Mja, broccolli is ook geen favoriet, courgette weet ik nog niet, en prei vond ik altijd veel te zuur (toen ik dat nog mee moest eten bij mijn ouders thuisquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
oehoehoe....klinkt lekker! ik denk die heeft iets tropisch gekocht (paksoi met babysweetcorn en bamboe ofzo....)
![]()
Prei niet lekker nee? smaakt gewoon naar ui hoor
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, broccolli is ook geen favoriet, courgette weet ik nog niet, en prei vond ik altijd veel te zuur (toen ik dat nog mee moest eten bij mijn ouders thuis).
Mja, ik lust wel groente hoor. En op deze manier hoop ik dat ik weer eens wat andere dingen langzaamaan lekker ga vinden... gewoon proberen dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:11 schreef Californium het volgende:
[..]
maar goed dat je geen vegertarier bent
ik hou van alles
zeker weten!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik lust wel groente hoor. En op deze manier hoop ik dat ik weer eens wat andere dingen langzaamaan lekker ga vinden... gewoon proberen dus.
Jij ook succes in de keuken dan!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:14 schreef Californium het volgende:
[..]
zeker weten!gewoon proberen! ik ga straks in de winkel ook es ef kijken voor iets nieuws... heb veg. fajita strips in de vriezer liggen en ga daar eens even wat leuks mee bedenken!
Dat is roggebroodquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef Californium het volgende:
hhmmmm.... donker volkoren rye(?) brood
Geen backup of niks?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
Alle documenten enzo weg, ja echt leuk hoor
2 keer in de week vind ik normaal genoegquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
WTF is dat tegenwoordig met mensen die niet of 1x in de maand backuppen?
Je banden waren lek?quote:
Ik doe dat wekelijks. Eerst naar de externe harde schijf, en daarna naar de laptop.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
WTF is dat tegenwoordig met mensen die niet of 1x in de maand backuppen?
Nee, de toko stond in de hensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |