nee, die foto is van toen ik 't schort net had, was nog in Arnhemquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Oeh salade. Nu weet ik ineens wat ik wil eten vanavond. Zul je zien dat de basilicum op is bij de Plus en vast ook bij de AH op dit tijdstip
.
En lol, MoBlo, heb je die foto net gemaakt?. Eigenlijk had je er ff wat dreigender bij moeten kijken (met ontblote tanden
)
Dat is nog iets, mijne gaat op tafel (mag niet!) en begint te kauwen op de blaadjes (mag niet!) waar ik bij zit. En dan zielig kijken als ik dr van tafel veeg of hard in mn handen klap om dr te laten schrikkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan mijn katten NIETS afleren
ze weten dondersgoed wat ze niet mogen, maar ze doen 't toch als we 't niet zien
* ColdFeet stopt demonstratief haar vingers in haar orenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos zingt hard en vals mee met Het Goede Doel
Het was dat andere nr hoor niet dat nr over dat gebied waar jij zitquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
* ColdFeet stopt demonstratief haar vingers in haar oren
Ik kon die van Optimel niet vinden, dus ik heb nu die van Een Ander Merk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:51 schreef Chicolate het volgende:
Citroenkwark van optimel![]()
Citroenkwark van ander merk, dat steeds reclame maakt. Tenzij gemengd met gewone yoghurt. Maar die vind zelfs ik veel te zoet.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Viking, had ik al gezegd dat ik trots op je ben?
* uniekhoorn trots is op Viking
Zijn dat nieuwe kleren ofzo? Of gaat het om je achtereind of voorgevel?quote:
Jij slaat je zo dapper door de operatie heen enzo.. Ja, jij doet het goed, ook jij straalt een positief iets uit...quote:
Gee thanks, lief van jequote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij slaat je zo dapper door de operatie heen enzo.. Ja, jij doet het goed, ook jij straalt een positief iets uit...
Muis doet dat ook.. Fijn is dat
Er staat op "volle kwark". En ik vond hem alleen lekker als ie gemengd werd (50/50) met gewone yoghurt, omdat ik de smaak te sterk en zoet vondquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kon die van Optimel niet vinden, dus ik heb nu die van Een Ander Merk.
En dan noem jij zo dat merk: "Als het maar niet die van X is" en dan zeg ik: "Ja, die is het wel".
Maar dat spul is toch veel te duur om te vaak te eten.
Om te laten zien dat ik nogal fors ben van boven en buik enzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn dat nieuwe kleren ofzo? Of gaat het om je achtereind of voorgevel?
Maw: waarom post je die foto's?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |