Een beetje stoeienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:10 schreef ElisaB het volgende:
Huiselijk geweld; gezellig hè!
Enfin: mijn beeb kneep in mijn neus, dus ik beet in haar hand. Zegt ze: auw, zal ik eens in jouw hand bijten?! Dis ik zeg: da's goed, maar dan knijp ik in jouw neus.
Eind van het liedje: mu hele hand is dik en blauw
Niet dat ze nou zo hard beet, maar ze had een gevoelig plekje te pakken
Humor die beeb van mij
Dat loopt wel vaker helemaal uit de hand bij onsquote:
En bruut! Vooral bruut! Terwijl ik lag te kermen op de bank, belde mijn moeder. Dus de beeb zegt tegen mams: blijf ff hangen; ElisaB wil nog even melding maken van huiselijk geweld. Ga ik daarna voor de goedmaak-kroel, voel ik een traan. Dus ik zeg: Ach toch, moet je ervan huilenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Elisa! Gek wief! En die beeb van je is nóg gekker volgens mij!![]()
Kan je vriendin dan niet met mijn vriend gaan praten, hij is veelste lief met me, ik kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat loopt wel vaker helemaal uit de hand bij ons
Count your blessingsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:18 schreef Miss_S het volgende:
Kan je vriendin dan niet met mijn vriend gaan praten, hij is veelste lief met me, ik kan wel tegen een stootje
Ja? hmmm misschienquote:
Redelijk terechtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik twijfel met de minuut meer.......
Indeed!quote:
Hebben jullie al eens bij de eerste hulp gezetenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:23 schreef Carria het volgende:
Indeed!
Mijn man wil ook maar niet snappen dat hoewel ik best tegen een stootje kan, hij echt véél sterker is dan ik. (Rugby trainingen) Ik heb ook regelmatig blauwe plekken. Dan is 'ie een uur lang heel lief om het goed te maken, en dan kneust 'ie m'n vingers weer tijdens een goed bedoeld kneepje in mijn hand.
Voordeel is wel dat ik net zo hard op hem in kan slaan als ik wil, het doet hem toch niets
Nog niet. Het zal er nog wel eens een keer van komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben jullie al eens bij de eerste hulp gezeten
Dan wordt ze gelijk terug naar holland gebrachtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben jullie al eens bij de eerste hulp gezeten
Bij ons ook ben ik bangquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:27 schreef Carria het volgende:
Nog niet. Het zal er nog wel eens een keer van komen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij ons ook ben ik bang
Wel goed voor onze BMI als we er een arm uit draaien
(om maar weer even OT te komen)
In de USA is genoeg te eten toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:31 schreef kwakveense het volgende:
het ergste is dat ik na die koekjesmanie, gewoon honger heb nu...
Da's niet zo verrassendquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:31 schreef kwakveense het volgende:
het ergste is dat ik na die koekjesmanie, gewoon honger heb nu...
Het leven is kut zoals je hier hoort:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:50 schreef kwakveense het volgende:
euh ja. maar aangezien ik net een halve dagwaarde aan eten op heb, kan ik vanavond niet al te veel meer eten, en het is pas tien voor zes...als ik nu mn avond eten al neem, zit ik de hele avond tegen snacktrek te vechten...
Ga op jezelf; dan kun je doen alsof je niet thuis bentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Waarom storen mensen mij als ik al uren rustig en kalm dvd lig te kijken en hier rond hang?
Ouders
Ik weet het. Heb tijdje op mezelf gewoond maar zit er nu zowel qua gezondheid en geld niet in vrees ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga op jezelf; dan kun je doen alsof je niet thuis bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |