Heerlijk, nu lekker chillen.quote:
Vergeleken bij veruit de meeste Tsjechische biertjes zeer zeker. Maar hij is deze week in de bonusaanbieding bij de Appie en voor de man zonder baan moet het dan maar.quote:
Tsjechisch bierquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vergeleken bij veruit de meeste Tsjechische biertjes zeer zeker. Maar hij is deze week in de bonusaanbieding bij de Appie en voor de man zonder baan moet het dan maar.
Hoe komt et?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zat net alleen zo hard te lachen om Bottom dat mijn moeder naar boven kwam wat er aan de hand was_!
Tevens Tsjechië en Tsjechisch bier
* Paaskonijn is 1/8e Tsjechisch [ afbeelding ]
Hoe komt wat?quote:
Ja. Op een camping aan het Lipno-meer. Deze:quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tsjechisch bier
Ooit in Horni plana geweest?
Ik ben bij de brouwerij van Pilsner Urquell in Plzen geweestquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Mijn favorieten zijn Gambrinus Premium en Staropramen Lezak.
Kleine camping lijkt het.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. Op een camping aan het Lipno-meer. Deze:
[ afbeelding ]
Gambrinus, Pilsner Urquell.
Dat is het leukste stuk, mijn familie komt oorspronkelijk uit Plzen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben bij de brouwerij van Pilsner Urquell in Plzen geweest.
De oorsprong van het bier!
En dan nog één van de luxueuze campings van Tsjechië, kun je nagaan.quote:
Lukt me niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan nog één van de luxueuze campings van Tsjechië, kun je nagaan.
Bij Viktoria Plzen - Slavia wordt je standaard naar het restaurant van de brouwerij geleidt door de Tsjechische blauwe pettenbrigade. Lekker goedkope Plzen zuipen en daarna naar het stadion in waar alleen maar alcoholvrij bier is.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben bij de brouwerij van Pilsner Urquell in Plzen geweest.
De oorsprong van het bier!
Daar ben ik ook geweest haha. Good old timesquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja. Op een camping aan het Lipno-meer. Deze:
[ afbeelding ]
Gambrinus, Pilsner Urquell.
Ja.quote:
Gij liegt!quote:
Heer en meester die serie.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gisteren trouwens ook compleet seizoen 2 van Californication gekeken. Briljante serie ook hoor.
Ik ga nuquote:Op zondag 8 februari 2009 10:06 schreef denthemen het volgende:
Vroeeeeeegggg pffff, al op weg naar Arnhem.. Valkyrie gezien gister, zeer goede film
Ik zou al te graag wel eens in het uitvak willen zitten hoor.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sowieso niet de combi instappen voor zo'n halfgare kutwedstrijd
Maar goed, dat is mijn mening
Waarom neem je dan geen uitkaart?quote:Op zondag 8 februari 2009 10:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou al te graag wel eens in het uitvak willen zitten hoor.
Nog steeds geen eigen kaartquote:Op zondag 8 februari 2009 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom neem je dan geen uitkaart?
Je weet bij wie je moet zijn hequote:Op zondag 8 februari 2009 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog steeds geen eigen kaart. Twee seizoen geleden via een vriend een jaar overgenomen om eindelijk eens te proberen, vorig jaar niet hoog genoeg op de lijst voor het vak en dit seizoen weer gesplit vanwege buitenland hem en mij.
Hopelijk in de zomer wel gewoon mijn eigen kaart, voor dat vak en dan wil ik er ook wel gewoon een uitkaart van maken.
Het had leuker geweest als deze link ook nep was geweestquote:Op zondag 8 februari 2009 13:54 schreef sjimz het volgende:
Jorien
[FAQ & FB] #88: Alles voor de user.
Bans aansmeren toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 13:58 schreef sjimz het volgende:
Ach ik snap sowieso niet wat die jongen nog op fok doet.
Alsof het boter is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |