Hey verhip! Leef jij nog?quote:
Deelsquote:
? Hoezo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer ja! Nu echt slapen.
En met deze KSC heb ik gebroken met mijn TT-traditie.
O, je bevindt je in dezelfde zombie-achtige staat als ik?quote:
Ja, bevalt me wel redelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O, je bevindt je in dezelfde zombie-achtige staat als ik?
TT-traditie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer ja! Nu echt slapen.
En met deze KSC heb ik gebroken met mijn TT-traditie.
Trustequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
iedereen blijkbaar...
Ik ga slapen. Trusten!![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:05 schreef cablegunmaster het volgende:
hey!!!!!!! EINZ IK LEEF :3 waar slaat einz eigenlijk op ?
kut woord :|
lamequote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
EINZ!! ZWEI!11 lollerpwn
Is ooit een hype geweest in ONZ is nu cultquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lamenooit weer gebruiken dus
![]()
het verklaard een hele hoopquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is ooit een hype geweest in ONZ is nu cult
Poehh gaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het verklaard een hele hoop![]()
maar hoe staat het in het leven surveillance fiets?
nou poes op mijn schoot lui achterover op Fok! zitten. Lees wat topics door eets wat chocolade koekjes.quote:
Ook gij, Fles?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets met neuken
quote:
De laatste tig KSC's die ik opende waren allemaal in de trant van 'met .... (voorzetsel) ...'quote:
quote:i Top 100 van vrijdag 6 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
081. 067 Californium
081. 067 Papierversnipperaar
089. 065 marcb1974
En marc maar mensen beschuldigen van spammen, meneer staat er zelf vaker in dan wie dan ookquote:
Hehe. Dat had ik toen ik in 2007 in Zwitserland was. Zag zoveel leuke dingen, maar mijn tas zat al volquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
Niet wakker, dus maar niet storen. Het was gisteren al best laat.
http://cgi.ebay.nl/The-Ca(...)ZphotoQQcmdZViewItem
Fap. Ik weet gewoon dat ik een extra backpack moet gaan kopen, want dit gaat echt zo'n fucking shoppingspree in maart worden
ik ga niets aanpassen, dadellijkk gaat het kapot en zo..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
2e muisknop eigen schappen aanpassen ?
pfft... als het fout gaat hersteld hij zich na 15 secquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga niets aanpassen, dadellijkk gaat het kapot en zo..
zaterdagschool in Nederland?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh ja goeiemorgen en ik heb een 7,2 op mijn nederlands toets gehaaldHBO niveau ^^;;
Hmmm, gaat lekker jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Teveel op op te noemen, maar o.a.:
- probleem met ketting van motor
- geen internetverbinding
- poststuk vergeten mee te nemen naar het postkantoor
- beltegoed is op
- diegene die ik moet bellen is buiten bereik/heeft telefoon uitgezet whatever...
ach fuck it wat een kutdag zeg.
ik loop het risico vandaag liever nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft... als het fout gaat hersteld hij zich na 15 sec. als je nergens aankomt
.
dat dus.. ik heb bijzonder weinig zin om nog iets te doen vandaag.. dus voorlopig ga ik wel lekker zitten internettenquote:
Nee e-mail met daarin de resultaten van de toets.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zaterdagschool in Nederland?
Balen zeg, dat je nu weer internetten moetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dus.. ik heb bijzonder weinig zin om nog iets te doen vandaag.. dus voorlopig ga ik wel lekker zitten internetten
maak eens wat foto's van de omgevingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dus.. ik heb bijzonder weinig zin om nog iets te doen vandaag.. dus voorlopig ga ik wel lekker zitten internetten
oh!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee e-mail met daarin de resultaten van de toets.![]()
Leraren E-mailen nu resultaten
hmjah, ook daar heb ik niet echt veel zin inquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, dat je nu weer internetten moet
doorgaande weg met winkels, garages e.d.? Lijkt me niet echt boeiend, plus dat ik mijn camera niet bij me heb.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maak eens wat foto's van de omgeving?
blijft altijd leuk om beelden te krijgen van india / indonesie?
Ga eens lekker uit eten met je vriendin danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, ook daar heb ik niet echt veel zin in
okay, nog een probleem erbij.. we gaan op dit moment wat minder goed samen, om het maar zo te zeggen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens lekker uit eten met je vriendin dan
Oeps, sorryquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, nog een probleem erbij.. we gaan op dit moment wat minder goed samen, om het maar zo te zeggen.
En nog tel ik zo 3 fouten in die ene zin!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh ja goeiemorgen en ik heb een 7,2 op mijn nederlands toets gehaaldHBO niveau ^^;;
Caliquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef Californium het volgende:
halalalalalooooo
wie is de mol kijken
Goedemorgen CalI!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef Californium het volgende:
halalalalalooooo
wie is de mol kijken
Het onderwijs van tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog tel ik zo 3 fouten in die ene zin!
Je komt terug naar Nederland dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ach, kun jij ook niet ruiken he../ maar goed. ik zit dus al een paar dagen helemaal niet goed in mijn vel. Diegene die ik probeer te bereiken kan in ieder geval luisteren, maar niet als de telefoon uit staat.En 'even' langs gaan is geen optie helaas.
Hoewel...
NEUH! Die persoon zit ergens in Jakarta. Het is maar een uurtje vliegen van hier, maar omdat te doen voor een gesprekje schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt terug naar Nederland dus
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, nog een probleem erbij.. we gaan op dit moment wat minder goed samen, om het maar zo te zeggen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
YES! het geluk van de dag, de noodlijn heeft me in verbinding gebracht met de juiste persoon
Dat is een welkome oppepper![]()
![]()
en zo wordt het langzaam weer beterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
YES! het geluk van de dag, de noodlijn heeft me in verbinding gebracht met de juiste persoon
Dat is een welkome oppepper![]()
![]()
nopatapquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je had nog geen ovenschalen of keukenweegschaal?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit dorp. Ben vanaf nu bezitter van 2 ovenschalen, een keukenweegschaal, wat extra voorraadbussen en een vriesvak vol vers vlees.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]te overduidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
en je had nog geen ovenschalen of keukenweegschaal?
wauw.... je bent echt een kook-noobquote:
Wie is het volgens jou dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is het volgens jou dan?rick, john, vivienneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik kookte tot nu toe uitsluitend aardappelen (bodem van pan vol is mijn maatgeverquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
wauw.... je bent echt een kook-noob
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kookte tot nu toe uitsluitend aardappelen (bodem van pan vol is mijn maatgever), groente uit pot en vlees. Rijst zit tegenwoordig in handige builtjes, dus hoef je niet af te wegen. Macaroni en spaghetti gooi ik altijd gewoon een hoeveelheid in de pan, gokkend dat het wel genoeg zal zijn
.
En de oven werd alleen gebruikt voor snacks die op de bakplaat kunnen.
En na 3 jaar ga ik dat eens uitbreiden dus. Heb van de week met succes boerenkoolstamppot gemaakt.
Gebakken aardappels met schil, die ga ik van de week eens maken inderdaad, volgens kookboekrecept. Vanavond eens kip roerbakken. Dat wordt best spannend, want als ik las wat er in die roerbakgroenten zit...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Rijst deed ik gokken....pasta deed ik gokken... tegenwoordig doe ik dat afwegen....
er staat een keukenweegschaal op het aanrecht dus waarom niet... maar wil nog welleens taart maken!
verder: aardappeltjes met schil en rosemarijn uit de oven, ovenschotels... lasagna
ovenschalen
gebakken aardappelen met schilquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met schil, die ga ik van de week eens maken inderdaad, volgens kookboekrecept. Vanavond eens kip roerbakken. Dat wordt best spannend, want als ik las wat er in die roerbakgroenten zit...![]()
.
Nee... bak gewoon eerst de kip, bak wat mie, gooi de groenten bij de kip in de wokpan en hopen dat het ergens naar smaaktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
gebakken aardappelen met schilAardappeltjes koken.... 20 minuten ofzo... in ovenschaal met rosemarijn en beetje olijfolie en 15 minuutjes in de oven
En en succes dan maar vanavondgooi er een leuk sausje doorheen dan komt het vast goed
o en jij hebt nog nooit geroerbakt![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... bak gewoon eerst de kip, bak wat mie, gooi de groenten bij de kip in de wokpan en hopen dat het ergens naar smaakt.
Wortelen, courgette, rode paprika, prei (quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
succes
wat voor een groenten zijn het ?
oehoehoe....klinkt lekker! ik denk die heeft iets tropisch gekocht (paksoi met babysweetcorn en bamboe ofzo....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wortelen, courgette, rode paprika, prie () en broccoli.
Mja, broccolli is ook geen favoriet, courgette weet ik nog niet, en prei vond ik altijd veel te zuur (toen ik dat nog mee moest eten bij mijn ouders thuisquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
oehoehoe....klinkt lekker! ik denk die heeft iets tropisch gekocht (paksoi met babysweetcorn en bamboe ofzo....)
![]()
Prei niet lekker nee? smaakt gewoon naar ui hoor
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, broccolli is ook geen favoriet, courgette weet ik nog niet, en prei vond ik altijd veel te zuur (toen ik dat nog mee moest eten bij mijn ouders thuis).
Mja, ik lust wel groente hoor. En op deze manier hoop ik dat ik weer eens wat andere dingen langzaamaan lekker ga vinden... gewoon proberen dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:11 schreef Californium het volgende:
[..]
maar goed dat je geen vegertarier bent
ik hou van alles
zeker weten!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik lust wel groente hoor. En op deze manier hoop ik dat ik weer eens wat andere dingen langzaamaan lekker ga vinden... gewoon proberen dus.
Jij ook succes in de keuken dan!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:14 schreef Californium het volgende:
[..]
zeker weten!gewoon proberen! ik ga straks in de winkel ook es ef kijken voor iets nieuws... heb veg. fajita strips in de vriezer liggen en ga daar eens even wat leuks mee bedenken!
Dat is roggebroodquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef Californium het volgende:
hhmmmm.... donker volkoren rye(?) brood
Geen backup of niks?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
Alle documenten enzo weg, ja echt leuk hoor
2 keer in de week vind ik normaal genoegquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
WTF is dat tegenwoordig met mensen die niet of 1x in de maand backuppen?
Je banden waren lek?quote:
Ik doe dat wekelijks. Eerst naar de externe harde schijf, en daarna naar de laptop.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
WTF is dat tegenwoordig met mensen die niet of 1x in de maand backuppen?
Nee, de toko stond in de hensquote:
Mja. Nu nog wokgroenten producerenquote:
15.339 staan op fora waar ik niet meer kom om allerlei redenen.quote:
Köttbullarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Koken![]()
Zweedse gehaktballetjes met champignons en erwtjes
Weet ik veelquote:
Köttbullar zijn Zweedse gehaktballetjes jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veelHeet die troep zo ja?
Het is goed binnen te houden iig
Zoeen diepvriesmaaltijd van Iglo.
Zweden is coolquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Köttbullar zijn Zweedse gehaktballetjes ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Eensch.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:30 schreef Pien85 het volgende:
Oh en heeft iemand een samenvatting voor me? Muck nog zwanger?Iemand hele wilde seks gehad?
Afaik is Muck niet zwanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel wilde seks gehad.
Wat heb jij met Mart uitgespookt?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mart was gisteren 'met zn baas' in Amstelveenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Afaik is Muck niet zwanger.
Wel wilde seks gehad.
Wat heb jij met Mart uitgespookt?
Ghehe, dat heb ik al gehoord....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mart was gisteren 'met zn baas' in AmstelveenNee, just kidding
Ik doe niet aan wilde secks
Nu eten enzo, fijne avond nog mensjes
Zit daar slagroom en aardbeien op?quote:
En 26 op TF!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
15.339 staan op fora waar ik niet meer kom om allerlei redenen.
184 "staan" op sites die niet meer bestaan
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
Of ik kom hier te weinig of het is specifiek jouw probleem, want
Ik merk het. De databaseserver heeft zondagsdienst. 1 keer up per half uurquote:
Zo diep gaan we niet zinkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De Gristen unie is blijkbaar de baas over fok geworden. Tot Maandag
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:30 schreef Pien85 het volgende:
Oh en heeft iemand een samenvatting voor me? Muck nog zwanger?Iemand hele wilde seks gehad?
Mart heeft allang gemeld hoe de seks was met Anne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering wat ben ik het zat met die hele gare klote kutsite hier. Flikker ook maar op
Inloggen gaat kut, databaseverkeer is kut. Wtf zijn ze toch aan het doenquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Mart heeft IJsmeis gebatstquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mart heeft allang gemeld hoe de seks was met Anne.
quote:
Hier ook al.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Oh ja. Sorry.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
Maar hey, het ligt aan ons, niet aan brakke servers o.i.d..
Lekker je bed in zo dus,quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben zo moooeeeee.... vanaf vanochtend kwart over negen bij mijn zusje aan de gang geweest, alles verhuisd, en 90% is uit de dozen en ingeruimd. Maar ik val wel bijna om nu..
quote:
Hoiquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben niemands favo fokker .
Denk ik
mwoah hele dag bij mn vriendin geweestquote:
Je krijgt vast wel wat te eten van je pa danquote:Op zondag 8 februari 2009 00:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwoah hele dag bij mn vriendin geweest![]()
joah alles redelijk ton huiswerk en opeens een pakket administratie die van mn PA is die hij wil dat ik maak.
mijn antwoord: WAT SCHUIFT HET!
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt vast wel wat te eten van je pa dan
Doe je huiswerk dan ook eensquote:Op zondag 8 februari 2009 00:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
anders ook wel!!!!! Dus daar gaat de zon niet voor op kan ik beter nog mijn huiswerk maken
maar hoe is het met marc?
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je huiswerk dan ook eens
En laat je pa maar betalen
Alles goed, op het vervelen na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer het ben nu bezig om mijn gastenboek leefbaarder te maken! zie bijvoorbeeld die irritante lange post !
na 20 tekens of zo afbreken
dan krijg je FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
en volgens mij breekt fok dat zelfs ook niet af !
dus 1 ding wat ik wel heb en Fok! niet
Druk bezig dus met je huiswerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
vond de functie op het internetquote:
Klinkt helemaal logisch tochquote:Op zondag 8 februari 2009 00:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vond de functie op het internet![]()
beetje lui kopieren plakken
nee ik zit met een hersenspinseltje in mijn hoofd.
hoe krijg ik voor elkaar dat als ik een verkooporder op geleverd zet , dat als ik 50 meloenen koop dat in mijn voorraad 50 meloenen weg gaan.Beetje praktisch denken, alleen opdezelfde order staan ook 20 appels en die moeten ook naar beneden toe als ik het op geleverdneerzet
![]()
beetje huiswerk ja
ik moet het eens in normale taal neerzetten.
als Verkooporder 201 op status geleverd word gezet
dan wijzig voor elk artikel in verkooporder 201 de artikelen met de hoeveelheid in verkooporderregel![]()
Dat is mijn vertaal slag naar code![]()
0,00 vs 20 euro ? of weet ik veel nee ik moet het zelf leren en reproducerenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt helemaal logisch toch
Kan je niet beter een goed pakket kopen ipv het wiel nog een keer uitvinden?
Ah, dan moet je even doorwerkenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
0,00 vs 20 euro ? of weet ik veel nee ik moet het zelf leren en reproduceren![]()
kan je huiswerk kopen !? Dit wiel moet ik uitvinden voor een cijfer
![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan moet je even doorwerken
Het kan, dus dan kan jij het ook wel
Ik weet het wel zeker dat het kanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja het kan weldaar ben ik van overtuigd.
maar nu kan ik alleen nog maar de status op niet geleverd / geleverd zetten
Ik weet ook dat het kan maar of ik het kan !!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat het kan
Werken met productnummers die uitgelezen worden?
En ben je ook al zover dat men niet meer kan bestellen dan je op voorraad hebt? Dat je geen negatieve voorraad krijgtquote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het kan maar of ik het kan !!![]()
Ergens moet een herhalende factor in en dan werkt het maar ik weet nog niet hoe het moet.
ben zover dat ik weet voor elke order alle orderregels kan oproepen, (alle artikel nrs met aantallen) alle gegevens kan oproepen.
nu nog een update query met een reken functie en ik ben klaar!denk ik
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ben je ook al zover dat men niet meer kan bestellen dan je op voorraad hebt? Dat je geen negatieve voorraad krijgt
Ohio gozaimasuquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, waar is iedereen, ik verveel me
quote:Op zondag 8 februari 2009 02:00 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 7 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
42. 055 eer-ik
64. 041 Dr_Flash
72. 038 Californium
85. 035 Papierversnipperaar
94. 034 DaMart
Ik heb er 1 meer!quote:
Ik heb er dus nog minderquote:
BX! Hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 8 februari 2009 10:11 schreef BrandX het volgende:
Kia ora luitjes!
@ TT: Ik heb gewoonin een koffiemok
Secret spamz0r.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:12 schreef BrandX het volgende:
ohw, ik en kwam er gister tot mijn schrik achter dat ik, ondanks dat ik al twee weken nauwelijks post, toch de top 500 van FOK! binnen ben gekropen![]()
![]()
wel weer redelijk. Als het een beetje mee zit ben ik na dit weekend van de grootste drukte af. Vandaag nog even de laatste loodjesquote:
Sjowhanquote:Op zondag 8 februari 2009 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Eerder uit bed willen komen, maarja
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:08 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ik wist niet dat het aan mij lag.
Ingelogdquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
marcb ik heb het werkend gekregen
www.dgb.clanslayers.com
en login met verkoop pass: verkoop
de pagina leveren moest ik maken (let niet op de bijwoorden ) alleen op de tabellen
![]()
het is ecologisch voedselquote:Op zondag 8 februari 2009 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal eens kijken
Alleen: Eten aan een betere toekomst!
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
marcb ik heb het werkend gekregen
www.dgb.clanslayers.com
en login met verkoop pass: verkoop
de pagina leveren moest ik maken (let niet op de bijwoorden ) alleen op de tabellen
![]()
mwhoah dat is alleen om te testenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uitJe moet alleen nog wat code wegwerken
Jeps, gaat wat beter. Heb een radicaal besluit genomen, morgen wordt dat tot uitvoer gebracht. Heb besloten dat ik met iemand moet praten, dus daar moet ik even wat tijd voor uittrekken omdat doet te kunnen doen. Morgen dus weer op het vliegtuigquote:
kijk nog eensquote:Op zondag 8 februari 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uitJe moet alleen nog wat code wegwerken
Hmjah.. geef mij maar gewoon normaal voer dan..quote:Op zondag 8 februari 2009 13:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is ecologisch voedsel! voor een " groene" tuinder die zonder bestrijdingsmiddelen werkt
![]()
tis een opdrachtquote:Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah.. geef mij maar gewoon normaal voer dan..
rechte of kromme?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis een opdrachtik ga zelf voor bananen
Marcquote:
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah dat is alleen om te testen![]()
dat is een kwestie van 3 regels weghalen
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, gaat wat beter. Heb een radicaal besluit genomen, morgen wordt dat tot uitvoer gebracht. Heb besloten dat ik met iemand moet praten, dus daar moet ik even wat tijd voor uittrekken omdat doet te kunnen doen. Morgen dus weer op het vliegtuig
Het helpt als je foto's postquote:
had het nog open staanquote:
ik vond marcs idee beterquote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat je je vriendin ritueel ging vermoorden
Sterkte morgen iig dan
Ziet er al beter uitquote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kijk nog eens
je mag eraan kloten wat je wil![]()
hoe erger het is hoe beter![]()
He, ik geef alleen aan wat ik zo zie hequote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had het nog open staannu nog de rest van de site werkend
![]()
stomme projectgroep... 2 die het totaal niet kunnen 1 die de layout heeft gemaakt en een ander die geen flikker uit voert!
hoe bedoel jequote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er al beter uit
Alleen werkt je menu bij zoeken niet goed
nah, dat geeft zo'n rotzooi en zo jeweets..quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat je je vriendin ritueel ging vermoorden
Sterkte morgen iig dan
I like travellingquote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, dat geeft zo'n rotzooi en zo jeweets..![]()
De komende dagen dus weer een druk schema met reizen en zo.. en dat terwijl ik net klaar was eigenlijk. Helaas dus.. maar ik doe het dan ook niet voor niets... ga ik vanuit en hoop ik
hey Leannequote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef Leanne het volgende:
Hoi CG, DaMart, Papier en Marc![]()
![]()
hoe gaat het met jullie op deze mooie dag
Uitstekend. En met jou?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef Leanne het volgende:
![]()
Goedgoedgoed. Lekker rustig gewerkt, ik mag zo naar huis. Dan ga ik een beetje rennen en gitaren.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef Leanne het volgende:
![]()
nee ik snap niet wat niet werktquote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er al beter uit
Alleen werkt je menu bij zoeken niet goed
Ik ook, al is dit eventjes wat anders.. hoop er echter wel een relaxt reisje van te kunnen maken als bepaalde dingen achter de rug zijn.quote:
Werken op zondag deed ik in de supermarkt altijd.. Leuke dagen waren dat... aah.. die goeie ouwe tijd zegquote:Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedgoedgoed. Lekker rustig gewerkt, ik mag zo naar huis. Dan ga ik een beetje rennen en gitaren.
Wat ga jij doen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook, al is dit eventjes wat anders.. hoop er echter wel een relaxt reisje van te kunnen maken als bepaalde dingen achter de rug zijn.
Waarom ligt ze daar?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef Leanne het volgende:
ik ga naar mijn moeder in het ziekenhuis
owh, dat hoort niet zo denk ik toch? Sterkte!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef Leanne het volgende:
ik ga naar mijn moeder in het ziekenhuis
ik worry nog een beetje door totdat ik de juiste persoon gesproken heeft. Daarna is het wellicht geen worry meer.. al wordt het dat wel, dan heb ik een nog groter probleem.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en natuurlijk dont worry be happy alleen ik kan de officiele video niet vinden
sorry geen ideequote:Op zondag 8 februari 2009 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar is dat topic met grappige schrijffouten? Heb er 1 gevonden denk ik
Hier!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar is dat topic met grappige schrijffouten? Heb er 1 gevonden denk ik
ze had een tumor in haar borst en die is donderdag verwijderdquote:
Sterktequote:Op zondag 8 februari 2009 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ze had een tumor in haar borst en die is donderdag verwijderd. Dus, niet zo leuk.
Gelukkig gaat alles goed met haar![]()
Maar ik ben weg, doeg doeg!
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ze had een tumor in haar borst en die is donderdag verwijderd. Dus, niet zo leuk.
Gelukkig gaat alles goed met haar![]()
Maar ik ben weg, doeg doeg!
Wat is dat voor liedje?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
I see a line of cars and theyre all painted black
With flowers and my love both never to come back
I see people turn their heads and quickly look away
Like a new born baby it just happens evry day
I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and it has been painted black
Maybe then Ill fade away and not have to face the facts
Its not easy facin up when your whole world is black
No more will my green sea go turn a deeper blue
I could not foresee this thing happening to you
If I look hard enough into the settin sun
My love will laugh with me before the mornin comes
I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
Hmm, hmm, hmm,...
I wanna see it painted, painted black
Black as night, black as coal
I wanna see the sun blotted out from the sky
I wanna see it painted, painted, painted, painted black
Yeah!
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
Mijn roerbakken ging wel redelijk trouwens. Was alleen erg droog. Volgende keer wat minder lang in de wok laten zitten, of gewoon satésaus in huis hebben.
Kies maar eens 1 van je opties en druk dan op zoeken. Dan schiet hij terug naar de bovenste ipv te blijven staanquote:Op zondag 8 februari 2009 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee ik snap niet wat niet werktprobeer eens uit te leggen wat je doet . bvb ik vul dit in verwacht dit te zien maar ik zie uiteindelijk dit
helpt mij namelijk
Ja, dat dan weer welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat scheelt een heel hoop... vandaag heb ik een 'balansdag' *kuch* gister teveel alcohol naar binnen gewerkt enzo en vanochtend toen ik thuis kwam had ik honger en heb ik 3 kommen met onthijtgranen gegeten dus heb besloten vandaag maar niet te ontbijtenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]omg.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellige avond gehad dus?quote:Op zondag 8 februari 2009 15:07 schreef Californium het volgende:
[..]
dat scheelt een heel hoop... vandaag heb ik een 'balansdag' *kuch* gister teveel alcohol naar binnen gewerkt enzo en vanochtend toen ik thuis kwam had ik honger en heb ik 3 kommen met onthijtgranen gegeten dus heb besloten vandaag maar niet te ontbijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |