o ja dies leuk!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een clipje posten en dan ga ik echt naar bed!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:50 schreef kwakveense het volgende:
ehm... kan dit topic snel vol zodat mijn KPD kloon weer rustig verder kan naar lurkmodus?kut
(iedereen kan toch wel bedenken wie er aan vast zit, in dit topic, dus ik doe er maar niet té moeilijk over)
goed. ik klaagde dus over een jetlag die erger wordt ipv beter...enzo
lishequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:12 schreef Lishe het volgende:
Suug, ik lurk hier mee ivm eetlijstjes en suikers en gezond en beter enzo.
En nu moet ik echt, echt, echt even kwijt dat je zoveel fijner bent in het echt. Zoveel meer dan eetgedoe en moeilijk. Ik wens dat jij het ook ooit zo voelt, goed?
Ga ik nu een boodschappenlijstje voor volgende week maken.
Gegroet.
(En ik moet ook hardop lachen om Maria. En Muis, ik vind je stoer. En nu ga ik snel weg want dit voelt heul onnatuurlijk.)
Ik kan zijn achternaam niet meer herinneren, maar voornaam Pieter, blond, vettig en lang haar (als in: gaat niet naar de kapper), wiskunde student. Absolute loser en nerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:16 schreef kwakveense het volgende:
oeh oeh oeh!! nu ben ik benieuwd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die heb ik nog wel meegemaakt ja! beetje een plakker....
[ Bericht 40% gewijzigd door kwakveense op 07-02-2009 03:35:35 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:27 schreef kwakveense het volgende:
ohneeeee pieter simoons!!! die heb ik nog wel meegemaakt ja! beetje een plakker....
goed dat het de goeie kant op ga!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:01 schreef Viking84 het volgende:. Ik voel me warempel iets beter
. Nog wel duizelig, maar anders op de eoa manier. Zie je wel dat bewegen helpt?
. Vandaag weer even een uurtje naar buiten
.
Nu even al die van liefde overlopende posts teruglezen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:27 schreef YPPY het volgende:
Het is vroeg en het regent keihard en ik heb ruzie met m'n mp3 uit de vorige eeuw en ik geloof dat de oordopjes definitief gesloopt zijn, maar ik ga lopen. En hard ook, dan doe ik of ik eerder thuis ben als ik sneller ga.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Sow trouwens gisteren stopte de tram ermee iets met de remmen. En dus moest ik stuk naar mn werk lopen maar ik dacht weety je wat ik ga hardlopen. I(k kwam aan en ze wouden me meteen naar huis sturen zo slecht schijn ik eruit gezien te hebben...........maar heb het van 9 tot 18 volgehouden
Slecht door het hardlopen, of slecht door andere oorzaak?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Sow trouwens gisteren stopte de tram ermee iets met de remmen. En dus moest ik stuk naar mn werk lopen maar ik dacht weety je wat ik ga hardlopen. I(k kwam aan en ze wouden me meteen naar huis sturen zo slecht schijn ik eruit gezien te hebben...........maar heb het van 9 tot 18 volgehouden
TJD is ook een cyborg, dacht ik (pacemaker, toch?), dus hij zal wel iets meer inspanning geleverd hebben dan hij pacemakertechnisch gezien aan konquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Slecht door het hardlopen, of slecht door andere oorzaak?
Zoiets jah en ben redelijk verkouden al weken dus kan niet de volle 100% luchthappen en ik sport gewoon te weinig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
TJD is ook een cyborg, dacht ik (pacemaker, toch?), dus hij zal wel iets meer inspanning geleverd hebben dan hij pacemakertechnisch gezien aan kon.
Nou ja zeg wat maak je me nou?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb je toegevoegd op Hyves. Ik zag je naam en dacht: "Wie is dat?" en je schreef "Waarom zijn wij nog geen vriendjes?" en ik wilde terugschrijven: "Omdat ik nog nooit van je gehoord heb misschien?!" (ik word vaak door mensen toegevoegd die ik helemaal niet ken
), maar toen zag ik andere Fok!kers in je lijstje staan en toen wist ik wie je was
.
zie mn antwoord aan Vikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Slecht door het hardlopen, of slecht door andere oorzaak?
Ik zou hem komen ophalen op zijn werk, maar nu was hij met zijn fiets dus dan zou ik hem 2 uur later pas zienquote:
Ik vind balsporten, fitness en duursporten (hardlopen/fietsen bijv) ook niet geweldig. Maar van taekwondo krijg ik echt zo'n energieboost als ik langer dan een uur train. En een energieboost is fijn, dus wil ik meer en langer sporten, en dan word ik er ook beter in en is het nog veel leuker om te doen en wil ik nog vaker en etc etc. Ik hou van sportquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:32 schreef sigme het volgende:
Ik vind sporten helemaal niet verslavend, ik vind het oervervelend.
Ik zie hem ook echt te weinig, daarom kan ik om dat soort kleine dingetjes zo teleurgesteld worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:55 schreef Chicolate het volgende:
En ik wil mn vriendje ook zien. Laatste keer dat we beetje tijd voor elkaar hadden was 2 weken geleden. En toen was het ook maar kort. Laatste keer écht lekker kletsen en hangen zal een maand geleden zijn.
Daar geloof ik ook wel inquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Meisjes, niet vergeten he! Desire makes the heart grow fonder.
Als je elkaar iedere dag ziet kan de lol er al gauw vanaf zijn.
Die zijn er nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog goeie tips voor medicijnen tegen griep?
jij kan je tagje ook meteen opgevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die zijn er niet
Goedemorgen overigens allen
Wat Elies zegt klopt wel, griep moet je uitzitten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog goeie tips voor medicijnen tegen griep?
Ze zal ook wel gelijk hebben maar ik wordt die griep een beetje zatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat Elies zegt klopt wel, griep moet je uitzitten.
Maar oscillococcinum wil het proces nog wel eens versnellen.
okee 1) het is geen rommelquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ze zal ook wel gelijk hebben maar ik wordt die griep een beetje zat
Zal Jumbo die rommel ook hebben.....?
Mja dat soort dingen zijn echt balenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie hem ook echt te weinig, daarom kan ik om dat soort kleine dingetjes zo teleurgesteld worden.
Begrijp ook niet dat hij dat zelf niet in zag.
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Meisjes, niet vergeten he! Desire makes the heart grow fonder.
Als je elkaar iedere dag ziet kan de lol er al gauw vanaf zijn.
elk medicament vind ik per definitie rommelquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
okee 1) het is geen rommel
2) weet ik nietik kom nooit bij Jumbo
Bed? Daar kan ik dus niet tegen. Ga zo lekker op de bank liggen en schaatsen kijken mag dat ook?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Chicolate het volgende:
@TJ: Hup, bed in, uitzieken. Al die zooi geneest je niet, maar maakt het draaglijker (waardoor je dus weer druk kan gaan doen, en alsnog langer bezig bent met ziek zijn).
Ik zei dan ook kan de lol er gauw vanaf zijn. Iedereen heeft een andere voorkeurquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja dat soort dingen zijn echt balen. Maar het is weer opgelost zie ik?
[..]
Nee hoor. Tot een halfjaar geleden zag ik vriendje elke dag, omdat we in dezelfde klas zaten. En dat was fijn. En nu, ik heb hem deze week zo'n 60 min gezien. Totaal. En allemaal in de trein. Dat is niet fijn. En ik had het gewoon niet eens meer in de gaten dat ik hem mistte. Want te druk bezig met vanalles.
@TJ: Hup, bed in, uitzieken. Al die zooi geneest je niet, maar maakt het draaglijker (waardoor je dus weer druk kan gaan doen, en alsnog langer bezig bent met ziek zijn).
Magnetron.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:18 schreef Muis006 het volgende:
Mijn boterhammen moeten opschieten met ontdooien want ik heb honger.
Broodroosterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:18 schreef Muis006 het volgende:
Mijn boterhammen moeten opschieten met ontdooien want ik heb honger.
Dat klefworden is inderdaad waarom ik ze nooit in de magnetron doe. Maar ze zijn al ontdooid dus ik heb er een halve pot pindakaas op gesmeerdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:21 schreef Chicolate het volgende:
Broodrooster op de ontdooistand dan he. Of na een halve minuut eruit halen. Dan is je brood mooi eetklaar en een minibeetje warm zonder klef te worden
.
DOE!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat klefworden is inderdaad waarom ik ze nooit in de magnetron doe. Maar ze zijn al ontdooid dus ik heb er een halve pot pindakaas op gesmeerd
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want het was ook heel letterlijk
Vast wel, maar het is nutteloos en zonde van je geld om er nu nog mee te beginnen; je moet het nemen zodra je het idee hebt dat je klachten krijgt. Als het al dagen bezig is, gaat oscillococinum (oid) je niet meer helpenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Ze zal ook wel gelijk hebben maar ik wordt die griep een beetje zat
Zal Jumbo die rommel ook hebben.....?
Dus wat is u tip Mam B?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is nutteloos en zonde van je geld om er nu nog mee te beginnen; je moet het nemen zodra je het idee hebt dat je klachten krijgt. Als het al dagen bezig is, gaat oscillococinum (oid) je niet meer helpen
dan lig ik al in bed of half dood op de bank tv te kijkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vanavond op feestje van René
Stomen, veel slapen, veel drinken, vitaminen, af en toe een paracetamolletje tegen eventuele pijntjes en tijd!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Dus wat is u tip Mam B?
drinken als in cola (zal wel weer niet) , dat slapen kan idd wel langer en meer. Vitamine ken ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stomen, veel slapen, veel drinken, vitaminen, af en toe een paracetamolletje tegen eventuele pijntjes en tijd!
Waarom vraag je steeds om advies als je het toch steeds beter weet?quote:
ik ben al koestquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarom vraag je steeds om advies als je het toch steeds beter weet?
Er bestaan geen medicijnen tegen griep. Is gewoon onmogelijk.
Ik zag het bij de AH en heb de frambozenvariant gekocht, en ik vind 't erg lekker! Niet zoet. Wel wat knoertehard zo vers uit mijn diepvries, maar daar heeft alle ijs last van. Zit geen aspartaam in! (Ik lus geen aspartaam.quote:
bevat 50 à 55 procent vers fruit en is absoluut vetvrij. De enige suikers die erin zitten, zijn de natuurlijke fruitsuikers; er is geen suiker aan toegevoegd. Hoewel er ook geen room, melk of andere zuivel is gebruikt, heeft het ijs een heerlijk romige smaak.
Ja daar hadden ze het laatst in de dieetclub overquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef sigme het volgende:
Kennen jullie dit ijs?
[..]
Ik zag het bij de AH en heb de frambozenvariant gekocht, en ik vind 't erg lekker! Niet zoet. Wel wat knoertehard zo vers uit mijn diepvries, maar daar heeft alle ijs last van. Zit geen aspartaam in! (Ik lus geen aspartaam.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
dit belooft een geweldige dag te worden:
moe
neus zit dicht
nek verrekt
en mag nog 25 appelflappen maken
stofzuigen
de vloer dweilen
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
dit belooft een geweldige dag te worden:
moe
neus zit dicht
nek verrekt
en mag nog 25 appelflappen maken Ga naar de bakker?
stofzuigen
de vloer dweilen
bronquote:Het product wordt geleverd in een verpakking van 550 ml en is verkrijgbaar in drie smaakvarianten: aardbei, framboos en mango. De consumentenadviesprijs bedraagt ¤ 3,49.
goed bezigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo... Ik heb alle ramen beneden binnen al gewassen. Vind ik altijd wel dankbaar werk.
Ook al gedweild trouwens.
Is het nog maar 12 uur. Gaat echt de verkeerde kant op zo.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:55 schreef sigme het volgende:
[..]
bron
Ingredientenlijst van de framboosvariant:
50% frambozen, bronwater, maltitol, maltodextrine, polydextrose, mono- en diglyceriden van vetzuren, carrateen, johannesbroodpitmeel, methylcellulose, pectine, ascesulfaam-k
Voedingswaarde per 100gr:45 kcal
eiwit 0,6
koolhydraten 13,3
suikers 4,4
vetten 0
verzadigde vetzuren 0
voedingsvezels 2,5
natrium 5,2mg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |