Hey verhip! Leef jij nog?quote:
Deelsquote:
? Hoezo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer ja! Nu echt slapen.
En met deze KSC heb ik gebroken met mijn TT-traditie.
O, je bevindt je in dezelfde zombie-achtige staat als ik?quote:
Ja, bevalt me wel redelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O, je bevindt je in dezelfde zombie-achtige staat als ik?
TT-traditie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morgen weer ja! Nu echt slapen.
En met deze KSC heb ik gebroken met mijn TT-traditie.
Trustequote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef DR34M3R het volgende:
iedereen blijkbaar...
Ik ga slapen. Trusten!![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:05 schreef cablegunmaster het volgende:
hey!!!!!!! EINZ IK LEEF :3 waar slaat einz eigenlijk op ?
kut woord :|
lamequote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
EINZ!! ZWEI!11 lollerpwn
Is ooit een hype geweest in ONZ is nu cultquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
lamenooit weer gebruiken dus
![]()
het verklaard een hele hoopquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is ooit een hype geweest in ONZ is nu cult
Poehh gaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het verklaard een hele hoop![]()
maar hoe staat het in het leven surveillance fiets?
nou poes op mijn schoot lui achterover op Fok! zitten. Lees wat topics door eets wat chocolade koekjes.quote:
Ook gij, Fles?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets met neuken
quote:
De laatste tig KSC's die ik opende waren allemaal in de trant van 'met .... (voorzetsel) ...'quote:
quote:i Top 100 van vrijdag 6 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
081. 067 Californium
081. 067 Papierversnipperaar
089. 065 marcb1974
En marc maar mensen beschuldigen van spammen, meneer staat er zelf vaker in dan wie dan ookquote:
Hehe. Dat had ik toen ik in 2007 in Zwitserland was. Zag zoveel leuke dingen, maar mijn tas zat al volquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:38 schreef Pheno het volgende:
Niet wakker, dus maar niet storen. Het was gisteren al best laat.
http://cgi.ebay.nl/The-Ca(...)ZphotoQQcmdZViewItem
Fap. Ik weet gewoon dat ik een extra backpack moet gaan kopen, want dit gaat echt zo'n fucking shoppingspree in maart worden
ik ga niets aanpassen, dadellijkk gaat het kapot en zo..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:58 schreef cablegunmaster het volgende:
2e muisknop eigen schappen aanpassen ?
pfft... als het fout gaat hersteld hij zich na 15 secquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga niets aanpassen, dadellijkk gaat het kapot en zo..
zaterdagschool in Nederland?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh ja goeiemorgen en ik heb een 7,2 op mijn nederlands toets gehaaldHBO niveau ^^;;
Hmmm, gaat lekker jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Teveel op op te noemen, maar o.a.:
- probleem met ketting van motor
- geen internetverbinding
- poststuk vergeten mee te nemen naar het postkantoor
- beltegoed is op
- diegene die ik moet bellen is buiten bereik/heeft telefoon uitgezet whatever...
ach fuck it wat een kutdag zeg.
ik loop het risico vandaag liever nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft... als het fout gaat hersteld hij zich na 15 sec. als je nergens aankomt
.
dat dus.. ik heb bijzonder weinig zin om nog iets te doen vandaag.. dus voorlopig ga ik wel lekker zitten internettenquote:
Nee e-mail met daarin de resultaten van de toets.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zaterdagschool in Nederland?
Balen zeg, dat je nu weer internetten moetquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dus.. ik heb bijzonder weinig zin om nog iets te doen vandaag.. dus voorlopig ga ik wel lekker zitten internetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |