SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef venomsnake het volgende:
Je bent de OP vergeten, lul.
Meneer wilt weer lullen in de OP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Heb jij die foto van SCH nog op je computer?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Meneer wilt weer lullen in de OP?
Nou vooruit, plaats maar een elftal foto van Ajax in de OP dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Meneer wilt weer lullen in de OP?
Ik heb wel Jorienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb jij die foto van SCH nog op je computer?
Dat vind ik meer een kutje.quote:
Je zoekt gelijk de grootste uit he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou vooruit, plaats maar een elftal foto van Ajax in de OP dan.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:07 schreef sezten het volgende:
[..]
Je zoekt gelijk de grootste uit he?
Weet je wat dat kostquote:
Zou ik ook doenquote:
Nee supergrappigquote:
er loopt een rilling over m'n rug als ik naar zulk soort plaatjes kijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:23 schreef Messenga het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere binnenkomer!
Pils is altijd welkom.
Brabantquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:50 schreef toma het volgende:daar ben ik weer.
M'n internet heeft er bijna de hele week uit gelegen.
Ziggo
ik las vandaag in de Quest dat Brabanders het minst last hebben van een hoge bloeddruk van de hele Nederlandse bevolkingquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Brabant
Of is die te makkelijk ?![]()
Welcome back
Me 2quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:27 schreef toma het volgende:
[..]
er loopt een rilling over m'n rug als ik naar zulk soort plaatjes kijk
Kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Den, hoe is het met je studie? jij deed toch ook sportmarketing?
Ah, jij ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
KloptGaat lekker, druk weer... 2e jaars nu
Gaan we pilsen morgen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Me 2
Ga je nog pilsen morgen?
en je komt ook nooit meer in het tilburg topic
Den, hoe is het met je studie? jij deed toch ook sportmarketing?
P nog niet binnen, omdat ik 1 vak niet kon herkansen omdat ik zie werd in de tentamenweekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah, jij ookP al binnen? Waar doe je het eigenlijk?
damn 2e jaarsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
KloptGaat lekker, druk weer... 2e jaars nu
Komt goed tochquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
P nog niet binnen, omdat ik 1 vak niet kon herkansen omdat ik zie werd in de tentamenweekBinnenkort ga ik die herkansen, moet wel lukken
Ik doe hem in Amsterdam
MBOquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
damn 2e jaars
ik ben aan het afstuderen
In mijn 1e jaar? Pfff, dingen als bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie, algemene economie etc. Nu vakken over sponsoring en dergelijkequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Komt goed toch
Weet mn god niet of het vergelijkbaar is met hetgeen wat ik doeWelke vakken heb je?
Nooitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:41 schreef toma het volgende:
Mess, je gaat me niet vertellen dat je naar de Nacht gaat?
Ah ok, beetje anders dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
In mijn 1e jaar? Pfff, dingen als bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie, algemene economie etc. Nu vakken over sponsoring en dergelijke
Nee lijkt me wel vet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft iemand hier al Valkyrie of The Curious Case of Benjamin Button gezien?
Alleen Benjamin Button heb ik gezien. Wel aardig, maar die ophef vind ik een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft iemand hier al Valkyrie of The Curious Case of Benjamin Button gezien?
13 oscar nominaties is overdreven? Achja ik wil er toch heen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Alleen Benjamin Button heb ik gezien. Wel aardig, maar die ophef vind ik een beetje overdreven.
Ongeloofwaardig verhaal vind ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
13 oscar nominaties is overdreven? Achja ik wil er toch heen.![]()
nog steeds bij de FRS?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef Messenga het volgende:
Geile chicks ftw
Morgen weer goed opletten op't werk
Homo´s in de voetballerij #3 Macho-topicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef toma het volgende:
ik zoek het 'Homo's in de voetballerij topic'. Jullie weten vast waar ik die kan vinden
Jij was toch met een minor-chicka? Of is dat puur voor de lust?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef Messenga het volgende:
Geile chicks ftw
Morgen weer goed opletten op't werk
Ik zei toch dat je het het beste op Fok! bekend kon makenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef toma het volgende:
ik zoek het 'Homo's in de voetballerij topic'. Jullie weten vast waar ik die kan vinden
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je het het beste op Fok! bekend kon maken
dat is kut. Kun je wel gaan skiën?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Houniet het volgende:
Geblesseerd geraakt, week voor de wintersport. Wat een tering begin van het weekend
.
Heb 10 jaar gejudood en heb nog nooit een blessure gehad. Daarna heb ik twee seizoenen in een zaalvoetbalteam gezeten en ben echt heel vaak geblesseerd geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie gaat er dan ook zaalvoetballen?
Mij lijkt zaalvoetbal niet veel aan. Gewoon op een veld.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:43 schreef toma het volgende:
[..]
Heb 10 jaar gejudood en heb nog nooit een blessure gehad. Daarna heb ik twee seizoenen in een zaalvoetbalteam gezeten en ben echt heel vaak geblesseerd geweest.
Zaalvoetbal is heel intensief voor je gewrichten. Vooral je knieën en in mijn geval m'n enkels.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mij lijkt zaalvoetbal niet veel aan. Gewoon op een veld.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als tong zo'n hekel aan golfer heeft moet hij hier maar gaan posten.
No fucking way! Ik hoef niet te weten hoe vaak hij moet pissen en zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 02:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als tong zo'n hekel aan golfer heeft moet hij hier maar gaan posten.
Ik hoop het wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:41 schreef toma het volgende:
[..]
dat is kut. Kun je wel gaan skiën?
Maat van me had twee dagen voordat ie op wintersport ging z'n teen gebroken
Hij is overigens 'gewoon' gaan skiën.
Ik krijg er altijd dorst van.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Die Heineken reclame maakt me altijd aan het lachen.
Een uurtje te laatquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:13 schreef Breach het volgende:
Half 5 thuiskomen en 11 uur wakker. Dat hakt erin zeg
Ja, van een maat die je smst of het gelukt is met de kaartenquote:
Ik heb gelukkig wel een kaartje. Leukste uitwedstrijd van het jaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, van een maat die je smst of het gelukt is met de kaarten
Ja, ik weet het. Maar als ik op tijd ben heb ik geen kaarten. En anders vergeet ik het omdat ik de avond ervoor weer net even te lang door moest gaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig wel een kaartje. Leukste uitwedstrijd van het jaar.
rowdyyyyyyyy
Ik zeg het wel, als de mannen de 5 gaan rijden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Yup, alleen de mannen. Zometeen even proberen stukje Man City te kijken.
Uurtje of half 4 toch pas oid?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg het wel, als de mannen de 5 gaan rijden.
Zou zomaar kunnen. Ik weet het niet preciesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Uurtje of half 4 toch pas oid?
Ik vind dat dus super kut. Op zondag is dat oké, niet op zaterdag.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker een dag compleet niets. Beetje sport kijken, beetje series kijken, beetje mate drinken.
Misschien tussendoor nog weer eens douchem. Lekker zo'n zaterdag.
Lew Ashbyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren trouwens ook compleet seizoen 2 van Californication gekeken. Briljante serie ook hoor.
Heerlijk, nu lekker chillen.quote:
Vergeleken bij veruit de meeste Tsjechische biertjes zeer zeker. Maar hij is deze week in de bonusaanbieding bij de Appie en voor de man zonder baan moet het dan maar.quote:
Tsjechisch bierquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vergeleken bij veruit de meeste Tsjechische biertjes zeer zeker. Maar hij is deze week in de bonusaanbieding bij de Appie en voor de man zonder baan moet het dan maar.
Hoe komt et?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zat net alleen zo hard te lachen om Bottom dat mijn moeder naar boven kwam wat er aan de hand was_!
Tevens Tsjechië en Tsjechisch bier
* Paaskonijn is 1/8e Tsjechisch [ afbeelding ]
Hoe komt wat?quote:
Ja. Op een camping aan het Lipno-meer. Deze:quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tsjechisch bier
Ooit in Horni plana geweest?
Ik ben bij de brouwerij van Pilsner Urquell in Plzen geweestquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Mijn favorieten zijn Gambrinus Premium en Staropramen Lezak.
Kleine camping lijkt het.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. Op een camping aan het Lipno-meer. Deze:
[ afbeelding ]
Gambrinus, Pilsner Urquell.
Dat is het leukste stuk, mijn familie komt oorspronkelijk uit Plzen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben bij de brouwerij van Pilsner Urquell in Plzen geweest.
De oorsprong van het bier!
En dan nog één van de luxueuze campings van Tsjechië, kun je nagaan.quote:
Lukt me niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan nog één van de luxueuze campings van Tsjechië, kun je nagaan.
Bij Viktoria Plzen - Slavia wordt je standaard naar het restaurant van de brouwerij geleidt door de Tsjechische blauwe pettenbrigade. Lekker goedkope Plzen zuipen en daarna naar het stadion in waar alleen maar alcoholvrij bier is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben bij de brouwerij van Pilsner Urquell in Plzen geweest.
De oorsprong van het bier!
Daar ben ik ook geweest haha. Good old timesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. Op een camping aan het Lipno-meer. Deze:
[ afbeelding ]
Gambrinus, Pilsner Urquell.
Ja.quote:
Gij liegt!quote:
Heer en meester die serie.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren trouwens ook compleet seizoen 2 van Californication gekeken. Briljante serie ook hoor.
Ik ga nuquote:Op zondag 8 februari 2009 10:06 schreef denthemen het volgende:
Vroeeeeeegggg pffff, al op weg naar Arnhem.. Valkyrie gezien gister, zeer goede film
Ik zou al te graag wel eens in het uitvak willen zitten hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sowieso niet de combi instappen voor zo'n halfgare kutwedstrijd
Maar goed, dat is mijn mening
Waarom neem je dan geen uitkaart?quote:Op zondag 8 februari 2009 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou al te graag wel eens in het uitvak willen zitten hoor.
Nog steeds geen eigen kaartquote:Op zondag 8 februari 2009 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom neem je dan geen uitkaart?
Je weet bij wie je moet zijn hequote:Op zondag 8 februari 2009 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog steeds geen eigen kaart. Twee seizoen geleden via een vriend een jaar overgenomen om eindelijk eens te proberen, vorig jaar niet hoog genoeg op de lijst voor het vak en dit seizoen weer gesplit vanwege buitenland hem en mij.
Hopelijk in de zomer wel gewoon mijn eigen kaart, voor dat vak en dan wil ik er ook wel gewoon een uitkaart van maken.
Het had leuker geweest als deze link ook nep was geweestquote:Op zondag 8 februari 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
Jorien
[FAQ & FB] #88: Alles voor de user.
Bans aansmeren toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:58 schreef sjimz het volgende:
Ach ik snap sowieso niet wat die jongen nog op fok doet.
Alsof het boter is.quote:
Fantastisch!quote:Op zondag 8 februari 2009 13:06 schreef Breach het volgende:
En dan word je wakker met die stand in Arnhem
Zat je in thuisvak?quote:Op zondag 8 februari 2009 16:36 schreef Houniet het volgende:
Net terug uit Arnhem, wat een slappe tering bedoeling!!!!!!
Dat heb ik bij meer mensen. En ik heb persoonlijk weinig tegen tong, maar zoveel kuttopics openen en nog geen ban,,,quote:Op zondag 8 februari 2009 13:58 schreef sjimz het volgende:
Ach ik snap sowieso niet wat die jongen nog op fok doet.
Reageer dan ook niet op die gastquote:Op zondag 8 februari 2009 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
JorienHet is jammer dat ze geen bans kunnen geven voor PM's, anders was hij allang weggeweest
Post dan ook geen pm'squote:Op zondag 8 februari 2009 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
JorienHet is jammer dat ze geen bans kunnen geven voor PM's, anders was hij allang weggeweest
Dit is geen pmquote:Op zondag 8 februari 2009 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Post dan ook geen pm'sJe weet wat daar voor straf op staat.
Ik reageer verder ook niet op hem, en als ik reageer hou ik het netjes. We hadden via PM zelfs een gesprek over Ajax, ik vertelde dat ik me al had neergelegd bij weer geen kampioenschap, krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin neequote:
Ja dat is walgelijk ja. Maar ik denk dat FA's daar ook wel wat aan doen als ze dat weten.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik reageer verder ook niet op hem, en als ik reageer hou ik het netjes. We hadden via PM zelfs een gesprek over Ajax, ik vertelde dat ik me al had neergelegd bij weer geen kampioenschap, krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin nee
Ach, ik ben er niet op uit om hem een ban aan te naaien, hij zal het binnenkort vanzelf wel doenquote:Op zondag 8 februari 2009 17:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dat is walgelijk ja. Maar ik denk dat FA's daar ook wel wat aan doen als ze dat weten.
Maar ik krijg ook met enige regelmaat een sing when you're winning PM van die jongen. Maar ik open ze niet eens
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, ik ben er niet op uit om hem een ban aan te naaien, hij zal het binnenkort vanzelf wel doen
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte
Dat is echt de enige speler die ik ken.quote:
Dat is wel heel zwak.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik reageer verder ook niet op hem, en als ik reageer hou ik het netjes. We hadden via PM zelfs een gesprek over Ajax, ik vertelde dat ik me al had neergelegd bij weer geen kampioenschap, krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin nee
Het is serieus de moeite waard om gewoon eens een keer op zaterdagmiddag een wedstrijd op de BBC mee te pakken. Die sport is zo ontzettend leuk om te zien én te doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is echt de enige speler die ik ken.![]()
Hij lijkt op die uit Braveheart.
De laatste keer dat ik heb gerugbyed wat op de basisschool en toen brak ik mijn handquote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is serieus de moeite waard om gewoon eens een keer op zaterdagmiddag een wedstrijd op de BBC mee te pakken. Die sport is zo ontzettend leuk om te zien én te doen.
Het is geen American Football hequote:Op zondag 8 februari 2009 18:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik heb gerugbyed wat op de basisschool en toen brak ik mijn hand![]()
![]()
En op zaterdag moet ik meestal zelf voetballen en ander PSV kijken ofzo. Maar ik heb wel ooit eens een wedstrijd gezien.
Het spel ligt alleen zovaak stil.
Ik zou het verschil geen eens weten.quote:
Gewoon kijken dus. Totaal verschillende sportenquote:Op zondag 8 februari 2009 18:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zou het verschil geen eens weten.
Meestal heb ik wat anders te doen op zaterdag middag.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Gewoon kijken dus. Totaal verschillende sporten
Belachelijk. Misschien heeft hij weer zin in pizza's?quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin nee
Ik heb het een paar jaar gespeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is serieus de moeite waard om gewoon eens een keer op zaterdagmiddag een wedstrijd op de BBC mee te pakken. Die sport is zo ontzettend leuk om te zien én te doen.
Ik ook een tijdje. Maar tijdgebrek maakte dat uiteindelijk onmogelijk.quote:
Je hoeft er verder niets mee te doen hoorquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iemand toevallig gifje of linkje van die rode kaart bij Feyenoord?
quote:Op zondag 8 februari 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
, krijg je weer PM's terug over mijn spierziekte, nee dan heeft het geen zin nee
Gewoon negeren, ik heb het er al met Ray over gehadquote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
![]()
Ok. Dit vraagt om een bepaalde reactie. Ik zal me er even op beraden.
Ik snap het. Maar ik kan er slecht tegen als mensen zo verrot zijn van binnen. Ik vind het echt walgelijk. Maar hij zal zelf wel niet beter wetenquote:Op zondag 8 februari 2009 20:11 schreef Prosac het volgende:
Jorien moet je gewoon totaal negeren, dan is de lol er snel genoeg vanaf.
Heb destijds de finale van de WK in Frankrijk in Parijs gezien. Met z'n allen bij de Eiffeltoren. Ontzettend veel volk, alleen verloor Frankrijk wel.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Frankrijk stond niet in de finale!quote:Op zondag 8 februari 2009 20:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb destijds de finale van de WK in Frankrijk in Parijs gezien. Met z'n allen bij de Eiffeltoren. Ontzettend veel volk, alleen verloor Frankrijk wel.
Gevalletje Kokmeijer zowat.quote:
Jorien z'n account moet gewoon verwijderd worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:11 schreef Prosac het volgende:
Jorien moet je gewoon totaal negeren, dan is de lol er snel genoeg vanaf.
dan kan je wel lachenquote:Op zondag 8 februari 2009 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet wat ik met carnaval moet worden.
Ajaxfan?
Inderdaad.quote:
Dat dus, gelukkig ben ik wegquote:
Ik ga als BA Baracusquote:Op zondag 8 februari 2009 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
dan kan je wel lachen
Ik ga als flamengo danseres
Om het einde van de CITO toets te vieren?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
&*($#(*$
ik hoor net dat ik met school naar Parijs toe moet. En als ik niet ga moet ik toch betalen gvd.
Ja hilarisch maar nee.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Om het einde van de CITO toets te vieren?
Whahaaaquote:Op zondag 8 februari 2009 21:54 schreef toma het volgende:
[..]
dan kan je wel lachen
Ik ga als flamengo danseres
Wij staan nog 5 punten voor, en als het minder gaat kopen we jullie weer leegquote:
Als Ola Toivonen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whahaaa![]()
Een vriend van me wist ook nog niet wat ie ging worden. Dus als we iets leuks weten gaan we als hetzelfde.
Maar we weten niks leuks dus.
En verliezen dan weer van Groningenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij staan nog 5 punten voor, en als het minder gaat kopen we jullie weer leeg
JAAA! Kan ik ook iedereen neermeppen enzo!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Ola Toivonen.
Blonde pruik op en gaan!
Thuis wonnen wequote:Op zondag 8 februari 2009 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En verliezen dan weer van Groningen[ afbeelding ]
Van Basten kennende kiest ie dan toch voor Matthijs, Meerdink en V Looquote:Op zondag 8 februari 2009 22:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij staan nog 5 punten voor, en als het minder gaat kopen we jullie weer leeg
Omdat het fucking debiel is.quote:
Oja.quote:
En dan iedereen uitschelden voor pannenkoek.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik weet niet wat ik met carnaval moet worden.
Ajaxfan?
Leeftijdgrapjes zijn leukquote:
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Ola Toivonen.
Blonde pruik op en gaan!
Dan krijgt 'een avondje tanken' ook nog een dubbele betekenisquote:
Ik heb het over die reis.quote:
Niet hoe het bij mij op school gaat en de mensen die er heen gaan.quote:
En Berlijn toffer. Leukste tijd van mijn nog prille leventje.quote:
En dat is nog toffer.quote:
En daarna 8 dagen skiënquote:Op zondag 8 februari 2009 22:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En dat is nog toffer.
*jaloers is.
Gave stad is datquote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Houniet het volgende:
Ik ga vrijdag naar Praag.
Ik ga naar Ajax-Feyenoordquote:
quote:
Dat boeit me dan weer niet zo veel.quote:
ik ga over 2 maanden naar de Ardennequote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef Houniet het volgende:
Ik ga vrijdag naar Praag.
quote:
ik vertrek vrijdag voor een tiendaagse skivakantie te Oostenrijk. Nou ja.. skiën.. Ik moet het nog leren, was hiervoor altijd meer van de snowboard.quote:
Ik heb het allemaal weer live mee mogen maken.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:05 schreef toma het volgende:
[..]
heb er gelukkig weinig van meegekregen.
Heb gisterochtend lekker gemountainbiked en ben daarna wat gaan drinken in een cafe daar ergens. Heb toen ik thuis was pas gehoord dat Ajax had verloren.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:19 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal weer live mee mogen maken.
Had er al de hele week geen zin in, toen 's ochtends ook nog verslapen (werd een kwartier nadat ik had moeten vertrekken wakker), toen in Amsterdam de bus niet meer ingekomen dus weer snel doorgereden naar de alternatieve opstapplaats. En weer zo'n kutwedstrijd.
Als we dan toch bezig zijn, ik ga volgende week naar Florencequote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net op msn:
- Debby Harald . godverdomme..opkankeren van basten!!! zegt:
je lijkt net een kakkerlak
maar ga maar lkkr praten..alsje een echte was was je gaan vechten..laatje zien watje drvan vindt
Ik weet niet waar ik me tegenwoordig meer voor schaam, voor sommige mede "fans" of voor het voetbal van Ajax![]()
Jij bent echt geen echtequote:Op maandag 9 februari 2009 10:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net op msn:
maar ga maar lkkr praten..alsje een echte was was je gaan vechten..laatje zien watje drvan vindt
Ik weet niet waar ik me tegenwoordig meer voor schaam, voor sommige mede "fans" of voor het voetbal van Ajax![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een trieste regenachtige kutdag trouwens
OMG, wat voor mensen staan er in jou lijstquote:Op maandag 9 februari 2009 10:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Net op msn:
Die staat er nu ook niet meer inquote:Op maandag 9 februari 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
OMG, wat voor mensen staan er in jou lijst
Ik vond ADO gister ook supergoed.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:47 schreef Adothehague het volgende:
Wat heb ik genoten van Ajax gister, wat een leedvermaak.
Wij hadden een reden dat we verloren, de reden van Ajax is dat ze op alle fronten zijn afgetroeft door een team in de onderste regionen.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vond ADO gister ook supergoed.
Dan heeft Ajax toch ook een redenquote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wij hadden een reden dat we verloren, de reden van Ajax is dat ze op alle fronten zijn afgetroeft door een team in de onderste regionen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 12:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
een kutdag gisterweet niet waar je het over hebt
Wat was de reden dan? Waardeloos spel? Zoja dan heeft Ajax ook een rede.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wij hadden een reden dat we verloren, de reden van Ajax is dat ze op alle fronten zijn afgetroeft door een team in de onderste regionen.
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
Ff een tijdje staren voor een verrassing.
quote:Op maandag 9 februari 2009 16:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
3 duels. En zondag moeten ze tegen AZquote:
KNKB!quote:
Niet helemaal.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
KNKB!
Drie duels? Tering, wat is dat voor iets achterlijks? Dat is net zoveel als die dwaas van feyenoord
Zo werkt het, hoe meer twijfel er is over de overtreding hoe harder de KNVB straft. Om maar weer eens te laten zien dat de scheids gelijk heeft.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
KNKB!
Drie duels? Tering, wat is dat voor iets achterlijks? Dat is net zoveel als die dwaas van feyenoord
Dat is geen eens het belangrijkste. Dit is gewoon geen rode kaart waard, laat staan 3 wedstrijden.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:39 schreef toma het volgende:
[..]
3 duels. En zondag moeten ze tegen AZ
Niet dat ik nog denk dat wij AZ nog kunnen inhalen, maar er zijn weinig dingen die tegen zitten bij de Alkmaarders dit seizoen.
Ja, ik ook. Iemand uit mijn voetbalteam is elke dag alleen thuis. Ga ik wss elke dag eerst heen met het voetbalteam.quote:
Hehe, ik vermoed dat zijn ouders daar niet van op de hoogte zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Iemand uit mijn voetbalteam is elke dag alleen thuis. Ga ik wss elke dag eerst heen met het voetbalteam.
Ik ben zaterdag en zondag waarschijnlijk ook alleen thuis. Dat wordt één grote tering bende.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Iemand uit mijn voetbalteam is elke dag alleen thuis. Ga ik wss elke dag eerst heen met het voetbalteam.
Nou mag je Center Parcs al niet meer in, straks ook je eigen huis niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:08 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag en zondag waarschijnlijk ook alleen thuis. Dat wordt één grote tering bende.![]()
M'n ouders vroegen net: "Je vindt het toch niet erg dat je dan alleen thuis bent? Anders dan gaan we niet."
Ik dacht: "Kom op mam, DENK NA! TUURLIJK NIET!!!1!!!!"![]()
Maar ik zei: "Nee hoor, je hoeft met mij geen rekening te houden ik regel alles zelf wel."
Of kan hij zijn eigen huis niet meer in en zijn ouders ook niet meerquote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou mag je Center Parcs al niet meer in, straks ook je eigen huis niet meer
quote:
Ja hoor, het was gezellig in Arnhem, en was het ook gezellig in Utrecht?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:13 schreef Adothehague het volgende:
[..]
He He,
jij ook zo genoten van Ajax gisteren den?
Ja zeker weten.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja hoor, het was gezellig in Arnhem, en was het ook gezellig in Utrecht?
Klinkt gezelligquote:Op maandag 9 februari 2009 21:18 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja zeker weten.
Altijd gezellig he met al die ME die gaan slaan als je met meer dan 10 tegelijk door het poortje gaat en daarom gaat duwen![]()
En het dieptepunt van de joden waren dat ze zelfs een steward neersloegen van ado![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |