Dit ga ik proberen! Dank je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:42 schreef Carria het volgende:
[..]
Heb je het ooit warm geprobeerd? Hot whiskey, dé winterdrank in Ierland.
Men neme:
Theelepel bruine suiker, mengen met kokend water.
Scheut whiskey, bij voorkeur Iers natuurlijk.
Schijfje citroen met kruidnagelen erin gestoken.
![]()
Niet zo sterk van smaak als whiskey 'straight'. Dat vond ik eerst ook niet lekker, maar langzamerhand leren drinken na eerst groot fan van hot whiskey's op koude winterdagen te zijn geworden.
Ik wil me echt nergens mee bemoeien hoor (ach who am I kidding, natuurlijk welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik doe rustig hoor! Dat van die tong was gewoon een ervaringsverhaal van iemand op MSN. Maar waar ik inmiddels wel achter ben is dat het niet de bedoeling is dat ik hele dagen op bed ga liggen slapen. Blijven bewegen blijkt essentieel te zijn voor herstel van het evenwichtsorgaan. Dus daar ben ik blij mee. Dan kan ik tenminste nog een béétje normaal functioneren. Ik voel me nu - na het tripje naar de supermarkt van vanmiddag - iig een stuk lekkerder dan eerder deze week.
Maar bedankt voor je zorgen.
Ja mamaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil me echt nergens mee bemoeien hoor (ach who am I kidding, natuurlijk wel) maar geen uren computeren enzo he? Gewoon af en toe een klein wandeltripje en dan echt weer even goed rusten enzo.
Zuinig op jezelf zijn!
Oh dear. Is het de moeite waard om er wat aan te doen, of is het een huurhok?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb een bad. Het staat in de slaapkamer. Daarom slaap ik in het washok.
Als het niet zo treurig was zou ik er heel hard om lachen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb een bad. Het staat in de slaapkamer. Daarom slaap ik in het washok.
Het moet echt goed heet zijn, ze serveren het ook in glazen met een oortje dat je je vingers niet brand.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit ga ik proberen! Dank je!
En Heer G zegt dat hij dat ook gaat proberen!
Maar een flinke scheut kokend water dan dus? Zodat het met whisky er bij echt wel warm is? Of lauw?
In het fototopic in OUD staat iequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Bankhangze, Mo!
Kim, ik zit er klaar voor! Heb mijn eierstokken vast getaped tegen het klapperen en rammelen!
wat vaak erg goed helpt om je weerstand een boost te geven is een tijd lang echinacea force pillen gebruiken, bij mij heeft dat echt goed geholpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zo ben ik de afgelopen week al doorgekomen, weet niet hoelang dat nog lukt.
Het 'wat er aan doen' heeft voor al die ellende gezorgdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh dear. Is het de moeite waard om er wat aan te doen, of is het een huurhok?
't Is helemaal niet grappig dat je in die situatie zit, maar ik moest hardop lachen om deze postquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het 'wat er aan doen' heeft voor al die ellende gezorgdtoen we het huis kochten was de slaapkamer gewoon een slaapkamer, het washok gewoon een washok, de babykamer de babykamer en de badkamer een badkamer inclusief warm, stromend water.
Toen ging mn vriend 'de boel opknappen', daar begon ie mee op 1 oktober. Een maand later hadden we in plaats van een badkamer een kaal betonnen hok met gaten in de vloer, was de babykamer omgetoverd tot een soort mini-Praxis post-nucleaire aanval, is de slaapkamer een opslagplaats voor badkuipen, doucheschermen en grote stapels tegels, en het washok was ineens een slaapkamer geworden, inclusief door mij gefabriceerde kledingkast van op zn zij gezette verhuisdozen. Het warme water schrok hier zo van, dat het sindsdien weigert de ketel uit te komen.
Sindsdien is er weinig verandert. Oh nee wacht. Ik heb een vaas gekocht.
Maar er gloort hoop! Waarschijnlijk komt er over een week een 'mannetje' om te tegelen en een ander 'mannetje' komt de ketel nalopen.
Een beetje stoeienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Huiselijk geweld; gezellig hè!
Enfin: mijn beeb kneep in mijn neus, dus ik beet in haar hand. Zegt ze: auw, zal ik eens in jouw hand bijten?! Dis ik zeg: da's goed, maar dan knijp ik in jouw neus.
Eind van het liedje: mu hele hand is dik en blauw
Niet dat ze nou zo hard beet, maar ze had een gevoelig plekje te pakken
Humor die beeb van mij
Dat loopt wel vaker helemaal uit de hand bij onsquote:
En bruut! Vooral bruut! Terwijl ik lag te kermen op de bank, belde mijn moeder. Dus de beeb zegt tegen mams: blijf ff hangen; ElisaB wil nog even melding maken van huiselijk geweld. Ga ik daarna voor de goedmaak-kroel, voel ik een traan. Dus ik zeg: Ach toch, moet je ervan huilenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Elisa! Gek wief! En die beeb van je is nóg gekker volgens mij!![]()
Kan je vriendin dan niet met mijn vriend gaan praten, hij is veelste lief met me, ik kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat loopt wel vaker helemaal uit de hand bij ons
Count your blessingsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:18 schreef Miss_S het volgende:
Kan je vriendin dan niet met mijn vriend gaan praten, hij is veelste lief met me, ik kan wel tegen een stootje
Ja? hmmm misschienquote:
Redelijk terechtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik twijfel met de minuut meer.......
Indeed!quote:
Hebben jullie al eens bij de eerste hulp gezetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:23 schreef Carria het volgende:
Indeed!
Mijn man wil ook maar niet snappen dat hoewel ik best tegen een stootje kan, hij echt véél sterker is dan ik. (Rugby trainingen) Ik heb ook regelmatig blauwe plekken. Dan is 'ie een uur lang heel lief om het goed te maken, en dan kneust 'ie m'n vingers weer tijdens een goed bedoeld kneepje in mijn hand.
Voordeel is wel dat ik net zo hard op hem in kan slaan als ik wil, het doet hem toch niets
Nog niet. Het zal er nog wel eens een keer van komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben jullie al eens bij de eerste hulp gezeten
Dan wordt ze gelijk terug naar holland gebrachtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben jullie al eens bij de eerste hulp gezeten
Bij ons ook ben ik bangquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:27 schreef Carria het volgende:
Nog niet. Het zal er nog wel eens een keer van komen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij ons ook ben ik bang
Wel goed voor onze BMI als we er een arm uit draaien
(om maar weer even OT te komen)
In de USA is genoeg te eten toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:31 schreef kwakveense het volgende:
het ergste is dat ik na die koekjesmanie, gewoon honger heb nu...
Da's niet zo verrassendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:31 schreef kwakveense het volgende:
het ergste is dat ik na die koekjesmanie, gewoon honger heb nu...
Het leven is kut zoals je hier hoort:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:50 schreef kwakveense het volgende:
euh ja. maar aangezien ik net een halve dagwaarde aan eten op heb, kan ik vanavond niet al te veel meer eten, en het is pas tien voor zes...als ik nu mn avond eten al neem, zit ik de hele avond tegen snacktrek te vechten...
Ga op jezelf; dan kun je doen alsof je niet thuis bentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom storen mensen mij als ik al uren rustig en kalm dvd lig te kijken en hier rond hang?
Ouders
Ik weet het. Heb tijdje op mezelf gewoond maar zit er nu zowel qua gezondheid en geld niet in vrees ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga op jezelf; dan kun je doen alsof je niet thuis bent
Groetjesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:02 schreef Carria het volgende:
Manlief is thuis, mét bier () dus ik ga lekker op de bank hangen.
Ohhhhhh Kim, je weet toch dat ik mezelf verbied om maar te denken over kinderenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet dat het hier geen OUD is, maar ik moest zo verschrikkelijk lachen om deze foto dat ik hem toch even wilde delen. Wat is het leukste aan in bad? Afspoelen met de douche en dan de straaltjes opzuipen.
[ afbeelding ]
Soms knap je ervan op; lekker zijn wie je bent in je eigen hokkie!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik weet het. Heb tijdje op mezelf gewoond maar zit er nu zowel qua gezondheid en geld niet in vrees ik.
Vind het soms best eng alleen te zijn zeker als ik me voel zoals vandaag en gisteren en en eigenlijk de hele week
No issue without tissue, zei mijn prof tegen me. Kus voor jou, ik denk dat ik het gevoel kenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef Sugar het volgende:
Sigme en Muis, wat zijn jullie mooi! Echt heel!
Uit eten geweest en nu in trein en verdrietig. Wat kunnen familiedingen, issues toch een rotgevoel geven. En dat terwijl het om heel kleine dingen gaat. Ik heb echt nog dingen uit te zoeken. Zucht.
einde dagboekpost
Je kan toch kijken? Net zoals met schoenen, die kan je ook gewoon bekijken zonder ze te kopenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhhhhh Kim, je weet toch dat ik mezelf verbied om maar te denken over kinderen
Wat een allerdroppigste foto
Kan jij dat? Echt?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan toch kijken? Net zoals met schoenen, die kan je ook gewoon bekijken zonder ze te kopen.
Zo doe ik het ook!! Ik zie het kind en registreer dat het ubercute is, maar net als bij een paar Louboutins weet ik dat het out of my league is!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan toch kijken? Net zoals met schoenen, die kan je ook gewoon bekijken zonder ze te kopen.
Grmpf. Als ik vannacht droom dat ik zwanger ben, is het jouw schuldquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:18 schreef conleche het volgende:
citroen merenguetaart
Ja maar... Ik vind kinderen wel heel leuk, hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook!! Ik zie het kind en registreer dat het ubercute is, maar net als bij een paar Louboutins weet ik dat het out of my league is!
Huh? Minder omhoog gekomen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb mijn cheesecake mengsel langer geroerd dan de vorige keer geloof ik. Nu is het maar een halve ufo.
HOAX!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
O ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Muis006 het volgende:
Pas maar op of de apocalypse komt uit de 'koffer'
Fazantenwhiskyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Mn pumaatjes begeven het...............
ow btw mn pa is booszn Fazantewhiskey verdween in mn cola
schijnt heilig schennis te zijn..........
Het is niet dat ik je wil kwetsen hoor. Maar ik vind wel dat je zo te merken weinig van het leven geniet. Terwijl je daar, zover ik het kan bekijken, wel veel reden toe zou hebben. Voor je het weet is het voorbij. Probeer het meer los te laten. Ik weet natuurlijk niet of er achterliggende problemen zijn en dat dit een gevolg is. Maar jammer is het wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef Sugar het volgende:
Ik heb trouwens ook monsterlijk veel gegeten.![]()
Chocoladetrio in the end. Dan weet je het wel.
Co, ik snapte jouw post naar mij wel en het raakt me ook. Dus dat doe je heus wel goed.
Omdat je kinderen zo vroeg zijn? Toch niet omdat je gaat sporten?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef Sugar het volgende:
Ik ook, ColdFeet. Maandag voor het laatst gesport en vandaag én gisteren een potje van mijn eten gemaakt.
Morgen weer om 6.00 u op. Jeeeeeeeeeeej!
Maar hee, Lilah is leuheuk!Goeie foto, kim!
tja ik zou het niet gekocht hebbenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FazantenwhiskyDat HOORT in de cola, anders is het echt grouse... gross
11 uur. Maar ik moet daarvoor nog naar het postkantoor, pakje ophalen (kookboeken! niet goed voor de lijn!), en boodschappen doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:50 schreef Sugar het volgende:
@ ColdFeet, ja, de kindjes! Sporten is om 10 uur pas.
En hoe vroeg moet jij ten striijdtonele verschijnen?
Als in drank? Of slaappillen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:58 schreef Sugar het volgende:
Ja, lastig, maar met Maria spreken we zulke dingen wel af. Storm is nog wat klein om dan ook echt een beetje zijn mond te houden (mámááá, pápááá, Miejááá? Bòòòòb de Bouwer, kunnuh wij het makuh! Bòòòb de Bouwer, nou en OF!!!!) en dan zijn we dus alsnog allemaal wakker.![]()
Ik duik zo de kofferin. Met een steuntje in de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:06 schreef Sugar het volgende:
Nee, virtueel bedoelde ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, slaap lekker en succes met de nazaten, morgenochtend!![]()
Truste en tot straksquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:07 schreef Sugar het volgende:
Welterusten allemaal, hoop dat morgen iedereen fijn en blij en goed opstaat.
Me myself included.
Blijf gezellig joh!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:12 schreef Lishe het volgende:
Suug, ik lurk hier mee ivm eetlijstjes en suikers en gezond en beter enzo.
En nu moet ik echt, echt, echt even kwijt dat je zoveel fijner bent in het echt. Zoveel meer dan eetgedoe en moeilijk. Ik wens dat jij het ook ooit zo voelt, goed?
Ga ik nu een boodschappenlijstje voor volgende week maken.
Gegroet.
(En ik moet ook hardop lachen om Maria. En Muis, ik vind je stoer. En nu ga ik snel weg want dit voelt heul onnatuurlijk.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |