Mja, broccolli is ook geen favoriet, courgette weet ik nog niet, en prei vond ik altijd veel te zuur (toen ik dat nog mee moest eten bij mijn ouders thuisquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:03 schreef Californium het volgende:
[..]
oehoehoe....klinkt lekker! ik denk die heeft iets tropisch gekocht (paksoi met babysweetcorn en bamboe ofzo....)
![]()
Prei niet lekker nee? smaakt gewoon naar ui hoor
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, broccolli is ook geen favoriet, courgette weet ik nog niet, en prei vond ik altijd veel te zuur (toen ik dat nog mee moest eten bij mijn ouders thuis).
Mja, ik lust wel groente hoor. En op deze manier hoop ik dat ik weer eens wat andere dingen langzaamaan lekker ga vinden... gewoon proberen dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:11 schreef Californium het volgende:
[..]
maar goed dat je geen vegertarier bent
ik hou van alles
zeker weten!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik lust wel groente hoor. En op deze manier hoop ik dat ik weer eens wat andere dingen langzaamaan lekker ga vinden... gewoon proberen dus.
Jij ook succes in de keuken dan!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:14 schreef Californium het volgende:
[..]
zeker weten!gewoon proberen! ik ga straks in de winkel ook es ef kijken voor iets nieuws... heb veg. fajita strips in de vriezer liggen en ga daar eens even wat leuks mee bedenken!
Dat is roggebroodquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef Californium het volgende:
hhmmmm.... donker volkoren rye(?) brood
Geen backup of niks?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
Alle documenten enzo weg, ja echt leuk hoor
2 keer in de week vind ik normaal genoegquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
WTF is dat tegenwoordig met mensen die niet of 1x in de maand backuppen?
Je banden waren lek?quote:
Ik doe dat wekelijks. Eerst naar de externe harde schijf, en daarna naar de laptop.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
WTF is dat tegenwoordig met mensen die niet of 1x in de maand backuppen?
Nee, de toko stond in de hensquote:
Mja. Nu nog wokgroenten producerenquote:
15.339 staan op fora waar ik niet meer kom om allerlei redenen.quote:
Köttbullarquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Koken![]()
Zweedse gehaktballetjes met champignons en erwtjes
Weet ik veelquote:
Köttbullar zijn Zweedse gehaktballetjes jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veelHeet die troep zo ja?
Het is goed binnen te houden iig
Zoeen diepvriesmaaltijd van Iglo.
Zweden is coolquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Köttbullar zijn Zweedse gehaktballetjes ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Eensch.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:30 schreef Pien85 het volgende:
Oh en heeft iemand een samenvatting voor me? Muck nog zwanger?Iemand hele wilde seks gehad?
Afaik is Muck niet zwanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel wilde seks gehad.
Wat heb jij met Mart uitgespookt?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mart was gisteren 'met zn baas' in Amstelveenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch.
[..]
Afaik is Muck niet zwanger.
Wel wilde seks gehad.
Wat heb jij met Mart uitgespookt?
Ghehe, dat heb ik al gehoord....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mart was gisteren 'met zn baas' in AmstelveenNee, just kidding
Ik doe niet aan wilde secks
Nu eten enzo, fijne avond nog mensjes
Zit daar slagroom en aardbeien op?quote:
En 26 op TF!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
15.339 staan op fora waar ik niet meer kom om allerlei redenen.
184 "staan" op sites die niet meer bestaan
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
Of ik kom hier te weinig of het is specifiek jouw probleem, want
Ik merk het. De databaseserver heeft zondagsdienst. 1 keer up per half uurquote:
Zo diep gaan we niet zinkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De Gristen unie is blijkbaar de baas over fok geworden. Tot Maandag
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:30 schreef Pien85 het volgende:
Oh en heeft iemand een samenvatting voor me? Muck nog zwanger?Iemand hele wilde seks gehad?
Mart heeft allang gemeld hoe de seks was met Anne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering wat ben ik het zat met die hele gare klote kutsite hier. Flikker ook maar op
Inloggen gaat kut, databaseverkeer is kut. Wtf zijn ze toch aan het doenquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Mart heeft IJsmeis gebatstquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mart heeft allang gemeld hoe de seks was met Anne.
quote:
Hier ook al.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Oh ja. Sorry.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
Maar hey, het ligt aan ons, niet aan brakke servers o.i.d..
Lekker je bed in zo dus,quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
ik ben zo moooeeeee.... vanaf vanochtend kwart over negen bij mijn zusje aan de gang geweest, alles verhuisd, en 90% is uit de dozen en ingeruimd. Maar ik val wel bijna om nu..
quote:
Hoiquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:54 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik ben niemands favo fokker .
Denk ik
mwoah hele dag bij mn vriendin geweestquote:
Je krijgt vast wel wat te eten van je pa danquote:Op zondag 8 februari 2009 00:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwoah hele dag bij mn vriendin geweest![]()
joah alles redelijk ton huiswerk en opeens een pakket administratie die van mn PA is die hij wil dat ik maak.
mijn antwoord: WAT SCHUIFT HET!
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt vast wel wat te eten van je pa dan
Doe je huiswerk dan ook eensquote:Op zondag 8 februari 2009 00:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
anders ook wel!!!!! Dus daar gaat de zon niet voor op kan ik beter nog mijn huiswerk maken
maar hoe is het met marc?
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je huiswerk dan ook eens
En laat je pa maar betalen
Alles goed, op het vervelen na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik probeer het ben nu bezig om mijn gastenboek leefbaarder te maken! zie bijvoorbeeld die irritante lange post !
na 20 tekens of zo afbreken
dan krijg je FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
en volgens mij breekt fok dat zelfs ook niet af !
dus 1 ding wat ik wel heb en Fok! niet
Druk bezig dus met je huiswerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
vond de functie op het internetquote:
Klinkt helemaal logisch tochquote:Op zondag 8 februari 2009 00:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
vond de functie op het internet![]()
beetje lui kopieren plakken
nee ik zit met een hersenspinseltje in mijn hoofd.
hoe krijg ik voor elkaar dat als ik een verkooporder op geleverd zet , dat als ik 50 meloenen koop dat in mijn voorraad 50 meloenen weg gaan.Beetje praktisch denken, alleen opdezelfde order staan ook 20 appels en die moeten ook naar beneden toe als ik het op geleverdneerzet
![]()
beetje huiswerk ja
ik moet het eens in normale taal neerzetten.
als Verkooporder 201 op status geleverd word gezet
dan wijzig voor elk artikel in verkooporder 201 de artikelen met de hoeveelheid in verkooporderregel![]()
Dat is mijn vertaal slag naar code![]()
0,00 vs 20 euro ? of weet ik veel nee ik moet het zelf leren en reproducerenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt helemaal logisch toch
Kan je niet beter een goed pakket kopen ipv het wiel nog een keer uitvinden?
Ah, dan moet je even doorwerkenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
0,00 vs 20 euro ? of weet ik veel nee ik moet het zelf leren en reproduceren![]()
kan je huiswerk kopen !? Dit wiel moet ik uitvinden voor een cijfer
![]()
quote:Op zondag 8 februari 2009 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan moet je even doorwerken
Het kan, dus dan kan jij het ook wel
Ik weet het wel zeker dat het kanquote:Op zondag 8 februari 2009 00:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja het kan weldaar ben ik van overtuigd.
maar nu kan ik alleen nog maar de status op niet geleverd / geleverd zetten
Ik weet ook dat het kan maar of ik het kan !!quote:Op zondag 8 februari 2009 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat het kan
Werken met productnummers die uitgelezen worden?
En ben je ook al zover dat men niet meer kan bestellen dan je op voorraad hebt? Dat je geen negatieve voorraad krijgtquote:Op zondag 8 februari 2009 01:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het kan maar of ik het kan !!![]()
Ergens moet een herhalende factor in en dan werkt het maar ik weet nog niet hoe het moet.
ben zover dat ik weet voor elke order alle orderregels kan oproepen, (alle artikel nrs met aantallen) alle gegevens kan oproepen.
nu nog een update query met een reken functie en ik ben klaar!denk ik
quote:Op zondag 8 februari 2009 01:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ben je ook al zover dat men niet meer kan bestellen dan je op voorraad hebt? Dat je geen negatieve voorraad krijgt
Ohio gozaimasuquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, waar is iedereen, ik verveel me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |