quote:Op zondag 8 februari 2009 02:00 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van zaterdag 7 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
42. 055 eer-ik
64. 041 Dr_Flash
72. 038 Californium
85. 035 Papierversnipperaar
94. 034 DaMart
Ik heb er 1 meer!quote:
Ik heb er dus nog minderquote:
BX! Hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 8 februari 2009 10:11 schreef BrandX het volgende:
Kia ora luitjes!
@ TT: Ik heb gewoonin een koffiemok
Secret spamz0r.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:12 schreef BrandX het volgende:
ohw, ik en kwam er gister tot mijn schrik achter dat ik, ondanks dat ik al twee weken nauwelijks post, toch de top 500 van FOK! binnen ben gekropen![]()
![]()
wel weer redelijk. Als het een beetje mee zit ben ik na dit weekend van de grootste drukte af. Vandaag nog even de laatste loodjesquote:
Sjowhanquote:Op zondag 8 februari 2009 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Eerder uit bed willen komen, maarja
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:08 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ik wist niet dat het aan mij lag.
Ingelogdquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
marcb ik heb het werkend gekregen
www.dgb.clanslayers.com
en login met verkoop pass: verkoop
de pagina leveren moest ik maken (let niet op de bijwoorden ) alleen op de tabellen
![]()
het is ecologisch voedselquote:Op zondag 8 februari 2009 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal eens kijken
Alleen: Eten aan een betere toekomst!
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
marcb ik heb het werkend gekregen
www.dgb.clanslayers.com
en login met verkoop pass: verkoop
de pagina leveren moest ik maken (let niet op de bijwoorden ) alleen op de tabellen
![]()
mwhoah dat is alleen om te testenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uitJe moet alleen nog wat code wegwerken
Jeps, gaat wat beter. Heb een radicaal besluit genomen, morgen wordt dat tot uitvoer gebracht. Heb besloten dat ik met iemand moet praten, dus daar moet ik even wat tijd voor uittrekken omdat doet te kunnen doen. Morgen dus weer op het vliegtuigquote:
kijk nog eensquote:Op zondag 8 februari 2009 13:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uitJe moet alleen nog wat code wegwerken
Hmjah.. geef mij maar gewoon normaal voer dan..quote:Op zondag 8 februari 2009 13:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is ecologisch voedsel! voor een " groene" tuinder die zonder bestrijdingsmiddelen werkt
![]()
tis een opdrachtquote:Op zondag 8 februari 2009 14:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah.. geef mij maar gewoon normaal voer dan..
rechte of kromme?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis een opdrachtik ga zelf voor bananen
Marcquote:
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah dat is alleen om te testen![]()
dat is een kwestie van 3 regels weghalen
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, gaat wat beter. Heb een radicaal besluit genomen, morgen wordt dat tot uitvoer gebracht. Heb besloten dat ik met iemand moet praten, dus daar moet ik even wat tijd voor uittrekken omdat doet te kunnen doen. Morgen dus weer op het vliegtuig
Het helpt als je foto's postquote:
had het nog open staanquote:
ik vond marcs idee beterquote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat je je vriendin ritueel ging vermoorden
Sterkte morgen iig dan
Ziet er al beter uitquote:Op zondag 8 februari 2009 14:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kijk nog eens
je mag eraan kloten wat je wil![]()
hoe erger het is hoe beter![]()
He, ik geef alleen aan wat ik zo zie hequote:Op zondag 8 februari 2009 14:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had het nog open staannu nog de rest van de site werkend
![]()
stomme projectgroep... 2 die het totaal niet kunnen 1 die de layout heeft gemaakt en een ander die geen flikker uit voert!
hoe bedoel jequote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er al beter uit
Alleen werkt je menu bij zoeken niet goed
nah, dat geeft zo'n rotzooi en zo jeweets..quote:Op zondag 8 februari 2009 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat je je vriendin ritueel ging vermoorden
Sterkte morgen iig dan
I like travellingquote:Op zondag 8 februari 2009 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, dat geeft zo'n rotzooi en zo jeweets..![]()
De komende dagen dus weer een druk schema met reizen en zo.. en dat terwijl ik net klaar was eigenlijk. Helaas dus.. maar ik doe het dan ook niet voor niets... ga ik vanuit en hoop ik
hey Leannequote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef Leanne het volgende:
Hoi CG, DaMart, Papier en Marc![]()
![]()
hoe gaat het met jullie op deze mooie dag
Uitstekend. En met jou?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef Leanne het volgende:
![]()
Goedgoedgoed. Lekker rustig gewerkt, ik mag zo naar huis. Dan ga ik een beetje rennen en gitaren.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:27 schreef Leanne het volgende:
![]()
nee ik snap niet wat niet werktquote:Op zondag 8 februari 2009 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er al beter uit
Alleen werkt je menu bij zoeken niet goed
Ik ook, al is dit eventjes wat anders.. hoop er echter wel een relaxt reisje van te kunnen maken als bepaalde dingen achter de rug zijn.quote:
Werken op zondag deed ik in de supermarkt altijd.. Leuke dagen waren dat... aah.. die goeie ouwe tijd zegquote:Op zondag 8 februari 2009 14:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goedgoedgoed. Lekker rustig gewerkt, ik mag zo naar huis. Dan ga ik een beetje rennen en gitaren.
Wat ga jij doen?
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ook, al is dit eventjes wat anders.. hoop er echter wel een relaxt reisje van te kunnen maken als bepaalde dingen achter de rug zijn.
Waarom ligt ze daar?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef Leanne het volgende:
ik ga naar mijn moeder in het ziekenhuis
owh, dat hoort niet zo denk ik toch? Sterkte!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:40 schreef Leanne het volgende:
ik ga naar mijn moeder in het ziekenhuis
ik worry nog een beetje door totdat ik de juiste persoon gesproken heeft. Daarna is het wellicht geen worry meer.. al wordt het dat wel, dan heb ik een nog groter probleem.quote:Op zondag 8 februari 2009 14:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en natuurlijk dont worry be happy alleen ik kan de officiele video niet vinden
sorry geen ideequote:Op zondag 8 februari 2009 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar is dat topic met grappige schrijffouten? Heb er 1 gevonden denk ik
Hier!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar is dat topic met grappige schrijffouten? Heb er 1 gevonden denk ik
ze had een tumor in haar borst en die is donderdag verwijderdquote:
Sterktequote:Op zondag 8 februari 2009 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ze had een tumor in haar borst en die is donderdag verwijderd. Dus, niet zo leuk.
Gelukkig gaat alles goed met haar![]()
Maar ik ben weg, doeg doeg!
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ze had een tumor in haar borst en die is donderdag verwijderd. Dus, niet zo leuk.
Gelukkig gaat alles goed met haar![]()
Maar ik ben weg, doeg doeg!
Wat is dat voor liedje?quote:Op zondag 8 februari 2009 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
I see a line of cars and theyre all painted black
With flowers and my love both never to come back
I see people turn their heads and quickly look away
Like a new born baby it just happens evry day
I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and it has been painted black
Maybe then Ill fade away and not have to face the facts
Its not easy facin up when your whole world is black
No more will my green sea go turn a deeper blue
I could not foresee this thing happening to you
If I look hard enough into the settin sun
My love will laugh with me before the mornin comes
I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes
Hmm, hmm, hmm,...
I wanna see it painted, painted black
Black as night, black as coal
I wanna see the sun blotted out from the sky
I wanna see it painted, painted, painted, painted black
Yeah!
quote:Op zondag 8 februari 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
Mijn roerbakken ging wel redelijk trouwens. Was alleen erg droog. Volgende keer wat minder lang in de wok laten zitten, of gewoon satésaus in huis hebben.
Kies maar eens 1 van je opties en druk dan op zoeken. Dan schiet hij terug naar de bovenste ipv te blijven staanquote:Op zondag 8 februari 2009 14:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee ik snap niet wat niet werktprobeer eens uit te leggen wat je doet . bvb ik vul dit in verwacht dit te zien maar ik zie uiteindelijk dit
helpt mij namelijk
Ja, dat dan weer welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat scheelt een heel hoop... vandaag heb ik een 'balansdag' *kuch* gister teveel alcohol naar binnen gewerkt enzo en vanochtend toen ik thuis kwam had ik honger en heb ik 3 kommen met onthijtgranen gegeten dus heb besloten vandaag maar niet te ontbijtenquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]omg.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |