o ja dies leuk!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:36 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een clipje posten en dan ga ik echt naar bed!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:50 schreef kwakveense het volgende:
ehm... kan dit topic snel vol zodat mijn KPD kloon weer rustig verder kan naar lurkmodus?kut
(iedereen kan toch wel bedenken wie er aan vast zit, in dit topic, dus ik doe er maar niet té moeilijk over)
goed. ik klaagde dus over een jetlag die erger wordt ipv beter...enzo
lishequote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:12 schreef Lishe het volgende:
Suug, ik lurk hier mee ivm eetlijstjes en suikers en gezond en beter enzo.
En nu moet ik echt, echt, echt even kwijt dat je zoveel fijner bent in het echt. Zoveel meer dan eetgedoe en moeilijk. Ik wens dat jij het ook ooit zo voelt, goed?
Ga ik nu een boodschappenlijstje voor volgende week maken.
Gegroet.
(En ik moet ook hardop lachen om Maria. En Muis, ik vind je stoer. En nu ga ik snel weg want dit voelt heul onnatuurlijk.)
Ik kan zijn achternaam niet meer herinneren, maar voornaam Pieter, blond, vettig en lang haar (als in: gaat niet naar de kapper), wiskunde student. Absolute loser en nerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:16 schreef kwakveense het volgende:
oeh oeh oeh!! nu ben ik benieuwd!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die heb ik nog wel meegemaakt ja! beetje een plakker....
[ Bericht 40% gewijzigd door kwakveense op 07-02-2009 03:35:35 ]Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
Jaaaaa!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 03:27 schreef kwakveense het volgende:
ohneeeee pieter simoons!!! die heb ik nog wel meegemaakt ja! beetje een plakker....
goed dat het de goeie kant op ga!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:01 schreef Viking84 het volgende:. Ik voel me warempel iets beter
. Nog wel duizelig, maar anders op de eoa manier. Zie je wel dat bewegen helpt?
. Vandaag weer even een uurtje naar buiten
.
Nu even al die van liefde overlopende posts teruglezen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:27 schreef YPPY het volgende:
Het is vroeg en het regent keihard en ik heb ruzie met m'n mp3 uit de vorige eeuw en ik geloof dat de oordopjes definitief gesloopt zijn, maar ik ga lopen. En hard ook, dan doe ik of ik eerder thuis ben als ik sneller ga.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Sow trouwens gisteren stopte de tram ermee iets met de remmen. En dus moest ik stuk naar mn werk lopen maar ik dacht weety je wat ik ga hardlopen. I(k kwam aan en ze wouden me meteen naar huis sturen zo slecht schijn ik eruit gezien te hebben...........maar heb het van 9 tot 18 volgehouden
Slecht door het hardlopen, of slecht door andere oorzaak?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Sow trouwens gisteren stopte de tram ermee iets met de remmen. En dus moest ik stuk naar mn werk lopen maar ik dacht weety je wat ik ga hardlopen. I(k kwam aan en ze wouden me meteen naar huis sturen zo slecht schijn ik eruit gezien te hebben...........maar heb het van 9 tot 18 volgehouden
TJD is ook een cyborg, dacht ik (pacemaker, toch?), dus hij zal wel iets meer inspanning geleverd hebben dan hij pacemakertechnisch gezien aan konquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Slecht door het hardlopen, of slecht door andere oorzaak?
Zoiets jah en ben redelijk verkouden al weken dus kan niet de volle 100% luchthappen en ik sport gewoon te weinig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
TJD is ook een cyborg, dacht ik (pacemaker, toch?), dus hij zal wel iets meer inspanning geleverd hebben dan hij pacemakertechnisch gezien aan kon.
Nou ja zeg wat maak je me nou?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:21 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb je toegevoegd op Hyves. Ik zag je naam en dacht: "Wie is dat?" en je schreef "Waarom zijn wij nog geen vriendjes?" en ik wilde terugschrijven: "Omdat ik nog nooit van je gehoord heb misschien?!" (ik word vaak door mensen toegevoegd die ik helemaal niet ken
), maar toen zag ik andere Fok!kers in je lijstje staan en toen wist ik wie je was
.
zie mn antwoord aan Vikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Slecht door het hardlopen, of slecht door andere oorzaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |