maak eens wat foto's van de omgevingquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat dus.. ik heb bijzonder weinig zin om nog iets te doen vandaag.. dus voorlopig ga ik wel lekker zitten internetten
oh!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee e-mail met daarin de resultaten van de toets.![]()
Leraren E-mailen nu resultaten
hmjah, ook daar heb ik niet echt veel zin inquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen zeg, dat je nu weer internetten moet
doorgaande weg met winkels, garages e.d.? Lijkt me niet echt boeiend, plus dat ik mijn camera niet bij me heb.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maak eens wat foto's van de omgeving?
blijft altijd leuk om beelden te krijgen van india / indonesie?
Ga eens lekker uit eten met je vriendin danquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, ook daar heb ik niet echt veel zin in
okay, nog een probleem erbij.. we gaan op dit moment wat minder goed samen, om het maar zo te zeggen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens lekker uit eten met je vriendin dan
Oeps, sorryquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, nog een probleem erbij.. we gaan op dit moment wat minder goed samen, om het maar zo te zeggen.
En nog tel ik zo 3 fouten in die ene zin!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:59 schreef cablegunmaster het volgende:
Oh ja goeiemorgen en ik heb een 7,2 op mijn nederlands toets gehaaldHBO niveau ^^;;
Caliquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef Californium het volgende:
halalalalalooooo
wie is de mol kijken
Goedemorgen CalI!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef Californium het volgende:
halalalalalooooo
wie is de mol kijken
Het onderwijs van tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nog tel ik zo 3 fouten in die ene zin!
Je komt terug naar Nederland dusquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
ach, kun jij ook niet ruiken he../ maar goed. ik zit dus al een paar dagen helemaal niet goed in mijn vel. Diegene die ik probeer te bereiken kan in ieder geval luisteren, maar niet als de telefoon uit staat.En 'even' langs gaan is geen optie helaas.
Hoewel...
NEUH! Die persoon zit ergens in Jakarta. Het is maar een uurtje vliegen van hier, maar omdat te doen voor een gesprekje schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt terug naar Nederland dus
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, nog een probleem erbij.. we gaan op dit moment wat minder goed samen, om het maar zo te zeggen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
YES! het geluk van de dag, de noodlijn heeft me in verbinding gebracht met de juiste persoon
Dat is een welkome oppepper![]()
![]()
en zo wordt het langzaam weer beterquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
YES! het geluk van de dag, de noodlijn heeft me in verbinding gebracht met de juiste persoon
Dat is een welkome oppepper![]()
![]()
nopatapquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je had nog geen ovenschalen of keukenweegschaal?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit dorp. Ben vanaf nu bezitter van 2 ovenschalen, een keukenweegschaal, wat extra voorraadbussen en een vriesvak vol vers vlees.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]te overduidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
en je had nog geen ovenschalen of keukenweegschaal?
wauw.... je bent echt een kook-noobquote:
Wie is het volgens jou dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is het volgens jou dan?rick, john, vivienneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ik kookte tot nu toe uitsluitend aardappelen (bodem van pan vol is mijn maatgeverquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
wauw.... je bent echt een kook-noob
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kookte tot nu toe uitsluitend aardappelen (bodem van pan vol is mijn maatgever), groente uit pot en vlees. Rijst zit tegenwoordig in handige builtjes, dus hoef je niet af te wegen. Macaroni en spaghetti gooi ik altijd gewoon een hoeveelheid in de pan, gokkend dat het wel genoeg zal zijn
.
En de oven werd alleen gebruikt voor snacks die op de bakplaat kunnen.
En na 3 jaar ga ik dat eens uitbreiden dus. Heb van de week met succes boerenkoolstamppot gemaakt.
Gebakken aardappels met schil, die ga ik van de week eens maken inderdaad, volgens kookboekrecept. Vanavond eens kip roerbakken. Dat wordt best spannend, want als ik las wat er in die roerbakgroenten zit...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Rijst deed ik gokken....pasta deed ik gokken... tegenwoordig doe ik dat afwegen....
er staat een keukenweegschaal op het aanrecht dus waarom niet... maar wil nog welleens taart maken!
verder: aardappeltjes met schil en rosemarijn uit de oven, ovenschotels... lasagna
ovenschalen
gebakken aardappelen met schilquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met schil, die ga ik van de week eens maken inderdaad, volgens kookboekrecept. Vanavond eens kip roerbakken. Dat wordt best spannend, want als ik las wat er in die roerbakgroenten zit...![]()
.
Nee... bak gewoon eerst de kip, bak wat mie, gooi de groenten bij de kip in de wokpan en hopen dat het ergens naar smaaktquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:56 schreef Californium het volgende:
[..]
gebakken aardappelen met schilAardappeltjes koken.... 20 minuten ofzo... in ovenschaal met rosemarijn en beetje olijfolie en 15 minuutjes in de oven
En en succes dan maar vanavondgooi er een leuk sausje doorheen dan komt het vast goed
o en jij hebt nog nooit geroerbakt![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... bak gewoon eerst de kip, bak wat mie, gooi de groenten bij de kip in de wokpan en hopen dat het ergens naar smaakt.
Wortelen, courgette, rode paprika, prei (quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
succes
wat voor een groenten zijn het ?
oehoehoe....klinkt lekker! ik denk die heeft iets tropisch gekocht (paksoi met babysweetcorn en bamboe ofzo....quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wortelen, courgette, rode paprika, prie () en broccoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |