug in het schaats topic dan dude!
Volgens mij heb ik ook een lichte winterdepressie, want ik merk dat ik afhaak de laatste tijd bij films die niet goed gaan aflopenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Zo, Revolutionary Road is ook een erg mooie film. Alleen niet echt een feel good movie
.
Ik ga nu afwassen en daar heb ik gewoon zin in.
Oh de tofheidquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:52 schreef P.F het volgende:
Wat voor lenzen heb je? Zitten ze niet binnenstebuiten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:14 schreef Sugar het volgende:
Oh trouwens! Die lenzen maken me chaggo joh! Ik zag er gisteren echt nauwelijks iets door en zeker niet beter. Is dat normaal? Ik heb ze net weer in gedaan, vanochtend ging het niet en werd ik er pisnijdig van.Nu zitten ze, maar ik zie er echt niet beter door, heb ik het idee. Wat een gedoe
![]()
Graagquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, ik zal het eens aan mijn meneer vragen straks, die weet het vast wel.
Ziet eruit als een redelijk rooster.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja, zo spannend is dat ook allemaal niet![]()
[ afbeelding ]
mijn rooster voor de eerste helft van dit semester, moet goed komen
De les tijdens mijn werkdag op maandag is maar hééééél sporadisch (misschien 2 keer voor een gastcollege) en daar kan ik dan wel vrij voor krijgen
eindelijk een iets beter werkrooster
Nou, plan dan EINDELIJK die ontmoetingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ziet eruit als een redelijk rooster.
En dinsdagochtend zit ik een paar lokalen verderop
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, plan dan EINDELIJK die ontmoeting
Ik heb te snel geroepen, ik zit later die ochtend daar. Maarja grote kansquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Ik zie het helemaal voor me, hoe MoBlo en Miss_S elkaar tegen komen op de gang. En hoe dan de vonk overspringt
.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Ik zie het helemaal voor me, hoe MoBlo en Miss_S elkaar tegen komen op de gang. En hoe dan de vonk overspringt
.
Heb zachte lenzen. En ze zitten goed om (ook in het goede oog de goede lens).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat voor lenzen heb je? Zitten ze niet binnenstebuiten?
Ik heb zachte, ook pas net een dag, en ik zag daar wel meteen scherp door. Zodra hij in zat. Kreeg er alleen na een paar uur koppijn van, omdat ik mn ogen opensper ("er zit iets in") en daardoor worden mn ogen droog + teveel licht naar binnen. Maar ik zie wel gewoon scherp![]()
En jij had plus toch? Dan kan het in de verte iets vager worden, zie je dingen dichtbij wel scherper?
Uhuh.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
En wij allemaal meegenieten hier, van het verslag achteraf!
Er is 's avonds ook nog een aftermeet en vast ook nog wel een pré-meetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit trouwens even te kijken he. Als ik naar die meet zou willen komen, 4 april... De reistijd bedraagt 3 uur enkele reis en het kost ruim 60 euro, dan... Hmm. Hoe lang gaat die meet duren? Ik ga geen 6 uur in de trein zitten voor 2 uurtjes meet
We zijn niet lesbisch hequote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik heb nu echt zo'n mental image in m'n hoofd van zo'n highschoolmovie. Dat eentje de boeken laat vallen en dat de ander ze opraapt en dat ze elkaar dan diep in de ogen kijken en gaan blozen en stotteren
.
Waarom denk ik dat überhaupt.
teveel fanta gedronken i guess.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhuh.
Ik heb nu echt zo'n mental image in m'n hoofd van zo'n highschoolmovie. Dat eentje de boeken laat vallen en dat de ander ze opraapt en dat ze elkaar dan diep in de ogen kijken en gaan blozen en stotteren
.
jezus waar woon je?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit trouwens even te kijken he. Als ik naar die meet zou willen komen, 4 april... De reistijd bedraagt 3 uur enkele reis en het kost ruim 60 euro, dan... Hmm. Hoe lang gaat die meet duren? Ik ga geen 6 uur in de trein zitten voor 2 uurtjes meet
Het zou natuurlijk kunnen dat je dat ineens spontaan wordt bij het ontmoeten van de liefde van je leven.quote:
Ik drink geen Fanta (ook geen cola meer btwquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
teveel fanta gedronken i guess.
En schaatsen kijken en DVD lukt niet........dan maar schaatsen volgen!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk kunnen dat je dat ineens spontaan wordt bij het ontmoeten van de liefde van je leven.
MoBlo
Dat waren we toch juist allebei niet?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:34 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zeker als MoBlo d'r lakleren pakje aan doet![]()
.
Maar volgens mij zou het niks worden tussen die twee: ze zijn allebei te dominant.
geen Fanta gedronken en toch veel fantasiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik drink geen Fanta (ook geen cola meer btw).
En CF woont in la Belgique!
Sure, ik bak wel een taart!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
geen Fanta gedronken en toch veel fantasie
Ow vandaar we kunnen natuurlijk ook daar een keer meeten
Nog even Theo Nijland dan (ook voor Greys!) uit 'Zonder muziek'quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhuh.
.
Ik hoef maar 2 uur minder in de trein dan jij en ik kom wel speciaal voor de meetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sure, ik bak wel een taart!
Afijn: ik ga denk ik maar proberen om er dan nog wat bezoekjes aan vrienden aan vast te plakken, ik denk niet dan ik voor enkel een meet zoveel uren in de trein ga zitten
Kijk het even en als het zo vervelend blijft maandag terug naar de opticien? +3,5 dus zou je nu een stuk beter mee moeten kunnen lezen (dichtbij, boeken enzo). Zou best kunnen dat je de verkeerde lenzen/sterkte mee hebt gekregen? (zo kreeg mijn neefje ooit een bril mee waarbij 1 glas de verkeerde sterkte was, en het andere glas ongeslepenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:30 schreef Sugar het volgende:
[..]
Heb zachte lenzen. En ze zitten goed om (ook in het goede oog de goede lens).
Ik had sowieso nergens last van zonder lenzen; ik zie alles, maar als ik mijn linkeroog afdek, dan zie ik niks. Kortom: rechts is heel slecht, maar in het gewone kijken met beide ogen ervaar ik veraf én dichtbij niet als een probleem. Dus waarom ik in godsnaam lezen heb genomen? Omdat + 3.25 veel is (rechts dus) en dus vást wel iets zou opleveren. Maar voorlopig niet dus, ik zie nog steeds met rechts nauwelijks als ik links dichthou (met lenzen in dus) en met beide ogen samen zie ik niet meer of minder dan anders.
Ah kom toch ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ah wacht, er is ook een weekendretour. 40 euro en nog meer reistijd.
Good for youquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef maar 2 uur minder in de trein dan jij en ik kom wel speciaal voor de meet.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan niet eens rustig douchen en het huishouden doen of ik word gekoppeld aan mn aartsrivaal
*zucht*
jullie zijn net m'n katten: kan jullie geen ogenblik alleen laten
Woehahahahahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is dus afgesproken? Dinsdag in het DE-cafe?
Hahaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan niet eens rustig douchen en het huishouden doen of ik word gekoppeld aan mn aartsrivaal
*zucht*
jullie zijn net m'n katten: kan jullie geen ogenblik alleen laten
Mes is van de blokker toevallig? Het lijkt op mijn nieuwe messenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
zow, mn Honig Motorbloempje schort weer voorgedaan
[ afbeelding ]
op naar de appels, waar Kawa ook alweer aan te knagen zat
nee, die foto is van toen ik 't schort net had, was nog in Arnhemquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Oeh salade. Nu weet ik ineens wat ik wil eten vanavond. Zul je zien dat de basilicum op is bij de Plus en vast ook bij de AH op dit tijdstip
.
En lol, MoBlo, heb je die foto net gemaakt?. Eigenlijk had je er ff wat dreigender bij moeten kijken (met ontblote tanden
)
Dat is nog iets, mijne gaat op tafel (mag niet!) en begint te kauwen op de blaadjes (mag niet!) waar ik bij zit. En dan zielig kijken als ik dr van tafel veeg of hard in mn handen klap om dr te laten schrikkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan mijn katten NIETS afleren
ze weten dondersgoed wat ze niet mogen, maar ze doen 't toch als we 't niet zien
* ColdFeet stopt demonstratief haar vingers in haar orenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos zingt hard en vals mee met Het Goede Doel
Het was dat andere nr hoor niet dat nr over dat gebied waar jij zitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet stopt demonstratief haar vingers in haar oren
Ik kon die van Optimel niet vinden, dus ik heb nu die van Een Ander Merk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:51 schreef Chicolate het volgende:
Citroenkwark van optimel![]()
Citroenkwark van ander merk, dat steeds reclame maakt. Tenzij gemengd met gewone yoghurt. Maar die vind zelfs ik veel te zoet.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Viking, had ik al gezegd dat ik trots op je ben?
* uniekhoorn trots is op Viking
Zijn dat nieuwe kleren ofzo? Of gaat het om je achtereind of voorgevel?quote:
Jij slaat je zo dapper door de operatie heen enzo.. Ja, jij doet het goed, ook jij straalt een positief iets uit...quote:
Gee thanks, lief van jequote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij slaat je zo dapper door de operatie heen enzo.. Ja, jij doet het goed, ook jij straalt een positief iets uit...
Muis doet dat ook.. Fijn is dat
Er staat op "volle kwark". En ik vond hem alleen lekker als ie gemengd werd (50/50) met gewone yoghurt, omdat ik de smaak te sterk en zoet vondquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kon die van Optimel niet vinden, dus ik heb nu die van Een Ander Merk.
En dan noem jij zo dat merk: "Als het maar niet die van X is" en dan zeg ik: "Ja, die is het wel".
Maar dat spul is toch veel te duur om te vaak te eten.
Om te laten zien dat ik nogal fors ben van boven en buik enzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn dat nieuwe kleren ofzo? Of gaat het om je achtereind of voorgevel?
Maw: waarom post je die foto's?.
echt, zo'n schatje. Ik ga straks ook appels schillen om appelmoes te maken. Voor bij de fish and chips (uit de diepvries). Maar eerst ga ik met m'n flutboek in bad. Heerlijk!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
4 appels gedaan, nog 2 te gaan
en ik ben heul geen schatje Nyn! Ik heb een mes!![]()
Je loopt 12 jaar achter, schatquote:
Dat laatste, mijne is van google adds en gaat over pasta/afvallen/koffie/uit eten in een plaats waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iedereen een gay parship advertentie rechts in beeld of weet Fok! op de eoa manier dat ik op vrouwen val?.
Ik heb de OVchipkaart! Ze weten dat mijn auto rammelt!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iedereen een gay parship advertentie rechts in beeld of weet Fok! op de eoa manier dat ik op vrouwen val?.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:57 schreef Chicolate het volgende:
Uniekhoorn, die eerst foto vind ik een stuk flatterender! Weet niet of het aan het jurkje/broek/kleuren ligt, maar die eerste zie je dr 'normaal'/prima uit eigenlijk.
Weet ik lieverdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je loopt 12 jaar achter, schat.
Ik heb die van Danone idd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:03 schreef Laureline het volgende:
En over citroenkwark:
De lekkerste vind ik die van Danone, met lichtzurige stukjes erin.Maar die is niet zo slank. Die van optimel wel, maar die is niet zo romig, dus meng ik die altijd met de magere kwark van AH. Lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind uniekhoorn in dat jurkje veel mooierquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:57 schreef Chicolate het volgende:
Uniekhoorn, die eerst foto vind ik een stuk flatterender! Weet niet of het aan het jurkje/broek/kleuren ligt, maar die eerste zie je dr 'normaal'/prima uit eigenlijk.
eerste poging tot in bad gaan mislukt. Bruisbal die ik uit nieuwschierigheid gekocht had kleurt het hele bad (dus de buitenkant) blauw, en m'n benen ook. Dat eerst maar eens schoonmaken, en dan opnieuw proberen...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
echt, zo'n schatje. Ik ga straks ook appels schillen om appelmoes te maken. Voor bij de fish and chips (uit de diepvries). Maar eerst ga ik met m'n flutboek in bad. Heerlijk!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
eerste poging tot in bad gaan mislukt. Bruisbal die ik uit nieuwschierigheid gekocht had kleurt het hele bad (dus de buitenkant) blauw, en m'n benen ook. Dat eerst maar eens schoonmaken, en dan opnieuw proberen...
Nu nog een spatie op de juiste plek en je post klopt helemaalquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind uniekhoornin dat jurkje veel mooier.
Smaken verschillen.
ehh, nee. heb net in m'n nakie met een schuursponsje het bad staan bewerken, want het ging er nogal moeilijk af. goed dat ik gelijk besloot het eerst leeg te laten lopen en opnieuw te beginnen, anders was t helemaal een ramp geweest....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]Sorry, maar ik moet lachen
. Pics?
.
hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]Sorry, maar ik moet lachen
. Pics?
.
Chico toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens ik heb nu via YT een afspeellijst gemaakt wie wou dat nou ook weer weten? geen zin om terug te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |